Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
24 Haziran 2018 Pazar
23.9 °C Açık

Ataoğlu, ak parti'den aday adayı

Bingöl'ün mevcut vekillerinden, Bingöl Milletvekili Kazım Ataoğlu, AK Parti'den Bingöl milletvekilliği için aday adaylığı başvurusunu yaptı.

14 MART 2011 PAZARTESİ 19:13
0
11543
18
AA aa
Ataoğlu, ak parti`den aday adayı

Bingöl'ün mevcut vekillerinden, Bingöl Milletvekili Kazım Ataoğlu, AK Parti'den Bingöl milletvekilliği için aday adaylığı başvurusunu yaptı.

Ayrıntılar gelecek...

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Cihan Yılmaz (@Misafir_3087)
08 Nisan 2011 Cuma 12:23
Kazım Ataoğlu'na tavsiyem hemşerileriyle kavga etmemesi, sakin olması.
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Mehmet Şahin (@Misafir_3082)
08 Nisan 2011 Cuma 11:52
Benim bildiğim Kazım Ataoğlu 3 dönemdir milletvekili . Bingöl için bu süre içerisinde herhangi bir icraatını göremedik, bundan sonra da görebileceğimizi sanmıyorum. Onun için şimdiye kadar yaptıkları yeter ve kendisine güle güle diyorum.
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Cemil Adıvar (@Misafir_3081)
08 Nisan 2011 Cuma 11:48
Sayın Hocam, nizo arkadaş doğru söylemiş. 'Yapamıyorsan zorlama' lütfen
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Aydın Can (@Misafir_3080)
08 Nisan 2011 Cuma 11:45
Kazım Ataoğlu'nu son dönemlerde çok gergin görüyorum. Aşırı derecede bir huysuzluk ve agresifleşme durumu sözkonusu. Bunu pek hayra alamet görmüyorum. Biz Bingöllüler olarak ondan herhangi bir hizmet istemiyoruz, buna da alışığız, çevresine zarar vermesin yeter
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
osman bolluk (@Misafir_3067)
07 Nisan 2011 Perşembe 12:48
kazım beyin işi bitti..(şimdi bana diyecekler ki sen bdplisin:))..neyse bu benim yorumum benim bölgemin insanı kendisi insan olarak severim ama vekil olarak istemiyorum..hayatında başarılar..inşallah dürüst temiz adamlar gelir iş başına...
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
barış barış (@Misafir_2966)
02 Nisan 2011 Cumartesi 22:08
umarım yer almazsın
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
YUSUF BİNGÖL (@Misafir_2926)
30 Mart 2011 Çarşamba 11:05
Zikte Gençliği olarak artık oyuna gelmeyeceğiz,yıllarca sahip çıktığımız,en zor anında yanında olduğumuz Kazım ATAOĞLU,Milletvekili olunca bu kesime tepeden bakıyor Kibrinden yanına yaklaşamıyor,onu eleştirenlere BDP'lilerdir diyen Körlere sesleniyorum, kendi ailesi bile kendisinden memnun değilken siz hala nasıl oluyor da böyle düşünebiliyorsunuz,Milletvekili olursam kendimi Zikte Gençliği için pazarlıyacam diyen biri Allah aşkına Zikte Gençliği için bu güne kadar ne yaptı...
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
culak12 (@Misafir_2879)
27 Mart 2011 Pazar 16:14
ataoğlu başarılar
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
nizo (@Misafir_2870)
26 Mart 2011 Cumartesi 21:45
.her iş için geçerli olan bi kural var yapamıyorsan zorlama.bir insan düşünün ki yaklaşık 30 yıldır siyasetin içinde ve elle tutulur tek icratı yok.milletvekilliğini memuriyet hayatına dönüştürmüş mecliste bir gün olsun hergangi bir konuda söz almış ve konuşmamıştır.( konuşmuşsada ben hatırlamıyorum). artık gına geldi . bıktık.başka da söz bulamıyorum
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
kozan.12@hotmail.com (@Misafir_2869)
26 Mart 2011 Cumartesi 21:17
eleştiri yapanşaron hepsi BDP li. belli K.Ataoğlu BDP nin gözünü çok korkutmuş. biliyorlarki Kazım bey aday olmazsa vekil çıkaracaklar olursa çıkaramayacaklar bunu adı gibi biliyorlar. bu yüzden ataoğlunu eleştiriyorlar. herşeye rağmen kazım beyi bütün yüreğimle destekliyorum
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
23.06.2018
17:57
İhracatçıya yeni nesil destek
İhracatçıya yeni nesil destek
Türkiye'de ilk olarak Ekonomi Bakanlığı bünyesinde kurulan davranışsal kamu politikaları birimi, çalışmalarına yeni oluşturulan daire başkanlığı çatısı altında devam ederek ihracat desteklerine ilişkin mevzuatın kolay anlaşılması ve bürokratik işlemlerdeki sıkıntıların giderilmesine katkı sunacak.
23.06.2018
17:55
Maaşlara gösterge artışı
Maaşlara gösterge artışı
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın açıkladığı polis, öğretmen, hemşire, din görevlisi ve diğer idarecilerin (şube müdürü) emeklilik ek göstergelerinin 3600'e çıkarılacağı müjdesi, yaklaşık 1.5 milyon memurun ve memur emeklisinin gelirini artıracak.
23.06.2018
17:53
Emeklilere avans müjdesi!
Emeklilere avans müjdesi!
Yeni emekli olanlara sağlanan avans imkanının kapsamı genişletilecek. Düzenleme hayata geçerse, tüm emekliler asgari ücretin 3 katı kadar faizsiz avans alabilecek.
23.06.2018
17:52
Yaşlıya her ay 533 TL
Yaşlıya her ay 533 TL
65 yaş aylığı Temmuz'da artacak. Tahminlere göre aylık 533 liraya yükselecek. Eylül'de de 3 aylık yerine aylık ödemeye geçilecek...
23.06.2018
16:37
Sözen Müşavir, Engin Kadrolu Oldu
Sözen Müşavir, Engin Kadrolu Oldu
Resmi Gazetede, üst düzey kadrolara yönelik 28 sayfalık atama kararı yayımlandı. Atamalar kapsamında Ziya Sözen Milli Savunma Bakanlığı'na müşavir olarak atanırken, İl Milli Eğitim Müdürü Kadri Engin'in de kadrolu olarak ataması gerçekleştirildi.
23.06.2018
00:36
25 Bin Tl Maaş Verecek!
25 Bin Tl Maaş Verecek!
Türk Hava Yolları (THY) Genel Müdür Yardımcısı Abdulkerim Çay, İstanbul Yeni Havalimanı'na geçtiklerinde büyüme oranı ve kapasitede artışlar olacağını belirterek, Bu nedenle ihtiyacımızı karşılamak üzere bin pilot şu andaki hedefimiz. dedi.
Sitemizde yayınlanan haberlerin telif hakları gazete ve haber kaynaklarına aittir