Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
21 Nisan 2018 Cumartesi
14.4 °C Çok Bulutlu

Ataoğlu, ak parti'den aday adayı

Bingöl'ün mevcut vekillerinden, Bingöl Milletvekili Kazım Ataoğlu, AK Parti'den Bingöl milletvekilliği için aday adaylığı başvurusunu yaptı.

14 MART 2011 PAZARTESİ 19:13
0
11386
18
AA aa
Ataoğlu, ak parti`den aday adayı

Bingöl'ün mevcut vekillerinden, Bingöl Milletvekili Kazım Ataoğlu, AK Parti'den Bingöl milletvekilliği için aday adaylığı başvurusunu yaptı.

Ayrıntılar gelecek...

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Cihan Yılmaz (@Misafir_3087)
08 Nisan 2011 Cuma 12:23
Kazım Ataoğlu'na tavsiyem hemşerileriyle kavga etmemesi, sakin olması.
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Mehmet Şahin (@Misafir_3082)
08 Nisan 2011 Cuma 11:52
Benim bildiğim Kazım Ataoğlu 3 dönemdir milletvekili . Bingöl için bu süre içerisinde herhangi bir icraatını göremedik, bundan sonra da görebileceğimizi sanmıyorum. Onun için şimdiye kadar yaptıkları yeter ve kendisine güle güle diyorum.
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Cemil Adıvar (@Misafir_3081)
08 Nisan 2011 Cuma 11:48
Sayın Hocam, nizo arkadaş doğru söylemiş. 'Yapamıyorsan zorlama' lütfen
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Aydın Can (@Misafir_3080)
08 Nisan 2011 Cuma 11:45
Kazım Ataoğlu'nu son dönemlerde çok gergin görüyorum. Aşırı derecede bir huysuzluk ve agresifleşme durumu sözkonusu. Bunu pek hayra alamet görmüyorum. Biz Bingöllüler olarak ondan herhangi bir hizmet istemiyoruz, buna da alışığız, çevresine zarar vermesin yeter
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
osman bolluk (@Misafir_3067)
07 Nisan 2011 Perşembe 12:48
kazım beyin işi bitti..(şimdi bana diyecekler ki sen bdplisin:))..neyse bu benim yorumum benim bölgemin insanı kendisi insan olarak severim ama vekil olarak istemiyorum..hayatında başarılar..inşallah dürüst temiz adamlar gelir iş başına...
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
barış barış (@Misafir_2966)
02 Nisan 2011 Cumartesi 22:08
umarım yer almazsın
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
YUSUF BİNGÖL (@Misafir_2926)
30 Mart 2011 Çarşamba 11:05
Zikte Gençliği olarak artık oyuna gelmeyeceğiz,yıllarca sahip çıktığımız,en zor anında yanında olduğumuz Kazım ATAOĞLU,Milletvekili olunca bu kesime tepeden bakıyor Kibrinden yanına yaklaşamıyor,onu eleştirenlere BDP'lilerdir diyen Körlere sesleniyorum, kendi ailesi bile kendisinden memnun değilken siz hala nasıl oluyor da böyle düşünebiliyorsunuz,Milletvekili olursam kendimi Zikte Gençliği için pazarlıyacam diyen biri Allah aşkına Zikte Gençliği için bu güne kadar ne yaptı...
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
culak12 (@Misafir_2879)
27 Mart 2011 Pazar 16:14
ataoğlu başarılar
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
nizo (@Misafir_2870)
26 Mart 2011 Cumartesi 21:45
.her iş için geçerli olan bi kural var yapamıyorsan zorlama.bir insan düşünün ki yaklaşık 30 yıldır siyasetin içinde ve elle tutulur tek icratı yok.milletvekilliğini memuriyet hayatına dönüştürmüş mecliste bir gün olsun hergangi bir konuda söz almış ve konuşmamıştır.( konuşmuşsada ben hatırlamıyorum). artık gına geldi . bıktık.başka da söz bulamıyorum
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
kozan.12@hotmail.com (@Misafir_2869)
26 Mart 2011 Cumartesi 21:17
eleştiri yapanşaron hepsi BDP li. belli K.Ataoğlu BDP nin gözünü çok korkutmuş. biliyorlarki Kazım bey aday olmazsa vekil çıkaracaklar olursa çıkaramayacaklar bunu adı gibi biliyorlar. bu yüzden ataoğlunu eleştiriyorlar. herşeye rağmen kazım beyi bütün yüreğimle destekliyorum
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
20.04.2018
21:43
Yılmaz, 3 dönem kuralına takıldı!
Yılmaz, 3 dönem kuralına takıldı!
Tüm Türkiye'de olduğu gibi Bingöl'de de aday adaylık süreci başlarken, mevcut AK Parti Milletvekili Cevdet Yılmaz'ın 3 dönem potasına takıldığı ve aday olup olmayacağının merak konusu olduğu görüldü.
20.04.2018
21:37
Sözde Sorumlu Öldürüldü
Sözde Sorumlu Öldürüldü
Bingöl'de düzenlenen operasyonda etkisiz hale getirilen 2 kadın teröristten birinin, Gri kategoride aranan sözde Ahmed eyaleti Beşli Yürütmede görevli YJA-Star sorumlusu Sema kod adlı Zühre Yariç olduğu tespit edildi.
20.04.2018
21:36
Kayalıklar için önlem alınacak
Kayalıklar için önlem alınacak
Bingöl'ün Solhan ilçesinde bulunan Badem kayalıklarının riskli olduğunu gerekçesiyle önlem alınacağı öğrenildi.
20.04.2018
21:36
Mantık, İslami İlimlerin Vazgeçilmez Parçasıdır
Mantık, İslami İlimlerin Vazgeçilmez Parçasıdır
Yakın Doğu Üniversitesi İlahiyat Fakültesi'nde düzenlenen Gazalî'nin Felsefi Sistemi Konferans'ında konuşan Bingöl Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. İbrahim Çapak, Mantık, diğer ilimlerde olduğu gibi İslami ilimlerin de vazgeçilmez parçası olmuştur dedi.
20.04.2018
21:35
Göçerlerin serüveni başladı
Göçerlerin serüveni başladı
Her yıl havaların ısınmasıyla beraber güneyden kuzeye doğru göç eden göçerlerin bu yılki göç serüveni başladı. Göçerler başta Bingöl olmak üzere çevre kuzey ilçelerini de akın göç etmeye başladı.
20.04.2018
21:34
İnsanoğlunun tek bir Anne Ve Babadan Kanıtlanmıştır
İnsanoğlunun tek bir Anne Ve Babadan Kanıtlanmıştır
Atatürk Üniversitesi Fen Fakültesi Öğretim Üyesi Prof. Dr. Orhan Erdoğan, İnsanın evrim geçirdiğine dair hiçbir kanıt yoktur ama insanoğlunun tek bir anne ve babadan geldiği bilimsel olarak kanıtlanmıştır dedi.
Sitemizde yayınlanan haberlerin telif hakları gazete ve haber kaynaklarına aittir