Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
21 Nisan 2018 Cumartesi
14.4 °C Çok Bulutlu

Ülkü ocakları başkanı değişti

Bingöl Ülkü Ocakları İl Başkanlığı'na Emre Solmaz yerine Osman Zeki Baran getirildi.

14 OCAK 2011 CUMA 08:58
0
7555
8
AA aa
Ülkü ocakları başkanı değişti

Bingöl Ülkü Ocakları Başkanlığı’nda görev değişimi gerçekleşti. Emre Solmaz’ın uzun süre başkanlık ettiği Bingöl Ülkü Ocakları Başkanlığı’na Osman Zeki Baran getirildi. 

Bingöl Ülkü Ocakları Başkanı olarak atanan Osman Zeki Baran görevi devralarak, eski yönetime yaptığı çalışmalardan dolayı teşekkür etti.

Bingöl’de ülkücü gençliğe çok iş düştüğünü, bu güne kadar yapılan çalışmalar mükemmel olsa da yeterli olmadığını anlatan Baran, “Ülkücü gençlik bilmelidir ki milletimiz kurtuluş savaşını ve hükümlü olduğu günleri yaşamaktadır. Artık milletimiz kendini sefaletten ve cehaletten kurtaracak merkezin ve ideolojinin ülkücü hareket olduğunun farkına varmakta ve ülkücü gençlikte bu bilinçle görevini layıkıyla yerine getirmelidir. Bedenen ve fikren kendini çok iyi yetiştirmelidir. Her ülkücü, şahsiyetli ve üstün kimlikli olmalıdır. Konuşurken hitabetiyle, sokakta yürüyüşüyle, ahlakıyla, edebiyle, ticarette dürüstlüğüyle, okulda başarılarıyla, yaşadığı ortamda aranan el üstünde tutulan şahıs olma mecburiyetindedir” dedi.

Bingöl halkını birlik ve beraberliğe davet eden Baran, “Ülkü ocakları bir okuldur. Burada birlik ve beraberliği birlikte kucaklayarak Türkiye Cumhuriyeti’ni yücelteceğiz. O nedenle herkesi bu çatı altında toplanmaya ve Ülkemiz adına bir şeyler üretmeye davet ediyoruz” diye konuştu.

 

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
alikemal dursun (@Misafir_1793)
01 Şubat 2011 Salı 21:24
baskanım hayırlı olsun.ALLAH yardımcınız olsun.selamet versin.vatan sevgisi imandandır.allaha emanet olun bibgöllü ulkucu kardeslerim ve tum ulkuculer
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
bingöllü (@Misafir_1663)
16 Ocak 2011 Pazar 18:46
arkadaslar siz niye hala gercegi görmüyorsunuz. hicmi disarda olan akraba yada tanidiklariniz yok ?? 10 senedir Almanyada yasiyorum bir zaza olarak, burdaki zazalar ayrimcilik yapmaksizin türk kahvelerine gidiyorlar ama türkler hep kendi aralarinda sanki anlasip hic bizimle alisveris yaptiklari yok ayrimcilik yapan onlardir biz degiliz ne kadar yanassak bos !!! siz ülkücü olarak bi gelin burda ülküocaklarina bingöllü olarak girin adamlar sizi aninda kapinin önüne atarlar, inanmayanin 100 de 100 tanidigi biri var acsin sorsun!! UYANIN ARTIK
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
MUSTAFA (@Misafir_1656)
15 Ocak 2011 Cumartesi 18:41
SELM ONCELIKLE OSMAN BARAN ARKDAŞIMIZ TEPRIK EDER KENDISINE HAYIRLI UĞURLU OLSN DEMN YORUMLRI OKUDM ARKDAŞIMIZ YAZMIŞ BEN BI BİNGÖLLÜ OLARAK UTANIYORM UTANMA ARKDAŞM BIZIM BİNGÖLDE HERKZ OZGUR KIM HANKI PARTIDE HANKI CAMIYADA OLURSA OLSN FIKRI ZİKRİ NE OLURSA OLSN YANLIŞ DOĞRU BU SOZU SOYLEMEYE HAKIMIZ YOK BENCE BEN NE MHP CYIM NE BDP LIYIM YANI BEN SIYASETLE İŞİMOLMAZ AMA BU KONULR BAYA KARIŞK ONCE BİNGÖLE NE YAPILIDI ONU TARTIŞALIM
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
şıh mehmet alçatı (@Misafir_1650)
15 Ocak 2011 Cumartesi 01:45
sayın başkana yeni görevinde başarılar dilerim bingöl bu davanın kalesiydi inşallah gene kale olacak
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
balyaz (@Misafir_1648)
14 Ocak 2011 Cuma 20:43
yıllarda berı ülkücü camıya hızmet etmıs bırı olarak tam yerınde bır karar yenı reısımızımıze hayırlı olsun bıngol de tum genclık olarak arkasındayız reısım öl de ölelım
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Adınız Soyadınız (@Misafir_1647)
14 Ocak 2011 Cuma 19:01
sayın BARAN \' a.... öncelikle hayırlı olsun. çalışmlarında başarılar dilerim... ben istanbuldan yazıyorum şu an. burdan memleket hasretiyle orda olanları takip ediyorum.. ülkü ocaklşarı olrak çalışmalarınızın dayanak düşüncesi nedir bilmiyorum? fakat oraya gelen o temiz, saf, hiç doldurulmamış, safkan bingöl çoçuklarını artı gençlerini kendi o pis emellerinize alet etmeyin asimilasyon çalışmlarınızı bırakın. aksi takdirde o çocukları birgün karşınızda bulabilirsiniz!!!!
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
cuma (@Misafir_1642)
14 Ocak 2011 Cuma 16:38
BİR BİNGÖLLÜ OLARAK UTANIYORUM MHP NİN NE İŞİ VAR BİNGÖLDE
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Behçet KARADAĞ (@Misafir_1640)
14 Ocak 2011 Cuma 15:41
Osman BARAN kardeşime hayırlı olsun. Liyakat ölçüleri içerisinde yapılmış doğru bir tercih olduğuna inancımız tamdır. Sayın Emre SOLMAZ'ada hizmetlerinden dolayı teşekür ediyoruz. selam ve sevgi ile.
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
20.04.2018
21:43
Yılmaz, 3 dönem kuralına takıldı!
Yılmaz, 3 dönem kuralına takıldı!
Tüm Türkiye'de olduğu gibi Bingöl'de de aday adaylık süreci başlarken, mevcut AK Parti Milletvekili Cevdet Yılmaz'ın 3 dönem potasına takıldığı ve aday olup olmayacağının merak konusu olduğu görüldü.
20.04.2018
21:37
Sözde Sorumlu Öldürüldü
Sözde Sorumlu Öldürüldü
Bingöl'de düzenlenen operasyonda etkisiz hale getirilen 2 kadın teröristten birinin, Gri kategoride aranan sözde Ahmed eyaleti Beşli Yürütmede görevli YJA-Star sorumlusu Sema kod adlı Zühre Yariç olduğu tespit edildi.
20.04.2018
21:36
Kayalıklar için önlem alınacak
Kayalıklar için önlem alınacak
Bingöl'ün Solhan ilçesinde bulunan Badem kayalıklarının riskli olduğunu gerekçesiyle önlem alınacağı öğrenildi.
20.04.2018
21:36
Mantık, İslami İlimlerin Vazgeçilmez Parçasıdır
Mantık, İslami İlimlerin Vazgeçilmez Parçasıdır
Yakın Doğu Üniversitesi İlahiyat Fakültesi'nde düzenlenen Gazalî'nin Felsefi Sistemi Konferans'ında konuşan Bingöl Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. İbrahim Çapak, Mantık, diğer ilimlerde olduğu gibi İslami ilimlerin de vazgeçilmez parçası olmuştur dedi.
20.04.2018
21:35
Göçerlerin serüveni başladı
Göçerlerin serüveni başladı
Her yıl havaların ısınmasıyla beraber güneyden kuzeye doğru göç eden göçerlerin bu yılki göç serüveni başladı. Göçerler başta Bingöl olmak üzere çevre kuzey ilçelerini de akın göç etmeye başladı.
20.04.2018
21:34
İnsanoğlunun tek bir Anne Ve Babadan Kanıtlanmıştır
İnsanoğlunun tek bir Anne Ve Babadan Kanıtlanmıştır
Atatürk Üniversitesi Fen Fakültesi Öğretim Üyesi Prof. Dr. Orhan Erdoğan, İnsanın evrim geçirdiğine dair hiçbir kanıt yoktur ama insanoğlunun tek bir anne ve babadan geldiği bilimsel olarak kanıtlanmıştır dedi.
Sitemizde yayınlanan haberlerin telif hakları gazete ve haber kaynaklarına aittir