Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
20 Temmuz 2019 Cumartesi
°C

AK Parti İl Başkanı Nasıl Biri Olmalı?

Kim olacak değil de, nasıl biri olmalı? Hangi vasıf ve özelliklere sahip olmalı? Bir il başkanından beklentiniz nedir? Değerleri görüşlerinizi yazınız lütfen...

12 ARALIK 2017 SALI 18:48
4
8533
89
AA aa
AK Parti İl Başkanı Nasıl Biri Olmalı?

13 Aralık 2017 günü yapılacak temayülün ardından belirlenecek isimler AK Parti Genel Merkezi'ne çağrılarak görüşmeler yapılacak. Önümüzdeki birkça gün içinde yeni il başkanının belirlenmesi planlanıyor. Kamuoyunun yakından takip ettiği bu süreçle ilgili sizler neler düşünüyorsunuz? Lütfen değerli görüşlerinizi paylaşınız...

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_30312)
28 Temmuz 2018 Cumartesi 23:52
Kadir ekmen olmalı
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_21551)
05 Ocak 2018 Cuma 00:01
Niyazi Çavuşoğlu hayırlı olsun başarılar dilerim
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_21511)
04 Ocak 2018 Perşembe 11:14
1- Dürüst
2- Kabiliyetli
3- Dava Adamı
(KESİNLİKLE ÜÇÜ BİR ARADA OLMALI)
Beğendim (3) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_21350)
02 Ocak 2018 Salı 01:59
Öncelikle evrensel düsünebilmeli
..kucaklayıcı olmalı. Olaylara düalist yaklasmalı. Aklı ile vicdani arasinda gidip gelmemeli.malesef kendi iclerinde islerine geleni secerler gelip bizi sececek halleri yok
Beğendim (0) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_21321)
01 Ocak 2018 Pazartesi 10:04
ak parti bir siyasi partidir..siyasi partilerde hiyerarşik yapı vardır...il başkanını belirlemek başta delegenin tercihi,sonrası partinin yetkili kurulları vekilleri ...vede Bingöl için söylemek gerekirse partinin genel başkan yardımcısı varken ...dışarıdan benim gibi başka partili birinin yorum yapması doğru değildir..fakat ben tercih noktasında ilimizi temsil edecek kişinin üniversite mezunu olmasına dikkat ederim
Beğendim (2) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_21319)
01 Ocak 2018 Pazartesi 01:47
caliskan,dürüst,bingöl icin calismali,kendi ve etrafindakilere cikar saglamamali,allahtan kokrmali
bilmem yeteri kadar anlata bildim mi.
Beğendim (3) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_21274)
30 Aralık 2017 Cumartesi 18:13
aydın çeçen olmalı bence ilçe başkanı olarak tecrübeli sonuçta
Beğendim (2) Beğenmedim (5)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_21241)
30 Aralık 2017 Cumartesi 04:26
Hic Bir Partili olmasin bagimsiz Halkin sevdigi temiz Bir insan olsun Üniversite mezunu insani insan yapmaz dürüslük ve dogruluk insani Adam yapar insan eder
Beğendim (5) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_21085)
28 Aralık 2017 Perşembe 11:01
Şahin BİNGÖL olmalı olgun ve parti kurucularından işi bilendir.
Beğendim (2) Beğenmedim (4)Cevapla
Serhat Helaloğlu (@serhat1263)
28 Aralık 2017 Perşembe 10:28
Şahin Bingöl en başarılı bir siyasetçi ve akabinde Bingöl için en hayırlısıdır Bingöl halkının hep yanında olmuştur bu davada hep ön saflarda yer almıştır eğer Bingöl düşünen varsa şahin Bingöl en hayırlısıdır
Beğendim (4) Beğenmedim (4)Cevapla
19.07.2019
19:40
Hani geçit yoktu?
Hani geçit yoktu?
Her dönem gündeme gelen ve halkın en öncelikli beklentisi olan kaldırım işgalleriyle ilgili yapılan açıklamalara rağmen henüz bir gelişme bulunmuyor. Yayalar için yapılan kaldırımlar esnafların reyonuna dönüşürken, 'işgale geçit yok' açıklamalarına rağmen Belediyeden ses seda yok!
19.07.2019
19:39
Vadide imar için bakanlık beklenecek!
Vadide imar için bakanlık beklenecek!
Valilik Konutu'nun alt tarafında temeli atıldıktan sonra durdurulan inşaatların hak sahipleriyle bir araya gelen Altunhan; 'Çapakçur Vadisi Projesi Çevre ve Şehircilik Bakanlığında çalışması devam eden bir projedir. Biz de bu projenin sınırları belirlenmeden vadide herhangi bir yere imar izni vermeyeceğiz.'
19.07.2019
19:38
Oğlundan sonra baba da vefat etti
Oğlundan sonra baba da vefat etti
Geçtiğimiz hafta feci bir trafik kazası sonucu hayatını kaybeden 17 yaşındaki gencin ardından, uzun süredir kanser hastası olduğu öğrenilen babasının da vefat ettiği öğrenildi.
19.07.2019
19:37
Köydeki yangın, büyümeden söndürüldü
Köydeki yangın, büyümeden söndürüldü
Genç ilçesine bağlı bir köyde çıkan yangın, büyümeden ekipler tarafından kontrol altına alınarak söndürüldü.
19.07.2019
19:36
Yayladere`de okul önlerine şerit çizildi
Yayladere'de okul önlerine şerit çizildi
Bingöl'ün Yayladere ilçesinde 'Öncelik Hayatın, Öncelik Yayanın' Projesi hayata geçti.
19.07.2019
19:35
Adli süreç başlayacak!
Adli süreç başlayacak!
Bingöl Devlet Hastanesi İdaresi sosyal medya hesabından yapılan açıklamada, hastanede izinsiz fotoğraf çekip doktorları zan altında bırakan, asılsız paylaşım sahipleri hakkında adli süreç başlatılacağı ifade edildi.
Sitemizde yayınlanan haberlerin telif hakları gazete ve haber kaynaklarına aittir