Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
22 Şubat 2018 Perşembe
6 °C Çok Bulutlu

Baylaz: 2018 yatırım yılı olsun

Baylaz Grup Yönetim Kurulu Başkanı Bingöllü işadamı H.Osman Baylaz: İlimizin ekonomik büyümesi için yatırım şart. Yatırım üretim demektir, istihdam demektir. 2018 yılının Bingöl için yatırım yılı olmasını istiyorum.

09 ŞUBAT 2018 CUMA 21:16
34
2827
14
AA aa
Baylaz: 2018 yatırım yılı olsun

Bingöl'ün tanınan işadamlarından H.Osman Baylaz, Bingöl ölçeğindeki yatırım ve kalkınma adımlarına ilişkin değerlendirmelerini paylaştı. SÜTAŞ'ın oluşturacağı üretim kültürünün diğer bazı önemli alanlarla pekiştirilmesiyle Bingöl'ün ekonomik alanda önemli bir ivmeyi yakalamış olacağını vurgulayan Baylaz, siyaset, bürokrasi, iş dünyası ve sivil toplum örgütlerinin birlikte hareket etmesinin büyük önem taşıdığının altını çizdi.

“SÜTAŞ, OLUMLU BİR ETKİ YARATIR”

Özellikle Sütaş grubu tarafından Bingöl'de yapılması planlanan Doğu Anadolu Sütçülük Projesi Bingöl Entegre Tesislerinin tarım ve hayvancılığın ötesinde, bölgede inşaat, sağım sistemleri, nakliye, ambalaj malzemeleri, bakım onarım yan sanayi, mesleki eğitim gibi birçok alandaki faaliyetleri harekete geçireceğini belirten Baylaz; “Bingöl Çeltiksuyu'nda yapılması planlanan Sütaş tesisleri ilimiz için faydalı bir yatırımdır. İlimizde çiftçilik ve hayvancılıkla geçimini sağlayan ailelere olumlu bir etki yaratacağına inanıyorum. Bingöl'deki yetkililerin şimdiden bilinçli üretim yapılması için çiftçi ve hayvancılarımızı açacağı kurslarla eğitmesi şarttır. Yine Bingöl Tekstil Kent Projesi için de kalifiye eleman kursları açılarak bu sektörde de gelişme kaydedilmelidir” dedi.

CAZİBE MERKEZİ ÖNEMLİ BİR İMKÂN

Organize Sanayi Bölgelerinin (OSB) daha güçlü ve verimli çalışmasının, maliyetlerin iyileştirilmesi, üretimin önündeki engellerin kaldırılması ve nitelikli işgücünün yetişmesi açısından taşıdığı öneme dikkat çeken Baylaz; “Hükümet tarafından açıklanan ve ilimizin de içinde bulunduğu 23 ilde uygulanacak olan Cazibe Merkezleri de Bingöl'e yeni yatırım yapacak, mevcut yatırımını yenileyecek veya diğer illerdeki mevcut yatırımını ilimize taşımak isteyen yatırımcılarımıza faizsiz yatırım kredisi, düşük faizli işletme kredisi, arsa tahsisi,  fabrika binası yapımı, yatırım taşıma desteği gibi birçok desteğin yanı sıra yatırım öncesi fizibilitelerin yapılması gibi danışmanlık hizmetlerinin de verilebileceği güzel bir imkandır. Dışarıdan yatırımcılar bulunup teşvik edilerek ilimize yatırım yapmaları sağlanmalıdır.

ENERJİ YATIRIMLARINDAN YEREL İŞLETMELER YARARLANDIRILMALI

Enerji yatırımları konusuna da önem verilmelidir. Özellikle Kalehan barajının yapımını üstlenen firmaların Bingöl'e 1 milyar liralık HES yatırımı yapacakları göz önüne alındığında bu sektörün ilin bütçesine sağlayacağı katma değerin önemi görülebilir. Burada yapılması gereken bu büyük yatırımların malzeme, gıda, lojistik gibi alt kalemlerinin Bingöllü esnaf tarafından karşılanmasının sağlanması için gerekli görüşmelerin ilin meslek örgütleri ve yöneticileri tarafından gerçekleştirilmelidir. Türkiye tarihinin genelinde yatırımın yönünü siyasetçiler belirlemiş ve bu siyasetçiler öncelikli olarak da kendi memleketlerini geliştirmek için çaba harcamıştır. Durum böyle olunca ilin gelişimi açısından parti ve hükümet içerisinde güçlü ve etkin siyasetçiler çıkarmak büyük önem kazanıyor.  Sayın Cevdet Yılmaz'ın Kalkınma Bakanı olmasının Sütaş gibi dev bir yatırımın Bingöl'ümüze kaydırılmasında çok büyük faydası vardır. Bundan sonraki süreçte de ilimizin gelişmesi adına güçlü ve etkin siyasetçilerin, etkili meslek örgütlerinin ve birlik beraberlik içinde topyekûn hareket eden bir Bingöl'ün olması gerekiyor” dedi.

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_22685)
15 Şubat 2018 Perşembe 09:15
osman baylazı ben yakınan bilirim bazı arkadaşlar bingöl için neyaptınız diye sormuş eğer gündemi takip etmiş olsaydılar bu soruyu sormazdılar osman baylaz bingöl i.in elınden gelen herseyı yapıyor kütüphanesi olmayan okullara kutuphane okul sosyal aktıvıtelere kültürel programlara destek verıyor bıngol genclıgıne sahıp cıkıp herzaman yanlarından duran bı abımız cezaevınde olan bınlerce bıngolluye sahıp cıkıyor keske osman baylazı arastırıp konussanız tanımayanlara seslenıyorum tanımıyor ısenız gıdıp tanısın Allah ona zeval vermesın senı sevıyoruz ABIM
Beğendim (0) Beğenmedim (5)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_22628)
12 Şubat 2018 Pazartesi 12:53
Bu hemşerimiz hangi sıfatla yapıyor bu açıklamaları. Haber değeri taşıyan bişey de bulamadım yazıda.
Beğendim (23) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_22625)
12 Şubat 2018 Pazartesi 11:07
sizi ve ailenizi şahsen tanıyan biri olarak .babanızın hizmetleri hariç.bingöle memleketinize ne gibi yatırımınız olmuş.kaç kişiye istihdam verdiniz.mazradaki çatınız hariç,başka çatınız varmı bingölde.iş adamlığınızdan istifade eden kaç bingöllü var bingölde.bir yatırımınızı duymadım.bingölde açıklarmısınız sayın baylaz.saygılarımla
Beğendim (11) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_22613)
11 Şubat 2018 Pazar 22:19
Gerçekten bilmediğimden soruyorum.İnternette de çok bilgi yok hakkında.Bu abimizin tanınan bir iş adamı olması nerden geliyor?Ne iş yapıyor?Dahası Bingöl hakkındaki güzel düşüncelerinden hareketle Bingöl için yaptığı somut ne var?
Beğendim (27) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_22634)
12 Şubat 2018 Pazartesi 20:28
@Misafir Kullanıcı Babama sordum o da bilmiyor.Dedeme sorma gereği duymadım.İstersen ona da sorarım ama sen biliyorsun galiba.Uğraştırma beni de bi söyle bakalım.Kimmiş bu abimiz?
Beğendim (14) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_22630)
12 Şubat 2018 Pazartesi 15:41
@Misafir Kullanıcı YORUMU YAPAN arkadaş sen herhalde genç birisisin.merak ettiysen BİLMİYORSAN BABANANIZA sorun size anlatır..
Beğendim (0) Beğenmedim (21)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_22609)
11 Şubat 2018 Pazar 13:25
bir bingöl çocugu olarak seni BİNGÖL'ün başında görmek en büyük arzumdur.
Beğendim (3) Beğenmedim (27)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_22605)
11 Şubat 2018 Pazar 00:44
Yani insanlar demeç verdiyizaman adaymı oluyorlar demeç veremezmi kendi fikrini beyan etmiş sende kendi fikrini beyan et hemen isin icine siyaseti katmayalım herkesin fikrine saygılı olalım
Beğendim (4) Beğenmedim (18)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_22633)
12 Şubat 2018 Pazartesi 19:59
@Misafir Kullanıcı Bu beğenmeyenlere soruyorum bu yazının neyini beğenmediniz ben diyorum adam kendi fikrini beyan temsi sırf çekememezlik başka bunun izahı yok
Beğendim (0) Beğenmedim (11)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_22604)
10 Şubat 2018 Cumartesi 23:11
Kim bu memlekette hizmet ederse ALLAH ondan razı olsun
Beğendim (3) Beğenmedim (3)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_22601)
10 Şubat 2018 Cumartesi 22:10
Aday mısın? bu demeç boşa değil.
Beğendim (26) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_22598)
10 Şubat 2018 Cumartesi 14:15
Bu siyasi temsilcilerle zorrr
Beğendim (9) Beğenmedim (10)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_22595)
10 Şubat 2018 Cumartesi 00:17
Allah babanızın yerini cennet etsin.
Beğendim (8) Beğenmedim (9)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_22749)
16 Şubat 2018 Cuma 16:08
@Misafir Kullanıcı Baylazlarla Hiç Bir Alakam Yoktur. Ne akrabalarıyım nede bu Osman Baylaz Denen Adamı Tanımam(!) Ben bu Bingöl Zihniyetini anlamıyorum. Ölmüş gitmiş adam... Cennete koysun duasına ne mantıkla beğenmedik dersiniz. Sevmiyorsanız osman baylazı sevmeyin dibine kadar nefret edin. Babanın ne suçu var el insaf el insaf..
Beğendim (0) Beğenmedim (1)Cevapla
22.02.2018
07:03
Türkiye`de kuruluyor!
Türkiye'de kuruluyor!
2011 yılında gündeme gelen ve 47 ülkedeki 880 milyon insanı doğrudan ilgilendiren Teknoloji Bankası'nda sona gelindi. Birleşmiş Milletler'in öncülüğünde Türkiye'nin ise ev sahipliğinde Gebze'de bu yıl içerisinde kurulması planlanan banka pek çok açıdan dokunulmaz olacak.
22.02.2018
07:02
27 ülke, Türkiye için gayri resmi toplanacak
27 ülke, Türkiye için gayri resmi toplanacak
Avrupa Birliği'nin (AB) 27 üye ülkesinin liderlerinin 23 Şubat'ta yapılacak gayri resmi zirvede, Türkiye'nin Akdeniz'deki eylemlerini ele alacağı belirtildi.
22.02.2018
07:00
Uzaktan Komutalı Tanksavar Kulesi
Uzaktan Komutalı Tanksavar Kulesi
Yerli imkanlarla geliştirilen Uzaktan Komutalı Tanksavar Kulesi (UKTK), tekerlekli ve paletli zırhlı araçlara entegre edilebiliyor. Kule, Kornet veya Mızrak tanksavar füzelerinin kullanımına göre iki ayrı konfigürasyonda sunulmakta.
22.02.2018
06:57
Türkiye`ye tahsis edilmişti! Hedef 5 milyon
Türkiye'ye tahsis edilmişti! Hedef 5 milyon
Sudan hükümetinin, Türkiye'nin Sevakin Adası'nı restore etmesinin ardından ülkeye gelecek turist sayısını yıllık 5 milyona çıkarmayı hedeflediğini duyurdu
21.02.2018
23:07
Bere ve boyunluk ördüler!
Bere ve boyunluk ördüler!
Bingöl'de kadınlar, Afrin'e yönelik düzenlenen Zeytin Dalı Harekatı'na katılan Mehmetçik için bere ve boyunluk ördü.
21.02.2018
23:06
Sizin için ettiğim dualar içinizi ısıtsın
Sizin için ettiğim dualar içinizi ısıtsın
Bingöl'de ilkokul öğrencileri, Afrin'de terör örgütlerine yönelik yürütülen operasyonda görev alan Mehmetçik için mektup yazdı. İlkokul 4. sınıf öğrencisi Cemre Yalçın'ın mektubundaki (O soğuklarda üşürken, sizin için ettiğim dualar içinizi ısıtsın) sözleri protokolü duygulandırdı.
Sitemizde yayınlanan haberlerin telif hakları gazete ve haber kaynaklarına aittir