Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
22 Temmuz 2019 Pazartesi
°C

Binali Yıldırım'a destek amaçlı büyük organizasyon

Bingöl; 'AK Parti İstanbul Büyükşehir Belediyesi Başkan Adayı Binali Yıldırım'ı yalnız bırakmayacak tüm hemşehrilerime şimdiden teşekkür ediyorum.'

16 HAZİRAN 2019 PAZAR 11:57
12
11241
14
AA aa
Binali Yıldırım`a destek amaçlı büyük organizasyon

23 Haziran 2019 İstanbul seçimlerine sayılı günler kala Cumhur İttifakı AK Parti İstanbul Büyükşehir Belediyesi Başkan Adayı Binali Yıldırım'a destek amaçlı yürütülen çalışmaların en kapsamlısı sayılacak bir organizasyon da, 17 Haziran 2019 Pazartesi günü BİNSAT Şirketler Gurubu ailesi ve 24. Dönem AK Parti Bingöl Milletvekili Adayı Şahin Bingöl tarafından gerçekleştirilecek.

Bingöl dernekleri, sivil toplum kuruluşları, İşadamları ve kanaat önderlerinin katılacağı yemekli organizasyon, Pazartesi günü saat 19.00'da E-5 Karayolu üzeri 200. Sokak No: 15 Beylikdüzü/İstanbul adresindeki Esa Royal Balo ve Davet Salonu'nda yapılacak.

Bingöllülerin buluşacağı bu büyük organizasyona tüm hemşehrilerinin davetli olduğunu bildiren Şahin Bingöl; “AK Parti İstanbul Büyükşehir Belediyesi Başkan Adayı Binali Yıldırım'ı yalnız bırakmayacak tüm hemşehrilerime şimdiden teşekkür ediyorum. 23 Haziran günü sandık başına da giderek ülkemizin ve İstanbul'umuzun yarınları için AK Parti'den yana oy kullanılmasını diliyor, şükranlarımı sunuyorum” dedi.

 

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_45486)
17 Haziran 2019 Pazartesi 18:50
Oylar imamoğluna
Beğendim (1) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_45447)
16 Haziran 2019 Pazar 14:46
Vekil olmadan tüm bingöllülere iş imkanı ve her konuda maddi manevi destek sunan bingöl ailesine bu duyarlı davranıslarından dolayı teşekkür ederim
Beğendim (14) Beğenmedim (26)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_45444)
16 Haziran 2019 Pazar 13:43
Bu organizasyon u düzenliyen saygı değer Bingöllü hemşerilerimden çok sevindim rabbim başarılıların devamını getirsin inşallah
Beğendim (10) Beğenmedim (27)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_45442)
16 Haziran 2019 Pazar 13:23
Bu organizasyon oldukca onemli. Istanbulda yaklaşık 160 bin Bingöllü var. Hepsini temsilen imkani olan herkesin bu programa katilip taleplerini iletmelidir. Organizasyonu yapan Binsat Gruba da teşekkür ederiz.
Beğendim (10) Beğenmedim (27)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_45441)
16 Haziran 2019 Pazar 13:17
Yıllardır aldıkları işte öncelikleri Bingöllü olan ve siyasi çizgilerinden her türlü ayak oyunlarına maruz kalmalarına rağmen böyle bir organizasyon yapmaları takdir edilir
Beğendim (11) Beğenmedim (16)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_45440)
16 Haziran 2019 Pazar 13:15
Şahin bey her zaman ki gibi kendine yakışanı yapmıştır, Rabbim yardımcısı olsun her ne kadar haksızlığa da uğrasa hiç bir zaman pes etmemiştir her zaman devletin yanında olduğunu yaptıklarıyla göstermiştir.
Beğendim (11) Beğenmedim (18)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_45439)
16 Haziran 2019 Pazar 13:14
Bingöl için bir değer olan Bingöl ailesine teşekkür ediyorum
Beğendim (9) Beğenmedim (20)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_45438)
16 Haziran 2019 Pazar 13:12
Böyle güzel bir organizasyon için şahin bingöle binsat ailesine helal olsun her zamani gibi dik duruşlarını gösterdiler
Beğendim (11) Beğenmedim (20)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_45437)
16 Haziran 2019 Pazar 13:11
Helal olsun böyle yürekli insanlara Allah işlerini rast götürsün
Beğendim (10) Beğenmedim (19)Cevapla
Sitemizde yayınlanan haberlerin telif hakları gazete ve haber kaynaklarına aittir