Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
21 Kasım 2018 Çarşamba
2.1 °C Açık

Bingöl Bürokrasisi Başarılı mı?

Bingöl'de bürokrasiyi başarılı buluyor musunuz? Görüş ve önerilerinizi paylaşabilirsiniz...

05 MART 2018 PAZARTESİ 00:15
31
10478
74
AA aa
Bingöl Bürokrasisi Başarılı mı?

- Bingöl'de bürokrasiyi başarılı buluyor musunuz? 

- Bürokrasi, aktif mi? Yoksa hantal mı? 

- Bingöl'e gelen ödenekleri doğru ve etkin değerlendiriyorlar mı?

- Kurumlararası işbirliğini yeterli görüyor musunuz?

- Kurum amirlerinin alanında yeterli ve katma değerlerinin yüksek olduğu kanaatini taşıyor musunuz?

 

ÖNEMLİ NOT: Eleştirilerin kişilere ingidirgenmeden, hakaret ve iftira niteliği taşımayacak düzeyde yapılarak eksikliklerin giderilmesinde katkıda bulunulması hususunun dikkate alınmasını dileriz.

 

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_31482)
27 Eylül 2018 Perşembe 10:19
Stadları ve Atatürk Hava limanını dahi park bahçe yapacak iken bizim ilimizde neden hazır park olan Vali Abdulkadır SARI parkı otel olur veya olacak kim bunlar Sn cumhur başkanından dahamı sözleri geçerli.
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_31481)
27 Eylül 2018 Perşembe 10:17
Bingöl'de işlerin rayına girmesi için vekillerin ve vekil yamaklarının işlere karışmaması gerekir. Neden şu an AKP bingöl'de İŞKUR gibi görev yapmakta hizmet görmek istemeyiz oğlumu işe al kızımın tayinini yap ....... Bizler neden kaldırımlarda rahat yürümeyz, neden her taraf işgal edilmiş, neden liyakatli kişiler yerine bizden veya bizden değil olur. Hani biz imanlı insanlarız. İslam imparatorluğu zamanında Hz. Ömer ilk nüfus sayımı görevlisini bir gayri müslim'e verdiğinde sahabeler itiraz eder, ama Hz. Ömer derki işin erbabı o. Mesela sayın cumhur başkanımız Recep Tayip ERDOĞAN yıkılacak
Beğendim (1) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_31435)
24 Eylül 2018 Pazartesi 09:02
anlatmaya gerek yok görüyorsunuz her şey ortada
Beğendim (1) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_31320)
18 Eylül 2018 Salı 09:37
bürokratların şahsi menfaatları açısından gayet iyi görüyorum.
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_31153)
10 Eylül 2018 Pazartesi 22:35
1-Belediyeye normal iş için bile gitsen para vermeden yapamazsın.
2- Memurlar 50 yaş üstü fosilleşmiş enter tuşunu ararken o gözlükten bakana kadar 10 dakika geçiyor.
3- Bugün git yarın gel kafasındalar. İşleri güçleri iş uzatmak.
4- Genç ve dinamik yeni gelen memurlar iş yapmaya hevesli fosiller zaman içinde onlarıda hantallaştırıyor.
5- Tanıdığın yoksa bir kuruma gitsen ha sen ha yetim. İlgilenmiyorlar seninle.
Beğendim (2) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_31111)
07 Eylül 2018 Cuma 21:28
Torpil almis basini gidiyor özelikle Bingöl de Cok vahim bir durum yüzlerce personel devleten ayligini aldigi halde Hic bir is yapmamaktadir
Ya dayisi vekil Ya amcasi böyle bir Memleket nasil kalkinir
Hasta olan torpili olmayan vatandaslar Insan yerine bile konulmuyor
Bir Doktor olarak Bingöl de Misafir olarak bulundum bayrami Orda gecirdim
Hastaneye yolumuz düstü 7 defa bir cocuga igne vurulurmu serum Takmak icin
Sordum yetkili meslektasima hertaraf torpil Malisef Dedi
Haklari hukuklari yenilmis yüzlerce üniversite mezunu kardeslerim torpili olmadigi icin is bulamamaktadir.
Beğendim (6) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_31041)
04 Eylül 2018 Salı 14:31
son 20 yılda bingöle yapılanları özetleyim: toki, üniversite, köprü, yeni hastane. hepsi bu.
Beğendim (1) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_31020)
03 Eylül 2018 Pazartesi 01:58
Bingol deyince akla güneydoğuda ak partiye en çok oy veren..80 den beri devletinin yanında olan kalkınma bakanıyla müjdelenen fakat kalkınmayan gelen her belediye başkanının bir digerini aratan 4 tarafı dağlarla çevrili birilerinin yağında kavrulan dilini dinini kullanıp halkına hicbir hizmet etmeyen bürokrasi eylemsizliği altında büyümeye çalışan güzelim bingöl ne zaman büyüyecek ve genclerimiz ne zaman intahar etmekten vazgececek bir memleket haline gelecek...ben biliyorum ne zamanki bürokrasinize yabancı insanlar el atsa o zaman memleket düzelir torpiller biter memleket o zaman büyür
Beğendim (6) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_30958)
28 Ağustos 2018 Salı 20:39
bazı insanlar biz halkın dünyasını mahvediyor fakat biz onların inşaallah ahiretlerini mahvetmeyiz.
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_30953)
28 Ağustos 2018 Salı 13:15
son 7 veya sekiz yılda siyasıler tarafından atanan liyakatsız amirler tüm kurumları pkk hdp sempatizanı hainlerle doldurdular ve bu andada hepsi kadrolu.örneği çok Bingöl küçük yer herkes biribirini tanır,kimin ne ... olduğunu bilir.ak partili görünüpte pkkhdp sevicileri kurum amirlerinedir sözüm, bunlar niye ayıklanmıyor anlamadım...
Beğendim (6) Beğenmedim (1)Cevapla
Sitemizde yayınlanan haberlerin telif hakları gazete ve haber kaynaklarına aittir