Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
22 Temmuz 2018 Pazar
28.8 °C Açık

Bingöl Bürokrasisi Başarılı mı?

Bingöl'de bürokrasiyi başarılı buluyor musunuz? Görüş ve önerilerinizi paylaşabilirsiniz...

04 MART 2018 PAZAR 23:15
18
4240
57
AA aa
Bingöl Bürokrasisi Başarılı mı?

- Bingöl'de bürokrasiyi başarılı buluyor musunuz? 

- Bürokrasi, aktif mi? Yoksa hantal mı? 

- Bingöl'e gelen ödenekleri doğru ve etkin değerlendiriyorlar mı?

- Kurumlararası işbirliğini yeterli görüyor musunuz?

- Kurum amirlerinin alanında yeterli ve katma değerlerinin yüksek olduğu kanaatini taşıyor musunuz?

 

ÖNEMLİ NOT: Eleştirilerin kişilere ingidirgenmeden, hakaret ve iftira niteliği taşımayacak düzeyde yapılarak eksikliklerin giderilmesinde katkıda bulunulması hususunun dikkate alınmasını dileriz.

 

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_29993)
12 Temmuz 2018 Perşembe 12:05
arkadaslar bingöl yerelde ve genelde bürokrasisi mi var ki başarılı ve başarısız diye yorum yapalım.nokta
Beğendim (0) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_29972)
11 Temmuz 2018 Çarşamba 00:22
Allah askina bingölde isin ehli olan kac tane amir yada müdür var hic biri yok
Cünkü hep akraba torpil usülü gelmis
Emekmi vermis Hayir kendi cabasimi Hayir baskasinin hakini gasp edip oraya oturan insandan ne bekleyebilirsiniz
Bu memleket böyle gelmis böyle gider kendinizi yormayin
Birde bunlari müslümanlik din adi altinda yapiliyor
Yazik cennet memleketi ne hale getirdik
Beğendim (1) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_29954)
10 Temmuz 2018 Salı 09:53
Bingöl bürokrasisi köşe kapmaca oyunu ön planda, yani memleket meselelerini kendine dert etmeyen birilerin eline imkan veriliyorsa bu memlekete katkı sunması olanaksızdır bu bizim gerçeğimizdir maalesef içler acısı tablo bu ama oylarınız keklik gibi avlanılıyor.Yani alan memnun veren memnun manzara bu
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_29953)
10 Temmuz 2018 Salı 09:47
Ben Bingöl'de yaşamıyorum geçen gün misafir olarak Bingöl'e geldim bilerek şehir merkezinde varoş semtlerini gezdim gördüğüm manzara şu, şehir tamamen, şehircilik planlamasından yoksun dev binalar inşa edilmiş ama 50 yıl sonrasını düşünmeyen akl etmeyen bir bürokrasi zihniyeti hakim, vizyon yoksunu, siyasi rant adam kayırma siyasi gelenek güncelliğini korumaktadır.Bir Ekonomi bakanınız vardı kaanatimce şehrin gelişmesine yeterli katkı sunmadığı görüşündeyim.Yeni bir şehir yaratılabilirdi,Otogarda hijyenik sıfır, örneğin Soğuk Çeşme turizme kazandırılmadı vs.-Muhsin TURHAN
Beğendim (1) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_30006)
13 Temmuz 2018 Cuma 14:02
@Misafir Kullanıcı Soğuk Çeşmenin turizmle ne alakası var
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_29891)
07 Temmuz 2018 Cumartesi 08:42
güze hastane yapmışlar fakat içi boş
Beğendim (2) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_29635)
02 Temmuz 2018 Pazartesi 10:45
Bir şehir nasıl bir yalana yıllarca kanabilir.Ben elli küsur yaşındayım yıllarca bize şu dendi (En azından Özal'dan beri)Biz para gönderiyoruz ama iş yapan yok! Yahu ülkede hangi ile ne kadar para harcandi bu bellidir .
Beğendim (1) Beğenmedim (0)Cevapla
Davam (@Misafir_29623)
01 Temmuz 2018 Pazar 21:43
Kadri ENGİN'e bakın Bingöl'ün ne halde olduğunu anlarsınız. Cevdet YILMAZ'ın Bingöl'e yaptığı en büyük kötülük; Yakup SARI'yı gönderip, Kadri ENGİN'i Milli Eğitim Müdürü Yapmasıdır. Okullarda hiç bir müslüman öğretmenin sesi çıkıyor mu? Her okulda solcuların kültürü baskındır.
Beğendim (6) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_29615)
01 Temmuz 2018 Pazar 12:29
Bir Akp li olarak bir daha ki seçimde oyum Hdp ye olrda kayyum atarlar o zaman hizmet gelir başka türlü asla
Beğendim (1) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_29493)
28 Haziran 2018 Perşembe 11:25
Hantal bir yapının içinde çöplük topla bakalım kaçtane işin ehli var bence hiç ehil yok
Beğendim (3) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_29435)
27 Haziran 2018 Çarşamba 11:26
En başarılı olan kurum belediye.Başka söze gerek var mı?
Beğendim (1) Beğenmedim (6)Cevapla
Sitemizde yayınlanan haberlerin telif hakları gazete ve haber kaynaklarına aittir