Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
24 Ocak 2018 Çarşamba
2.2 °C Çok Bulutlu

Bingöl'deki yatırımları yeterli buluyor musunuz?

Bingöl'deki Hükümet yatırımlarını yeterli buluyor musunuz? En önemli ve acil ihtiyaçlar nelerdir?

08 OCAK 2018 PAZARTESİ 11:46
7
545
20
AA aa
Bingöl`deki yatırımları yeterli buluyor musunuz?

Hükümet yatırımlarının Bingöl'e yeterince yapıldığını düşünüyor musunuz?
En önemli ve acil ihtiyaçlar neler?
Sizce Hükümet Bingöl'de hangi alana daha çok yoğunlaşmalı? 
Bingöl siyasilerine proje bazlı bir öneriniz olsa, ne önerirdiniz?
Siyasilerin yerinde siz olsanız, neler yapardınız?


NOT: Yorumların kişiler üzerinden değil, genel konular üzerinden yapılmasını ve ağırlıklı olarak sorunların tespiti ve çözüm önerilerine dayalı olmasını diliyoruz. 

 

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafircik (@Misafir_22109)
23 Ocak 2018 Salı 10:12
Hükümet Yatırımları Her il de Farklılık Göstermektedir Bu yatırımların hizmete dönüşmemesi nedeniyle hiç bir yatırım görülmemektedir.
iş Alanında Ve sosyal aktivite alanlarında hiç denilecek kadar az olduğundan bu konularda ciddi bir icraat bian önce gösterilmelidir.
Hükümetin 81 il için önerdiği ve parasını gönderdiği projeleri ve yatırımları yapsınlar yeter :D
Halk ile iç içe oLup Gerçekten ne istediklerini bilmek isterdim...
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_22077)
22 Ocak 2018 Pazartesi 16:39
-hükümet yatırımları anlamında; yeni doğum hastanesi ve yeni hükümet konağı yatırımı hızlanırsa kamu yatırımı anlamında çok büyük mesafe alınır...
-en önemli ve acil ihtiyaçlar doğum hastanesi, şehir parkı, kent meydanı,sütaş yatırımı...
-hükümet bingöl'de en çok kaldırım ve yol düzeni üzerine yoğunlaşmalı...
-karşıyaka mahallesinden bahçelievler mahallesi girişine doğru teleferik yapımı, parkbank projesi,içerisinde tüm ilçelerin sembolü olacak şekilde şehir parkı,köy ve ilçe garajının kaldırılacak askeri alana yapılması...
-siyasilerin yerinde olsam kapımı her vatandaşa açar fikrini alırdım..
Beğendim (1) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_22059)
19 Ocak 2018 Cuma 14:54
Olmayan şeyi beğenmek ve olmayanı anket şeklinde sormak çok ilginç değil mi sizce?
Beğendim (2) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_22023)
18 Ocak 2018 Perşembe 13:19
yatırımın Y si yok 81 ili gezin veya inceleyin sından ilk 3 içindeyiz ... nufüsün gençleri uyuşturucu , orta yaşlıları korucu tarım yok hayvancılık yok ....Almanyadaki ve dışardaki gurbetçilerden para gelmese nanay gülüm nanay
Beğendim (4) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_22000)
17 Ocak 2018 Çarşamba 14:20
KESİNLİKLE YETERLİ DEĞİL
Beğendim (4) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_21933)
15 Ocak 2018 Pazartesi 09:20
hayır yeterlı bulmiyorum üzelıkle bir çok köy sorunu iskanla ilgili hızmet almiyor ya tamamen boşatılsın yada sorunlar giderılsın
Beğendim (4) Beğenmedim (0)Cevapla
Feyzullah Çetin (@feyzullah_cetin)
14 Ocak 2018 Pazar 01:01
İstihdamın az olduğu Bingölde, Halk istihdama yönelik çalışmalar istiyor. Bingöl OSB'ye bakıldığında nedeyse doluluk oranı 0 ancak istihdam yok denilecek kadar azdır. Birkaç üretim yeri dışında, birçok işletme harabeye dönmüş, Devlet imkanlarını kullanıp insanımızın duyguları ve beklentileriyle oynayarak istihdam sağlayacak gerekçesiyle, yapılan göstermelik işler siyasi istismardır.
İŞKUR'a bakıldığında istihdam seferberliği yok ama ''Kursiyer'' patlaması var, 3 aylık iş ile halkın beklentileri karşılanamaz. İstahdama yönelik ciddi adımların atılması lazım.
Sütaş projesi heycanla bekleniyor
Beğendim (10) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_21885)
13 Ocak 2018 Cumartesi 22:53
Bakan Bey'e Sorun o kadar para bingöle geldi ne oldu bu paralar
Beğendim (5) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_21851)
12 Ocak 2018 Cuma 14:56
Bingöl siyaseti, zıkte, siwan gibi aşiret temsilciliklerine iradeyi teslim etmekten vazgeçmeli.
Beğendim (3) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_21833)
11 Ocak 2018 Perşembe 21:51
Hayır, yatırımlar yetersiz. SERVET AKBAŞ KOCAELİ
Beğendim (6) Beğenmedim (0)Cevapla
23.01.2018
19:46
Cevdet Yılmaz mı engelledi?
Cevdet Yılmaz mı engelledi?
Merkez Dik Köyü için 21 adet köy korucusu kadrosu tüm kurumların onayından geçti ancak Valilik olur vermedi. Korucu adayları, bazı kişilerin Cevdet Yılmaz ile görüşmesinden sonra bu engellemenin yaşandığı vurgulayıp sordular; Siyasi pazarlık mı söz konusu?
23.01.2018
19:43
Yener`den Asutay`a sert yanıt!
Yener'den Asutay'a sert yanıt!
Yener: Devletin ne olduğunu bize öğretmeye kalkmasınlar. Sosyal medya üzerinden hiç kimseye hakaret etmişliğimiz yok. Verdiğimiz mücadeleden nemalanmadık! 2004'te çatışmada yaralandım. Ama yediğim kurşunla memleketi terbiye etmeye kalkmadım.
23.01.2018
19:42
Terör propagandasına 4 gözaltı
Terör propagandasına 4 gözaltı
Türk Silahlı Kuvvetlerince (TSK), Suriye'nin Afrin bölgesinde gerçekleştirilen Zeytin Dalı Harekatı'na ilişkin sosyal medyada terör propagandası yaptığı belirlenen 4 şüpheli gözaltına alındı.
23.01.2018
19:41
Kamulaştırma yapılacak!
Kamulaştırma yapılacak!
Bingöl Belediyesince Kültür Mahallesi'nde uygulanan 2. Etap Kentsel Dönüşüm Projesi kapsamında kamulaştırma kararı alınan araziler için Bakanlıktan ödenek çıkarılmasına müteakip kamulaştırma çalışmaları yapılacak.
23.01.2018
19:40
Emniyet 10 bin personel alacak
Emniyet 10 bin personel alacak
Emniyet Genel Müdürlüğü 2018'de pek çok kişiyi işe alacak. Polis Özel Harekât alımları da yapılacak.
23.01.2018
19:39
Aralık`ta 7 bin gereksiz çağrı
Aralık'ta 7 bin gereksiz çağrı
Bingöl'de aralık ayı içinde 112 Komuta Kontrol Merkezi'ne gelen 24 bin 991 çağrıdan 7 bin 241'inin gereksiz arama olduğu kaydedildi.
Sitemizde yayınlanan haberlerin telif hakları gazete ve haber kaynaklarına aittir