Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
16 Aralık 2018 Pazar
8.8 °C Çok Bulutlu

Çileden Çıkaran Fatura

Yüksek elektrik faturaları karşısında çileden çıkan esnaf, isyan etti; Faturayı geçtik de, Bin 750 lira dağıtım bedeli ne? Özel jet ile mi, taksi ile mi getirdiniz bu elektrik hizmetini! Gelsinler anahtarı teslim edelim, onlar burayı işletsinler. Birileri bu soyguna dur desin, yeter artık. AKSA Bingöl'de vatandaşı resmen soyuyor ama herkeste sessiz.

04 ARALIK 2018 SALI 18:21
20
3719
31
AA aa
Çileden Çıkaran Fatura

Bingöl'de Fırat EPŞAŞ tarafından çıkarılan Kasım ayı faturalarına dair tepkiler giderek büyüyor. Daha önce AKSA elektrik dağıtım şirketine tepki amaçlı elektriklerini 1 dakikalığına kapatan ve durumu sosyal medyada paylaşan vatandaşlar, ilgili kişi ve birimlerin sessiz kalmasından dolayı sitemlerini arttırdı.

Şehir merkezinde yıllardır kafe işletmeciliği yapan Servet Ayik, hükümetin ve milletvekillerinin yaşanan soruna çözüm bulmasını talep etti.

Geçmiş aylarda klima çalışmasına rağmen elektrik faturasının bu denli yüksek gelmediğini ancak son iki ayda gelen faturanın bir hayli yüksek olduğunu belirten Ayik, bu şekilde devam etmesi halinde kendisi ile birlikte birçok işletmenin kilit vuracağını söyledi.

Ayik, “Bingöl'de kafe işletmeciliği yapıyorum ancak bundan sonra onu da yapamayacağız. Kazandığımızdan fazlasını elektrik idaresine veriyoruz. Arkadaşlar gelsin anahtarı teslim edelim, bu saatten sonra kendileri işletsinler. Elektrikli ısıtıcılar devreye girmeden bile ödemediğim fatura 8 bin 850 lira ve kış aylarını düşünemiyorum bile. Muhtemelen 14-15 bin lira gibi bir fatura gelecek. Maliyetlerini kaldıramıyoruz bu şekilde. Arkadaşlar bize öyle bir fatura kesiyor ki, bin 750 lira dağıtım bedeli alıyorlar. Özel jet ile mi, taksi ile mi getirdiniz bu elektrik hizmetini. Bizde, bundan sonra masalara çay götürdüğümüz zaman çay ücretini ayrı hizmetini ayrı mı yazalım adisyonlarımıza. Bana bir malı satıyorsun, sattığın malın bedelini benden alıyorsun ve o malı bana getirdiğinde hizmet bedelini de kesiyorsun. Fatura da yazan dip kullanma tutarım 4 bin lira civarında, faturalar dağıtım bedelleriyle, dolaylı vergilerle 8 bin 850 liraya çıkarılıyor. Ne kazanıyorsun ki buna ekstra 4 bin lira daha verelim. Birileri bu soyguna dur desin artık. AKSA Bingöl'de vatandaşı soyuyor herkeste sessiz. Biz tükendik artık kaldıramıyoruz bu durumu” şeklinde konuştu.

HÜKÜMETİN KONUYLA İLGİLENMESİNİ TALEP ETTİ

Yaşanan sorundan dolayı hükümetin ve milletvekillerinin çözüm bulması için çağrıda bulunan Ayik, “Hükümetin, milletvekillerinin bu duruma bir el atması gerekiyor. Mağdur olan sadece ben değilim şehrin genelinde bu sorun var ve herkes mağduriyet yaşıyor. Hatta sosyal medya bu tepkiler sitemden çok dalga konusu da olmaya başladı. Yetkililerin bu duruma el atması gerekiyor aksi halde benzer birçok işletme kapısına kilit vuracak. Bu sorun sadece Bingöl'de mi, ülke genelinde mi bilmiyorum ama özelde Bingöl'de ciddi bir sorun var. Hükümetin konuya duyarlılık gösterip çözüme kavuşturmasını rica ediyorum” diye konuştu.

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_34698)
10 Aralık 2018 Pazartesi 01:59
SOygunculuğa kimse de dur demiyor yetkililerden valahi adamlar eşkiya gibi ne dersek o diyor elektrik şirketi vay be
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_34320)
06 Aralık 2018 Perşembe 17:38
daha cok haber yapın sesimizi duyurum Bingöl online.....
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_34260)
06 Aralık 2018 Perşembe 06:12
Bingöl de 550 milyara 3 adet ev satılmış araştırın kim almış bu evleri Devlet Hastanesi karşisında niye sesleri çıksın onların elli balda zaten
Beğendim (3) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_34319)
06 Aralık 2018 Perşembe 17:37
@Misafir Kullanıcı yolsuzluk ses kaydı yaz googleye biz yolanlar ortada ben müslümanım diye gecinip halkı sömüren bir kişi vardır....
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_34317)
06 Aralık 2018 Perşembe 17:30
@Misafir Kullanıcı Bahsettiğin yerde oturuyordum kardeşim bunu samimi olarak söylüyorum kim almışsa bize de söyle burada ismini açıkça yaz şimdiden teşekkür ederim...
Beğendim (1) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_34243)
05 Aralık 2018 Çarşamba 22:07
Elazigli firma yiles kafasina gore kesiyor faturalari 40 gune cikarmis koylerde 60 gun koylu sizden daha cok sitem ediyor
Beğendim (1) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_34222)
05 Aralık 2018 Çarşamba 14:34
Padisahim Sen cok yasa
Birsey olmaz Oy vermeye devam
Cünkü bize böyle gerek
Beğendim (15) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_34220)
05 Aralık 2018 Çarşamba 14:09
Kimse kusura bakmasın koyun oldukça bize çoban çok olur yeter diyelim gerekirse 1 ay yürüyüş yapalım ama tüm şehir yeter diyelim ark
Beğendim (16) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_34219)
05 Aralık 2018 Çarşamba 13:59
Sizde adamsaniz vermeyin oylarinizi bakin nasil hersey deyisiyor bunlarin sucu yok suc sizin
Fransada Bir akityakit zammi icin neler oldu
Hükümet Masaya oturdu
Ama bizler Hala ayniyız
Beğendim (18) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_34304)
06 Aralık 2018 Perşembe 14:24
@Misafir Kullanıcı Gezi dedigin farkli Bir sey halki yoksullastirmak caresiz kilmak farkli Bir sey akili ...
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_34278)
06 Aralık 2018 Perşembe 08:04
@Misafir Kullanıcı türkiye de yaptılar daha da zam geldi geziden sonra :)))))))))))))))))))))))))))))))))
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_34216)
05 Aralık 2018 Çarşamba 13:19
elektiriğin yanına tokideki aidat ta büyük soygun 110 tl allınıyor kömürmü yakılıyor bahçemivar havuzmivar haftada bir belkimerdivenlesüpürülüyor onuda znetmem çünkü herkes asansör kulanıyor 2019zamıda yoldaymış biz derdimizi anlatacak merci bulamıyoruz
Beğendim (11) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_34208)
05 Aralık 2018 Çarşamba 12:20
vergiler elazığ fedaş a gidiyor
Beğendim (10) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_34206)
05 Aralık 2018 Çarşamba 11:47
hukümet sizi daha cok mıcıklıyacak
Beğendim (11) Beğenmedim (1)Cevapla
15.12.2018
17:18
Silahlı Kavga: 2 ölü 1 yaralı
Silahlı Kavga: 2 ölü 1 yaralı
Balıkesir'in Bandırma İlçesi Galericiler Sitesinde yaşanan tartışma silahlı kavgaya dönüştü. Hemşehrimiz Aydın Bükey ve karşı taraftan olduğu belirtilen Ramazan Güllü yaşamını yitirdi. Olayla ilgili 1 kişi gözaltına alındı.
15.12.2018
02:20
Erdoğan`dan sert İsrail ve S.Arabistan açıklaması
Erdoğan'dan sert İsrail ve S.Arabistan açıklaması
Başkan Recep Tayyip Erdoğan, Parlamenterler Arası Kudüs Platformu İkinci Konferansı'nda önemli açıklamalarda bulundu. Erdoğan, İsrail ve Suudi Arabistan'a yönelik sert açıklamalarda bulundu.
15.12.2018
02:18
MHP, bir Büyükşehir adayını daha çekti
MHP, bir Büyükşehir adayını daha çekti
MHP Aydın İl Başkanı Burak Pehlivan, Cumhur ittifakı görüşmeleri çerçevesinde, MHP Aydın Büyükşehir Belediye Başkan Adayı Ümmet Akın'ın geri çekildiği belirtti.
15.12.2018
02:17
Ziraat Bankası`ndan ucuz kredi açıklaması!
Ziraat Bankası'ndan ucuz kredi açıklaması!
Ziraat Bankası'ndan konut kredisinde faiz oranını yüzde 1,78'e düşürdü. Ziraat Bankası ile çalışan inşaat firmalarından konut alımlarında faiz yüzde 0,98 olacak. 120 aya kadar vade ile 500 bin liraya kadar kredi verilecek.
15.12.2018
02:17
Bakan Albayrak müjdeyi verdi: Pazartesi başlıyor
Bakan Albayrak müjdeyi verdi: Pazartesi başlıyor
Maliye ve Hazine Bakanı Berat Albayrak, sosyal medya hesabından güzel haberi verdi. 5 banka aracılığı ile altın tahvili ve altına dayalı kira sertifikası pazartesi günü başlayacak.
14.12.2018
18:49
Karlıova Yıldırımspor Bitlis`i ağırlayacak!
Karlıova Yıldırımspor Bitlis'i ağırlayacak!
TFF Bölgesel Amatör Lig 1. Grupta mücadele eden temsilcimiz Karlıova Yıldırımspor, Bitlis ekiplerinden Bitlis Özgüzelderespor'u ağırlayacak.
Sitemizde yayınlanan haberlerin telif hakları gazete ve haber kaynaklarına aittir