Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
16 Aralık 2018 Pazar
8.8 °C Çok Bulutlu

Daraheni'ye sahip çıkalım

Partisinin Genç ilçe teşkilatı tarafından verilen Sahur programına katılan AK Parti Bingöl İl Başkanı Mehmet Hanefi Güler, Genç tarihi küçümsenmeyecek kadar eski bir ilçe. Daraheni tarihi geçmişi eski ve büyüktür. Bingöl'den daha eski bir şehirdir. Ona sahip çıkalım dedi.

11 HAZİRAN 2018 PAZARTESİ 21:17
14
2118
15
AA aa
Daraheni`ye sahip çıkalım

AK Parti Genç ilçe Teşkilatı tarafından Cumhuriyet Mahallesi Merkez Cami sokağında partiler ve vatandaşların katılımıyla Sahur programı düzenledi.

Programda bir konuşma yapan AK Parti Bingöl İl Başkanı Mehmet Hanefi Güler, Genç'in tarihine vurgu yaparak, ilçe halkı olarak hep birlikte ona sahip çıkılması gerektiğini ifade etti.

Genç, Tavz dağından Ak dağına kadar bir bütün olarak gördüklerini ve ilçede kimselerin arasında bir ayrım yapmayacaklarını altını çizen Güler, “Bizim ilçemiz Bingöl'ün en büyük ve en yakın ilçesidir. Genç benim için bir bütündür. Ve hep söylüyorum. Tavz dağından Ak dağın dağına kadar hep biriz bir olacağız. Bu demek değildir ki biz diğer ilçelerimizi yani Solhan'ı, Karlıova'yı ve diğer ilçeleri. Biz burada önce kendi ilçemizden başlamak için diyorum. Kendi ailesini çevresini ve yurdunu düzeltemeyen başka yerleri düzeltemez. Bu İslami naslarla da sabittir. Bunun için benim önceliğim ilçemdir. Ben buradan başlayacam. Genç tarihi küçümsenmeyecek kadar eski bir ilçe. Daraheni tarihi geçmişi eski ve büyüktür. Bingöl'den daha eski bir şehirdir. Ona sahip çıkalım.” Dedi.

“BU HÜKÜMETİN YANINDA YER ALALIM”

Genç halkı olarak hükümetten bir sıkıntı görmediklerini bunun için ve daha fazla hizmet almak için iktidarın partisine destek verin diyen Başkan Güler, “Bu hükümetin yanında yer alalım. Biz bu hükümetten zarar görmedik.  Eğer varsa şahsi problemimiz ve sıkıntılarımız bu hükümetin suçu değil. Biz kendi aramızda anlaşmasızlıktan, duyarsızlıktan belki olmuş ve oluyor ama bunu hükümete atmayalım hemen. Yani seçim çalışması için hangi ilçemize ve köyümüze gitmişsek milletimiz büyük teveccüh gösteriyor. ‘Allah Tayip Erdoğan'dan razı olsun, yollarımız yapılmış rahat yolculuk yapıyoruz' diyorlar. Ben sizin emrinizdeyim. Her daim her yerde bana ulaşabilirsiniz. Sizin hiçbir sorununuzu geri çevirmeyecem. Aşamadığınız bir kapı için bana gelirseniz o sorununuzu ertelemeden hal edeceğiz inşallah.” Diye konuştu.

YENİ SİSTEM HAYATA GEÇİYOR

24 Haziran'da yapılacak seçimlerde yeni bir sitemin hayata geçeceğini anımsatan Başkan Güler, bu sistemle daha fazla ve pratik hizmet göreceklerini ifade ederek şöyle konuştu:

 “Artık 80-90 yıllık sistem ortadan kalkacak. Yeni bir sistem yeni anayasa ve yeni bir yürütme. Sivil bir irada her yere hakim olacak. Valiler güçlenecek, belediye başkanları güçlenecek ve meclis üyeleri güçlenecek. Yani artık herkes kendi ilini ve ilçesini daha rahat bir şekilde yönetecek. Muhtarlar kendi köyleri ile ilgili daha fazla söz sahibi olacak.”

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_28777)
13 Haziran 2018 Çarşamba 13:27
fegi hesenin en yiğit kahramanı fehgi hesenin en yiğit torunu sayın fehmioğuluna oynan oyunları çok yakında rapor halinde sunulacaktır.ben duydum şok oldum inanın sizlerde şok olacaksınız
Beğendim (5) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_28835)
15 Haziran 2018 Cuma 04:35
@Misafir Kullanıcı Fehmi oğlu na ihanet eden oyunlar oynayan merak etmesin yakında güzel bir oyunda size oynanır başkanliginda kısa sürede bitecek Allahın izniyle
Beğendim (2) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_28735)
12 Haziran 2018 Salı 21:58
Feqi Hesenin yiğit kahramanları dara heniye sahip çıkalım
Beğendim (2) Beğenmedim (7)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_28725)
12 Haziran 2018 Salı 15:55
Molla Hanefi Dün yoktun bugün Gencimi kurtaracaksın Sen Fehmioğlu Yılmaz Çoşkun Seni istemiyorlardı Başkan olman için Hatırlamıyormusun . Genç ten 2 bin oy alsanız şükredin siz.
Beğendim (9) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_28720)
12 Haziran 2018 Salı 15:19
Tabi hanefi tabi senin malı götürmen için sahip çıkacaz genç senin gibilerin eline düştüyse vaaay halimize
Beğendim (11) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_28719)
12 Haziran 2018 Salı 15:18
darayeninin tarihi bingölden daha eski, dareyenimize sahip çıkalım derken acaba neyden bahsetmiş hakkaten çok merak ettim. tarihi kültürel eserlerimizden mi bahsetmiş, yok olma eşiğine gelmiş Zazacanın sahiplenilmesinden mi bahsetmiş, akpartiye oy verilmesinden mi bahsetmiş yoksa mala hanefiyi sahiplenmemizden mi bahsetmiş tam olarak anlayabilmiş değilim. Sağolsun siyasilerimiz seçimler ramazan sonrasına getirildiği için artık sahur yemeği de veriyorlar.. Her şey seçim için bu milleti çok yanlış eğitiyorsunuz çok yanlış öğretiyorsunuz..İnsan odaklı olmadığınız müddet size artık oy yok.
Beğendim (8) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_28711)
12 Haziran 2018 Salı 11:45
Oylar ataogluna.
Beğendim (6) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_28707)
12 Haziran 2018 Salı 11:16
Yav he he sen sahip çıkıyorsun lazım deyil yalanlara karnımız tok Fehmioğlunun ayağını kaydırdnz ihanet ettiniz bunun bedelini 24 haziran da ödeyeceksiniz Fehmi oğluna ihanet etmek neymiş göreceksiniz genç mileti senden nefret ediyor kendin gibi bir kaç çapulcuları yanına almış yok ben böyle yapacağım bunu yapacam deyip boşuna kendini yorma biteceksin yakında inşaallah biz dürüstlükten yanayız sizin gibilere oy yok peki ne kadar para aldn onu da yazsana parayı verdiler diye Fehmi oğlu na ihanet ettim desene editör taraf tutma niye okadar mesaj attım hiç bir yayılanmadi seçim sonrası ses
Beğendim (9) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_28705)
12 Haziran 2018 Salı 10:38
bingöl nufusunun yüzde ellisi gençli nerde genci temsil edecek vekil bir gençli olarak bu seçimde size bir ders lazım.......
Beğendim (9) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_28697)
12 Haziran 2018 Salı 09:30
lastik olma adamına sahip çık menfaati bırak zıkte şerefine sahip çık ataoğluna sahip çık millet seni adam yerine koysun
Beğendim (16) Beğenmedim (4)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_28691)
12 Haziran 2018 Salı 03:16
Insallah cıkacaz...
Beğendim (6) Beğenmedim (4)Cevapla
15.12.2018
17:18
Silahlı Kavga: 2 ölü 1 yaralı
Silahlı Kavga: 2 ölü 1 yaralı
Balıkesir'in Bandırma İlçesi Galericiler Sitesinde yaşanan tartışma silahlı kavgaya dönüştü. Hemşehrimiz Aydın Bükey ve karşı taraftan olduğu belirtilen Ramazan Güllü yaşamını yitirdi. Olayla ilgili 1 kişi gözaltına alındı.
15.12.2018
02:20
Erdoğan`dan sert İsrail ve S.Arabistan açıklaması
Erdoğan'dan sert İsrail ve S.Arabistan açıklaması
Başkan Recep Tayyip Erdoğan, Parlamenterler Arası Kudüs Platformu İkinci Konferansı'nda önemli açıklamalarda bulundu. Erdoğan, İsrail ve Suudi Arabistan'a yönelik sert açıklamalarda bulundu.
15.12.2018
02:18
MHP, bir Büyükşehir adayını daha çekti
MHP, bir Büyükşehir adayını daha çekti
MHP Aydın İl Başkanı Burak Pehlivan, Cumhur ittifakı görüşmeleri çerçevesinde, MHP Aydın Büyükşehir Belediye Başkan Adayı Ümmet Akın'ın geri çekildiği belirtti.
15.12.2018
02:17
Ziraat Bankası`ndan ucuz kredi açıklaması!
Ziraat Bankası'ndan ucuz kredi açıklaması!
Ziraat Bankası'ndan konut kredisinde faiz oranını yüzde 1,78'e düşürdü. Ziraat Bankası ile çalışan inşaat firmalarından konut alımlarında faiz yüzde 0,98 olacak. 120 aya kadar vade ile 500 bin liraya kadar kredi verilecek.
15.12.2018
02:17
Bakan Albayrak müjdeyi verdi: Pazartesi başlıyor
Bakan Albayrak müjdeyi verdi: Pazartesi başlıyor
Maliye ve Hazine Bakanı Berat Albayrak, sosyal medya hesabından güzel haberi verdi. 5 banka aracılığı ile altın tahvili ve altına dayalı kira sertifikası pazartesi günü başlayacak.
14.12.2018
18:49
Karlıova Yıldırımspor Bitlis`i ağırlayacak!
Karlıova Yıldırımspor Bitlis'i ağırlayacak!
TFF Bölgesel Amatör Lig 1. Grupta mücadele eden temsilcimiz Karlıova Yıldırımspor, Bitlis ekiplerinden Bitlis Özgüzelderespor'u ağırlayacak.
Sitemizde yayınlanan haberlerin telif hakları gazete ve haber kaynaklarına aittir