Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
17 Haziran 2019 Pazartesi
26.4 °C Çok Bulutlu

'Gişeler Çalışmadı' iddiası!

Bingöl PTT Şubesi'nde gişeler çalışmadığı iddiasıyla yığılma olduğunu iddia eden vatandaşlar, söz kurumunda aynı sorunun sürekli olarak yapıldığını belirterek çözüm talebinde bulundu.

10 HAZİRAN 2019 PAZARTESİ 20:19
11
1625
8
AA aa
`Gişeler Çalışmadı` iddiası!

Bayram tatilinin ardından mesailerinin açıldı ancak merkez PTT Şubesi'nde oluşan yığılma vatandaşları çilenden çıkardı.

Para yatırmak veya çekmek için PTT şubesine giden vatandaşlar, gişelerin çalışmadığını iddia ederek kapı dışına kadar kuyruk oluştuğunu ve mağdur edildiklerini söyledi. Söz konusu kurumda benzer sorunların sürekli yaşandığını söyleyen vatandaşlar, çözüm talebinde bulundu.

Havaların ısınmasıyla sıra beklemede ve yığılmada yaşlıların sorun yaşadığını aktaran vatandaşlar; “Her zaman PTT'de benzer sorunlarla karşı karşıya kalınıyor. 1-2 gişe çalışıyor, yığılma olunca da haliyle oradaki personelde yetersiz kalıyor. Bu duruma çözüm bulunması gerekiyor. PTT Başmüdürlüğün varsa personel eksiği çözmesi gerekiyor. Yaşlılar maaş almaya geldiğinde bu sıcakta bekleyemiyor. Çözüm bekliyoruz” diye konuştular.

PTT şubesindeki yığılma ise bir vatandaş tarafından fotoğraflanıp sosyal medyada paylaşıldı.

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_45238)
11 Haziran 2019 Salı 22:28
Son yıllarda iş hacmi en fazla çoğalan kurum ptt aynı şekil personel sayısı azaldı ne beklenir personel ne yapsın robot değil kimse.ptt kargomudur bankamıdır sosyal yardım dağıtım verkezimidir belli değil postacılık yapmaktan başka her şey yapıyor.
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_45228)
11 Haziran 2019 Salı 15:34
Akp il Başkanı MOLLA HANEFİ İstanbula geldi, Tüm Kararsız Oylar ,Binali Beye Kaydı, İMAMOĞLU Zor kazanır..!!!!!!.Her halde Türkiye 'de En çok Oy Kaybını Unuttular,işleri-güçleri Turlamak.YARRABİM Aklıma Mukayet ol.
Beğendim (1) Beğenmedim (0)Cevapla
Zaza (@Misafir_45213)
11 Haziran 2019 Salı 08:47
Dün ptt çok kalabalıktı yetkililere sordum yaşlı ve engelli aylıkları ödeme günüymüş ATM kartları olmasına rağmen inatla gişelerden işlem yapmak istiyorlarmış bunun içinde herhangi bir müdahale hakları bulunmadığını söylediler ancak şunu söyliyeyim yiğidi öldür hakkını yeme demişler adamlar tam kadro çalışıyorlardı bizim insanımız inatla kuyrukta beklemek istiyorsa ptt ne yapsın ATM kartlarını 7 gün 24 saat kullansınlar bizde kuyrukta beklemeyelim
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_45210)
11 Haziran 2019 Salı 07:48
Bunu iddia edenler tamamen hak yiyiyorlar. Ben dün işlem yapmaya gittim tam 6 tane personel çalışıyordu. El insaf adamlar yerinden bile kımıldayamıyorlardı. Bu bence orda özveri ile çalışan personele iftiradır. Çünkü tüm sosyal ödemeler PTT aracılığıyla her yapılıyor
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_45203)
11 Haziran 2019 Salı 00:59
gişe nasıl çalışsın ki. önüne gelene maaş veriyorlar.zaten sistem bu kadar maaşa dayanmaz :) yazık devletin parasına.. her aileden 2-3 kişi devletten bedavadan maaş alıyor.haliyle kimse çalışmak istemiyor.üretim durdu.
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_45201)
10 Haziran 2019 Pazartesi 23:17
Beyefendiler henüz Bayram tatilinden dönmemişler demek ki!
Beğendim (1) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_45264)
12 Haziran 2019 Çarşamba 09:12
@Misafir Kullanıcı Bilmeden konuşmak kul hakkıdır arafe günü öğleye kadar bayram sonrası cuma günü tam gün çalışıldı bayram tatili cuma günü bitti Ptt de
Beğendim (2) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_45198)
10 Haziran 2019 Pazartesi 22:07
Çözüm bulunmalı
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Sitemizde yayınlanan haberlerin telif hakları gazete ve haber kaynaklarına aittir