Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
19 Ekim 2019 Cumartesi
°C

Gözler toplantı sonunda!

Kültür Mahallesi Kentsel Dönüşüm ve Gelişim Projesi hak sahiplerinin gözü, Belediye Başkanı Erdal Arıkan ve Çevre ve Şehircilik Bakanı Murat Kurum'un görüşmesinden çıkacak kararda.

09 TEMMUZ 2019 SALI 18:13
25
4107
10
AA aa
Gözler toplantı sonunda!

15 Ekim 2018 tarihinde temel atma töreni gerçekleştirilen Kültür Mahallesi Kentsel Dönüşüm ve Gelişim Projesinde aradan geçen süre zarfında şantiye alanında hiçbir çalışma yapılmaması projenin geleceği konusunda hak sahiplerini tedirgin ediyor.

Belediye Başkanı Erdal Arıkan, geçtiğimiz hafta basın mensuplarıyla bir araya gelmiş konu hakkında açıklamalarda bulunmuştu. Çevre ve Şehircilik Bakanı Murat Kurum ile daha önce görüştüklerini ve hafta içerisinde tekrar görüşeceklerini söyleyen Arıkan, yapılacak görüşmenin ardından projede yol haritasının kesinleşeceğini belirtmişti.

Kültür Mahallesi Kentsel Dönüşüm ve Gelişim Projesi hakkında açıklamalarda bulunan Arıkan şu ifadeleri kullanmıştı: “Genel Başkan Yardımcımız Cevdet Yılmaz, Milletvekilimiz Feyzi Berdibek ve Valimiz Kadir Ekinci ile birlikte kentsel dönüşüm projesine yoğunlaştık. Bu projenin sadece belediyenin sorunu olmadığı, memleketimizin öncelikli sorunu olduğu bilincinde olarak çok ciddi bir işbirliği ve dayanışma içerisindeyiz. Daha önce Çevre ve Şehircilik Bakanımız Sayın Murat Kurum ile projeyi görüştük. Bu projenin kentin öncelikli sorunu olduğunu, aciliyet gerektiğini belirterek, bakanlığımızın muhakkak müdahil olmasını talep ettik. Sayın Bakanımız projede sorumluluk alacaklarını, belediyeyi yalnız bırakmayacaklarını ilettiler. Tüm süreçle ilgili bir çalışma yapmamızı talep ettiler. Belediye ve Çevre ve Şehircilik Bakanlığımızın teknik ekibi ortak bir çalışma yürüttü ve tüm bilgi ve belgeler Bakanlığa iletildi. Yakın zamanda Çevre ve Şehircilik Bakanımızla tekrar görüşeceğiz. İnşallah bu görüşmenin neticesinde gerekli açıklamaları da yapacağız. Temel hedefimiz, bir yol haritası çizerek projemize start vermek ve en yakın zamanda hak sahiplerimizin konutlarına kavuşmasını sağlamaktır”

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_46672)
11 Temmuz 2019 Perşembe 07:04
Halk otobüsü ne oldu neden gündeme almıyorsunuz yarın obur gün öğrenciler gelecek otobüsler tika basa hemde millet işine gücüne çok gecikiyor bide yol parası çok fazla belediye artik alsın şunu bizleri kurtarın
Beğendim (6) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_46642)
10 Temmuz 2019 Çarşamba 23:39
Bingölde hal nasilsa memlekete inanin ayni manzara ayni tablo
Beğendim (3) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_46598)
10 Temmuz 2019 Çarşamba 19:36
Erdal bey siz ve cevdet yilmaz daha ne zamana kadar bu insanlari kan!iriyorsunuz.gelir gelmez kiralarimizi kestiniz.yucel.beş yıl boyunca bizleri oyaladi.bu defa sira sizde.Hani Cevdet temel atma törenine katılmıştı.ne oldu bu .... sonu nereye varacak.
Beğendim (9) Beğenmedim (3)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_46613)
10 Temmuz 2019 Çarşamba 21:24
@Misafir Kullanıcı Hakettiniz kim size dedi oy verin kardeşim vallahi herşeyi hakediyorsunuz bizde konuşunca hemen çamur atiyorsunuz
Beğendim (11) Beğenmedim (3)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_46583)
10 Temmuz 2019 Çarşamba 12:53
Belediye halk otobüsü istiyoruz bıktık bu özel sektör firmasından araçlar tika başa dolu insanlar konuşma şekilleri bile s3kil başkanım buna dur diyecekmisiniz yeter artik belediye halk otobüsü istiyoruz
Beğendim (12) Beğenmedim (5)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_46596)
10 Temmuz 2019 Çarşamba 18:00
@Misafir Kullanıcı Klimalari acmiyorlar bisey deyince zirlamaya basliuolar
Beğendim (7) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_46580)
10 Temmuz 2019 Çarşamba 12:44
kentsel dönüşüm Kültür Saray Karşıyaka Mahalleleri için de geçerli sadece Kültür değil
Beğendim (4) Beğenmedim (3)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_46562)
10 Temmuz 2019 Çarşamba 00:40
Bu projenin sadece belediyenin sorunu olmadığını memleketin öncelikli sorunu olduğunun bilincindeyseniz bu memleketin bir milletvekili daha var HDP mv.Erdal AYDEMİR onunlada görüşmeyi düşünüyormu acaba sayın belediye başkanı ? çok ciddi işbirliği ve dayanışma sadece akp saflarındamı oluyor acaba sormak lazım kendilerine...!
Beğendim (13) Beğenmedim (11)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_46653)
11 Temmuz 2019 Perşembe 00:33
@Misafir Kullanıcı ilinin belediye başkanına gidilmez protokolde belediye başkanı milletvekilini davet eder...Davet edilipte gidilmediyse o zaman eyvallah haklısınız...
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_46587)
10 Temmuz 2019 Çarşamba 14:47
@Misafir Kullanıcı çok doğru söylüyorsun memleket meselesi noktasında.. Ama erdal aydemir acaba bu ilin vekili olarak bu konuda kaç defa bi çözüm önerisi ya da kaç defa bir stratejik yöntem belirleme adına ilinin belediye başkanına geldi.. tek yaptığı mecliste 1 2 defa eski yönetimin bu konuda yaptığı yanlışı yeni yönetime yüklemek.. el - insaf..
Beğendim (7) Beğenmedim (3)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_46576)
10 Temmuz 2019 Çarşamba 11:04
@Misafir Kullanıcı Erdal Aydemir bey ne yapılsın diyor.
Beğendim (2) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_46560)
10 Temmuz 2019 Çarşamba 00:32
Bu proje nin altından kalkamazlar,Çünkü ödenek tüne..Milleti boşuna Kandırmayın.
Beğendim (15) Beğenmedim (6)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_46559)
09 Temmuz 2019 Salı 23:22
sayın başkanım toplantı olsun maden sokaktaki işgaleri ne yaptını ekler uzantılar ne olacak şehir alak bulak işgallere son verelim her kes vatandaş vergisini ödüyor bu işgalcileri göz ardı etmeyelim.
Beğendim (12) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_46556)
09 Temmuz 2019 Salı 22:48
Bu kaçıncı toplantı inşaat sezonu bitti buradan bişey çıkmaz hep oyala hep kandırma...
Beğendim (17) Beğenmedim (4)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_46597)
10 Temmuz 2019 Çarşamba 19:00
@Misafir Kullanıcı çözüm belli millete arsasını geri vereceksin birde yıktığın eve biçtiğin değer(belediyenin kendi belirlediği ) geri vereceksin ha bide bunları ödediğin güne kadar kira yardımlarını ödeyeceksin BU KADAR BASİT
Beğendim (7) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_46594)
10 Temmuz 2019 Çarşamba 17:02
@Misafir Kullanıcı Bir seçim için temel attirip bu devletin parasını çarçur etmesinler yazık bu memlekette kaç milyon insan işsiz ekmek parasına muhtaç şimdide çıkmışlar ödenek bulursak bakanlık onay verirse insanların aklı ile dalga geçer gibi
Beğendim (4) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_46593)
10 Temmuz 2019 Çarşamba 16:56
@Misafir Kullanıcı İnsanları oyalamasinlar yapamiyorlarsa çıkıp bunu desinler hak sahiplerinin arsalarini geri iade etsinler.
Beğendim (5) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_46575)
10 Temmuz 2019 Çarşamba 10:59
@Misafir Kullanıcı ne yapılsın yazarmısın.....
Beğendim (2) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_46572)
10 Temmuz 2019 Çarşamba 10:18
@Misafir Kullanıcı çik nıben bena hol
Beğendim (3) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_46546)
09 Temmuz 2019 Salı 19:42
Hayırlısı inşallah....
Beğendim (10) Beğenmedim (0)Cevapla
Sitemizde yayınlanan haberlerin telif hakları gazete ve haber kaynaklarına aittir