Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
16 Aralık 2018 Pazar
8.8 °C Çok Bulutlu

Kentsel Dönüşümde ilk etap ihale edildi!

Bingöl Belediyesi'nce Kültür Mahallesi'nde hayata geçirilecek olan Kentsel Dönüşüm ve Gelişim Projesi'nin ilk etabı ihale edildi.

12 HAZİRAN 2018 SALI 22:27
12
4898
14
AA aa
Kentsel Dönüşümde ilk etap ihale edildi!

Bingöl Belediyesi Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Koordinatörlüğü'nden yapılan açıklamada, kentsel dönüşüm projesi birinci etap ihalesinin 5 firmanın katılımıyla tamamlandığı belirtildi.

Veysel Belgin Gençlik Merkezi Kongre salonunda açık ihale usulüyle gerçekleştirilen ihalenin, aynı zamanda Bingöl Belediyesi'nin resmi internet sitesi üzerinden canlı olarak yayınladığı belirtilen açıklamada, sürecinin şeffaf bir şekilde tamamlandığı vurgulandı.

5 ETAPTA TAMAMLANACAK

Kültür Mahallesi'nde yeni bir yaşam alanı inşa etmek için uygulanan Kentsel Dönüşüm ve Gelişim Projesi'nin toplamda 5 etapta ihale edileceği belirtilen açıklamada, ikinci ve üçüncü etap ihalelerinin yapılacağı ifade edildi.

Açıklamada, proje kapsamında yapılacak etaplar şöyle sıralandı;

1.ETAP

Projeye konu olan Kentsel Dönüşüm Projesi 1. Etap Toplu Konut alanında; 30.000 m2 alan üzerinde 332 adet 161,25 m²lik tip konut, 60 adet ofis ve işyeri, bina altlarında toplam 100 araçlık kapalı otopark yer alacak.

2.ETAP

2. etap toplu konut alanında; 35.000 m2 alan üzerinde 308 adet 161,25 m²'lik tip konut, 60 adet ofis ve işyeri, bina altlarında toplam 120 araçlık kapalı otopark, 1 adet 8 derslik B+Z+1 katlı kreş, çocuk oyun alanları yer alacak.

3.ETAP

3. etap toplu konut alanında; 34.500 m2 alan üzerinde 308 adet 161,25 m²'lik tip konut, 60 adet ofis ve işyeri, bina altlarında toplam 120 araçlık kapalı otopark, 1 adet B+1 katlı ekmek fırını, 1 adet B2+B1 katlı 225 araçlık yer altı otopark ve çocuk oyun alanları yer alacak.

4. ETAP

4. etap toplu konut alanında; 26.300 m2 alan üzerinde 160 adet 161,25 m²'lik tip konut, toplam 140 araçlık açık otopark, açık fitness alanı, açık çocuk oyun alanı, site güvenliği ve kontrol kulübesi yer alacak. Ayrıca 4 adet bloktan oluşacak 160 adet 222 m² rezidans konut, her bir blok altında; 186 m²'lik fitness salonu, 325 m²'lik kış çocuk oyun alanı, 200 m²'lik yüzme havuzu yer alacak.

5. ETAP

Kültür Merkezi ve Cami yapımı 

“BİNGÖL'ÜN ÇEHRESİ DEĞİŞECEK”

2. Etap Kentsel Dönüşüm ve Gelişim Projesiyle 1971 depremin izleri silineceği ifade edilen açıklamada, projenin tamamlanmasıyla kentin çehresinin değişeceğini belirtildi.

Yıkımı gerçekleştirilen konut alanına 1.108 konut, 160 rezidans, 18 kapalı otopark 7 açık otopark, sosyal ve ticari (50.000 m²) alanlar, AVM, cami, 8 derslik kreş, meydan, sergi ve fuaye alanları, sportif ve yeşil alanlar inşa edileceği belirtilen açıklamada, “Mevcut halinde cami, ilkokul, sosyal donatı alanları ve yeterince ticari alanı bulunmayan bölgenin dönüştürülmesiyle, hem depremin izleri silinecek hem de kentimizin imajı yenilenecek. Kentsel dönüşüm projeleriyle hem depreme dayanıklı konutlar inşa edeceğiz hem de çarpık kentleşmenin önüne geçerek daha düzenli bir yapılaşmaya yöneleceğiz. Projemizin hak sahiplerine, memleketimize ve ülkemize hayırlara vesile olmasını temenni ediyoruz” denildi.

“KİRA YARDIMLARI DEVAM EDİYOR”

Hak sahiplerine yönelik kira yardımlarının devam ettiği vurgulanan açıklamada, “Bugüne kadar 932 hak sahibimize toplamda 2 milyon 857 bin 221 TL kira yardımı yapıldı. Hak sahiplerimize yakın zamanda 3'er aylık kira yardımı yapılacaktır. Hiçbir hak sahibimiz kira yardımından dolayı mağdur edilmeyecektir” ifadelerine yer verildi.

Kentsel dönüşüm projesinin yapım aşaması tamamlanıncaya kadar kira yardımlarının devam edeceğini belirtilen açıklamada, tapu devri yapmayan hak sahiplerin de biran evvel işlemlerini tamamlamaları gerektiğini vurguladı.

 

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_28793)
14 Haziran 2018 Perşembe 02:30
bu günü mü bekledin ilk etapı ihale etmeyi
Beğendim (9) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_28791)
14 Haziran 2018 Perşembe 01:54
resimdekilerle ilk etap ihale edildi memeleketin haline bak utanç verici
Beğendim (11) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_28785)
13 Haziran 2018 Çarşamba 18:51
Acılıs var,gidenler teskilat,adaylar,kurum müdürleri,ve yandas isadamları.Halk yok.heryerde kendileri icin acilis yapip.,ayni insanlara ayni naraları atıp tutuyorlar.her zamanki secim gibi degil.Eskiden 2.adayı garanti deyip 3.icin ugrasirlardi.simdi 1 bile garanti degil
Beğendim (14) Beğenmedim (3)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_28853)
16 Haziran 2018 Cumartesi 10:53
@Misafir Kullanıcı Seninde 3 hayalin kusragında kalacak
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_28801)
14 Haziran 2018 Perşembe 09:54
@Misafir Kullanıcı sen böyle hayal kur bakalım. üçte üç garanti...
Beğendim (2) Beğenmedim (7)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_28783)
13 Haziran 2018 Çarşamba 15:54
İhalenin de açılışını yapaydınız icraat olarak bari!
Beğendim (17) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_28786)
13 Haziran 2018 Çarşamba 20:24
@Misafir Kullanıcı MUTLAKA BİR YANDAŞ MÜTEAHİT ALMIŞTIR..NOKTA
Beğendim (9) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_28781)
13 Haziran 2018 Çarşamba 14:56
Yaklaşık 1300 konut yapılacak. Kültür mahallesinde lise yok ayrıca mevcut ilköğretim okulları da bu yeni nüfusu karşılayamaz. Kültür mahallesinde yeni okullara ihtiyaç vardır. İnşaAllah pasif ve ağır yöneticilerimiz bu durumu görürler de ilerleyen yıllarda sıkıntısını ailelerimiz yaşamaz. Yeni okulların da Çapakçur vadisinde yapılması gerektiğini düşünüyorum. Alan geniş ve bol yeşillik. hem vadinin gelişmesi için de bu önemli..
Beğendim (9) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_28778)
13 Haziran 2018 Çarşamba 14:32
Bingöl belediyesi ROGAR kapaklarını kaldırmış ancak önüne uyarı amaçlı levha,duba ya da şerit çekmediği için önümdeki araçtan fark etmeyerek içine aracımla girdim.Aracım hasar gördü.Belediye yetkilileri suçlarını kabul etmediği gibi bana kör müsün,nasıl görmezsin şeklinde çıkıştılar.Ben buradan şunu anlatmaya çalışıyorum yıl olmuş 2018 hala çevresinde önlem almadan iş yapan bir belediye var.Ben 9 kişilik oyumla 16 yıl Ak partiye oy verdim.Ama artık bu rezil belediyecilik anlayışınız ve aynı tiplerin gelip memleketi peşkeş çekmesine tahammül edemiyorum.Oy falan yok.işinize bakın.
Beğendim (8) Beğenmedim (5)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_28788)
13 Haziran 2018 Çarşamba 21:42
@Misafir Kullanıcı Tovbe ki sen akpye oy veriyorsun. Akpye oy veren adam aracinin aldigi hasara aldirmaz, basar oyunu vicdaniyla
Beğendim (3) Beğenmedim (6)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_28736)
12 Haziran 2018 Salı 22:35
Hele Şükür bari seçime yetistirelim açılış yaparız yaw he he
Beğendim (13) Beğenmedim (5)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_28863)
16 Haziran 2018 Cumartesi 19:33
@Misafir Kullanıcı Kesinlikle il başkanından uzak duracak arkasında ankarada olan güçlü biri var, il başkanını hayatta adam yerine koymaz işi de aslan gibi yaparlar diyer iki etebı alan firma (yeni fidan) batak firmadır onun bu işi bitireceyini tahmin etmiyorum
Beğendim (0) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_28844)
15 Haziran 2018 Cuma 20:03
@Misafir Kullanıcı Neden öyle dediniz ki? Lütfen sebebini de söyleyin
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_28745)
12 Haziran 2018 Salı 23:23
@Misafir Kullanıcı İHALEYİ ALAN KİŞİ, AKP İL BAŞKANINDAN UZAK DURSUN.!!!
Beğendim (16) Beğenmedim (1)Cevapla
15.12.2018
17:18
Silahlı Kavga: 2 ölü 1 yaralı
Silahlı Kavga: 2 ölü 1 yaralı
Balıkesir'in Bandırma İlçesi Galericiler Sitesinde yaşanan tartışma silahlı kavgaya dönüştü. Hemşehrimiz Aydın Bükey ve karşı taraftan olduğu belirtilen Ramazan Güllü yaşamını yitirdi. Olayla ilgili 1 kişi gözaltına alındı.
15.12.2018
02:20
Erdoğan`dan sert İsrail ve S.Arabistan açıklaması
Erdoğan'dan sert İsrail ve S.Arabistan açıklaması
Başkan Recep Tayyip Erdoğan, Parlamenterler Arası Kudüs Platformu İkinci Konferansı'nda önemli açıklamalarda bulundu. Erdoğan, İsrail ve Suudi Arabistan'a yönelik sert açıklamalarda bulundu.
15.12.2018
02:18
MHP, bir Büyükşehir adayını daha çekti
MHP, bir Büyükşehir adayını daha çekti
MHP Aydın İl Başkanı Burak Pehlivan, Cumhur ittifakı görüşmeleri çerçevesinde, MHP Aydın Büyükşehir Belediye Başkan Adayı Ümmet Akın'ın geri çekildiği belirtti.
15.12.2018
02:17
Ziraat Bankası`ndan ucuz kredi açıklaması!
Ziraat Bankası'ndan ucuz kredi açıklaması!
Ziraat Bankası'ndan konut kredisinde faiz oranını yüzde 1,78'e düşürdü. Ziraat Bankası ile çalışan inşaat firmalarından konut alımlarında faiz yüzde 0,98 olacak. 120 aya kadar vade ile 500 bin liraya kadar kredi verilecek.
15.12.2018
02:17
Bakan Albayrak müjdeyi verdi: Pazartesi başlıyor
Bakan Albayrak müjdeyi verdi: Pazartesi başlıyor
Maliye ve Hazine Bakanı Berat Albayrak, sosyal medya hesabından güzel haberi verdi. 5 banka aracılığı ile altın tahvili ve altına dayalı kira sertifikası pazartesi günü başlayacak.
14.12.2018
18:49
Karlıova Yıldırımspor Bitlis`i ağırlayacak!
Karlıova Yıldırımspor Bitlis'i ağırlayacak!
TFF Bölgesel Amatör Lig 1. Grupta mücadele eden temsilcimiz Karlıova Yıldırımspor, Bitlis ekiplerinden Bitlis Özgüzelderespor'u ağırlayacak.
Sitemizde yayınlanan haberlerin telif hakları gazete ve haber kaynaklarına aittir