Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
24 Haziran 2018 Pazar
23.9 °C Açık

Kızılboğa, Görevden Alındığını Açıkladı

Salih Kızılboğa, Türk Sağlık-Sen Bingöl İl Başkanlığı görevinden alındığını açıkladı.

08 HAZİRAN 2018 CUMA 22:55
18
3338
12
AA aa
Kızılboğa, Görevden Alındığını Açıkladı

Salih Kızılboğa, 2008 yılından bu yana yürütmüş olduğu Türk Sağlık-Sen Bingöl İl Başkanlığı görevinden alındığını açıkladı.

Kızılboğa yapmış olduğu açıklamada, şu ifadelere yer verdi:

“2008 Ağustos Ayından Bugüne dek, Türk Sağlık-Sen İl Temsilciliği, Şube Başkanı, Türkiye Kamu-Sen İl Temsilciliği görevlerinde bulundum.  Yürütmüş olduğum sendikal görevim haziran ayı itibariyle dönemin muktedirlerinin rahatsızlığından dolayı sona ermiştir.  Bir siyasi parti düşünün ki, işini gücünü bırakıp, bir sendika başkanıyla uğraşsın ve bir sendika genel başkanını da düşünün ki,  ildeki siyasi parti temsilcilerinin iki dudağından dökülen cümleyle sendika başkanını görevden alsın. Görevden alınma gerekçesi ise, o sendika başkanının ağabeyinin İyi Parti Bingöl İl Başkanı olması olsun. İnsan biraz utanır. Hiç mi sıkılmadınız? Ama Yüce Allah'a şükürlerolsun ki, Alnımız Açık, Başımız Dik Geziyoruz. Koltuk sevdası uğruna dava arkadaşlarımızı satmıyoruz.  Ve şunu da asla unutmamalıyız ki, hiç bir şey bitmedi.  Yola çıktığımız bu kutlu ve haklı mücadelede, ‘Haksızlığın karşısında susan dilsiz şeytandır.' Şiarıyla, Her türlü haksızlığa karşı susmadan, her daim hakkı tutup kaldırmak için, gücümüzün yettiği, dilimizin döndüğü kadar görevlerimizi yapmaya çalıştık.  Güçlünün değil, haklının yanında olduk. Rahmetli Rauf Denktaş'ın tabiriyle, Devrin adamı olmak yerine, her devirde adam olmayı tercih ettik.  Bundan sonraki süreçte de, Nefesimizin sonuna kadar Gerçekleri haykırmaya devam edeceğiz. Görev yaptığımız süre boyunca, varlıklarıyla bizlere destek veren her biri birinden kıymetli Cesur, Korkusuz, Onurlu ve Dik Duruşlu Cefakâr Üyelerimize, Tüm Gönül Dostlarımıza Şahsım ve Yönetim Kurulu Arkadaşlarım adına sonsuz teşekkür ediyorum. Haksızlığın karşısında susmayanlara selam olsun. Güçlünün değil, haklının yanında olanlara selam olsun. Her devirde adam gibi adam olanlara selam olsun.  Selam ve dua ile kalın.”

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_28533)
10 Haziran 2018 Pazar 02:04
Keko dandik sen e geçersin orda basamak basamak tırmanırsın üzme kendini. En iyisi gel harransenli ol.
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_28529)
10 Haziran 2018 Pazar 00:03
Yorumlara bakıyorum da ne kadar cahil insanlar var diye hayret ediyorum. Herkesin bir siyasi görüşü vardır kimseyi siyasi görüşü yüzünden konumundan, yerinden, işinden edilemez. Mesele budur gerisi saksakciliktir. Rastgele
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_28625)
11 Haziran 2018 Pazartesi 13:54
@Misafir Kullanıcı Isinize geldimi görüsü böyledir söyledir isinize gelmedimi mangalda kül birakmiyorsunuz
Oda gidecek az mi yediler yeter
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_28612)
11 Haziran 2018 Pazartesi 12:30
@Misafir Kullanıcı canım o sendikanın görüşü vardı. ve birilerin di eğer o insan onların görüşünde değildi ise ozaman onu iş neydi orda yemek mi??????????
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_28518)
09 Haziran 2018 Cumartesi 20:49
canım babanda ak partide mi başka kardeşin yok mu chp ye onu da il başkanı yap ondan sonra haktan adaletten konuş
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_28517)
09 Haziran 2018 Cumartesi 20:46
önce mhp ye ihanet etiniz orda yıllarca yediniz içtininiz şimdi zöyürt bir kadın çıkmış ona tapma başladınız ama çevik bir onu zamanında .... bu başınıza gelmezdi
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_28515)
09 Haziran 2018 Cumartesi 19:47
Zamanın ülkücüleri meydanlarda taş attığı sövdüğü insanlarla beraber ama bunu unutmayın ki Bahçeli'nin ülkücülükle devletçilikle Türkçülükle hiçbir alakası yoktur. Menfaat uğruna partiyle beraber kendisini satmıştır . Sayın Salih Kızılboğa bundan sonraki yolunuzda başınız dik alnınız ak ve nice başarılara imza atmaya devam edeceğinizden adımız gibi eminiz
Beğendim (15) Beğenmedim (5)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_28503)
09 Haziran 2018 Cumartesi 15:36
Abinin o genel başkanı değilmiydi koltuk sevdası uğruna davasını satan hatta daha sonra yol çıktıklarını da satan(Halaçoğlu )beğenmediğin siyasi muktedirler sayesinde o koltuklardasiniz getirirler begenmezlerse götürürler bunu bilmiyormuydunuz yılan Size dokununca ancak sesiniz cikar
Beğendim (13) Beğenmedim (3)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_28502)
09 Haziran 2018 Cumartesi 15:28
Senide kullandilar her kulanilan gibi
Güle güle
Beğendim (19) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_28500)
09 Haziran 2018 Cumartesi 13:36
iyi partşye çalıştığın yalan mı yanındsaki lerebak
Beğendim (5) Beğenmedim (9)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_28493)
09 Haziran 2018 Cumartesi 11:40
Gelde gülme kalkmış siyasi partiyi eleştiriyor yahu sen zaten bataklığında sivri sinek üreten biri değilmisin bu ülke size göremi dizayin edilecek yoksa haktan yanmı yasalaşacak onu anlamakta zorlanıyorum bu yol burya kadar yolun açık olsun
Beğendim (10) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_28482)
09 Haziran 2018 Cumartesi 02:18
Salih BABO ,seni bilen bilir. Aldırma Yoluna Dopdoğru Devam.Gönlümüzden kimse seni Koparamaz.
Beğendim (12) Beğenmedim (7)Cevapla
23.06.2018
17:57
İhracatçıya yeni nesil destek
İhracatçıya yeni nesil destek
Türkiye'de ilk olarak Ekonomi Bakanlığı bünyesinde kurulan davranışsal kamu politikaları birimi, çalışmalarına yeni oluşturulan daire başkanlığı çatısı altında devam ederek ihracat desteklerine ilişkin mevzuatın kolay anlaşılması ve bürokratik işlemlerdeki sıkıntıların giderilmesine katkı sunacak.
23.06.2018
17:55
Maaşlara gösterge artışı
Maaşlara gösterge artışı
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın açıkladığı polis, öğretmen, hemşire, din görevlisi ve diğer idarecilerin (şube müdürü) emeklilik ek göstergelerinin 3600'e çıkarılacağı müjdesi, yaklaşık 1.5 milyon memurun ve memur emeklisinin gelirini artıracak.
23.06.2018
17:53
Emeklilere avans müjdesi!
Emeklilere avans müjdesi!
Yeni emekli olanlara sağlanan avans imkanının kapsamı genişletilecek. Düzenleme hayata geçerse, tüm emekliler asgari ücretin 3 katı kadar faizsiz avans alabilecek.
23.06.2018
17:52
Yaşlıya her ay 533 TL
Yaşlıya her ay 533 TL
65 yaş aylığı Temmuz'da artacak. Tahminlere göre aylık 533 liraya yükselecek. Eylül'de de 3 aylık yerine aylık ödemeye geçilecek...
23.06.2018
16:37
Sözen Müşavir, Engin Kadrolu Oldu
Sözen Müşavir, Engin Kadrolu Oldu
Resmi Gazetede, üst düzey kadrolara yönelik 28 sayfalık atama kararı yayımlandı. Atamalar kapsamında Ziya Sözen Milli Savunma Bakanlığı'na müşavir olarak atanırken, İl Milli Eğitim Müdürü Kadri Engin'in de kadrolu olarak ataması gerçekleştirildi.
23.06.2018
00:36
25 Bin Tl Maaş Verecek!
25 Bin Tl Maaş Verecek!
Türk Hava Yolları (THY) Genel Müdür Yardımcısı Abdulkerim Çay, İstanbul Yeni Havalimanı'na geçtiklerinde büyüme oranı ve kapasitede artışlar olacağını belirterek, Bu nedenle ihtiyacımızı karşılamak üzere bin pilot şu andaki hedefimiz. dedi.
Sitemizde yayınlanan haberlerin telif hakları gazete ve haber kaynaklarına aittir