Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
20 Ocak 2019 Pazar
-12.4 °C Az Bulutlu

Klimalı duraklar yapılacak

Bingöl Belediyesi, Ulucamii, üniversite, hastane ve kültür kavşaklarına 4 adet 7 metrelik klima yapılacağını bildirdi.

07 KASIM 2018 ÇARŞAMBA 19:14
16
2995
16
AA aa
Klimalı duraklar yapılacak

Bingöl Belediyesi Zabıta Müdürlüğü tarafından Meclis Başkanlığına sunulan teklif doğrultusunda, merkeze bağlı 4 noktada klimalı durak yapılacağı bildirildi.

Meclis başkanlığında alınan karar şu şekilde:

“Gündemin 1. maddesinde yer alan Zabıta Müdürlüğü tarafından Meclis Başkanığına sunulan ve Trafik Ulaşım Komisyonu tarafından tetkik edilen Otobüs Durak Yerlerinin belirlenmesi hakkındaki teklif görüşülerek yapılan müzakereler sonucunda; İlimiz merkez de Halk Otobüs durak yerlerinin belirlenmesi gerekmekte olup, Ulucamii Önü, Üniversite Önü, Devlet Hastanesi Önü ve Kültür Kavşağına Klimalı 4 adet 7 metrelik Durak Kurulmasına, Sultan Abdulhamithan, Öğretmenevi, Şehit Mustafa Gündoğdu köşesine, Şehit Mustafa Gündoğdu miraç sokak, Toki Parkı Köşesine, Üniversite Köşesine, Akut Önü, Eski Tedaş Önü, Geançlik Spor Önü, Selim Atalay Cami Önü, Temel Yapı Önü, Sanayi Sitesi, Cezaevi Kavşağı, Opet Yanı, Kaleönü Mah., Doğum Hastanesi, Rabia Parkı Önü, Sebze Hali Önü, Recep Tayip Erdoğan Sağlık Yanı, Merkez İmam Hatip Önü olmak üzere 20 adet 4 metrelik durak kurulmasına 5393 sayılı Belediyeler Kanununun 15/p bendi gereğince oy birliği ile karar verildi. Gereği için karar suretinin İmar ve Şehircilik Müdürlüğüne gönderilmesine.”

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_32694)
09 Kasım 2018 Cuma 14:35
Bide o duraklara kamera yerlestirilmeli malum yapılanı hemen kırıp döken bi halkımız var
Beğendim (4) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_32684)
09 Kasım 2018 Cuma 07:48
duraklar düzenlensin cepli olsun minübüs yolda durdugu cep olmadığı için araçlar yolda duruyor trafik kilitleniyor polis evinden hacı hıdır camiine kadar her gün trafik kilitleniyor minübüslere yeni güzergah verilsin dörtyol araç trafiğine kapatılsın yada başka çözüm
Beğendim (4) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_32677)
08 Kasım 2018 Perşembe 22:16
Evet yol yok gidecek gırıntıli çıkıntılı cukur tümsek her yer ozensiz belediye anlayışı hakim oldukca bu böyle devam eder gelen 5yıl sonra gidecek olan bize olacak
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_32671)
08 Kasım 2018 Perşembe 20:45
Parayi cope atiyorlar pardon birilerinin cebine
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_32668)
08 Kasım 2018 Perşembe 19:03
Ben hic birsey ilgilendirmiyor biz bingol halki olarak herseye cabuk alisiyoruz benim tek ricam lutfen sokaklara balgam atmayin cocuklari okula gotururken uzun atlama oynuyoruz herkesin evinde lavabo var sanirim ceplerindede pecete sokaktada cop kovalari hepimiz tifo olacaz sonunda
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_32655)
08 Kasım 2018 Perşembe 14:43
Klimayi birak belediye otubusu atin yollara halk otubusune muhtac ettiniz milleti yeter bu kadar bir devleti halk otubusune muhtac ettiniz hangi ilde belediye otubusu yok baksana baskanim
Beğendim (5) Beğenmedim (3)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_32652)
08 Kasım 2018 Perşembe 13:16
Seçimin yaklaştığı nasılda belli oluyor
Beğendim (5) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_32643)
08 Kasım 2018 Perşembe 10:42
Yahu önce şu belediye hizmetlerini adam gibi yapın şehirde tozdan geçilmiyor.
Beğendim (8) Beğenmedim (3)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_32628)
08 Kasım 2018 Perşembe 07:52
5 yildir neredesnz de simdi mi aklinizA geldi böyle yapmk bunlarn hepsi .... hepimizin gözü açıldı artk ...
Beğendim (8) Beğenmedim (3)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_32625)
08 Kasım 2018 Perşembe 07:22
Klimalı araçlardan o kadar çok faydalandık ki duraklardaa sıra
Beğendim (12) Beğenmedim (0)Cevapla
18.01.2019
20:40
Cep telefonu ve televizyon alacaklar dikkat!
Cep telefonu ve televizyon alacaklar dikkat!
Fiyatı 3 bin liraya kadar olan televizyon alımlarında 3 ay olan taksit sınırını 9 aya yükselten düzenleme bugün Resmi Gazete'de yayımlanarak yürürlüğe girdi.
18.01.2019
20:40
Bakan açıkladı: Şubat ayında maaşlara yansıyacak
Bakan açıkladı: Şubat ayında maaşlara yansıyacak
Aile, Çalışma ve Sosyal Hizmetler Bakanı Zehra Zümrüt Selçuk 3600 ek gösterge ile ilgili Çalışmalarımız Devlet Personel Başkanlığı ve Bakanlıklarımızla devam ediyor dedi. Bakan Selçuk, Dosya bazında artık bin liranın altında emekli aylığı kalmayacak. Şubat ayında aylıklara yansıyacak ifadelerini kullandı.
18.01.2019
20:39
Ev hanımlarına vergi istisnası
Ev hanımlarına vergi istisnası
Meclis'ten geçen kanun değişikliğiyle; evde üretilen ürünlerin internetten satışından kazanılan gelir, yıllık asgari ücretin brütünü aşmama koşuluyla vergiden muaf tutulacak.
18.01.2019
20:38
Tarihin en büyüğü! Mail ve şifreleri ifşa ettiler
Tarihin en büyüğü! Mail ve şifreleri ifşa ettiler
773 milyon e-posta kimliği ve 21 milyon parola ifşa edildi.
18.01.2019
20:06
TOBB Cevdet Yılmaz şampiyon oldu
TOBB Cevdet Yılmaz şampiyon oldu
Bingöl'de düzenlenen ortaokullar futbol turnuvasında TOBB Cevdet Yılmaz Ortaokulu şampiyon oldu.
18.01.2019
20:02
Toplama kampları kapatılsın!
Toplama kampları kapatılsın!
Doğu Türkistan'ın, Çin yönetimince işgal edildiği 1949 senesinden bu yana çeşitli insan hakları ihlalleriyle gündeme geldiğini hatırlatan Bingöl İnsan Hak ve Hürriyetleri İnsani Yardım Derneği (Bingöl İHH) Başkanı Muhittin Gili, politik eğitim kampları dramının halen sürdüğüne dikkat çekti.
Sitemizde yayınlanan haberlerin telif hakları gazete ve haber kaynaklarına aittir