Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
19 Ekim 2018 Cuma
13.2 °C Çok Bulutlu

Korkutata'ya yeni görev

Sosyal Güvenlik Kurumu Başkan Başdanışmanı Abdulhakim Korkutata, Sigorta Primleri Genel Müdürlüğü Yönetim Hizmetleri Daire Başkanı oldu.

09 OCAK 2018 SALI 23:49
6
3687
10
AA aa
Korkutata`ya yeni görev

Daha önce SGK Elâzığ Kovancılar Merkez Müdürlüğü, Sakarya İl Müdür Yardımcılığı, Şırnak İl Müdürlüğü görevlerinde bulunan ve son 2 yıldır Sosyal Güvenlik Kurumu Başkan Başdanışmanı görevini yürüten Bingöllü Hemşehrimiz Abdulhakim Korkutata, asaleten Sigorta Primleri Genel Müdürlüğü Yönetim Hizmetleri Daire Başkanlığı görevine atandı.

Önceki gün itibariyle yeni görevine başlayan Korkutata, 25 yıldır SGK'da görev yapıyor. Evli ve 3 çocuk babasıdır.

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Servet Sertkaya (@srv)
12 Eylül 2018 Çarşamba 10:26
YILLAR ÖNCE MESAİ ARKADAŞIMIN İDAREDE SÖZ SAHİBİ OLMASI GEREKİR ÖN GÖRÜMÜN BU GÜN GERÇEKLEŞMESİ NOKTASINDA EMEĞİ GEÇEN HERKESE TEŞEKÜRLER YOLUN AÇIK OLSUN KARDEŞİM YAKIŞIR
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_22986)
01 Mart 2018 Perşembe 20:45
Hemşehriyemi yoksa ümmetemi yardımcı oluyor hemşehricilik varsa kötü
Beğendim (0) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_21819)
10 Ocak 2018 Çarşamba 21:59
Allah hayırlı etsin inşallah
Beğendim (2) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_21817)
10 Ocak 2018 Çarşamba 18:13
Bu arkadaşın giden tüm hemşehrilerimize yardımcı olduğunu duyuyoruz.Allah hayırlı etsin.
Beğendim (2) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_21816)
10 Ocak 2018 Çarşamba 17:33
Rabbim hayırlı uğurlu etsin Başarıların daimi olsun can abim NİYAZİ KIZIL
Beğendim (2) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_21805)
10 Ocak 2018 Çarşamba 09:29
Hayırlı ve uğurlu olsun Allah utandırmasın Bingöl'e Bingöllüye faydalı olan arkadaşımızdır.
Beğendim (6) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_22985)
01 Mart 2018 Perşembe 20:01
@Misafir Kullanıcı Demekki insan evladı. Mümin bir insan . Ama sadece bingöllüye değil dilerim tüm türkiye ye hizmeti yardımı vardır . Saygılar
Beğendim (0) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_21814)
10 Ocak 2018 Çarşamba 15:29
@Misafir Kullanıcı hayırlı olsun başarılar dilerim
Beğendim (1) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_21813)
10 Ocak 2018 Çarşamba 15:29
@Misafir Kullanıcı hayırlı olsun başarılar dilerim
Beğendim (1) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_21811)
10 Ocak 2018 Çarşamba 12:32
@Misafir Kullanıcı bingöle faydası ne olmuş onu anlamadım??????
Beğendim (2) Beğenmedim (3)Cevapla
Sitemizde yayınlanan haberlerin telif hakları gazete ve haber kaynaklarına aittir