Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
15 Aralık 2018 Cumartesi
5.8 °C Çok Bulutlu

Köy okuluna 50 bin TL'lik yardım

Sağlık Bakanlığı Müsteşar Yardımcısı Zeki Korkutata kendi köyünün okuluna GÖL-DER aracılığıyla 50 bin TL tutarında kırtasiye malzemesi yardımında bulundu.

14 MART 2018 ÇARŞAMBA 00:02
9
2220
9
AA aa
Köy okuluna 50 bin TL`lik yardım

Sağlık Bakanlığı Müsteşar Yardımcısı Zeki Korkutata tarafından GÖL-DER aracılığıyla Göltepesi Köyü Yeni Yerleşim Orta Okuluna gönderilen 50 bin TL tutarındaki çeşitli kırtasiye malzemeleri (180 adet 1. kalite çanta, 600 kalem, 200 silgi, 200 kalemtıraş, 600 adet sulu, kuru ve pastel boya, 1200 adet defter, 100 adet yapıştırıcı, 200 adet kalemlik, 200 adet sözlük, 10 koli A4 kâğıdı ) dağıtıldı.

Belediye Başkan Yardımcısı Ahmet Korkutata, İl Milli Eğitim Şube Müdürü Ahmet Cihan Korkutata, İl Milli Eğitim Şube Müdürü Mehmet Arslan, GÖL-DER Başkanı, Okul Müdürü Saim Çakar ve Okul Aile Birliği Başkanı M. Akif Küçüköner´in katılımlarıyla öğrencilere dağıtıldı.

Öğrencilere yapılan bu yardımın kendilerini çok mutlu ettiğini ifade4 eden Okul Müdürü Saim Çakar; “Bu güzel düşüncelerinden ve çocuklara yaptıkları yardımlardan dolayı Sağlık Bakanlığı Müsteşar Yardımcısı Zeki Korkutata'ya kendim ve öğrencilerim adına teşekkür etmek istiyorum. Ayrıca zahmet edip okulumuza kadar teşriflerinden dolayı Belediye Başkan Yardımcısı Ahmet Korkutata'ya, İl Milli Eğitim Şube Müdürü Ahmet Cihan Korkutata'ya, İl Milli Eğitim Şube Müdürü Mehmet Arslan'a, GÖL-DER Başkanı Hüsamettin Bey'e, Okul Aile Birliği Başkanı M. Akif Küçüköner'e de okulumuz ve öğrencilerimiz adına teşekkür ediyorum “ifadelerini kullandı.

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_24056)
15 Mart 2018 Perşembe 15:07
sadece reklam bu yardımların 10 katı elmalı i.o yapıldı ama sağ elin verdiği sol elin görmeyeceği şekilde
Beğendim (1) Beğenmedim (5)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_24038)
15 Mart 2018 Perşembe 08:32
Sağlık bakanı müsteşarımı biri bu adama sorsun geçen Elazığ sevk edilen bir babayı hastaneye götüren evlat kaza yapmış ve 4 masum vatandaşimiz feci şekilde vefat etmişti ...Siz bunun için nasıl bir önlem almanın gayretindesiniz bunu sorun
Beğendim (1) Beğenmedim (4)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_24037)
15 Mart 2018 Perşembe 08:21
Şu basına poz verme olmayiydi yiydi
Beğendim (1) Beğenmedim (4)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_24019)
14 Mart 2018 Çarşamba 18:50
Böyle güzel haberleri okumak ne de güzel birşey. Zeki Korkutata ve emeği geçenlere sonsuz teşekkürler. Umarım bu tür yardımlar devam eder.
Beğendim (10) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_24016)
14 Mart 2018 Çarşamba 15:39
bukırtasiyeler zamansız dağıtıldı gerçekten yardım amaçlı yapılsaydı fakir çocuklar tespit edilirdi reklam koktuğu için kendi köyüne yapmış yardımı bukadar meblağda tutmaz okul müdürüde abartmış tabikivatandaşın ayağına gelecekler
Beğendim (5) Beğenmedim (8)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_24003)
14 Mart 2018 Çarşamba 13:47
Emegi gecen herkesten Allah razi olsun..memleketimize yardimlarin devaminin gelmesi dilegiyle...
Beğendim (9) Beğenmedim (3)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23982)
14 Mart 2018 Çarşamba 07:43
Secim yaklasıyor ondandır bu yapilan kirtasiye yardımını kensdi parasıyla mı yapmış onun açıklamasınıda yapsanız bu ulkede yapılan yardımların illaki reklamı yapılacak bide malzemeyi teşir etmişler insanları rencide etmeyin dinimizde bile haramdır
Beğendim (6) Beğenmedim (14)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_24021)
14 Mart 2018 Çarşamba 19:38
@Misafir Kullanıcı Kimi zan altında bırakmışız kim kimi hastaneye götürüyor hangi cağda yaşıyoruz insanlar hastaneye gitmesini bilmiyormu bırakın bu bayatlamış lafları herkes hastanenin yolunu biliyor insanlara balık vermeyin insanlara balık tutmayı öğretin biraz yapıcı olun bu yorumlara cevap verenler hepsi akrabası bu kılasik islerle vekil olunmuyor
Beğendim (4) Beğenmedim (6)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_24002)
14 Mart 2018 Çarşamba 12:48
@Misafir Kullanıcı Bu yorumun neyini beyenmediniz Evet parasını omu vermis bunu aciklasin bide okullar kapanmak uzere niye bunu okul baslarken yapmamis
Beğendim (5) Beğenmedim (9)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23998)
14 Mart 2018 Çarşamba 11:13
@Misafir Kullanıcı Dinimizde bir başkasına iftira atmak haramdır.yok eğer gerçekse gıybetini yapmak da haramdır,önce bunu öğreneceksin ! Zeki beyi şahsen tanımıyorum fakat ondan fayda görmüş binlerce insan tanıyorum biliyorum.uzun yıllardır hemşehrilerinin ankaradaki veya başka yerlerdeki sıkıntılarını çözen bir tane bürokrat yada siyasetçi söyleyemezsiniz ! Allah ondan ve onun gibilerden razı olsun..
Beğendim (12) Beğenmedim (5)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23994)
14 Mart 2018 Çarşamba 10:48
@Misafir Kullanıcı Dinden bahsedip insanları zan altında bırakmak en büyük çelişki olsa gerek. Niyet ne olursa olsun o miniklere yardım edilmiş sevindirmişler önemli olan bu değil mi? Siyaset yapan sizsiniz maalesef.
Beğendim (12) Beğenmedim (4)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23977)
14 Mart 2018 Çarşamba 00:50
Bu minikleri sevindirdiniz. Allah da sizleri sevinirsin. Emeği olan her kese Allah razı olsun.
Beğendim (15) Beğenmedim (5)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23976)
14 Mart 2018 Çarşamba 00:45
Zeki korkutata ankara da her bingöllüye sahip çıktığı gibi kendi memleketine kendi köyünede sahip çıkıyor. Allah böyle yardımsever hemşehrilerimizi başımızdan eksik etmesin..
Beğendim (19) Beğenmedim (6)Cevapla
15.12.2018
02:20
Erdoğan`dan sert İsrail ve S.Arabistan açıklaması
Erdoğan'dan sert İsrail ve S.Arabistan açıklaması
Başkan Recep Tayyip Erdoğan, Parlamenterler Arası Kudüs Platformu İkinci Konferansı'nda önemli açıklamalarda bulundu. Erdoğan, İsrail ve Suudi Arabistan'a yönelik sert açıklamalarda bulundu.
15.12.2018
02:18
MHP, bir Büyükşehir adayını daha çekti
MHP, bir Büyükşehir adayını daha çekti
MHP Aydın İl Başkanı Burak Pehlivan, Cumhur ittifakı görüşmeleri çerçevesinde, MHP Aydın Büyükşehir Belediye Başkan Adayı Ümmet Akın'ın geri çekildiği belirtti.
15.12.2018
02:17
Ziraat Bankası`ndan ucuz kredi açıklaması!
Ziraat Bankası'ndan ucuz kredi açıklaması!
Ziraat Bankası'ndan konut kredisinde faiz oranını yüzde 1,78'e düşürdü. Ziraat Bankası ile çalışan inşaat firmalarından konut alımlarında faiz yüzde 0,98 olacak. 120 aya kadar vade ile 500 bin liraya kadar kredi verilecek.
15.12.2018
02:17
Bakan Albayrak müjdeyi verdi: Pazartesi başlıyor
Bakan Albayrak müjdeyi verdi: Pazartesi başlıyor
Maliye ve Hazine Bakanı Berat Albayrak, sosyal medya hesabından güzel haberi verdi. 5 banka aracılığı ile altın tahvili ve altına dayalı kira sertifikası pazartesi günü başlayacak.
14.12.2018
18:49
Karlıova Yıldırımspor Bitlis`i ağırlayacak!
Karlıova Yıldırımspor Bitlis'i ağırlayacak!
TFF Bölgesel Amatör Lig 1. Grupta mücadele eden temsilcimiz Karlıova Yıldırımspor, Bitlis ekiplerinden Bitlis Özgüzelderespor'u ağırlayacak.
14.12.2018
18:44
12 Bingölspor zorlu deplasmanda
12 Bingölspor zorlu deplasmanda
TFF Bölgesel Amatör Lig 1. Grupta mücadele eden temsilcimiz 12 Bingölspor, ligin iddialı takımlarından Mardin Büyükşehir Belediyespor'a konuk olacak.
Sitemizde yayınlanan haberlerin telif hakları gazete ve haber kaynaklarına aittir