Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
19 Ağustos 2018 Pazar
29.8 °C Açık

O şoföre ceza!

Bingöl'de bir engelli vatandaş, defalarca el kaldırılmasına rağmen şehir içi halk otobüsleri engelli yolcuyu araca almadı! Durumu fark eden duyarlı bir vatandaş, olay anının fotoğrafını çekerek sosyal medya platformlarında paylaşarak yaşananlara tepki gösterdi. Zabıta, o şoföre cezayı kesti!

05 AĞUSTOS 2018 PAZAR 22:44
12
2308
20
AA aa
O şoföre ceza!

Bingöl şehir içi halk otobüsleri yenilmesine rağmen, engelli yolcuların araçlar alınmaması duyarlı vatandaşları çileden çıkardı.

Karşıyaka Mahallesi Şehir Stadyumu yanındaki durakta şehir içi halk otobüslerini bekleyen engelli bir vatandaş, araçlara el kaldırmasına rağmen araca binemedi. Engelli vatandaşı almadan transit geçen halk otobüsü ise, duyarlı bir vatandaş tarafından fotoğraflanıp sosyal medya platformlarında paylaşıldı.

Yaşanan olayı fotoğraflayan vatandaş ise; “Stadyum durağında bekleyen engelli kardeşimiz maalesef hat minibüsleri tarafından araca alınmadı. Peşi sıra gelen minibüslere el kaldırmasına rağmen duran olmadı” diyerek duruma tepki gösterdi.

Sosyal medya geniş yankı buldu

Yaşanan sorun, sosyal medya platformlarında geniş yankı uyandırdı. Tepkilerin en sert şekilde dile getirildiği paylaşımlarda, sürücü zihniyetleri ve kooperatifle ilgili yoğun sitemler paylaşıldı.

Binbir türlü övgüyle bahsedilen, engelli rampası, kliması ve iç dizaynıyla öne çıkan yeni otobüslerde engelli yerine daha fazla yolcu almak için engellilerin bilinçli şekilde otobüslere alınmadığı, manuel engelli rampasını açmak için zahmette bulunmayan sürücülerin engellileri görmezden geldiği ve daha birçok eleştiri dile getirildi.

O sürücüye 2 bin TL ceza kesildi

Öte yandan Bingöl Belediye Başkanı Yücel Barakazi, yenilenen halk otobüslerinin her kesime hitap ettiğini belirten bir açıklama yapmış ve sürücülerin özellikle engelli bireyler konusunda uyarıldığını söylemişti.

Olayın sosyal medya ve belediye yetkililerine taşınmasından ardından, Bingöl Belediyesi Zabıta Müdürlüğü tarafından halk otobüsü sürücüsüne ‘Emre Aykırı Davranma' kabahatinden dolayı 2 bin TL para cezasının kesildiği öğrenildi

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_30567)
07 Ağustos 2018 Salı 13:47
Teşekkürler bu duyarlılığın artması adına sevindirici
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_30565)
07 Ağustos 2018 Salı 12:26
bu şehrin düzene girmesi için belediyenin yaptığı her doğru işte vatandaşlar olarak destek vermeliyiz. birkaç çapulcuya bu memleketi teslim etmemeliyiz. her olumsuz davranışlarında plakaları ile belediyeye şikayette bulunalım
Beğendim (3) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_30563)
07 Ağustos 2018 Salı 12:24
kartı biten bir öğrenci inmesi gereken durakta indirmeyip son durakta indirmek hangi insanlık ve insafla bağdaşır. bunu ancak ... yapabilir
Beğendim (3) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_30562)
07 Ağustos 2018 Salı 12:21
vatandaşa hakaret etmeye hiç kimsenin hakkı yok ya bedava götürmeyeceksiniz yada itiraz etmeyeceksiniz. vali bey ve belediye başkanının yanında kuzu kesiliyorsunuz vatandaşa vede özellikşe kadınlara karşı kurt olacaksınız böyle bir dünya yok
Beğendim (3) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_30560)
07 Ağustos 2018 Salı 12:19
Bütün türkiyeyi gezin 0-12 ve altmışbeş ve engellilerin ücretsiz olduğunu göreceksiniz. ilimizde otobüslerde 7 yaşından itibaren ücret alınıyor.geçen bir öğrenci kartında yuklemesi eksik olduğu için kültür camisinin önünde indilmesi gerekirken şoför tarafından gazi ilk öğretimin yanında indiriliyor ben şimdi o aracı ve şoförü arıyorum şikayet için tüm yetkililere duyurumdur. bayramlarda veya valiliğin belediyenin vatandaşların ücretsiz taşınacağını söylediğ günlerde sanki bu adamlar babalarının hayrına bu işi yapıyor diye özellikle kadınlara etmedikleri hakaret kalmıyor.
Beğendim (2) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_30557)
07 Ağustos 2018 Salı 12:01
Tebrik ederim BingöOnline yorum ayrımcılıgı mı yapıyorsunuz son dererce normal olan yorumum neden yayınlanmadı ilginç üzerinde günlerce aylarca durulacak bir konuyken siz neye göre ayrım yaptınız öyleyse yorum sayfanızı kapatın bizde güvenmeyelim paylasmayalim belkide ulusal gazetelerden takip etmeliyiz hic olmazsa onlar her yoruma yorumcuya esitler
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_30551)
07 Ağustos 2018 Salı 11:04
Hangi başkandan söz ediyorsunuz Düşünün öyle bir şehirdir belediye otobüsü yok karar ve güç otobüsçülerin elinde az bile yapıyorlar
Beğendim (1) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_30536)
07 Ağustos 2018 Salı 01:37
Bir ilde ulaşım en temel ihtiyaçtır rantlaştırılamaz, hat minibüsleri ihtiyacı karşılamıyor buda taksi furyası oluşumuna sebep oluyor her yer taksiyle dolu onlarında minibüsçülerden farkı yok trafik güvenligini hiçe saydıklarını cok görüyoruz.. Minibüs sayısı şehrin ihtiyacını karşılamıyor, burdaki taksi sayısı Elazığ da yok rant alanına dönüşmüş.. Kalite olarak yetersizler zaten böyle bir haberle çıkmakda sorun oldugunu ve ilkelliği gösteriyor.. Malatya da en cok gidilen yerlere belediye elektrikli araçlar koymuş hem de çevre dostu.. Ayrıca herkes bir gün engelli olabilir..
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_30535)
07 Ağustos 2018 Salı 00:14
Dün bindim her cam kapalı kendi camı açık kapat dedim hava ordan dışarı çıkıyor dedim dönüp diyor sorun yok burdan hava çıkmaz cahillik teknoloji öZürlülüğü ve yine aynı keza şmg sebze hali durağının ordaya gelene kadar paket herşeye evllah şimdi böyleyse okul açılsa ne olacak ya bırakın taksi dolmuş gelsin
Beğendim (2) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_30533)
07 Ağustos 2018 Salı 00:10
Bu suç Yücel başkanın suçu değik zamaında hacı ketanalp otobuslere attığı imza herkes neyin ne olduğunu biliyor ondandır taksi dolmuş gelmiyor
Beğendim (1) Beğenmedim (0)Cevapla
Sitemizde yayınlanan haberlerin telif hakları gazete ve haber kaynaklarına aittir