Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
20 Şubat 2019 Çarşamba
5.4 °C Açık

Projeleriyle ikinci oldular

Ödülü alan Alican Bayram: Yerel yönetimlerin bundan sonraki süreçte üniversitelerin sunumuna daha fazla katılım göstermesini bekliyoruz.

07 ŞUBAT 2018 ÇARŞAMBA 00:52
35
4797
12
AA aa
Projeleriyle ikinci oldular

6. Uluslararası Eğlence-Etkinlik, Park-Rekreasyon Endüstrisi ve Hizmetleri Fuarı 1-3 şubat tarihleri arasında İstanbul'da düzenlendi. Dünyadan ve Türkiye'den birçok belediye ve eğlence parkı, su parkı ve park ürünleri imalatçılar fuara katılım gösterdi.

Belediyeler, üniversiteler, firmalar ve imalatçılar, hem ürünleri hem de projeleriyle fuar kapsamında açılan SHINING STAR AWARDS (parlayan yıldızlar) yarışmasında boy gösterdiler.

Gaziantep Belediyesi Masal Parkı, İzmit Belediyesi pişman çocuk parkı ile farklı alanlarda ödüle layık görüldü. Özel sektörde ise ödül alan kapalı alan rekreasyon projeleri Madame Tsussauds ve İstanbul Akvaryum gibi Dünyaca ünlü ve ses getirmiş yatırımlar oldu.

Şimşek ve Bayram'ın hazırladığı proje ödül aldı

‘Üniversitelere Özel' başlığı ilk kez bu yıl verilen ödüller kapsamında İzmir Yüksek Teknoloji Üniversitesi Peyzaj Mimarlığı Bölümü'ne birincilik ödülü verilirken, Anadolu Üniversitesi ise Rekreasyon Bölümü'ne ise Rekreasyon Bölüm Başkanı Doç. Dr. Kerem Yıldırım Şimşek ve aynı bölümün Araştırma Görevlilerinden Bingöllü hemşehrimiz Alican Bayram tarafından hazırlanan projeleriyle ikincilik ödülünü elde etti.

Şimşek ve Bayram tarafından hazırlanıp ödüle layık görülen projenin temel felsefesi “Birbirine benzeyen parklardan kurtulmak ve her parkın aynı özelliklere sahip olmasının önüne geçmek” olarak özetlenirken, parklara farklı aktivite imkanlarını yayarak kullanım oranının arttırılmasının sağlanmasının da önemine dikkat çekildi.

Parkların sahip olması gereken özellikler, özelliklerin tespiti, entegrasyonu ve rekreatif katılımın devamlılığı olmak üzere üç ana ayağa oturtulan projenin gördüğü ilgi ise büyük oldu.

Bayram, yerel yönetimlere seslendi

2 Şubat gecesi Crovn Plazada gerçekleştirilen galada ikincilik ödülünü alan proje hazırlayıcılarından Alican Bayram; “Turex fuarcılığa Nergiz hanım nezdinde teşekkür ederim. Akademik camia ve sektörü bir araya getirerek büyük bir iş başardılar. Yerel yönetimlerin bundan sonraki süreçte üniversitelerin sunumuna daha fazla katılım göstermesini bekliyoruz. Katkısı olan herkese teşekkür ederim” dedi.

 

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_22661)
14 Şubat 2018 Çarşamba 00:04
Tebrikler Alicancan hocam :) gülüşün, tebessümün ve enerjin hiç eksilmesin hep bizimle kalsın.
Beğendim (9) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_22627)
12 Şubat 2018 Pazartesi 12:42
Tebrik ederim Ali hocam biz senden ümitliyiz.
Beğendim (20) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_22585)
09 Şubat 2018 Cuma 20:52
Bingölün siyasetçilerine nasil konusulur dersi vermelisin alican hocam :). Vidyonu izledim tebrik ederim gelecekte belediye başkanımız olursun inşAllah bunları sen yaparsın
Beğendim (21) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_22632)
12 Şubat 2018 Pazartesi 20:15
@Misafir Kullanıcı memleketine hizmet edecekse gelin bin bir türlü yolu var ama siyasete bulaşmasın inşAllah
Beğendim (12) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_22555)
08 Şubat 2018 Perşembe 13:58
Ödül proje güzel bir iş nasıl gelmiş konu yine siyasete. Niye karıştırıyorsunuz ortalığı?
Beğendim (24) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_22631)
12 Şubat 2018 Pazartesi 20:14
@Misafir Kullanıcı Siyaset kirli bir çukur Alican hocada temiz güler yüzlü bir insan. Siyaset onuda kirletir. Girmesin Allah korusun.
Beğendim (9) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_22544)
08 Şubat 2018 Perşembe 11:00
Konuyu nerelere getirmissiniz. Adam proje yapmis ödül almış Türkiye genelinde. Getirip adami niye siyasete bulaştırıyorsunuz. Bunu yapanda kesin yakinlaridir ve iyilik yaptigini saniyordur. Birakin bir insanda basarisini kutlasin siyasetle lekelemeyin..
Beğendim (21) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_22584)
09 Şubat 2018 Cuma 20:28
@Misafir Kullanıcı Bunu söyle canımı ye. O 5 kez gelmiş o gelmemiş. Bunlarla Alicanın başarısının ne alakası var? Başarıya gölge düşürür bu yaptığınız adaamın başarısı gölgelenir.
Beğendim (19) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_22581)
09 Şubat 2018 Cuma 16:34
@Misafir Kullanıcı Diyoruz ki bingole sunulan bu yardim eli niye red edilmis.Bingol olarak iki kez projede odul almis bu kardesimizden faydalanalim yanlis nerede
Beğendim (21) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_22525)
07 Şubat 2018 Çarşamba 21:39
Bıngol ıcın gurur olacak çalışmalar yapan gençlerı İl yonetıcılerımızın degerlendırmesı gerekir.Genc yaşındaki basarısı ıcın tebrık ederim kardesımızı.Yardım teklıfı ve red cevabı dogru ıse sayın Beledıye başkanının cıddı bır ozelelestırı yapması gerekır.
Beğendim (22) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_22523)
07 Şubat 2018 Çarşamba 21:34
Başarılar dilerim Alican bayram bu memlekette senin gibilerine çok ihtiyaç var yolun bahtinn açık olsun başarılar diliyorum doğru yoldasin engelleri fazlasıyla aşarsin Allah'ın izniyle
Beğendim (22) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_22522)
07 Şubat 2018 Çarşamba 21:27
kaç ay önce belediye meclis toplantılarına internetten baktım. baktığım 10 toplantıdan 5 ine katılmış 5 inde yok yazılmıştır. başında ise başkan çok iş yapıyor imajını bırakmıyor. Bu kadar gezinirken hangi arada is yapıyor bu da Ecevite has bir yetenekli. yüzü kızariyor mu? gezmekten fırsat bulursa belki o da belki
Beğendim (21) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_22520)
07 Şubat 2018 Çarşamba 20:56
Yücel beye sallama hevesiniz varsa sallayin arkadas. Alicanı neden alet ediyorsunuz? Kendi derdiniz varsa adinizi acik acik yaziin alican uzerinden siyaset yapip onuda lekelemeyin
Beğendim (18) Beğenmedim (4)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_22509)
07 Şubat 2018 Çarşamba 19:32
alican bayram yücel adında çok gezen az iş yapan başkana bazı projeler sunduğundan beri yücel den tık yok. arkadaşın dediği gibi kendilerine yol bulamadıklarından olsa gerek alican bayrama dönmediler. adam çapakçur köprüsü önünde poz verip sanki kendi icraatıymış gibi caka satar. milletin kavurmacısının marketinin açılışına katılır bingöle metro getirmiş edasıyla... mahalle gezileri diye valinin peşinden ayrılmaz sanırsın mahalleler pırıl pırıl.. icraat yapmadan her sorunu halletmiş edasını takınma becerisi bir demirel de vardı bir de bu cücel denen başkanda.
Beğendim (25) Beğenmedim (0)Cevapla
20.02.2019
05:54
Gıda israfına milli çözüm
Gıda israfına milli çözüm
Ülkemizde yıllık gıda israfı 214 milyar lirayı aşıyor. Yaşanan bu durum alanla ilgili çok acil olarak önlem alınmasını zorunlu kılıyor. Türkiye'de üretime başlayan SRST firması tamamı yerli imkanlarla üretilen ve 300 kg gıda atığını, 24 saat gibi kısa bir sürede geri dönüşüme kazandırıyor. Besin kalitesi yüksek sulama suyu ve organik içerikli gübre olarak sağlanan dönüşümle, çöplerin taşınma maliyeti ve depolama sorunu da ortadan kalkıyor.
20.02.2019
05:53
Kredi alacaklar dikkat! Bugünden itibaren değişti
Kredi alacaklar dikkat! Bugünden itibaren değişti
Bankalar, 500 milyon lira ve üzerindeki miktarlarda kredi alan müşterilerinden isteyecekleri belgelere ek yapıldı.
20.02.2019
05:52
Yargıtay`dan doktorlarla ilgili emsal olacak karar
Yargıtay'dan doktorlarla ilgili emsal olacak karar
Yargıtay 15. Hukuk Dairesi, İzmir'de genel cerrahi uzmanı tarafından gerçekleştirilen burun estetiği ameliyatının ardından iyileşmeyen hastanın şikayetini haklı bularak, ilgili doktoru ve hastaneyi sorumlu tuttu.
20.02.2019
05:51
Dolardaki dalgalanmaya emeklilik freni
Dolardaki dalgalanmaya emeklilik freni
Katılım Emeklilik Genel Müdürü Ayhan Sincek, emeklilik fon büyüklüğünün 95 milyar liradan 300 milyar liraya çıkarılmasıyla döviz kurlarındaki dalgalanmanın azalacağını belirtti. Sincek, Sermaye piyasalarımıza derinlik gelecek. Altyapı yatırımları ve girişim sermayelerine emeklilik fonlarımız yatırım yapacak dedi.
19.02.2019
20:45
Hayvanların Telef Olmasına Vicdanımız El Vermiyor
Hayvanların Telef Olmasına Vicdanımız El Vermiyor
Karlıova ilçesinde yıllardır kangren haline gelen sahipsiz hayvanlar meselesi kaymakamın desteğiyle çözüme kavuşuyor.
19.02.2019
20:45
Hepimizi gururlandırdı
Hepimizi gururlandırdı
Milli Eğitim Müdürü Kadri Engin; Öğrencilerimizin Ulusal çapta elde ettikleri sportif başarılar bizi son derece memnun etmekte ve gururlandırmaktadır.