Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
20 Ocak 2019 Pazar
-10.5 °C Az Bulutlu

Seçimi Boykot Edeceğiz

31 Mart 2019 yerel seçimlerde Karlıova'dan HDP aday adayı olan Serhat Bingöl'ün ailesi seçimlerde sandık başına gitmeyerek seçimi boykot edeceklerini ifade etiller.

11 OCAK 2019 CUMA 22:00
16
3909
4
AA aa
Seçimi Boykot Edeceğiz

Bingöl ailesi yaptıkları açıklamada HDP genel merkezi ve yereldeki bazı şahısların kendilerine olan yaklaşımdan dolayı bu kararı aldıklarını ifade ettiler. Serhat Bingöl'ün babası Übeydullah Bingöl'ün yaptığı açıklama şu şekilde.

“Uzun yıllar Hdp ve ardıllarında siyaset yapan ailemiz, gerek milletvekili seçimlerinde gerek yerel seçimlerde genel merkez ve yerel bazı şahıs ve kişilerin ailemize yaklaşımı bizleri derinden üzmüştür. Bizler de aile olarak artık Halkların demokratik partisinden siyaset yapmayacağımızı, yollarımızı ayıracağımızı ve önümüzdeki seçimlerde sandığa gitmeyerek boykot etme kararı almış bulunmaktayız. Ayrıca bu saatten itibaren HDP ile hiç bir bağımızın kalmadığını herkes tarafından bilinmesini isteriz. Seçimlerde Bütün adaylara başarılar diliyor Karlıova halkına hayırlı olmasını temenni ediyoruz. Sevgi ve saygılarımla” dedi.

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_36543)
12 Ocak 2019 Cumartesi 13:59
Hdp türkiye de dürüst dogru temiz tek partidir
Oy verseniz vermeseniz bu hdp yi kücük görmez
Sen kimin adamisin onu önce Bir söyle sonra hdp yi Konus
Beğendim (9) Beğenmedim (8)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_36530)
11 Ocak 2019 Cuma 23:56
N İmetullah erdoğmuş
Beğendim (8) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_36517)
11 Ocak 2019 Cuma 22:39
HDP öyle bir partiki kişisel menfaatleri arkasına alıp bir halkın inadına değil de, inandığı için savunduğu bir ideolojidir... HDP bizm kulturumuzdur, sarkimizdir.hep söylenen ,Karliovali bu ama HDP kazacak orda bil isterim
Beğendim (25) Beğenmedim (23)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_36655)
14 Ocak 2019 Pazartesi 22:33
@Misafir Kullanıcı Hdp sevdalilarin gönül verenlerin iscinin emekcinin baris ve kardeslik icinde yasayanlarin ailesidir sadece
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_36563)
13 Ocak 2019 Pazar 10:53
@Misafir Kullanıcı Görürsün kim kazanıyor.Karliova hdp değil Bingöl ailesi demektir
Beğendim (0) Beğenmedim (4)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_36556)
12 Ocak 2019 Cumartesi 23:16
@Misafir Kullanıcı Hemde hiç bir zaman bitmeyen ve söylenen bir sakllidir. Sevseniz sevmesenizde HDP var olacaktır her zaman iyiki varsın HDP :)
Beğendim (7) Beğenmedim (9)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_36554)
12 Ocak 2019 Cumartesi 21:26
@Misafir Kullanıcı Şarkınizdır vay vay vay
Beğendim (3) Beğenmedim (4)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_36516)
11 Ocak 2019 Cuma 22:23
Hdp Bingöl de kazanma şansı yok çünkü hdp terör örgütü partisi olduğu için Bingölde tutmaz eğer Bingölde hdp partisi haricinde başka muhalif parti olsa akparti bu kadar oy almaz akpartinin her seçim bu kadar çok almasının sebebi hdp muhalif parti olmasından kaynaklanıyor
Beğendim (29) Beğenmedim (29)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_36573)
13 Ocak 2019 Pazar 13:12
@Misafir Kullanıcı Sen ve senin gibiler böyle itam ettiği içindir HDP olan sevgi bitmiyor hergun daha seviyoruz ırkçı yaklaşımdan dolayı HDP varolsun hep Bingöl'de bitmez unutma 38 bin enaz HDP seçmeni var sayısal verilere bak bi isterim
Beğendim (1) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_36569)
13 Ocak 2019 Pazar 12:49
@Misafir Kullanıcı Hdpkk nın kazanmasına gerek yok zaten alınan personelerin çoğu hdpkk lı bunlara referans olanlar belli bunların hepsine sıra gelecek elbete
Beğendim (2) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_36544)
12 Ocak 2019 Cumartesi 14:30
@Misafir Kullanıcı Genel de hırsızlar kazanıyor Bingöl de haklısın rüşvetçiler kazanıyor
Beğendim (11) Beğenmedim (5)Cevapla
18.01.2019
20:40
Cep telefonu ve televizyon alacaklar dikkat!
Cep telefonu ve televizyon alacaklar dikkat!
Fiyatı 3 bin liraya kadar olan televizyon alımlarında 3 ay olan taksit sınırını 9 aya yükselten düzenleme bugün Resmi Gazete'de yayımlanarak yürürlüğe girdi.
18.01.2019
20:40
Bakan açıkladı: Şubat ayında maaşlara yansıyacak
Bakan açıkladı: Şubat ayında maaşlara yansıyacak
Aile, Çalışma ve Sosyal Hizmetler Bakanı Zehra Zümrüt Selçuk 3600 ek gösterge ile ilgili Çalışmalarımız Devlet Personel Başkanlığı ve Bakanlıklarımızla devam ediyor dedi. Bakan Selçuk, Dosya bazında artık bin liranın altında emekli aylığı kalmayacak. Şubat ayında aylıklara yansıyacak ifadelerini kullandı.
18.01.2019
20:39
Ev hanımlarına vergi istisnası
Ev hanımlarına vergi istisnası
Meclis'ten geçen kanun değişikliğiyle; evde üretilen ürünlerin internetten satışından kazanılan gelir, yıllık asgari ücretin brütünü aşmama koşuluyla vergiden muaf tutulacak.
18.01.2019
20:38
Tarihin en büyüğü! Mail ve şifreleri ifşa ettiler
Tarihin en büyüğü! Mail ve şifreleri ifşa ettiler
773 milyon e-posta kimliği ve 21 milyon parola ifşa edildi.
18.01.2019
20:06
TOBB Cevdet Yılmaz şampiyon oldu
TOBB Cevdet Yılmaz şampiyon oldu
Bingöl'de düzenlenen ortaokullar futbol turnuvasında TOBB Cevdet Yılmaz Ortaokulu şampiyon oldu.
18.01.2019
20:02
Toplama kampları kapatılsın!
Toplama kampları kapatılsın!
Doğu Türkistan'ın, Çin yönetimince işgal edildiği 1949 senesinden bu yana çeşitli insan hakları ihlalleriyle gündeme geldiğini hatırlatan Bingöl İnsan Hak ve Hürriyetleri İnsani Yardım Derneği (Bingöl İHH) Başkanı Muhittin Gili, politik eğitim kampları dramının halen sürdüğüne dikkat çekti.
Sitemizde yayınlanan haberlerin telif hakları gazete ve haber kaynaklarına aittir