Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
21 Eylül 2019 Cumartesi
°C

Sosyal Yaşam Merkezi yapılıyor

Bingöl Belediyesince engelli bireyler için projelendirilen ve yüzde 50 yapımı tamamlanan Sosyal Yaşam Merkezi inşaatında incelemelerde bulunan Başkan Arıkan; 'Engelli kardeşlerimiz için yeni yaşam alanları açmak, onların ve ailelerinin hayatlarını kolaylaştırmak için çalışıyoruz.'

16 AĞUSTOS 2019 CUMA 17:37
12
2395
12
AA aa
Sosyal Yaşam Merkezi yapılıyor

Bingöl Belediye Başkanı Erdal Arıkan, yardımcıları Ahmet Altunhan ve Yaşar Demir ile birlikte Selahaddin Eyyubi Mahallesi'nde yapım aşaması devam eden Sosyal Yaşam Merkezi inşaatında incelemelerde bulundu.

Fırat Kalkınma Ajansı desteğiyle kısa süre önce yapımına başlanılan yaşam merkezinin yüzde 50 oranında tamamlandığını belirten Başkan Arıkan, “2 Milyon 800 Bin TL yatırım bütçeli merkezimiz, 2 bin metrekarelik inşaat alanına sahip. Bodrum, zemin ve 3 normal kat olmak üzere toplamda 5 kattan oluşan merkezimizde, bay-bayan çok amaçlı spor salonları, duş alma yerleri, eğitim sınıfları, eğitmen odaları, toplantı salonları, kafeterya kapalı sosyal donatı alanları bulunuyor. Yapım aşamasını yıl sonuna kadar tamamlayarak, bu alanı kardeşlerimizin hizmetine sunmayı hedefliyoruz” dedi.

“Bu merkez kardeşlerimizin umudu olacak”

Engelli bireylerin, sosyal yaşamlarındaki psikolojik veya bedensel zorlukları, güven duygusu içerisinde aşabileceklerini vurgulayan Başkan Arıkan, şunları söyledi: “Engelli kardeşlerimizin yaşam koşullarını iyileştirmek, ilimizi erişilebilir ve yaşanabilir engelsiz bir kent haline getirmek için çalışıyoruz. Günlük hayatta sosyal hayata katılamayan veya sosyal yaşama uyumda zorlanan kardeşlerimiz için sosyal yaşam merkezini en kısa sürede tamamlayarak hizmete açacağız. Burada vakit geçirecek olan kardeşlerimiz hem sosyalleşecek hem de çeşitli kurslarla becerilerini geliştirecek. Engelli kardeşlerimiz için düşündüğümüz diğer projelerimizi de etap etap hayata geçireceğiz.”

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_48830)
19 Ağustos 2019 Pazartesi 10:30
nerede yapılıyor
Beğendim (1) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_48875)
20 Ağustos 2019 Salı 09:46
@Misafir Kullanıcı düzağaç TOKİ
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_48825)
19 Ağustos 2019 Pazartesi 08:57
Arkadaşlar burası yanlış bilmiyorsam Uydukent mahallesinde yapılan yeni büyük parkın en sonunda olan bina, burası ENGELLİ kardeşlerimize yönelik yapılan bir SOSYAL ALAN diye biliyorum, ENGELLİ kardeşlerimiz için güzel bir alan olacak inş.
Beğendim (2) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_48814)
18 Ağustos 2019 Pazar 01:47
Yazik, demek halkin sosyal hayatini bitirmişiniz, ondan böyle bir projeye ohtiyac duydunuz. Önce hayvanlari bitirdiniz, hemen yerine hayvanat bahceleri actiniz, sonra milleti bitirdiniz (zamlar, adam kayirma, hayat pahaliligi) sonra millet bahceleri actiniz, simdide halkin sosyal hayatini yok ettiniz, sonra S. Yaşam merkezi actiniz... bu ne yaman celiski..
Beğendim (0) Beğenmedim (3)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_48808)
17 Ağustos 2019 Cumartesi 20:08
Harika bir proje allah razı olsun başkanım başarılar
Beğendim (4) Beğenmedim (5)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_48805)
17 Ağustos 2019 Cumartesi 14:09
Çevre yolu rantçılarının algı operasyonuna bir destekte benden.
Ovayı imara açın başkan hal istiyor tarım canlanır bu bimalardan ovaya çok yaparız bak hep hizmet hadi açın açın açın bütün bingöl istiyor sadece oradaki ARAZİ SAHİPLERİ RANT İÇİN istemiyor herkesler istiyor OVA İMAR
ÇEVRE YOLU İMAR AÇN AÇIN AÇIN
Daha yeşil bir bingöl olur sonra açın açın
Beğendim (0) Beğenmedim (7)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_48971)
21 Ağustos 2019 Çarşamba 10:55
@Misafir Kullanıcı yeşil yeşil binalar yapılacak oraya tarımıda binaların içinde yapacaksınız helal size dahice valla
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_48970)
21 Ağustos 2019 Çarşamba 10:54
@Misafir Kullanıcı TARIM CANLANIR DİYORSUN sonrada ovaya imar diyorsun yazık günah ya bari ikisini aynı yazıda yazma ovayı imara açıp tarımı da yapacakları binaların üstünde mi yapacaksınız öyle mi tarım canlanacak...
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_48798)
17 Ağustos 2019 Cumartesi 08:13
Allah razı olsun .
Beğendim (4) Beğenmedim (3)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_48797)
17 Ağustos 2019 Cumartesi 04:18
Sayın başkan dörtyol daki saat kulesini ve musluklarını bi gözden geçirirseniz iyi olur. Ranta çevirmeden.
Beğendim (9) Beğenmedim (5)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_48787)
16 Ağustos 2019 Cuma 19:45
Her yer bina beton
Beğendim (7) Beğenmedim (8)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_48799)
17 Ağustos 2019 Cumartesi 08:16
@Misafir Kullanıcı bu neydi şimdi söyledin açıklasana bina yapılmadan bu hizmet nasıl verilecekti.
Beğendim (7) Beğenmedim (2)Cevapla
Sitemizde yayınlanan haberlerin telif hakları gazete ve haber kaynaklarına aittir