Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
17 Ekim 2019 Perşembe
°C

Sözen, görevinden istifa etti

Anadolu Güvenlik Korucuları ve Şehit Aileleri Konfederasyonu Genel Başkanı Ziya Sözen, genel başkanlık görevinden istifa ettiğini açıkladı.

16 EYLÜL 2019 PAZARTESİ 20:05
25
6238
12
AA aa
Sözen, görevinden istifa etti

Ziya Sözen, twitter hesabından paylaştığı duyuruyla Anadolu Güvenlik Korucuları ve Şehit Aileleri Konfederasyonu Genel Başkanlığı görevinden istida ettiğini duyurdu.

Sözen, paylaşımında şu ifadelere yer verdi; “2004 yılında Bingöl Şehit Aileleri Derneği Başkanı olarak başladığım, Federasyon Başkanı olarak ve halen Konfederasyon Başkanı olarak devam ettiğim, çok zor şartlarda büyük bir azimle, onurum ve Şerefimle yürüttüğüm Anadolu Güvenlik Korucuları ve Şehit Aileleri Konfederasyonu Genel Başkanlığı görevimden istifa ediyorum. Haklarınızı helal ediniz. Selam ve Saygılarımla.”

 

Sözen'in istifasının gerekçesi bilinmezken, paylaşımımda gerekçeye dair bir ibare yer almadığı da görüldü.

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_50442)
24 Eylül 2019 Salı 11:28
Varlığın Korucu ailelerine armağan olsun seviliyorsun deza
Beğendim (0) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_50030)
17 Eylül 2019 Salı 14:33
istifa etmesi pkk ş.r.fs....ni sevindirmiştir,bence iyi bir şey yapmadı o makamda oturmalı ve dik durmalıdır,sonuç ne olursa olsun...
Beğendim (1) Beğenmedim (10)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_50027)
17 Eylül 2019 Salı 12:34
Kendisini sevemedim birtürlü neden bilmiyorum birilerine şirin görünmek için doğruları arkasına alan biriydi allah iyilik versin güzellik versin kendisine. Sivil toplum kuruluşları siyasetle çok içli dışlı olursa yapılan iyi işlerde siyaseten yapıldı denilir.
Beğendim (19) Beğenmedim (3)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_50003)
17 Eylül 2019 Salı 07:17
seversiniz sevmezsiniz, Ziya Sözen bu ülke için çok şey yaptı, çukur eylemlerini hatırlayın, bana göre bu adamı kaybetmemek lazım.
Beğendim (16) Beğenmedim (42)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_50002)
17 Eylül 2019 Salı 07:10
Sayın sözen neden istifa etti istifa gerekçesi nedir .55 bin kadrosu olan camiya başkanın istifa sebebini bilmek ve duymak isteyecektir
Beğendim (26) Beğenmedim (13)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_50001)
17 Eylül 2019 Salı 07:02
Görevinizini layıkı ile yaptığınıza şahidiz hainlere alçaklara soysuzlara karşı Elif gibi dik durdunuz her babayiğit bu bölgede zor şartlarda bu tavırı sergiliyemez şehit ailesi olarak seni çok seviyoruz
Beğendim (17) Beğenmedim (35)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_50000)
17 Eylül 2019 Salı 06:46
Her kim bu memleket için taş taşın üstüne koymuşsa allah ondan razı olsun ziya başkanım sen bingöl halkı için çok emek verdin vatandaşın her sorunu ile bizzat ilgilendin bizler bunlara şahidiz inşallah daha iyi makamlar nasip olur sizi allah için sevdik
Beğendim (18) Beğenmedim (28)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_49993)
17 Eylül 2019 Salı 00:19
Sayın ziya sözen ilimizin yetiştirdiği vatansever bir şehit çocuğu olup her toplumda her platformda teröre vatan hainlerine karşı dik durabilen doğu ve güneydoğuda vatandaşların teröre karşı nasıl dik durulacağını öğreten çirkef siyasileri dize getiren babayiğit bir adamdır dik dur eğilme vatansever millet seni yanlız bırakmıyacaktır
Beğendim (16) Beğenmedim (28)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_50021)
17 Eylül 2019 Salı 09:54
@Misafir Kullanıcı Gerçektende sayın sözenin korucu camiasına çok faydası oldu gecesini gündüzüne katı hakı ödenmez bir toplum adamıydı üzüldüm gerçekten
Beğendim (8) Beğenmedim (18)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_49992)
17 Eylül 2019 Salı 00:13
Bazı konularda haklı yıllarca bu dava için mücadele eti sigorta maaş emekli birçok haklarımızı savundu kim allah razı olsun dedi yetmemiş gibi iftiralar atıldı 10 lira veren bi korucu 10 tane iftira atıyor bakalım bundan sonra kim çıkıp hakkınızı savunacak
Beğendim (16) Beğenmedim (25)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_49988)
16 Eylül 2019 Pazartesi 21:01
Umarım artık daha az konuşur. Zira memleketin eğitimli ve tek derdi vekil olmamak olan kişilere çok konuşan insanlara ihtiyacı var.
Beğendim (43) Beğenmedim (10)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_49997)
17 Eylül 2019 Salı 01:10
@Misafir Kullanıcı Ziya sözen diye yazılır adam gibi adam diye okunur
Beğendim (15) Beğenmedim (39)Cevapla
17.10.2019
13:09
Silah ambargosu Türkiye`yi ne kadar etkileyecek
Silah ambargosu Türkiye'yi ne kadar etkileyecek
Barış Pınarı Harekâtı sebebiyle silah ambargosu uygulamak için 'terör korosu' ülkeler peş peşe sıraya girdi. 'Bütün bu adımlar ne manaya geliyor' sorusunun peşine düştük. Savunma sanayii kaynaklarına göre müeyyideler sembolik ve harekâtı etkilemeyecek.
17.10.2019
13:15
İntibak ve erken emeklilik geliyor
İntibak ve erken emeklilik geliyor
Dokuz bin gün primle emekli olabilen Bağ-Kur'luya, 1800 gün kazandıracak ve taban maaşları artıracak tasarı masada. Düzenleme hayata geçerse hem aylıkta, hem emeklilik süresinde eşitlik sağlanacak.
17.10.2019
13:11
2020 yılı bütçesi bugün TBMM`ye sunulacak
2020 yılı bütçesi bugün TBMM'ye sunulacak
Cumhurbaşkanlığı Strateji ve Bütçe Başkanı Naci Ağbal, 2020 Yılı Merkezi Yönetim Bütçe Kanun Teklifinin bugün meclise sunulacağını açıkladı ve müjdeyi vererek 2020 yılında kamuya 60 bin personel alınacağını duyurdu...
17.10.2019
12:36
Ayhan Barasi`den yepyeni bir albüm
Ayhan Barasi'den yepyeni bir albüm
Söz ve müziği kendisine ait 7 eserden oluşan 'Yak Gemileri' adlı yeni albümüyle müzik piyasasında büyük ses getiren Ayhan Barasi, ilk tanıtım lansmanını da gerçekleştirdi ve büyük beğeni topladı.
16.10.2019
18:30
35 PKK`lı etkisiz hale getirildi
35 PKK'lı etkisiz hale getirildi
2018 Ocak ayından bugüne 4 bin 374 operasyon yapıldığını açıklayan Bingöl Valiliği, 35 PKK'lının etkisiz hale getirildiğini ve 60 sığınağın da imha edildiğini belirtti.
16.10.2019
18:28
Arıkan, üstyapı çalışmalarını inceledi
Arıkan, üstyapı çalışmalarını inceledi
Üstyapı çalışmalarını yerinde inceleyen Başkan Arıkan, 'İhale süreçleri tamamlanan üstyapı ve altyapı çalışmalarına start verdik' dedi.
Sitemizde yayınlanan haberlerin telif hakları gazete ve haber kaynaklarına aittir