Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
22 Temmuz 2018 Pazar
22.5 °C Açık

Taksi çarptığı kadının ayağını kırdı

Bingöl'de karşıya geçmekte olan bayana taksinin çapması sonucu bayanın ayağı kırıldı.

07 OCAK 2018 PAZAR 21:41
3
2511
9
AA aa
Taksi çarptığı kadının ayağını kırdı

Kaza, Bingöl Merkez Kültür Caddesi üzerinde bulunan polis karakolunun önünde meydana geldi. Edinilen bilgilere göre, sürücüsünün ismi öğrenilemeyen 12 T 0031 plakalı ticari taksi, yolun karşısına geçmeye çalışan Ayşegül Erdemir isimli bayana çarptı. Meydana gelen kazada Erdemir'in ayağı kırıldı.

Haber verilmesi üzerine olay yerine gelen sağlık ekipleri tarafından yapılan ilk müdahalenin ardından, Bingöl Devlet Hastanesine kaldırılan Erdemir'in ameliyata alındığı öğrenildi. Kazayla ilgili soruşturma başlatıldı. (İLKHA)

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_21721)
08 Ocak 2018 Pazartesi 10:04
Bunlara neden devlet dur demiyor Bingöl'de hem taksi hem hat münibisi ne kadar .. varsa odur bunlara şöfürlük yapıyor bu kadar bunlara mi emanet
Beğendim (4) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_21716)
08 Ocak 2018 Pazartesi 09:04
bu şehirde ticari taksi terörü var, hiç bir trafik kuralını dinlemezler, polis ve mobese yoksa kırmızı da da geçer, ters yöne de girerler
Beğendim (7) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_21713)
08 Ocak 2018 Pazartesi 08:32
Endüstri, Yunus Emre, İmkb Bingöl Liseleri ve Abdulhamit Han Ortaokulu'nun bulunduğu caddede ciddi bir sorun var. Yaya geçidi yok, çoğu sürücü dikkatsiz ve anlayışsız. Her gün yüzlerce öğrenci ölüm tehlikesi geçiriyor karşıya geçerken. Çözüm için birinin mi ölmesi gerekiyor.
Beğendim (6) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_21712)
08 Ocak 2018 Pazartesi 08:17
Ölmek istiyorsanız Muş, sakat kalmak istiyorsanız bingöl taksilerine binin.
Beğendim (7) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_21764)
09 Ocak 2018 Salı 02:29
@Misafir Kullanıcı Kardeş işin düştümü taksiyi çağırmayı biliyorsan o zaman binmemeyide bileceksin
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_21711)
08 Ocak 2018 Pazartesi 08:14
siz bu haberleri yaptikca tlf nu elline alan ticari taksilere beddua etmeye basliyor.sizce dogruluk bu mu?
Beğendim (1) Beğenmedim (6)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_21726)
08 Ocak 2018 Pazartesi 11:32
@Misafir Kullanıcı sence doğruluk taksi şoförlerinin koltuğa yayılıp lakayt tavırlar içerisinde telefonla konuşarak, kendi kafasına göre taksi dolmuş yapması mı? Vicdansızlık değil mi bu?
Beğendim (8) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_21709)
08 Ocak 2018 Pazartesi 08:05
olayin nasil oldugunu bilmeden bu haberleri yapmayin icerigini ogrenin tam anlayin olayi ondan sonra yazin.duydugunuz sekilde yazmayin
Beğendim (0) Beğenmedim (5)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_21699)
07 Ocak 2018 Pazar 22:16
Ticari Taksiler aşırı hız yapıyorlar. Dikat etmeleri lazım.
Beğendim (12) Beğenmedim (0)Cevapla
Sitemizde yayınlanan haberlerin telif hakları gazete ve haber kaynaklarına aittir