Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
21 Ekim 2018 Pazar
12.3 °C Sağnak Yağışlı

Taksi çarptığı kadının ayağını kırdı

Bingöl'de karşıya geçmekte olan bayana taksinin çapması sonucu bayanın ayağı kırıldı.

07 OCAK 2018 PAZAR 22:41
3
2641
9
AA aa
Taksi çarptığı kadının ayağını kırdı

Kaza, Bingöl Merkez Kültür Caddesi üzerinde bulunan polis karakolunun önünde meydana geldi. Edinilen bilgilere göre, sürücüsünün ismi öğrenilemeyen 12 T 0031 plakalı ticari taksi, yolun karşısına geçmeye çalışan Ayşegül Erdemir isimli bayana çarptı. Meydana gelen kazada Erdemir'in ayağı kırıldı.

Haber verilmesi üzerine olay yerine gelen sağlık ekipleri tarafından yapılan ilk müdahalenin ardından, Bingöl Devlet Hastanesine kaldırılan Erdemir'in ameliyata alındığı öğrenildi. Kazayla ilgili soruşturma başlatıldı. (İLKHA)

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_21721)
08 Ocak 2018 Pazartesi 11:04
Bunlara neden devlet dur demiyor Bingöl'de hem taksi hem hat münibisi ne kadar .. varsa odur bunlara şöfürlük yapıyor bu kadar bunlara mi emanet
Beğendim (4) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_21716)
08 Ocak 2018 Pazartesi 10:04
bu şehirde ticari taksi terörü var, hiç bir trafik kuralını dinlemezler, polis ve mobese yoksa kırmızı da da geçer, ters yöne de girerler
Beğendim (7) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_21713)
08 Ocak 2018 Pazartesi 09:32
Endüstri, Yunus Emre, İmkb Bingöl Liseleri ve Abdulhamit Han Ortaokulu'nun bulunduğu caddede ciddi bir sorun var. Yaya geçidi yok, çoğu sürücü dikkatsiz ve anlayışsız. Her gün yüzlerce öğrenci ölüm tehlikesi geçiriyor karşıya geçerken. Çözüm için birinin mi ölmesi gerekiyor.
Beğendim (6) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_21712)
08 Ocak 2018 Pazartesi 09:17
Ölmek istiyorsanız Muş, sakat kalmak istiyorsanız bingöl taksilerine binin.
Beğendim (7) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_21764)
09 Ocak 2018 Salı 03:29
@Misafir Kullanıcı Kardeş işin düştümü taksiyi çağırmayı biliyorsan o zaman binmemeyide bileceksin
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_21711)
08 Ocak 2018 Pazartesi 09:14
siz bu haberleri yaptikca tlf nu elline alan ticari taksilere beddua etmeye basliyor.sizce dogruluk bu mu?
Beğendim (1) Beğenmedim (6)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_21726)
08 Ocak 2018 Pazartesi 12:32
@Misafir Kullanıcı sence doğruluk taksi şoförlerinin koltuğa yayılıp lakayt tavırlar içerisinde telefonla konuşarak, kendi kafasına göre taksi dolmuş yapması mı? Vicdansızlık değil mi bu?
Beğendim (8) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_21709)
08 Ocak 2018 Pazartesi 09:05
olayin nasil oldugunu bilmeden bu haberleri yapmayin icerigini ogrenin tam anlayin olayi ondan sonra yazin.duydugunuz sekilde yazmayin
Beğendim (0) Beğenmedim (5)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_21699)
07 Ocak 2018 Pazar 23:16
Ticari Taksiler aşırı hız yapıyorlar. Dikat etmeleri lazım.
Beğendim (12) Beğenmedim (0)Cevapla
21.10.2018
06:21
Ticaret Bakanlığı`ndan milyonlara abonelik uyarısı
Ticaret Bakanlığı'ndan milyonlara abonelik uyarısı
Ticaret Bakanlığınca, tüketicilerin, telefon hatları üzerinden gerçekleştirilen internet aboneliği kampanyası tanıtımlarıyla karşılaşmaları durumunda, tekliflere hemen onaylıyorum şeklinde cevap vermemeleri ve devam eden aboneliklerinin taahhüt sürelerini takip etmeleri uyarısında bulunuldu.
21.10.2018
06:20
Katar`ı Türkiye koruyacak! Dev anlaşma imzalandı
Katar'ı Türkiye koruyacak! Dev anlaşma imzalandı
HAVELSAN, Katar'ın önde gelen kurumlarından Al Mesned Holding ile siber güvenlik alanında iş birliği anlaşması imzaladı. Anlaşma doğrultusunda Katar'ın siber güvenlik alanındaki ihtiyaçlarının karşılanmasına yönelik bir şirket kurulacak. HAVELSAN'ın son dönemde geliştirdiği ürünler arasında Gözcü, Bariyer ve Kalkan var
21.10.2018
06:19
Taşıt alımları yarıya iniyor
Taşıt alımları yarıya iniyor
2019 yılı bütçesine tasarruf da damga vurdu. Meclis'e sunulan bütçe teklifine göre 2019'da kamuya sadece 2 bin 304 taşıt alınacak. 2018 bütçesinde bu rakam 4 bin 772 idi. Bütçede özel tüketim vergisi gelirleri ise 164 milyar lira olarak yer aldı.
21.10.2018
06:18
Sigortasız işçiye çifte tazminat
Sigortasız işçiye çifte tazminat
Kayıtdışı çalıştırılanlar SGK'ya ya da mahkemeye başvurarak hem eksik primlerini hem de hak ettiği tazminatları yasal faiziyle alabilir.
19.10.2018
23:46
Başkan açıkladı! İndirim bugün bitiyor
Başkan açıkladı! İndirim bugün bitiyor
Toplu Konut İdaresi'nin (TOKİ) borcunu ödeyip tapusunu almak isteyen konut ve iş yeri alıcıları için düzenlediği yüzde 24 indirim kampanyasına başvurular bugün son bulacak.
19.10.2018
23:46
Saldırılara rağmen Türkiye büyümeye devam ediyor
Saldırılara rağmen Türkiye büyümeye devam ediyor
Türkiye ekonomik saldırılara rağmen dünya listelerinde üst sıralara tırmanmaya devam ediyor. Uzmanların raporlarına göre ise 2050 yılında İngiltere, İtalya, ve Fransa ilk 20'nin altına gerilerken Türkiye üst sıralara tırmanmaya devam edecek.
Sitemizde yayınlanan haberlerin telif hakları gazete ve haber kaynaklarına aittir