Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
21 Kasım 2018 Çarşamba
2.1 °C Açık

Vali değişimini nasıl değerlendiriyorsunuz?

Bingöl Valisi Ali Mantı neden kararnameye dahil edildi?

28 EKİM 2018 PAZAR 17:01
4
2207
13
AA aa
Vali değişimini nasıl değerlendiriyorsunuz?

Bingöl Valisi ALi Mantı'nın kararnameye dahil edilmesi isabetli mi oldu?

Vali Mantı'nın tayin edilmesinde siyasilerin etkisi nedir sizce?

Siyasilerin Vali Mantı'yla çalışmama sebebi sizce ne olabilir?

 

 

UYARI: Küfür, hakaret, aşağılayıcı söz ve imaların yer aldığı yorumlar yayınlanmayacaktır. 

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_33213)
20 Kasım 2018 Salı 09:59
Hayırlısının olmasını temelli eder bingöl unuversitesindeki müdür ve müdür yardımcısılarinin vekaleten bakam müdürlerin de deyismesini arz eder allah yar ve yardımsınız olsun temelligiyle hayırlı günler
Beğendim (0) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_32813)
13 Kasım 2018 Salı 23:41
Sizin vekiler sözde bakaniniz ne yapmis acaba bingöle onu yazin cizin
Vali ne yapacak ki
Beğendim (2) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_32794)
13 Kasım 2018 Salı 07:51
çok olumlu ve yerinde buluyorum yalanız tec rübelı vali atan mişolsa idi daha iyi olurdu
Beğendim (2) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_32656)
08 Kasım 2018 Perşembe 14:54
Bingöl Online olarak çok gereksiz bir talepte bulunmuşsunuz. Vali'nin atanmasında, alınmasında, tayinininde terfisinde tenzilinde yani valiler ile ilgili hiç bir tasarrufta, onlarla ilgili tasarrufun hiç bir aşamasında vatandaşın hiçbir dahlinin olmadığı bir konuda vatandaşa görüş sormuş olmanız çok abes olmuş.Nokta.
Beğendim (0) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_32651)
08 Kasım 2018 Perşembe 13:03
ikisi de iyi değil gibi,,bingöl düşünen yok gelip keyf yapcaklar stajını okadar ya hepsi boş...
Beğendim (2) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_32421)
03 Kasım 2018 Cumartesi 09:03
nasıl ki devlet hastanesine tayin edilen kendini doktor kabul eden kasaplar kendilerini geliştirip daha modern illere gidiyor ise bize atanan valiler de iyi işler yapıp daha modern illere tayin ediliyor örn: Sn. İrfan BALKANLIOĞLU gayet iyi işler yaptı terfi etti bana göre Sn. Ali MANTI bey de teyin değil terfi almıştır... Bingöl'de nedense iş yapan çalmayan hiç kimse barınmıyor anında ya yollanıyorlar yada alınıyorlar. Bizler de koyun gibi hiç bir şey olmamışçasına sabah işe gidip akşam eve geliyoruz.
Beğendim (3) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_32403)
02 Kasım 2018 Cuma 14:19
Fevkalade isabetli olmuştur.Binaenaleyh bğyle bir vali profili olamaz.
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_32369)
01 Kasım 2018 Perşembe 11:42
Valiyi devletin malını koruduğu, devletçi ve milletçi olduğu için sevdim. Fakat, terziyi görünce 'Benim 100 tane çok kaliteli kumaştan takımım var', Toplantılarda 'Ayağımdaki ayakkabı şu kadar sizin almaya gücünüz yetmez', Maçlarda 'Egounu tatmin etmek için saatlerce gençleri oynatması', Toplumda 'Ben boksörüm gücün yetiyorsa gel' diye halka hava atmasını çok iğrenç ve itici buluyordum. Her yerde parası ve bedensel gücü ile hava atmasını karakter gücünün zayıflığına yoruyordum. Bu nedenle genel olarak sevmemiştim şahsını. Ama siyasilere kök söktürmesi hoşuma gitmişti. Genel çerçevede sevindim.
Beğendim (13) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_32352)
31 Ekim 2018 Çarşamba 16:15
Duyduğuma göre kimseye(millet vekili, yiyici tayfa vb ) eyvallahı olmayan birisiymiş. bunlar eger bu doğru ise on numara adam.yolu bahtı açık olsun
Beğendim (6) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_33220)
20 Kasım 2018 Salı 13:26
@Misafir Kullanıcı kimden duydun:))) kemal feyzi
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_32342)
31 Ekim 2018 Çarşamba 10:07
Farkeden birşey olmadı... Bingöl aynı bingöl medya kendini değiştirebilirse o zaman birşeyler olabilir... Yoksa o gitti bu geldi. Vali kimdir sorusunun cevabı ; Recep Yazıcıoğlu gibi olandır.
Beğendim (5) Beğenmedim (0)Cevapla
Sitemizde yayınlanan haberlerin telif hakları gazete ve haber kaynaklarına aittir