Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
18 Ağustos 2019 Pazar
°C

Vali değişimini nasıl değerlendiriyorsunuz?

Bingöl Valisi Ali Mantı neden kararnameye dahil edildi?

28 EKİM 2018 PAZAR 17:01
6
7905
24
AA aa
Vali değişimini nasıl değerlendiriyorsunuz?

Bingöl Valisi ALi Mantı'nın kararnameye dahil edilmesi isabetli mi oldu?

Vali Mantı'nın tayin edilmesinde siyasilerin etkisi nedir sizce?

Siyasilerin Vali Mantı'yla çalışmama sebebi sizce ne olabilir?

 

 

UYARI: Küfür, hakaret, aşağılayıcı söz ve imaların yer aldığı yorumlar yayınlanmayacaktır. 

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_36002)
03 Ocak 2019 Perşembe 09:18
sebebi vali yedirmemeye başladı aralar bozulur menfiyattır başka ne olabilir
Beğendim (1) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_35828)
28 Aralık 2018 Cuma 23:04
Ali mantı değerli bir şahsiyetti gidişi Bingöl İçin büyük kayıp
Beğendim (1) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_35822)
28 Aralık 2018 Cuma 18:17
giden valimiz değerliydi gelen valimiz de değerli halk olarak bingölün idareci ve yöneticileriyle güzel bir bingöl için el ele verelim
Beğendim (1) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_36052)
03 Ocak 2019 Perşembe 21:47
@Misafir Kullanıcı DOĞRU SÖZE CAN KURBAN. BU KADAR. BİNGÖL ÜNİVERSİTESİ İYİLİĞİ İÇİN ÖNCE ÇEVDET YILMAZIN GİTMESİ LAZIM. .
Beğendim (2) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_35817)
28 Aralık 2018 Cuma 12:27
Bingöle en büyük darbeyi cevdet yılmaz vurmuştur bütün çevre şehirler gelişirken biz onun sayesinde 10 yıl geriden takip ediyoruz
Beğendim (1) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_35813)
28 Aralık 2018 Cuma 11:01
Vali mantının şahsına bişey diyecek kadar tanımadım ama haftada 5 kez kaplıcada uzun saatler geçirmesi çok konuşuluyordu. bir valinin o kadar boş zamanı olabilir mi
Beğendim (1) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_35696)
25 Aralık 2018 Salı 19:23
İşe gitmeden maaş almak için bankamatike korsanlardan hesap sorumali
Beğendim (2) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_35286)
19 Aralık 2018 Çarşamba 09:50
yolllara temiz bir asvalt çeksin kent parkın oradaki yola çekilen asvalta bi bakın allah aşkına kaç defa diyelim atın bu kilid taşını berbat bişey
Beğendim (1) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_35155)
16 Aralık 2018 Pazar 14:07
Maaş alıp işe gitmeyen devlet memuru ve işçileri var. vali bey sağlam biri ise bunlara neşter çeker. inşallah başarır.
Beğendim (5) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_35154)
16 Aralık 2018 Pazar 14:06
Siyasiler ve il bakanlığına fazla yüz vermezse başarılı olur. bakalım ne kadar dik durabilecek. özellikle isteyen istediği adamını müdür olarak kurumlara atayabiliyor. ne liyakat ne de başarılı olmak önemsenmiyor. vali bey bu konularda müdahil olabilir mi, zor...
Beğendim (4) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_35048)
13 Aralık 2018 Perşembe 22:38
Partili Vali oldukça Bingölde hizmet olmaz hic birsey olmaz ..Vali dedigin teftiş yapar sorun oldugunda kükrer mudurlere-belediye baskanina ama nerdeeeee
Beğendim (4) Beğenmedim (1)Cevapla
16.08.2019
23:35
Hükümetin memurlara zam teklifi belli oldu
Hükümetin memurlara zam teklifi belli oldu
Hükümet, memur ve memur emeklisine 2020'de yüzde 3,5+3, 2021'de yüzde 3+2,5 zam ve enflasyon farkı teklif etti.
16.08.2019
23:31
Uzmanlardan uyarı: Kişisel verilerinizi paylaşırken dikkatli olun
Uzmanlardan uyarı: Kişisel verilerinizi paylaşırken dikkatli olun
Kişisel Verileri Koruma Kurumu Başkanı Prof. Dr. Faruk Bilir uyardı 'Kişisel verilerimizin herkese açık olması, kötü niyetli kişi veya grupların hatta siber saldırganların hedefi haline gelme olasılığımızı artırmaktadır' açıklamasında bulundu.
16.08.2019
23:30
Üniversitelere e-kayıt dönemi başladı
Üniversitelere e-kayıt dönemi başladı
YKS yerleştirme sonuçları açıklandı. Şimdi öğrencileri üniversiteye kayıt telaşı sardı. Adaylar, 'Üniversitelere kayıt ne zaman başlıyor, üniversite kayıtlarının son günü ne zaman' gibi soruları merak ediyor. Adaylar 'e-kayıt' ile de üniversiteye kayıt yaptırılabilecek. Üniversite e-kayıt nasıl yapılıyor ve üniversite e-kayıt dönemi ne zaman sona eriyor sorularının cevabını haberimizde bulabilirsiniz.
16.08.2019
17:37
Sosyal Yaşam Merkezi yapılıyor
Sosyal Yaşam Merkezi yapılıyor
Bingöl Belediyesince engelli bireyler için projelendirilen ve yüzde 50 yapımı tamamlanan Sosyal Yaşam Merkezi inşaatında incelemelerde bulunan Başkan Arıkan; 'Engelli kardeşlerimiz için yeni yaşam alanları açmak, onların ve ailelerinin hayatlarını kolaylaştırmak için çalışıyoruz.'
16.08.2019
17:36
300 derecede zorlu mesai
300 derecede zorlu mesai
Bingöl'de sıcaklık 35 dereceyi bulurken, kent halkına taze ekmek üreten fırıncılar, 250- 300 derece sıcaklığa ulaşan fırının karşısında 'ekmek parası' için çalışıyor.
16.08.2019
17:35
Gençler, terörden uzaklaştırılıyor
Gençler, terörden uzaklaştırılıyor
Bingöl İl Emniyet Müdürlüğü, gençlerin terör örgütlerinin propagandasına maruz kalmasını engellemek amacıyla yürütülen sosyal sorumluluk projelerini anlattı.
Sitemizde yayınlanan haberlerin telif hakları gazete ve haber kaynaklarına aittir