Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
25 Ağustos 2019 Pazar
°C

400 yataklı hastane projesi ihalesi yapıldı | HABER YORUMLARI

İl Sağlık Müdürü Gündoğdu, Bingöl Devlet Hastanesi yanına inşa edilecek olan 400 yataklı yeni hastane binasının proje ihalesinin yapıldığını bildirdi.

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_48782)
16 Ağustos 2019 Cuma 14:50
Güzel bir hizmet olacak. Elinize emeğinize sağlık Allah razı olsun.
Beğendim (0) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_48759)
16 Ağustos 2019 Cuma 07:11
Pardon doğum hastenesintaşınıcakmı
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_48756)
16 Ağustos 2019 Cuma 01:05
Yaptıklarınız yapacaklarınızın teminatıysa..! biz biliyoruz...
Beğendim (1) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_48731)
15 Ağustos 2019 Perşembe 11:17
yürüyecek yolumuz yok ..1000 yataklı hastanemiz olsa ne olur
Beğendim (3) Beğenmedim (5)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_48729)
15 Ağustos 2019 Perşembe 10:27
halla memlekete göğüs doktoru yok 5 aydır bina yapsanız ne olur içi boş hastahene
Beğendim (4) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_48720)
15 Ağustos 2019 Perşembe 06:49
yatağa bağlı olmayan normal tedavi gören hastaların ve yakınları için ve tüm personel için otopark Hastane altında Hastane çevresinde de oturma ve yeşil alanlar yapılmalı hasta temiz hava almalı ve stres atmalı Hastane çevresi otopark olmamalı teşekkürler
Beğendim (4) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_48705)
14 Ağustos 2019 Çarşamba 09:59
para yokki herhalde yap işlet vatandaş mutaite borçlansın yöntemiyle yapılacak
Beğendim (7) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_48695)
12 Ağustos 2019 Pazartesi 20:03
emeği geçenlere teşekkür ederim.
ama doktorların bingölde kalmaları için sosyal alan ve tesislerin mutlaka oluşturulması gerekir.
yoksa kimse durmaz buralarda
Beğendim (7) Beğenmedim (4)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_48722)
15 Ağustos 2019 Perşembe 06:55
@Misafir Kullanıcı lojman yeşil alan vs
Beğendim (1) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_48693)
12 Ağustos 2019 Pazartesi 13:58
şu anki mevcut Hastane Ekipmanları bina yapılacak olan ana binadır
Beğendim (5) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_48691)
12 Ağustos 2019 Pazartesi 13:02
Projeyi hazırlamadan ihale mi yapılır. Bu nasıl bir rant düzeni.
Beğendim (4) Beğenmedim (9)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_48696)
12 Ağustos 2019 Pazartesi 20:06