Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
25 Ağustos 2019 Pazar
°C

400 yataklı hastane projesi ihalesi yapıldı | HABER YORUMLARI

İl Sağlık Müdürü Gündoğdu, Bingöl Devlet Hastanesi yanına inşa edilecek olan 400 yataklı yeni hastane binasının proje ihalesinin yapıldığını bildirdi.

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_48689)
12 Ağustos 2019 Pazartesi 11:25
Bu proje ZEKİ KORKUTATANIN SEÇİM VADİYDİ ÖNCE ZEKİ BEYE SONRA EMEĞİ GEÇEN HERKESE TEŞEKÜR EDERİZ MEMLEKETE HAYIRLI OLSUN
Beğendim (8) Beğenmedim (12)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_48688)
12 Ağustos 2019 Pazartesi 11:17
Bu proje yanlış hatırlamıyorsam ZEKİ KORKUTATANIN pırojesiydi seçim vaadiydi gitiği her yerde anlatıyordu memlekete hayırlı olsun
Beğendim (8) Beğenmedim (12)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_48687)
12 Ağustos 2019 Pazartesi 08:23
Şehir hastanemiz bile yok ,Elaziga yıllardır gereksiz sevkler ,6 ayda değil 6yilda biten hastaneler ,Doktor sıkıntısı,,,,, koltuk sallanıyo başkan ;)
Beğendim (8) Beğenmedim (5)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_48686)
12 Ağustos 2019 Pazartesi 01:12
Cevdet Beyin okumasını çok isterdim
Beğendim (1) Beğenmedim (8)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_48709)
14 Ağustos 2019 Çarşamba 14:15
@Misafir Kullanıcı gerek yok çünkü cevdet bey bu proje için çok cabaladi
Beğendim (1) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_48685)
12 Ağustos 2019 Pazartesi 01:10
Başına mücahit.kaçarı getirin vayki hastane ve Bingölün haline
Beğendim (5) Beğenmedim (4)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_48718)
15 Ağustos 2019 Perşembe 02:00
@Misafir Kullanıcı Benim bildiğim kadarıyla Mücahit KAÇAR Hacettepe Üniversitesi Hastane idaresi Bölümünü bitirmiş ve Sağlık Kurumları işletmeciliği alanında Mastırını yapmıştır. Bir senelik idarecilik hayatında Karlıova devlet hastanesini verimlilik ve kalite açısından 70 lerde olan puanını 90 ların üzerine çıkarmıştır. Bilmem bundan haberin var mı? Bay misafir. Ayrıca yaklaşık 20 yıllık memuriyet ve bunun da 5 yıllık uzmanlık sürecinde Bingöl Kamu Hastaneleri Genel Sekreterliği dönemindeki hizmetini de başarıyla yerine getirdiğini çok yakınındaki memur arkadaşlarından sorabilirsin. İnsaf be insaf.
Beğendim (1) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_48683)
12 Ağustos 2019 Pazartesi 00:35
Cenabı Allah hayırlı uğurlu etsin. Bingöl insanı her hizmete layıktır. Daha fazlasını da hak eder. Teşekkürler...
Beğendim (8) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_48776)
16 Ağustos 2019 Cuma 13:55
@Misafir Kullanıcı YAHU MASUM BİR TEMENNİ! BUNU DA BEĞENMİYORSUNUZ? O ZAMAN GİDİN KENDİNİZİ UÇURUMDAN ATIN !!
Beğendim (0) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_48670)
11 Ağustos 2019 Pazar 14:42
Allah memlekete hayırlı uğurlu etsin emeği geçenlere teşekkür ediyoruz
Beğendim (7) Beğenmedim (5)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_48659)
11 Ağustos 2019 Pazar 10:19
İhaleyi Ensarioğlu na verin yine. Önceki hastaneyi 7 yılda yaptılar. Bunu 15 yılda bitirip kendi rekorlarını kırarlar.
Beğendim (13) Beğenmedim (5)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_48658)
11 Ağustos 2019 Pazar 09:47
Bu haberleri Çok duyduk. Ama o 6 aylık 6 yılı bulur. Devlet hastanesinden gördük ne kadar hızlı olduğunu. En son tamamlanmamış halini teslim ettiler. ?????????
Beğendim (11) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_48690)
12 Ağustos 2019 Pazartesi 11:49
@Misafir Kullanıcı Bu iş sadece hastanenin PROJE ihalesi. Bina yapım işi değil, ben öyle anladım haberden
Beğendim (3) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_48657)
11 Ağustos 2019 Pazar 07:52
Kim Aldı,İHALE 'yi..!!!
Beğendim (7) Beğenmedim (5)Cevapla
23.08.2019
17:06
Okulun müdür işçisi
Okulun müdür işçisi
Bingöl'de bir köy okuluna müdür olarak atanan Saim Çakar, tatilini bırakıp geldiği okulda bir işçi gibi çalışarak hem boya badana hem de dekorasyon çalışması yaparak örnek oluyor.
23.08.2019
17:05
İşgaller için kararlılık çağrısı!
İşgaller için kararlılık çağrısı!
İşgallerin önlenmesi hususunda çalışmaların yetersizliğine dikkat çeken vatandaşlar, kaldırımların araç ve esnaf işgallerinden arındırılması için somut adımlar atılmasını ve bu konuda kararlılık gösterilmesini bekliyor.
23.08.2019
17:04
Yetkin: Üzüntülerimiz ve sevinçlerimiz bir oldu
Yetkin: Üzüntülerimiz ve sevinçlerimiz bir oldu
Karlıova Kaymakamı Yetgin: 'Görev yaptığım süre zarfında ilçe sakinleriyle, üzüntülerimiz ve sevinçlerimiz bir oldu. Ben burada bilmeyerek kalbini kırdıklarımdan helallik istiyorum, benden yana hakkım hepinize helal olsun.'
23.08.2019
17:03
Trafik kazası: 2 yaralı
Trafik kazası: 2 yaralı
Bingöl-Solhan Karayolunda meydana gelen kazada 2 kişi hafif şekilde yaralandı.
23.08.2019
17:02
Özsoy: Biz bu değiliz
Özsoy: Biz bu değiliz
HDP Dış İlişkiler Sözcüsü ve Diyarbakır Milletvekili Hişyar Özsoy: 'Haklıyken haksız konuma düşmeyelim, biz bu değiliz' diyerek sağduyu çağrısı yaptı.
23.08.2019
17:01
Köydeki yangına müdahale edildi
Köydeki yangına müdahale edildi
Kiğı ilçesinde çıkan yangına, orman ekipleri müdahale ederek kontrol altına aldı.
23.08.2019
17:00
Adaylar nelere dikkat etmeliler?
Adaylar nelere dikkat etmeliler?
Bingöl Üniversitesi Dr. Öğr. Üyesi Ahmet Alkayış, DGS başvurusu yapacak olan adaylara çeşitli tavsiyeler bulundu. Alkayış, öğrencilerin lisans öğretimine geçebilmesi için uygulanan Dikey Geçiş Sınavı (DGS) üniversiteye geçişte önemli bir fırsat sunduğunu da söyledi.
23.08.2019
14:23
3 bin muhtarın mazbatası iptal edilebilir
3 bin muhtarın mazbatası iptal edilebilir
Okuma yazma bilmeyen, adli sicilinde problem olan ve 6 aylık ikamet şartını taşımayan 3 binin üzerindeki muhtarın mazbatası iptal edilebilir.
23.08.2019
14:22
Huawei`den ABD`ye rest
Huawei'den ABD'ye rest
Çinli teknoloji devi Huawei, ABD'nin ticari kısıtlamalarına rağmen çalışmaya devam ettiklerini ve kısıtlamalardan korkulandan az etkilendiklerini açıkladı.
23.08.2019
00:38
Yılmaz: Terörsüz bir hayatı miras bırakmalıyız
Yılmaz: Terörsüz bir hayatı miras bırakmalıyız
AK Parti Genel Başkan Yardımcısı Cevdet Yılmaz: 'Farklılıklarımızı zenginlik olarak görüp, terörsüz bir hayatı gelecek nesillere miras bırakmalıyız.'