Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
25 Ağustos 2019 Pazar
°C

400 yataklı hastane projesi ihalesi yapıldı | HABER YORUMLARI

İl Sağlık Müdürü Gündoğdu, Bingöl Devlet Hastanesi yanına inşa edilecek olan 400 yataklı yeni hastane binasının proje ihalesinin yapıldığını bildirdi.

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_48656)
11 Ağustos 2019 Pazar 07:38
Kültür mah 5 yılda anca yıktılar bunuda 20 yılda yaparlar
Beğendim (11) Beğenmedim (4)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_48653)
11 Ağustos 2019 Pazar 03:55
YA HAYELLERDE TÜKENSEYDİ...
Beğendim (11) Beğenmedim (4)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_48652)
11 Ağustos 2019 Pazar 00:29
buda bi 20 yıl sonra açılır artık
Beğendim (15) Beğenmedim (9)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_48651)
11 Ağustos 2019 Pazar 00:11
Hacamat ve sülük polikliniği ne oldu müdür bey sen ondan haber ver :)))
Beğendim (15) Beğenmedim (10)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_48650)
11 Ağustos 2019 Pazar 00:09
Doktor getirin önce elli tane hastane yapın doktor olmayınca neye yarar popülist yaklaşımlar bunlar ayrıca mevcut hastane yedi yılda zor bela yapıldı bu projede bir on yıl sürer boşuna kandırmayın bu milleti inancımız kalmadı artık size ve teşekkür ettiğiniz ilin çok yetenekli siyasetçilerine!!
Beğendim (24) Beğenmedim (10)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_48649)
11 Ağustos 2019 Pazar 00:05
Sadece içi boş binalar yaparak sorunu çözemezsiniz mevcut hastanede bir çok branşta doktor sıkıntısı var randevu sistemi kapalı sabah altıda gelip numara bulabilen şanslı, netice itibariyle fiziki mekan tabiki önemli ama önemli derecede insan kaynağı problemi var hastanelerde Önecelikle bu sorun çözülmeli.
Beğendim (21) Beğenmedim (9)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_48648)
10 Ağustos 2019 Cumartesi 23:08
10 yılda bitermi eski hastane 1 yıl sürdü
Beğendim (11) Beğenmedim (9)Cevapla
23.08.2019
17:06
Okulun müdür işçisi
Okulun müdür işçisi
Bingöl'de bir köy okuluna müdür olarak atanan Saim Çakar, tatilini bırakıp geldiği okulda bir işçi gibi çalışarak hem boya badana hem de dekorasyon çalışması yaparak örnek oluyor.
23.08.2019
17:05
İşgaller için kararlılık çağrısı!
İşgaller için kararlılık çağrısı!
İşgallerin önlenmesi hususunda çalışmaların yetersizliğine dikkat çeken vatandaşlar, kaldırımların araç ve esnaf işgallerinden arındırılması için somut adımlar atılmasını ve bu konuda kararlılık gösterilmesini bekliyor.
23.08.2019
17:04
Yetkin: Üzüntülerimiz ve sevinçlerimiz bir oldu
Yetkin: Üzüntülerimiz ve sevinçlerimiz bir oldu
Karlıova Kaymakamı Yetgin: 'Görev yaptığım süre zarfında ilçe sakinleriyle, üzüntülerimiz ve sevinçlerimiz bir oldu. Ben burada bilmeyerek kalbini kırdıklarımdan helallik istiyorum, benden yana hakkım hepinize helal olsun.'
23.08.2019
17:03
Trafik kazası: 2 yaralı
Trafik kazası: 2 yaralı
Bingöl-Solhan Karayolunda meydana gelen kazada 2 kişi hafif şekilde yaralandı.
23.08.2019
17:02
Özsoy: Biz bu değiliz
Özsoy: Biz bu değiliz
HDP Dış İlişkiler Sözcüsü ve Diyarbakır Milletvekili Hişyar Özsoy: 'Haklıyken haksız konuma düşmeyelim, biz bu değiliz' diyerek sağduyu çağrısı yaptı.
23.08.2019
17:01
Köydeki yangına müdahale edildi
Köydeki yangına müdahale edildi
Kiğı ilçesinde çıkan yangına, orman ekipleri müdahale ederek kontrol altına aldı.
23.08.2019
17:00
Adaylar nelere dikkat etmeliler?
Adaylar nelere dikkat etmeliler?
Bingöl Üniversitesi Dr. Öğr. Üyesi Ahmet Alkayış, DGS başvurusu yapacak olan adaylara çeşitli tavsiyeler bulundu. Alkayış, öğrencilerin lisans öğretimine geçebilmesi için uygulanan Dikey Geçiş Sınavı (DGS) üniversiteye geçişte önemli bir fırsat sunduğunu da söyledi.
23.08.2019
14:23
3 bin muhtarın mazbatası iptal edilebilir
3 bin muhtarın mazbatası iptal edilebilir
Okuma yazma bilmeyen, adli sicilinde problem olan ve 6 aylık ikamet şartını taşımayan 3 binin üzerindeki muhtarın mazbatası iptal edilebilir.
23.08.2019
14:22
Huawei`den ABD`ye rest
Huawei'den ABD'ye rest
Çinli teknoloji devi Huawei, ABD'nin ticari kısıtlamalarına rağmen çalışmaya devam ettiklerini ve kısıtlamalardan korkulandan az etkilendiklerini açıkladı.
23.08.2019
00:38
Yılmaz: Terörsüz bir hayatı miras bırakmalıyız
Yılmaz: Terörsüz bir hayatı miras bırakmalıyız
AK Parti Genel Başkan Yardımcısı Cevdet Yılmaz: 'Farklılıklarımızı zenginlik olarak görüp, terörsüz bir hayatı gelecek nesillere miras bırakmalıyız.'