Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
20 Ocak 2019 Pazar
-12.4 °C Az Bulutlu

900 kilometre kar temizlendi | HABER YORUMLARI

Karla mücadele çalışmalarını sürdüren Bingöl Belediyesi tarafından 900 kilometre yolu kardan temizlendiği bildirildi.

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_36557)
13 Ocak 2019 Pazar 00:15
Nereyi temizlemişler acaba? Rüya görüyor olmasın bunlar. O temizlettiren ve temizleyenler gelsinler buralarda 9 cm yürüsünler bakalım temizleme var mı? Adım atacak yer yok. Bir aydır çocuklar evden çıkamıyor. Hangi temizlikten bahsettiğiniz kendileri de bilmiyorlar. Bu kadar da yalan olmaz.
Beğendim (1) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_36512)
11 Ocak 2019 Cuma 18:57
Ağam bizimle eyleniir!
Beğendim (2) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_36507)
11 Ocak 2019 Cuma 17:33
Nasrettin hoca misalı bu kediyse ciğer nerde bu karışı caddelerse temizlenen yol nerde ....
Beğendim (2) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_36505)
11 Ocak 2019 Cuma 16:13
her taraf kapalı ana caddelerde bile iki araba karşılıklı geçemiyor hangi yol bu her taraf felç tam bir saatte düz ağaçtan çarşıya geldim. Hangi yol açık siz söyleyin ??
Beğendim (2) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_36503)
11 Ocak 2019 Cuma 16:07
YALAN SÖYLEMEYİN BARİ KARDEŞİM YÜRÜMEYE YOL YOK NERDE 5 GRAYDER 170 PERSONEL 10 TAŞIYICI ACABA NEREYE SAKLANDI
Beğendim (2) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_36498)
11 Ocak 2019 Cuma 14:06
Gelin mahalleleri temizleyin be.. 900 km temizlemişmiş çevre ileredemi yardıma gittinizde bu rakamı tutturdunuz, yoksa 4 yolda attığınız turların mı toplamı
Beğendim (2) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_36558)
13 Ocak 2019 Pazar 00:20
@Misafir Kullanıcı Hayır paşam. Bu ölçüm kafe, lokanta ve kaplıcaları gezme. Yalnış yazmışlar.
Beğendim (1) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_36482)
11 Ocak 2019 Cuma 09:45
Bu yazılanlar doğru değil.... madem 900km temizlenmiş Allah rızası için sayın basın mensupları buyurun mahalle mahalle dolaşın video çekin 900 km bakalım ne temizlemişler görelim tüm halk görüyor zaten ama belgeleri de olsun.
Beğendim (2) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_36481)
11 Ocak 2019 Cuma 08:39
ÖNERİ:özellikle ana arterlerde yapılan araç parklarından dolayı...özel idare yıkılan kısım araçlara park yeri olarak kullanılıyor yıkılan sağlık ocagı yanı milli eğitim lojmanları yeri de araç parkına açılsın araçlar 4 yola park etmesin temizlik rahat olur
Beğendim (1) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_36475)
11 Ocak 2019 Cuma 08:04
İnsanların aklıyla dalga mı geçiyorsunuz hangi yol temizlenmiş hangi kaldırımda insanlar yürüyebiliyor
Beğendim (2) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_36471)
11 Ocak 2019 Cuma 07:31
900 km ?? İyiymiş. Merkezde ne insanlar ne de arabalar hareket edemiyor. Bu 900 km tam olarak neresi ??
Beğendim (2) Beğenmedim (0)Cevapla
18.01.2019
20:06
TOBB Cevdet Yılmaz şampiyon oldu
TOBB Cevdet Yılmaz şampiyon oldu
Bingöl'de düzenlenen ortaokullar futbol turnuvasında TOBB Cevdet Yılmaz Ortaokulu şampiyon oldu.
18.01.2019
20:02
Toplama kampları kapatılsın!
Toplama kampları kapatılsın!
Doğu Türkistan'ın, Çin yönetimince işgal edildiği 1949 senesinden bu yana çeşitli insan hakları ihlalleriyle gündeme geldiğini hatırlatan Bingöl İnsan Hak ve Hürriyetleri İnsani Yardım Derneği (Bingöl İHH) Başkanı Muhittin Gili, politik eğitim kampları dramının halen sürdüğüne dikkat çekti.
18.01.2019
20:02
Karneleri veliler aldı
Karneleri veliler aldı
Kar kalınlığının yer yer 2 metreyi geçtiği ve soğuk havanın etkili olduğu Bingöl'ün Karlıova ilçesinde birçok öğrencinin karnesini velileri almak zorunda kaldı.
18.01.2019
20:01
Buzlanma kazaya neden oldu: 5 yaralı
Buzlanma kazaya neden oldu: 5 yaralı
Bingöl'de buzlanma kazaya neden oldu 5 kişi yaralandı.
18.01.2019
20:01
99 köy yolu ulaşıma açıldı
99 köy yolu ulaşıma açıldı
Bingöl'de kapanan 281 köy yolundan 99'unun ulaşıma açıldığı bildirildi.
18.01.2019
19:59
3 hastayı 6 saatte kurtardılar
3 hastayı 6 saatte kurtardılar
Bingöl'de UMKE ekipleri, 2'si çocuk 3 hastayı 6 saatlik uğraşlar sonucu kurtararak hastaneye sevk etti.
18.01.2019
19:59
58 bin öğrenci karne heyecanı yaşadı
58 bin öğrenci karne heyecanı yaşadı
Bingöl'de 2018-2019 Eğitim Öğretim Yarıyıl tatilinde 58 bin öğrenci karne heyecanı yaşadı.
18.01.2019
19:59
Mehmetçik yürekleri ısıttı
Mehmetçik yürekleri ısıttı
Bingöl'de Mehmetçik, 488 öğrenciye karne gününde bot hediye etti.
18.01.2019
19:58
Otobüs isyanı!
Otobüs isyanı!
Dondurucu soğukların etkili olduğu bugünlerde şehiriçi halk otobüsü seferlerinin yetersiz kaldığı gerekçesiyle çileden çıkan vatandaşlar, isyan etti. Soğuklara rağmen uzun süre araç beklemelerinin gözardı edilmesine karşın halk, Ulu Cami önündeki durakta bir araya gelerek tepki gösterdi.
18.01.2019
19:57
İşsizlere 12 milyon ödendi
İşsizlere 12 milyon ödendi
İl İstihdam ve Mesleki Eğitim Kurulu, 2018 yılı içinde Bingöl'de 2 bin 174 kişiye işsizlik maaşı bağlandığı ve toplamda 12 milyon 975 bin 720 lira ödeme yapıldığını açıkladı.
Sitemizde yayınlanan haberlerin telif hakları gazete ve haber kaynaklarına aittir