Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
17 Haziran 2019 Pazartesi
17.9 °C Çok Bulutlu

900 kilometre kar temizlendi | HABER YORUMLARI

Karla mücadele çalışmalarını sürdüren Bingöl Belediyesi tarafından 900 kilometre yolu kardan temizlendiği bildirildi.

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_36457)
10 Ocak 2019 Perşembe 22:16
Bingölün toplamı 900 km değil. Siz hızınızı alamayıp çevre illerde ki karları da mı temizlediniz. Biz bingöldeki kar temizliğini göremiyoruz
Beğendim (1) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_36456)
10 Ocak 2019 Perşembe 22:15
artik cemrelerin dusmesini bekleyecez.belediye ile olacak is degil..
Beğendim (2) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_36455)
10 Ocak 2019 Perşembe 22:14
yav arkadas 900 km.bingolden ankara demek.90 km olmasin.gulerler size...
Beğendim (2) Beğenmedim (0)Cevapla
16.06.2019
22:05
İcazet merasimi yapıldı
İcazet merasimi yapıldı
Bingöl Müftülüğü'ne bağlı Şeyh Ahmet ve Kılçadır Kuran kurslarından mezun olan 28 öğrenciye icazet verildi.
16.06.2019
22:04
Baraj altı kaldık
Baraj altı kaldık
Türkiye genelinde olduğu gibi Bingöl'de de Yükseköğretim Kurumları Sınavı (YKS) heyecanı yaşandı. Sınava girenler sorulara zaman yetmediğini aktaran öğrenciler, baraj altı kaldıklarını söyledi.
16.06.2019
22:03
İçme suyu hattı tamir edildi
İçme suyu hattı tamir edildi
Bingöl'ün Karlıova ilçesinde kırılan içme suyu hattı, belediye ekiplerince tamir edildi.
16.06.2019
22:02
Zincirleme kaza
Zincirleme kaza
Bingöl'de 1 araç, zincirlemeye kazaya neden oldu.
16.06.2019
22:01
Havalandırma boşluğuna sıkışan kargalar kurtarıldı
Havalandırma boşluğuna sıkışan kargalar kurtarıldı
Bingöl'de İtfaiye ekipleri havalandırma boşluğuna sıkışan kargaları kurtardı.
16.06.2019
22:00
Metruk bina yıkıldı
Metruk bina yıkıldı
Bingöl'de uyuşturucu meskeni haline gelen metruk bina yıkıldı.
16.06.2019
21:59
Trafik kazası: 1 ölü, 1 yaralı
Trafik kazası: 1 ölü, 1 yaralı
Elazığ'da meydana gelen trafik kazasında AK Parti Genç Belediye Meclis Üyesi Eyüp Dopdoğru, ağır yaralanırken eşi Feride Dopdoğru ise yapılan tüm müdahalelere rağmen hayatını kaybetti.
16.06.2019
11:57
Binali Yıldırım`a destek amaçlı büyük organizasyon
Binali Yıldırım'a destek amaçlı büyük organizasyon