Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
20 Ocak 2019 Pazar
-12.4 °C Az Bulutlu

900 kilometre kar temizlendi | HABER YORUMLARI

Karla mücadele çalışmalarını sürdüren Bingöl Belediyesi tarafından 900 kilometre yolu kardan temizlendiği bildirildi.

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_36457)
10 Ocak 2019 Perşembe 22:16
Bingölün toplamı 900 km değil. Siz hızınızı alamayıp çevre illerde ki karları da mı temizlediniz. Biz bingöldeki kar temizliğini göremiyoruz
Beğendim (1) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_36456)
10 Ocak 2019 Perşembe 22:15
artik cemrelerin dusmesini bekleyecez.belediye ile olacak is degil..
Beğendim (2) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_36455)
10 Ocak 2019 Perşembe 22:14
yav arkadas 900 km.bingolden ankara demek.90 km olmasin.gulerler size...
Beğendim (2) Beğenmedim (0)Cevapla
18.01.2019
20:06
TOBB Cevdet Yılmaz şampiyon oldu
TOBB Cevdet Yılmaz şampiyon oldu
Bingöl'de düzenlenen ortaokullar futbol turnuvasında TOBB Cevdet Yılmaz Ortaokulu şampiyon oldu.
18.01.2019
20:02
Toplama kampları kapatılsın!
Toplama kampları kapatılsın!
Doğu Türkistan'ın, Çin yönetimince işgal edildiği 1949 senesinden bu yana çeşitli insan hakları ihlalleriyle gündeme geldiğini hatırlatan Bingöl İnsan Hak ve Hürriyetleri İnsani Yardım Derneği (Bingöl İHH) Başkanı Muhittin Gili, politik eğitim kampları dramının halen sürdüğüne dikkat çekti.
18.01.2019
20:02
Karneleri veliler aldı
Karneleri veliler aldı
Kar kalınlığının yer yer 2 metreyi geçtiği ve soğuk havanın etkili olduğu Bingöl'ün Karlıova ilçesinde birçok öğrencinin karnesini velileri almak zorunda kaldı.
18.01.2019
20:01
Buzlanma kazaya neden oldu: 5 yaralı
Buzlanma kazaya neden oldu: 5 yaralı
Bingöl'de buzlanma kazaya neden oldu 5 kişi yaralandı.
18.01.2019
20:01
99 köy yolu ulaşıma açıldı
99 köy yolu ulaşıma açıldı
Bingöl'de kapanan 281 köy yolundan 99'unun ulaşıma açıldığı bildirildi.
18.01.2019
19:59
3 hastayı 6 saatte kurtardılar
3 hastayı 6 saatte kurtardılar
Bingöl'de UMKE ekipleri, 2'si çocuk 3 hastayı 6 saatlik uğraşlar sonucu kurtararak hastaneye sevk etti.
18.01.2019
19:59
58 bin öğrenci karne heyecanı yaşadı
58 bin öğrenci karne heyecanı yaşadı
Bingöl'de 2018-2019 Eğitim Öğretim Yarıyıl tatilinde 58 bin öğrenci karne heyecanı yaşadı.
18.01.2019
19:59
Mehmetçik yürekleri ısıttı
Mehmetçik yürekleri ısıttı
Bingöl'de Mehmetçik, 488 öğrenciye karne gününde bot hediye etti.
18.01.2019
19:58
Otobüs isyanı!
Otobüs isyanı!
Dondurucu soğukların etkili olduğu bugünlerde şehiriçi halk otobüsü seferlerinin yetersiz kaldığı gerekçesiyle çileden çıkan vatandaşlar, isyan etti. Soğuklara rağmen uzun süre araç beklemelerinin gözardı edilmesine karşın halk, Ulu Cami önündeki durakta bir araya gelerek tepki gösterdi.
18.01.2019
19:57
İşsizlere 12 milyon ödendi
İşsizlere 12 milyon ödendi
İl İstihdam ve Mesleki Eğitim Kurulu, 2018 yılı içinde Bingöl'de 2 bin 174 kişiye işsizlik maaşı bağlandığı ve toplamda 12 milyon 975 bin 720 lira ödeme yapıldığını açıkladı.
Sitemizde yayınlanan haberlerin telif hakları gazete ve haber kaynaklarına aittir