Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
21 Eylül 2019 Cumartesi
°C

Arıkan Projelerini Açıkladı | HABER YORUMLARI

Ak Parti Bingöl Belediye Başkan Adayı Erdal Arıkan, Bingöl Kültür Merkezi'nde projelerini açıkladı. Arıkan, Projelerimizi geldiğimiz hafta açıklayabilirdik. Ama biz toplumun her kesimiyle istişare ettikten sonra öncelikli sorunlara yönelerek projelerimizi hazırladık dedi.

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_41554)
17 Mart 2019 Pazar 14:55
Belediye binasını ne diye proje olarak Sunuyorsunuz ki halka ne faydası var kendinize saray yapacaksınız. Bingöllü değilim sekiz yıldır Bingöl'de oturuyorum ama belediyecilikte arpa boyu kadar yol alındığını görmedim
Beğendim (1) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_41531)
16 Mart 2019 Cumartesi 16:28
alican bayramla bu adamı kıyaslamayın bu adam sınıfta kalır. bu adam tam akp ye yakışan bir aday. alican bayram ise konuşması hitabeti zekasıyla tam bir hdp ye yakışan aday.
Beğendim (1) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_41528)
16 Mart 2019 Cumartesi 15:40
Yerel seçimlerde AK partiye 3 dönem 15 yıl oy verdik. SONUÇ=FİYASKO=HAYAL KIRIKLIĞI. yücel barakazi dönemi 5 yıl önce çok iyi anımsıyorum şuan ki projelerin AYNISININ TIPKISI vaat edildi ama kesinlikle hiçbiri yapılmadı bugun gibi hatırlıyorum.bu dönem kendisine inandığım Dürüst insan bürokrat HALK ADAMI M ZİYA BUYANKARA'YA oyumu kullanacam.Bir dönem de ziya hocayı destekleyelim.15 yılda BELEDİYE BINASI YAPAMADINIZ BU PROJELERI 'DE Emin olun ERDAL ARIKAN Kardeşimiz'e yaptırmazlar.KARAR DA SÖZ DE MILLETINDIR.Saygılar
Beğendim (2) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_41437)
14 Mart 2019 Perşembe 15:37
16- Yeni Su Kaynakları, ne işte ne? yeni su kaynakları da ne onlar? Çocuklar bile söyler bunu bingölün su sıkıntısı var yeni kaynak bulalım diye. Vizyonsuzluğun bu işte

17- Atıl Arazilerin Tarıma Kazandırılması, tarım politikası olarak bunuda açıklamıştı Alican Bayram onunki seninki gibi lafta kalmamıştı adam akıllı projeleştirmişti.

18- Tarımda Dönüşüm, he dönüşüm nereye dönüşüm? neyin dönüşümü? göreceğiz..

19-Akıllı KenTT BİNGÖL (Akıllı Kavşaklar, 7/24 Hizmet Noktaları, Akıllı Duraklar Projesi, Akıllı Bisiklet Projesi)
Beğendim (2) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_41436)
14 Mart 2019 Perşembe 15:35
11-Asfalt Plentinin Kurulması, bunun maliyetini hesapladın mı sen?Ne kadar maliyetli biliyormuşsun?

12- Köy Pazarı ve Kapalı Semt Pazarı bu denendi ama baştan salma olduğu için tutmadı.

13- Yeni Yerleşim Alanları, bu nedir? neresidir? hep bir boş laflar gevelemeler

14- Kuzey Çevre Yolu, la allah aşkına sen belediye başkanı olacaksın? karayolları genel müdürü değil. desteklersin o ayrıda seçim döneminde bunu bize yutturma proje diye

15-Yaya Köprüleri, yaya köprüleri? nereye meşhur çapakçur vadine mi?
Beğendim (2) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_41435)
14 Mart 2019 Perşembe 15:33
6-Kültür Mahallesi Kentsel Dönüşüm Projesi, Yav şuanda yapılıyor zaten:) PROJE: YENİ FİKİR SANA AİT ÖZGÜN. Sen daha bunun anlamını bilmiyorsun

7-Askeri Alanın Dönüşüm Projesi, Alican bayram ve MHP Açıkladı mhp'nin ki avm tarzı çirkin ama Alican Bayramınki güzeldi. Seninki sadece isim içi boş.

8-Şehir Parkı Projesi, park projesi? çok yaratıcısınız

9-Master Plan, bu nedir? :) sana master ne desek onu bilmezsin kalkmış master plan diyorsun?

10-Şehir Stadyumu, belediye bütçesiylemi yapacaksın? İşte vizyonsuluk. Aday boş olunca REİSE ve Partiye sığınmalar başladı
Beğendim (2) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_41434)
14 Mart 2019 Perşembe 15:30
1-Çapakçur Vadi Projesi - 15 YILDIR AYNI YALAN
2- Kent Meydanı - Önce Yücel Başkan sonra Alican Bayram sonra MHP AÇIKLADI! Seninki sadece isim..

3-Gülbahar Barajı, Yücel başkan ve MHP Açıkladı.. Seninkinin ise içi boş
4-Mirzan Seyir Tepesi ve Park Alanı, Yücel başkan, Alican Bayram ve MHP Açıkladı. Onlarınki güzelde seninkinden bi halt anlamadım sadece isim var

5-Bingöl Belediyesi Yeni Hizmet Binası, Bunun ihalesi bile yapıldı nasıl senin projen oluyor?
Beğendim (4) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_41382)
13 Mart 2019 Çarşamba 11:33
Kardeşim Alican bayramı niye eleştirine katıyorsun. Git sevmediğin adamı eleştir hakkın. Adam bu memlekette aday adayiyken proje açıkladı. Şu an herkes proje fikir vizyon diye konuşuyorsa Alican hocanın katkısı var bunda
Beğendim (2) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_41359)
12 Mart 2019 Salı 21:39
Alican Bayramdaki vizyonun projeciliğin çeyreğini göremiyorum bu adamda. sadece Efendilikle şehir yönetilmez.Bingölün 5 yılına daha mal oldunuz. Eyyyy Bakan ve yeğeni ALLAH BU MEMLEKETİN HAKKINI SORAR
Beğendim (26) Beğenmedim (23)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_41411)
13 Mart 2019 Çarşamba 19:36
@Misafir Kullanıcı insaallah her ferdin hakkı sorulur .bakan ve yegeni bu memlektin başına tam bir musibet bence
Beğendim (5) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_41390)
13 Mart 2019 Çarşamba 15:06
@Misafir Kullanıcı Alican Bayram partisinin yanındadır. Gram oynamamış dik durmuştur. Siz kendi işinize bakın. Ayrıca Alican bayram her yerde Erdal hocanın mütevazi ve kibar biri olduğunu konuşuyor. Ortalığı karıştırnayin mikserler
Beğendim (2) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_41330)
12 Mart 2019 Salı 16:46
Yeni bingöl için DEĞİŞİM ŞART anladınız onu
Beğendim (11) Beğenmedim (10)Cevapla
20.09.2019
17:56
Civa zehirlenmesi şüphesi: 27 öğrenci tedavi altına alındı
Civa zehirlenmesi şüphesi: 27 öğrenci tedavi altına alındı
Bingöl'de okuldaki civayı oyun hamuru sanan öğrenciler, zehirlenme şüphesiyle hastaneye kaldırıldı. 5 öğrenci ise Elazığ'a sevk edildi.
20.09.2019
17:55
Tilkiyle dost oldu!
Tilkiyle dost oldu!
Bingöl'de bir vatandaş, 1 ay önce karşılaştığı ve yemek verdiği tilkiyi her gün gelmesi üzerine eliyle beslemeye başladı.
20.09.2019
17:54
Telef olan inek kireçlenip gömüldü
Telef olan inek kireçlenip gömüldü
Bingöl'de henüz bilinmeyen bir nedenden dolayı telef olan inek, belediye ekiplerince kireçlenip gömüldü.
20.09.2019
17:53
`Bitkisel Hayatta hastanemize gelmiştir`
'Bitkisel Hayatta hastanemize gelmiştir'
'Cihazlar Yetersiz' haberimizin ardından açıklama yapan hastane yönetimi: 'Hacettepe Üniversitesi Tıp Fakültesi tarafından evine gönderilmiş olup, zaten birçok vücut fonksiyonunu yitirmiş bir vaziyette (Bitkisel Hayatta) hastanemize gelmiştir. Hastanemizde cihazlarımız yeterli olup, hijyen konusunda rutin denetimler ve kontroller yapılmakta bu konuda herhangi bir eksiğimiz bulunmamaktadır.'
20.09.2019
17:52
Üç yıldır imam bekliyorlar
Üç yıldır imam bekliyorlar
Karlıova ilçesine bağlı 400 nüfuslu Geçitli köyüne bulunan camide üç yıldır imamın olmamasından dolayı köylüler Cuma namazını kılamadıklarını söylediler.
20.09.2019
17:51
Fedaş`tan uyarı!
Fedaş'tan uyarı!
Fedaş İl Müdürlüğü, denetim ve kontrol amaçlı sokak aydınlatma armatürlerinin gündüz saatlerinde yanacağı bildirdi.
20.09.2019
17:50
Alpağu, Portekiz yolcusu
Alpağu, Portekiz yolcusu
Portekiz de yapılacak olan U20 Avrupa Şampiyon Kulüpler Kupası'nda Türkiye'yi milli sporcumuz Bedirhan Alpağu temsil edecek.
20.09.2019
10:06
HTŞ ve DEAŞ Operasyonu: 14 Tutuklama
HTŞ ve DEAŞ Operasyonu: 14 Tutuklama
Bingöl merkezli 14 ilde terör örgütleri DEAŞ ve HTŞ'ye yönelik yapılan eş zamanlı operasyonda gözaltına alınan 40 şüpheliden 14'ü tutuklandı, 22'si hakkında adli kontrol kararı verildi.
20.09.2019
06:55
Bingöl Emniyet Müdürü Değişti
Bingöl Emniyet Müdürü Değişti
Bingöl Emniyet Müdürü Metin Akay Isparta'ya, Polis Başmüfettişi Ali Canbolat ise Bingöl'e atandı.
19.09.2019
17:58
Cihazlar yetersiz!
Cihazlar yetersiz!
Bingöl Kadın Doğum ve Çocuk Hastalıkları Hastanesi'ndeki yoğun bakım ünitesinde cihazların yetersiz olduğunu öne süren Ahmet Doğrusözlü, çocuğunu bu durumdan dolayı Elazığ'a sevk ettiklerini iddia etti.