Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
17 Haziran 2019 Pazartesi
26.4 °C Çok Bulutlu

Arıkan Projelerini Açıkladı | HABER YORUMLARI

Ak Parti Bingöl Belediye Başkan Adayı Erdal Arıkan, Bingöl Kültür Merkezi'nde projelerini açıkladı. Arıkan, Projelerimizi geldiğimiz hafta açıklayabilirdik. Ama biz toplumun her kesimiyle istişare ettikten sonra öncelikli sorunlara yönelerek projelerimizi hazırladık dedi.

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_41323)
12 Mart 2019 Salı 14:47
Alanları belirleyip yesil alan yapacağını soyle mahalle bazında proje belirtin lütfen
Beğendim (11) Beğenmedim (5)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_41320)
12 Mart 2019 Salı 14:38
bu projelerin çogunu önceki belediye başkanlarıda sunmuştu ve hiçbir icraatlerini göremedik,sizlerde bunları yapamıyacaksınız ama bu şehir karşılaştıkları bunca duruma karşı yine sizleri çıkaracakalar hayırlı olsun
Beğendim (18) Beğenmedim (5)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_41319)
12 Mart 2019 Salı 14:11
Yillardir Bingölde bir çivi çakilmadi..çarşi ayni çarşi yollar ayni yollar bir tane aile bahcesi yok piknik alani yok ..birakin onu 4 yolda eşinle cocuklarinla yüreyemiyorsun
Bu millet herşeyin en iyisini hakediyor oyüzden kim olursa olsun artik kendi memleketine ihanet etmesin çünkü belediyecilik bu degildir hizmet bu degildir
Her kim Bingöl icin hayirli olacaksa gercekten şehir yapacaksa o olsun ..kapi komsu elaziga bi bakin Malatyaya bi bakin adamlar nasil calisiyor bide bizim memlekete bakin insan utaniyor bir arkadasini bingolumuze davet etsin !
Beğendim (11) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_41300)
12 Mart 2019 Salı 08:53
Capakcur projesine başlandı tekrar bırakıldı bence en öncelikli proje capakcur vadi projesi orasi bir faliyete gecsin bingölün cehresi degişir kim gelirse gelsin capakcur projesi önceligi olmalıdır
Beğendim (3) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_41293)
12 Mart 2019 Salı 07:36
Yücel beyin yapamadığını sen yapacaksın eminim erdal reis
Beğendim (7) Beğenmedim (11)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_41285)
12 Mart 2019 Salı 00:37
Akp benim için bitti
Beğendim (22) Beğenmedim (10)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_41396)
13 Mart 2019 Çarşamba 15:29
@Misafir Kullanıcı bunu bize yapamazsın ne olursun gitme:))))) AKPARTİ bizim için yeni başlıyor.
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_41282)
11 Mart 2019 Pazartesi 22:49
Çapakçur Vadi Projesi, Bingöl için elzem projelerden biridir.Bu projeyi bir an önce hayata geçirin lütfen.Yoksa kaldıkça kalacak.
Beğendim (15) Beğenmedim (3)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_41273)
11 Mart 2019 Pazartesi 21:01
Google ye. Megafosya yaz
Beğendim (5) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_41272)
11 Mart 2019 Pazartesi 20:28
Ah be Zeki Borükoçin bunlar senide geçti
Beğendim (14) Beğenmedim (3)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_41266)
11 Mart 2019 Pazartesi 16:57
Ağam bizimle eğleni.
Beğendim (17) Beğenmedim (3)Cevapla
16.06.2019
22:05
İcazet merasimi yapıldı
İcazet merasimi yapıldı
Bingöl Müftülüğü'ne bağlı Şeyh Ahmet ve Kılçadır Kuran kurslarından mezun olan 28 öğrenciye icazet verildi.
16.06.2019
22:04
Baraj altı kaldık
Baraj altı kaldık
Türkiye genelinde olduğu gibi Bingöl'de de Yükseköğretim Kurumları Sınavı (YKS) heyecanı yaşandı. Sınava girenler sorulara zaman yetmediğini aktaran öğrenciler, baraj altı kaldıklarını söyledi.
16.06.2019
22:03
İçme suyu hattı tamir edildi
İçme suyu hattı tamir edildi
Bingöl'ün Karlıova ilçesinde kırılan içme suyu hattı, belediye ekiplerince tamir edildi.
16.06.2019
22:02
Zincirleme kaza
Zincirleme kaza
Bingöl'de 1 araç, zincirlemeye kazaya neden oldu.
16.06.2019
22:01
Havalandırma boşluğuna sıkışan kargalar kurtarıldı
Havalandırma boşluğuna sıkışan kargalar kurtarıldı
Bingöl'de İtfaiye ekipleri havalandırma boşluğuna sıkışan kargaları kurtardı.
16.06.2019
22:00
Metruk bina yıkıldı
Metruk bina yıkıldı
Bingöl'de uyuşturucu meskeni haline gelen metruk bina yıkıldı.
16.06.2019
21:59
Trafik kazası: 1 ölü, 1 yaralı
Trafik kazası: 1 ölü, 1 yaralı
Elazığ'da meydana gelen trafik kazasında AK Parti Genç Belediye Meclis Üyesi Eyüp Dopdoğru, ağır yaralanırken eşi Feride Dopdoğru ise yapılan tüm müdahalelere rağmen hayatını kaybetti.
16.06.2019
11:57
Binali Yıldırım`a destek amaçlı büyük organizasyon
Binali Yıldırım'a destek amaçlı büyük organizasyon