Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
18 Eylül 2019 Çarşamba
°C

Arıkan Projelerini Açıkladı | HABER YORUMLARI

Ak Parti Bingöl Belediye Başkan Adayı Erdal Arıkan, Bingöl Kültür Merkezi'nde projelerini açıkladı. Arıkan, Projelerimizi geldiğimiz hafta açıklayabilirdik. Ama biz toplumun her kesimiyle istişare ettikten sonra öncelikli sorunlara yönelerek projelerimizi hazırladık dedi.

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_41240)
11 Mart 2019 Pazartesi 10:15
bu projelerin büyük çoğunluğunu 16 yıllık iktidarınız döneminde gayet yapabilirdiniz, ayrıca şuanki mevcut başkan da bu projeleri yapacağını iddia etmişti. Siz de hizmet yapmak aşkı yok, siz de var olan tek şey sadece proje açıklamak. şahsım ve Bingöl halkı adına bu sefer size oy vermeyeceğim. Ziya Buyankara beyi deneyeceğiz artık. Size güle güle...
Beğendim (10) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_41239)
11 Mart 2019 Pazartesi 09:59
bunlar zaten mevcut başkanın yapmış olduğu projelerdir. erdal beyin haberi yok galiba olan bitenden..
Beğendim (9) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_41238)
11 Mart 2019 Pazartesi 09:46
Daha oncede duyduk. Çalıntı projeler. Bıngöldekı Ak partı yönetiminin gerceklestıremiyeceği projeler. Mhp adayınınfa projeleri ayni. Gerçekten hizmet yapacak ve halkı kutuplaştırmıyacak, insanlar aradında ayırım yapmıyacak, dürüst, ilkeli, rüşvet alanları Belediye çatısı altında barındırmıyacak kişiye Allah nasip etsin.
Beğendim (8) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_41237)
11 Mart 2019 Pazartesi 09:06
Bingolun en buyuk ihtiyacı toplu taşimaya ıhtıyaç duymaktadır.
Beğendim (4) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_41234)
11 Mart 2019 Pazartesi 08:32
keşke yenimahalleyle ilgili bir projeniz olsaydı.
Beğendim (6) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_41233)
11 Mart 2019 Pazartesi 08:14
Erdal beye güvenin yaparsa Akparti yapar
Beğendim (5) Beğenmedim (12)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_41232)
11 Mart 2019 Pazartesi 08:11
20- Karşıyaka Mahallesi Kentsel Dönüşüm Projesi
Beğendim (5) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_41227)
11 Mart 2019 Pazartesi 07:28
15 yıldır yani üç dönemdir çapakçur vadisi projesi söyleniyor halk daha inanırmı siz iktidar mensuplarına soruyoruz biz çocuk değiliz bizleri oyalıyorsunuz allah var ya biraz siz düşünün
Beğendim (8) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_41226)
11 Mart 2019 Pazartesi 07:25
sizden tek ricam var şehir içi yolları eskisi gibi asvalt yapın başkanım taş parke sağlıklı olmuyor yollar savaş halne dönülmüş gibi hiç fark etmiyormusunuz hele birde selehadiin eyübbü mah. iç tarafları
Beğendim (5) Beğenmedim (3)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_41225)
11 Mart 2019 Pazartesi 07:23