Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
17 Haziran 2019 Pazartesi
26.4 °C Çok Bulutlu

Arıkan Projelerini Açıkladı | HABER YORUMLARI

Ak Parti Bingöl Belediye Başkan Adayı Erdal Arıkan, Bingöl Kültür Merkezi'nde projelerini açıkladı. Arıkan, Projelerimizi geldiğimiz hafta açıklayabilirdik. Ama biz toplumun her kesimiyle istişare ettikten sonra öncelikli sorunlara yönelerek projelerimizi hazırladık dedi.

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_41224)
11 Mart 2019 Pazartesi 07:21
Çoğu mevcut projeler ve başlanılmış, yeni projelermiş gibi milleti oyalamayın
Beğendim (9) Beğenmedim (3)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_41223)
11 Mart 2019 Pazartesi 07:05
bunları zaten biliyorduk hiç başkan adayı demez ki ben bingölle belediye otobüsü getireceğim Erdal Bey sizin bu projelerinizin 1 sırada belediye halk otobüsü olmalıydı
Beğendim (6) Beğenmedim (3)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_41221)
11 Mart 2019 Pazartesi 06:05
Bunlar Doğruysa, epey, Batık 'MÜTEAHİT,in iştahı Kabaracak..(Reis'in dediği olursa , ihaleler,Şeffaf yapılacak,ona göre.)
Beğendim (2) Beğenmedim (4)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_41220)
11 Mart 2019 Pazartesi 05:38
Vaad edilenler ile yapilanlar birbirini tutmaz tum partiler icin gecerli. Projeleri kayt altina alin 4 veya 5 yil sonra bakin neler yapacaklar. Kim cikarsa ciksin secimde benim umrumda degil. Ama Allah in varligini unutmasinlar ona gore hareket etsinler
Beğendim (4) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_41219)
11 Mart 2019 Pazartesi 04:58
haksızlık yapmaktan başka bir projeniz yok sizin.
Beğendim (7) Beğenmedim (3)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_41216)
11 Mart 2019 Pazartesi 01:48
Gururumuzsun..daha ne olsun..en azından verilen vaatler yapılacak olan şeyler.. diğerleri gibi atıp tutmamış..
Beğendim (4) Beğenmedim (7)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_41321)
12 Mart 2019 Salı 14:45
@Misafir Kullanıcı digerleri gibi atıp tutmamış dediginiz kişilerde yine bu partinin başkanıydı böyle bir gafı da de ilk defa görüyorum :)
Beğendim (1) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_41215)
11 Mart 2019 Pazartesi 01:44
Sizi tabrik ediyoruz sayın başkanım bingöl sizinle kurur diyor saygılar sevgiler selamlar başkanım
Beğendim (3) Beğenmedim (7)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_41213)
11 Mart 2019 Pazartesi 01:40
gülüyorum sadece bunlar zaten vardı vizyon yok fikir yok bir halt yok
sizin adayınız alican bayramdan 2 proje koysaydınız yeterdi size
ama nerede kibirden burnunuzun önünü görmüyorsunuz
Beğendim (5) Beğenmedim (3)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_41209)
11 Mart 2019 Pazartesi 01:08
Hep Aynı boş laflar,aynı hamaset,dış güçler bölücüler,hainler bizi yıkamayacaksınız,bizi bölemeyeceksiniz,uydurma projeler,bu söylemler dışında söyleyecek sözünüz kalmadı artık.bu ülkenin tarih boyunca beka sorunu olmadı,üç beş çapulcuda bu ülkenin bekasına tehdit olamaz. Varsada beka sorunu kim bu hale getirdi? Bu ülkeyi 17 yıldır kim yönetiyor?
Beğendim (7) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_41207)
11 Mart 2019 Pazartesi 00:44
Bu projeleri allah var 10 senedir anlatıyorsunuz halada anlatıyorsunuz halada anlatıyorsunuz bitiremediklerinizi anlatıyorsunuz gerçekten çizo vizo nızanım gerçekleri yazdım işiniz zor siyasetçiler
Beğendim (4) Beğenmedim (2)Cevapla
16.06.2019
22:05
İcazet merasimi yapıldı
İcazet merasimi yapıldı
Bingöl Müftülüğü'ne bağlı Şeyh Ahmet ve Kılçadır Kuran kurslarından mezun olan 28 öğrenciye icazet verildi.
16.06.2019
22:04
Baraj altı kaldık
Baraj altı kaldık
Türkiye genelinde olduğu gibi Bingöl'de de Yükseköğretim Kurumları Sınavı (YKS) heyecanı yaşandı. Sınava girenler sorulara zaman yetmediğini aktaran öğrenciler, baraj altı kaldıklarını söyledi.
16.06.2019
22:03
İçme suyu hattı tamir edildi
İçme suyu hattı tamir edildi
Bingöl'ün Karlıova ilçesinde kırılan içme suyu hattı, belediye ekiplerince tamir edildi.
16.06.2019
22:02
Zincirleme kaza
Zincirleme kaza
Bingöl'de 1 araç, zincirlemeye kazaya neden oldu.
16.06.2019
22:01
Havalandırma boşluğuna sıkışan kargalar kurtarıldı
Havalandırma boşluğuna sıkışan kargalar kurtarıldı
Bingöl'de İtfaiye ekipleri havalandırma boşluğuna sıkışan kargaları kurtardı.
16.06.2019
22:00
Metruk bina yıkıldı
Metruk bina yıkıldı
Bingöl'de uyuşturucu meskeni haline gelen metruk bina yıkıldı.
16.06.2019
21:59
Trafik kazası: 1 ölü, 1 yaralı
Trafik kazası: 1 ölü, 1 yaralı
Elazığ'da meydana gelen trafik kazasında AK Parti Genç Belediye Meclis Üyesi Eyüp Dopdoğru, ağır yaralanırken eşi Feride Dopdoğru ise yapılan tüm müdahalelere rağmen hayatını kaybetti.
16.06.2019
11:57
Binali Yıldırım`a destek amaçlı büyük organizasyon
Binali Yıldırım'a destek amaçlı büyük organizasyon