Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
20 Ağustos 2019 Salı
°C

Arıkan Projelerini Açıkladı | HABER YORUMLARI

Ak Parti Bingöl Belediye Başkan Adayı Erdal Arıkan, Bingöl Kültür Merkezi'nde projelerini açıkladı. Arıkan, Projelerimizi geldiğimiz hafta açıklayabilirdik. Ama biz toplumun her kesimiyle istişare ettikten sonra öncelikli sorunlara yönelerek projelerimizi hazırladık dedi.

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_41224)
11 Mart 2019 Pazartesi 07:21
Çoğu mevcut projeler ve başlanılmış, yeni projelermiş gibi milleti oyalamayın
Beğendim (9) Beğenmedim (3)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_41223)
11 Mart 2019 Pazartesi 07:05
bunları zaten biliyorduk hiç başkan adayı demez ki ben bingölle belediye otobüsü getireceğim Erdal Bey sizin bu projelerinizin 1 sırada belediye halk otobüsü olmalıydı
Beğendim (6) Beğenmedim (3)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_41221)
11 Mart 2019 Pazartesi 06:05
Bunlar Doğruysa, epey, Batık 'MÜTEAHİT,in iştahı Kabaracak..(Reis'in dediği olursa , ihaleler,Şeffaf yapılacak,ona göre.)
Beğendim (2) Beğenmedim (4)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_41220)
11 Mart 2019 Pazartesi 05:38
Vaad edilenler ile yapilanlar birbirini tutmaz tum partiler icin gecerli. Projeleri kayt altina alin 4 veya 5 yil sonra bakin neler yapacaklar. Kim cikarsa ciksin secimde benim umrumda degil. Ama Allah in varligini unutmasinlar ona gore hareket etsinler
Beğendim (4) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_41219)
11 Mart 2019 Pazartesi 04:58
haksızlık yapmaktan başka bir projeniz yok sizin.
Beğendim (7) Beğenmedim (3)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_41216)
11 Mart 2019 Pazartesi 01:48
Gururumuzsun..daha ne olsun..en azından verilen vaatler yapılacak olan şeyler.. diğerleri gibi atıp tutmamış..
Beğendim (4) Beğenmedim (7)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_41321)
12 Mart 2019 Salı 14:45
@Misafir Kullanıcı digerleri gibi atıp tutmamış dediginiz kişilerde yine bu partinin başkanıydı böyle bir gafı da de ilk defa görüyorum :)
Beğendim (1) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_41215)
11 Mart 2019 Pazartesi 01:44
Sizi tabrik ediyoruz sayın başkanım bingöl sizinle kurur diyor saygılar sevgiler selamlar başkanım
Beğendim (3) Beğenmedim (7)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_41213)
11 Mart 2019 Pazartesi 01:40
gülüyorum sadece bunlar zaten vardı vizyon yok fikir yok bir halt yok
sizin adayınız alican bayramdan 2 proje koysaydınız yeterdi size
ama nerede kibirden burnunuzun önünü görmüyorsunuz
Beğendim (5) Beğenmedim (3)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_41209)
11 Mart 2019 Pazartesi 01:08
Hep Aynı boş laflar,aynı hamaset,dış güçler bölücüler,hainler bizi yıkamayacaksınız,bizi bölemeyeceksiniz,uydurma projeler,bu söylemler dışında söyleyecek sözünüz kalmadı artık.bu ülkenin tarih boyunca beka sorunu olmadı,üç beş çapulcuda bu ülkenin bekasına tehdit olamaz. Varsada beka sorunu kim bu hale getirdi? Bu ülkeyi 17 yıldır kim yönetiyor?
Beğendim (7) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_41207)
11 Mart 2019 Pazartesi 00:44
Bu projeleri allah var 10 senedir anlatıyorsunuz halada anlatıyorsunuz halada anlatıyorsunuz bitiremediklerinizi anlatıyorsunuz gerçekten çizo vizo nızanım gerçekleri yazdım işiniz zor siyasetçiler
Beğendim (4) Beğenmedim (2)Cevapla
19.08.2019
22:30
Bayram: Ağaç kesen babam dahi olsa eleştiririm
Bayram: Ağaç kesen babam dahi olsa eleştiririm
Yeni Valilik Binasının yapılacağı alandaki yarım asırlık ağaçların kesilmesine tepki gösteren Alican Bayram: 'O ağaçları taşımak yerine kesmeyi tercih eden, yakıp-yıkan babam dahi olsa eleştiriye muhtaçtır.'
19.08.2019
22:29
Vali Bilmez, Kayyum olarak atandı
Vali Bilmez, Kayyum olarak atandı
Bingöllü Vali Mehmet Emin Bilmez, Van Büyükşehir Belediyesi Başkanı Bedia Özgökçe Ertan'ın yerine kayyum olarak atandı.
19.08.2019
22:28
Kurbanlık satışında düşüş yaşandı
Kurbanlık satışında düşüş yaşandı
Bingöl'de Kurban Bayramı, besiciler için hayal kırıklığı oldu. Yıl boyunca bin bir zorlukla hayvanları yetiştiren besiciler, bu yıl ki kurbanlık satışlarının geçen yıllara nazaran düştüğünü ve satışların çok az gerçekleştiğini söyledi.
19.08.2019
22:27
Viraj genişletiliyor
Viraj genişletiliyor
Kültür Mahallesinde bulunan kavşaktaki çarşı istikametine doğru giden dar virajda yol genişletme çalışması başlatıldı.
19.08.2019
22:26