Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
18 Eylül 2019 Çarşamba
°C

Arıkan Projelerini Açıkladı | HABER YORUMLARI

Ak Parti Bingöl Belediye Başkan Adayı Erdal Arıkan, Bingöl Kültür Merkezi'nde projelerini açıkladı. Arıkan, Projelerimizi geldiğimiz hafta açıklayabilirdik. Ama biz toplumun her kesimiyle istişare ettikten sonra öncelikli sorunlara yönelerek projelerimizi hazırladık dedi.

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_41206)
10 Mart 2019 Pazar 23:49
Halk aç işsiz bu gibi projeler yine Yok zaten günümüzde bir ilde belediye varsa bu saydıklarınız olmalı zaten yoksa belediye neye yarar değil mi
Beğendim (6) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_41203)
10 Mart 2019 Pazar 23:23
Allah hayırlı etsin inşallah bu projeler Bingöl için iyi olur.erdal Arıkan başkanım Allah yolunu açık etsin . Bingöl seninle gurur duyuyor .
Beğendim (1) Beğenmedim (5)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_41200)
10 Mart 2019 Pazar 23:03
bunu şimdi birkez daha anladık ki bu yönetimden bu zihniyeten kurtulmamız gerekiyor ekonomiyi geliştirmek için ne yapacaksınız bölgeleri bağlayan bir çevreyolumuz var imarplanı hazır neden bunu projelerinizde söylemiyorsunuz istihdam yatırım şehrin ekonomisine en büyük desteği vereceğini çok iyi bilmenize rağmen nedenini söyleyelim mi sermayenin yerlilere geçmesini istemeyen bir köylü yönetim var çünkü yazıklar olsun be kaybedeceksiniz hakkımızı gasp ettiler Allah'ın adaleti tecelli edecek elbet
Beğendim (7) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_41195)
10 Mart 2019 Pazar 22:52
saray mah .kentsel dönüşüm yoksa oyda yok
Beğendim (6) Beğenmedim (3)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_41194)
10 Mart 2019 Pazar 22:51
2014 yılında da vaad edilen projeler değil mi bunlar
Beğendim (6) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_41192)
10 Mart 2019 Pazar 22:48
saray mahalesi selim atala camii civari ne olacak
Beğendim (5) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_41191)
10 Mart 2019 Pazar 22:37
Erdal bey kusura bakma bunlar birçoğu yücel beyin temelinin attığı proje senin elle tutulur proje tınne
Beğendim (5) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_41190)
10 Mart 2019 Pazar 22:22
Kime sorarsaniz sorun cevap aynı:Erdal hocayi cok seviyoruz ama yazik oldu..
Hemen arkasindan bingölün yerel siyasetcilerinden ve cevresinden biktik.
Hemen arkasindan sehir olarak belediyeden hicbir proje ve yapilan bir is goremedik...
ve en sonunda bıktık...gercekten sıkıldık.. yeter...
Beğendim (5) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_41188)
10 Mart 2019 Pazar 22:15
Sayın arıkan bugüne kadar neredeydin diye sormazlarmı adama ziya buyankaranın projelerini açıkladıktan 1 ay sonramı proje geldi aklınıza bide 6 projeniz alıntı ziya beyin projeleri bu güne kadar bin göl için hiç bir projesi olmayanlar proje açıklamışlar gülünç bir durum
Beğendim (2) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_41187)
10 Mart 2019 Pazar 22:10
KALEÖNÜ MAHALESİ İÇİN NE DÜŞÜNÜYORSUNUZ
Beğendim (0) Beğenmedim (2)Cevapla
17.09.2019
19:17
Kurala uymayana yaptırım uygulanacak!
Kurala uymayana yaptırım uygulanacak!
Bingöl'de İlçe ve köylerden yolcu taşımacılığı yapan minibüslerin çarşı merkezindeki durakları Başkan Arıkan'ın talimatıyla kaldırıldı. Minibüslerin çarşı merkezinde durak oluşumları ve araç parklarına izin verilmeyecek, kurallara uymayanlara idari yaptırımlar uygulanacak.
17.09.2019
19:16
Ekinci: Ahilik, ticaretin ahlakla buluşmasıdır
Ekinci: Ahilik, ticaretin ahlakla buluşmasıdır
Bingöl Valisi Kadir Ekinci, 'Ahilik: bilginin hikmetle, ticaretin ahlakla buluşmasıdır. Ahilikte hamd vardır, şükür vardır, kanaat vardır: dedi.
17.09.2019
19:15
Metruk binalar yıkıldı
Metruk binalar yıkıldı
Bingöl'de uyuşturucu meskeni haline geldiği öğrenilen metruk binalar, vatandaşların ihbarı üzerine yıkıldı.
17.09.2019
19:14
Umut olmaya devam ediyorlar
Umut olmaya devam ediyorlar
Fakir ve muhtaçlar ile zenginler arasında köprü vazifesi gören Bingöl Umut Kervanı Derneği, kentteki yardıma muhtaç insanlara kardeşlik elini uzatmaya devam ediyor. Yardım derneği, kırtasiye, gıda ve nakdi olmak üzere 298 aileye 31 bin 861 TL yardımda bulundu.
17.09.2019
19:13
Kültüre 32 yeni aydınlatma
Kültüre 32 yeni aydınlatma
Bingöl Fedaş İl Müdürlüğü tarafından Kültür ve İnalı mahallerine 32 yeni aydınlatma direği dikildi.
17.09.2019
19:12
İl dışında bin 248 sevk yapıldı
İl dışında bin 248 sevk yapıldı
Bingöl İl Sağlık Müdürlüğü Ağustos ayı içinde 12 bin 900 kişinin MHRS sistemiyle muayene olduğunu bildirirken, il dışına taşınan hasta sayısının bin 248 olduğunu açıkladı.
17.09.2019
19:11
Gece avcılığı denetlensin!
Gece avcılığı denetlensin!
HDP Solhan ilçe yöneticilerinden Behçet Akçabey, yaban hayvanların nesli tükenmeden gece avlananların denetilmesini istedi.
17.09.2019
19:10
Veliler, sürekli değişimden şikayetçi
Veliler, sürekli değişimden şikayetçi
Ankara Büyükşehir Belediyesi İlköğretim Okulu 4/G sınıfında üç yılda beşinci öğretmenin değişmesi öğrenci velilerinin tepkisiyle karşılandı.
16.09.2019
20:05
Sözen, görevinden istifa etti
Sözen, görevinden istifa etti
Anadolu Güvenlik Korucuları ve Şehit Aileleri Konfederasyonu Genel Başkanı Ziya Sözen, genel başkanlık görevinden istifa ettiğini açıkladı.
16.09.2019
18:07
Bingöllü Mehmet Norveç`te Meclis`te
Bingöllü Mehmet Norveç'te Meclis'te
Norveç'te yaşayan Bingöllü hemşerimiz Mehmet Kaan İnan, düzenlenen yerel seçimlerde Başkent Oslo Eyalet Meclisi üyeliğine seçildi.
Sitemizde yayınlanan haberlerin telif hakları gazete ve haber kaynaklarına aittir