Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
17 Haziran 2019 Pazartesi
26.4 °C Çok Bulutlu

Arıkan Projelerini Açıkladı | HABER YORUMLARI

Ak Parti Bingöl Belediye Başkan Adayı Erdal Arıkan, Bingöl Kültür Merkezi'nde projelerini açıkladı. Arıkan, Projelerimizi geldiğimiz hafta açıklayabilirdik. Ama biz toplumun her kesimiyle istişare ettikten sonra öncelikli sorunlara yönelerek projelerimizi hazırladık dedi.

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_41206)
10 Mart 2019 Pazar 23:49
Halk aç işsiz bu gibi projeler yine Yok zaten günümüzde bir ilde belediye varsa bu saydıklarınız olmalı zaten yoksa belediye neye yarar değil mi
Beğendim (6) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_41203)
10 Mart 2019 Pazar 23:23
Allah hayırlı etsin inşallah bu projeler Bingöl için iyi olur.erdal Arıkan başkanım Allah yolunu açık etsin . Bingöl seninle gurur duyuyor .
Beğendim (1) Beğenmedim (5)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_41200)
10 Mart 2019 Pazar 23:03
bunu şimdi birkez daha anladık ki bu yönetimden bu zihniyeten kurtulmamız gerekiyor ekonomiyi geliştirmek için ne yapacaksınız bölgeleri bağlayan bir çevreyolumuz var imarplanı hazır neden bunu projelerinizde söylemiyorsunuz istihdam yatırım şehrin ekonomisine en büyük desteği vereceğini çok iyi bilmenize rağmen nedenini söyleyelim mi sermayenin yerlilere geçmesini istemeyen bir köylü yönetim var çünkü yazıklar olsun be kaybedeceksiniz hakkımızı gasp ettiler Allah'ın adaleti tecelli edecek elbet
Beğendim (7) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_41195)
10 Mart 2019 Pazar 22:52
saray mah .kentsel dönüşüm yoksa oyda yok
Beğendim (6) Beğenmedim (3)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_41194)
10 Mart 2019 Pazar 22:51
2014 yılında da vaad edilen projeler değil mi bunlar
Beğendim (6) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_41192)
10 Mart 2019 Pazar 22:48
saray mahalesi selim atala camii civari ne olacak
Beğendim (5) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_41191)
10 Mart 2019 Pazar 22:37
Erdal bey kusura bakma bunlar birçoğu yücel beyin temelinin attığı proje senin elle tutulur proje tınne
Beğendim (5) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_41190)
10 Mart 2019 Pazar 22:22
Kime sorarsaniz sorun cevap aynı:Erdal hocayi cok seviyoruz ama yazik oldu..
Hemen arkasindan bingölün yerel siyasetcilerinden ve cevresinden biktik.
Hemen arkasindan sehir olarak belediyeden hicbir proje ve yapilan bir is goremedik...
ve en sonunda bıktık...gercekten sıkıldık.. yeter...
Beğendim (5) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_41188)
10 Mart 2019 Pazar 22:15
Sayın arıkan bugüne kadar neredeydin diye sormazlarmı adama ziya buyankaranın projelerini açıkladıktan 1 ay sonramı proje geldi aklınıza bide 6 projeniz alıntı ziya beyin projeleri bu güne kadar bin göl için hiç bir projesi olmayanlar proje açıklamışlar gülünç bir durum
Beğendim (2) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_41187)
10 Mart 2019 Pazar 22:10
KALEÖNÜ MAHALESİ İÇİN NE DÜŞÜNÜYORSUNUZ
Beğendim (0) Beğenmedim (2)Cevapla
16.06.2019
22:05
İcazet merasimi yapıldı
İcazet merasimi yapıldı
Bingöl Müftülüğü'ne bağlı Şeyh Ahmet ve Kılçadır Kuran kurslarından mezun olan 28 öğrenciye icazet verildi.
16.06.2019
22:04
Baraj altı kaldık
Baraj altı kaldık
Türkiye genelinde olduğu gibi Bingöl'de de Yükseköğretim Kurumları Sınavı (YKS) heyecanı yaşandı. Sınava girenler sorulara zaman yetmediğini aktaran öğrenciler, baraj altı kaldıklarını söyledi.
16.06.2019
22:03
İçme suyu hattı tamir edildi
İçme suyu hattı tamir edildi
Bingöl'ün Karlıova ilçesinde kırılan içme suyu hattı, belediye ekiplerince tamir edildi.
16.06.2019
22:02
Zincirleme kaza
Zincirleme kaza
Bingöl'de 1 araç, zincirlemeye kazaya neden oldu.
16.06.2019
22:01
Havalandırma boşluğuna sıkışan kargalar kurtarıldı
Havalandırma boşluğuna sıkışan kargalar kurtarıldı
Bingöl'de İtfaiye ekipleri havalandırma boşluğuna sıkışan kargaları kurtardı.
16.06.2019
22:00
Metruk bina yıkıldı
Metruk bina yıkıldı
Bingöl'de uyuşturucu meskeni haline gelen metruk bina yıkıldı.
16.06.2019
21:59
Trafik kazası: 1 ölü, 1 yaralı
Trafik kazası: 1 ölü, 1 yaralı
Elazığ'da meydana gelen trafik kazasında AK Parti Genç Belediye Meclis Üyesi Eyüp Dopdoğru, ağır yaralanırken eşi Feride Dopdoğru ise yapılan tüm müdahalelere rağmen hayatını kaybetti.
16.06.2019
11:57
Binali Yıldırım`a destek amaçlı büyük organizasyon
Binali Yıldırım'a destek amaçlı büyük organizasyon