Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
17 Haziran 2019 Pazartesi
25.7 °C Çok Bulutlu

Arıkan Projelerini Açıkladı | HABER YORUMLARI

Ak Parti Bingöl Belediye Başkan Adayı Erdal Arıkan, Bingöl Kültür Merkezi'nde projelerini açıkladı. Arıkan, Projelerimizi geldiğimiz hafta açıklayabilirdik. Ama biz toplumun her kesimiyle istişare ettikten sonra öncelikli sorunlara yönelerek projelerimizi hazırladık dedi.

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_41173)
10 Mart 2019 Pazar 21:01
4. Proje sizin partinizin 2014 de vardı mahallemize hiç inanmıyorum yapsanda , yapmasanda zaten oyum yine HDP verecem çünkü biz kendimize , kültürümüze oy veriyoruz Akp boş vaat sadece oyum hisyar bey armağan olsun inslh
Beğendim (0) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_41172)
10 Mart 2019 Pazar 20:57
Yaw he he :) sen bile Erdal bey inaniyormusun lütfen ya Eğitimci tek kalsaydın keşke oyum HDP çünkü inandırıcı hiç değil projeler asla olmaz da yazık bingolle
Beğendim (1) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_41171)
10 Mart 2019 Pazar 20:55
Projelerin bir çoğunu yücel bey de söylemişti hepsi lafta kaldı nerde. Adam kadınlar gününde ulaşımı ücretsiz yapıyordu. Bu yıl dikkatimi cekti ücretsiz yapmamıştı desenize yücel başkan da kizmis
Beğendim (0) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_41170)
10 Mart 2019 Pazar 20:54
İnanın hepsi boş , akp ve MHP resmen kopya almış dalga gibi , hiç biri inandırıcı değil çünkü 2014 de aynı bu filim yine bize izlettiniz o yüzden farzedelim bu projeler yarın hemen olsa bile ben size oy vermem asla benim iradem siz olamazsınız çünkü proje ortada hiç yok , olmadı da sayın Arıkan size tek sasiyorum ve üzülüp akp bitti Bingöl de bekle gör
Beğendim (1) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_41166)
10 Mart 2019 Pazar 20:35
Bir önceki vaadlerin aynısı. Demek ki...
Beğendim (0) Beğenmedim (2)Cevapla
17.06.2019
19:46
Kurtarılan karga yemek sofrasına misafir oldu
Kurtarılan karga yemek sofrasına misafir oldu
Bingöl'de düştüğü apartman boşluğundan kurtarılan yavru karga, kendisini kurtaran ailenin sofrasına da misafir olup karnını doyurdu.
17.06.2019
19:45
4 çoban köpeğinin vurulduğu iddiası
4 çoban köpeğinin vurulduğu iddiası
Bingöl'de bazı kişiler tarafından 4 çoban köpeğinin vurulduğu, 1'inin telef olduğu 3'ünün ise yaralı olarak ormanlık alana kaçtığı iddia edildi.
17.06.2019
19:44
Bingöl`de 263 kişi istihdam edildi
Bingöl'de 263 kişi istihdam edildi
Bingöl'de bir ayda 263 kişi çeşitli kurumlarda istihdam edildi.
17.06.2019
19:43
Çocuklara karne hediyesi
Çocuklara karne hediyesi
Bingöl'de Galaxy S Lunapark işletmecisi Kazım Aruk, karne hediyesi olarak kent genelindeki okullara toplamda 25 bin ücretiz bilet dağıttıklarını söyledi. Aruk, bu etkinliği her dönem yapmayı düşündükleri açıkladı.
17.06.2019
19:42
Hayvan Sahiplerine Ağır Ceza
Hayvan Sahiplerine Ağır Ceza
Genç Belediyesi, ilçe merkezinde çevre kirliliğine neden olup trafiği aksatan başıboş hayvanların önüne geçebilmek için cezai uygulamaya giderek başıboş inekleri toplamaya başladı.
17.06.2019
19:41
76 öğrenci Çanakkale`ye gönderildi
76 öğrenci Çanakkale'ye gönderildi
Genç Kaymakamlığı Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı'nca yürütülen 'Gençlik Şühedanın İzinde' projesi kapsamında Genç ilçesindeki okullarda eğitim öğretim gören 76 öğrenci geziye götürüldü.
16.06.2019
22:05
İcazet merasimi yapıldı
İcazet merasimi yapıldı
Bingöl Müftülüğü'ne bağlı Şeyh Ahmet ve Kılçadır Kuran kurslarından mezun olan 28 öğrenciye icazet verildi.
16.06.2019
22:04
Baraj altı kaldık
Baraj altı kaldık
Türkiye genelinde olduğu gibi Bingöl'de de Yükseköğretim Kurumları Sınavı (YKS) heyecanı yaşandı. Sınava girenler sorulara zaman yetmediğini aktaran öğrenciler, baraj altı kaldıklarını söyledi.
16.06.2019
22:03
İçme suyu hattı tamir edildi
İçme suyu hattı tamir edildi
Bingöl'ün Karlıova ilçesinde kırılan içme suyu hattı, belediye ekiplerince tamir edildi.
16.06.2019
22:02
Zincirleme kaza
Zincirleme kaza
Bingöl'de 1 araç, zincirlemeye kazaya neden oldu.
Sitemizde yayınlanan haberlerin telif hakları gazete ve haber kaynaklarına aittir