Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
21 Eylül 2019 Cumartesi
°C

Bingöl Bürokrasisi Başarılı mı? | HABER YORUMLARI

Bingöl'de bürokrasiyi başarılı buluyor musunuz? Görüş ve önerilerinizi paylaşabilirsiniz...

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_30953)
28 Ağustos 2018 Salı 13:15
son 7 veya sekiz yılda siyasıler tarafından atanan liyakatsız amirler tüm kurumları pkk hdp sempatizanı hainlerle doldurdular ve bu andada hepsi kadrolu.örneği çok Bingöl küçük yer herkes biribirini tanır,kimin ne ... olduğunu bilir.ak partili görünüpte pkkhdp sevicileri kurum amirlerinedir sözüm, bunlar niye ayıklanmıyor anlamadım...
Beğendim (6) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_30911)
24 Ağustos 2018 Cuma 23:49
Sağlıkta hükümetimiz büyük atılım yapmış Bingöl devlet hastanesi idaresi ayak uydurmuyor acil serviste bayan hastalara erkek hemşir iğne yapıyor yoksa birileri inançlı bingöl halkının inancınımı tesd miediyor bilelim bu işe sağlık ilmüdürlüğü el atmazsa sayın başkanımıza kadar gider
Beğendim (6) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_31195)
12 Eylül 2018 Çarşamba 19:14
@Misafir Kullanıcı MEMLEKETTE BASKAA SORUN MU KALMADI KARDEŞ ? MUAYENE OLURKEN BAYAN DOKTOR MUAYENEE ETSIN DIYOR MUSUNUZ COK MERAK EDIYORUM ?
Beğendim (1) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_30929)
27 Ağustos 2018 Pazartesi 09:03
@Misafir Kullanıcı Çok yerinde bir şikayet ve bu tür şikayetler oldukça fazlalaştı. Lütfen bu mahremiyet sorunu çözülsün!
Beğendim (2) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_30691)
13 Ağustos 2018 Pazartesi 10:05
Bingöl den hic birsey olmaz torpile devam haksizliga hukuksuzluga devam calip cirpmaya devam baskasinin hakini gasp etmeye devam
Zihniyet ve anlayis hep ayni bütün memlekete ayni manzara nedenmi??
Cünkü herseyimiz bozuk bastan asagi temel bozuk Yani
Dini kulandikca dinde ayri Bir yerde belamizi veriyor
Kisacasi biz müstahakiz
Siz kendinizi düzeltmedikce yaradan sizi ne düzeltir ne temizler
Beğendim (7) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_31196)
12 Eylül 2018 Çarşamba 19:16
@Misafir Kullanıcı KARDEŞ O SENIN DEDIGIN BINGOLE UGRAMAZ
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_30440)
02 Ağustos 2018 Perşembe 22:59
Tabi ki Bingöl için emek sarfeden şahsiyetleri seviyor ve destekliyoruz fakat sadece kendi refahi icin bir şehri feda edenleri de Allah affetsin diyoruz zira hesap ağir.daha kişisel hesabimizi veremiyorken bir şehrin hesabini nasıl verecekler
Beğendim (4) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_30428)
02 Ağustos 2018 Perşembe 05:28
bürokrasi liyakatla gelmiyor ki haktan hukuktan bahsedelim.düşünün bir yere müdür atanacak referansı milletvekili.vekilin ne hayrı olmuş ki müdurun olsun.
Beğendim (6) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_30264)
26 Temmuz 2018 Perşembe 13:59
valinin haftanın 5 günü kaplıcada olduğu bir ilden ne başarı beklenir ki
Beğendim (8) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_30212)
23 Temmuz 2018 Pazartesi 10:25
liyakat'la değil, çavuş ahbap ilişkileri ile görevlendirilen bürokratların Bingöl'ü ne hale getirdikleri ortada. Bakıyorum; 20-25 bin oyla milletvekili seçilebilen Bingöl gibi küçük bir ilde bürokrasiye yön veren bu siyasetçilerin Başkandan Erdoğan'dan 20 bine yanın AZ OY almaları bile kendilerine ders olmamış. YAZIKLAR OLSUN
Beğendim (1) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_30209)
23 Temmuz 2018 Pazartesi 00:00
Bir göreve işin ehli değilde adamı olan geliyor kurum müdürlerinden tutunda tuvaletcisine kadar torpilin adı olmuş refarans insanları suça günaha iten bir sistem kurulmuş bunu yapanda ağzından dini düşürmeyenler ne yazıkki... bu noktaya gelmemizde emeği olan herkesin Allah belasını versin.
Beğendim (4) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_29993)
12 Temmuz 2018 Perşembe 12:05
arkadaslar bingöl yerelde ve genelde bürokrasisi mi var ki başarılı ve başarısız diye yorum yapalım.nokta
Beğendim (3) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_29972)
11 Temmuz 2018 Çarşamba 00:22
Allah askina bingölde isin ehli olan kac tane amir yada müdür var hic biri yok
Cünkü hep akraba torpil usülü gelmis
Emekmi vermis Hayir kendi cabasimi Hayir baskasinin hakini gasp edip oraya oturan insandan ne bekleyebilirsiniz
Bu memleket böyle gelmis böyle gider kendinizi yormayin
Birde bunlari müslümanlik din adi altinda yapiliyor
Yazik cennet memleketi ne hale getirdik
Beğendim (8) Beğenmedim (0)Cevapla
20.09.2019
08:02
Yazıcıoğlu davası tanığı: `Bu ifadeler ipe götürür`
Yazıcıoğlu davası tanığı: 'Bu ifadeler ipe götürür'
Büyük Birlik Partisi Genel Başkanı Muhsin Yazıcıoğlu ile beraberindeki 5 kişinin hayatını kaybettiği helikopter kazasıyla ilgili dönemin Kahramanmaraş Emniyet Müdürlüğü İstihbarat Şube Müdür Yardımcısı Dursun Özmen'in yargılandığı davaya devam edildi.
20.09.2019
07:21
Adalet Bakanlığı`na sözleşmeli 29 mühendis alınacak
Adalet Bakanlığı'na sözleşmeli 29 mühendis alınacak
Adalet Bakanlığı'nın merkez teşkilatında çalıştırılmak üzere sözlü sınavla 29 mühendis alımı gerçekleştirilecek.
17.09.2019
08:21
Başkan Erdoğan 3`lü zirvede resti çekti! Tarih verdi...
Başkan Erdoğan 3'lü zirvede resti çekti! Tarih verdi...
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, İran Cumhurbaşkanı Ruhani ve Rusya Devlet Başkanı Putin ile üçlü zirvede bir araya geldi. Başkan Erdoğan, Fırat'ın doğusuna güvenli bölge tesisine ilişkin ABD ile müşterek yürütülen faaliyetler ile ilgili ''İki hafta içinde bir sonuca ulaşamazsak kendi harekat planımızı uygulamaya başlayacağız'' restini çekti.
03.09.2019
23:50
Makam aracını sattı 12 bin öğrenciye yardım etti
Makam aracını sattı 12 bin öğrenciye yardım etti
AK Parti'den adayı olarak Dilovası Belediye Başkanı seçilen Hamza Şayir, makam aracını satarak ihtiyaç sahibi öğrencilere yardımda bulundu. Şayir'in bu hareketi ilçedeki muhalif partiler tarafından da takdirle karşılandı.
03.09.2019
23:52
Emniyet açıkladı: 80 bin 144 kural ihlali tespit edildi
Emniyet açıkladı: 80 bin 144 kural ihlali tespit edildi
Emniyet ve jandarma birimlerince, helikopter ve drone ile yapılan trafik denetimlerinde 80 bin 144 kural ihlali tespit edildi. Denetimler sonucu, sürücülere ve araç plakalarına cezai işlem uygulandı.
01.09.2019
23:17
Rusya`dan `güvenli bölge` açıklaması!
Rusya'dan 'güvenli bölge' açıklaması!
Rusya Dışişleri Bakanı Sergey Lavrov, 'güvenli bölge' konusu ile ilgili açıklamalarda bulundu.
27.08.2019
08:30
S-400`de ikinci sevkiyat başladı
S-400'de ikinci sevkiyat başladı
S-400 sevkiyatında ikinci bataryanın parçalarını taşıyan uçak Ankara'ya indi.