Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
18 Temmuz 2019 Perşembe
°C

Bingöl Bürokrasisi Başarılı mı? | HABER YORUMLARI

Bingöl'de bürokrasiyi başarılı buluyor musunuz? Görüş ve önerilerinizi paylaşabilirsiniz...

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_29954)
10 Temmuz 2018 Salı 09:53
Bingöl bürokrasisi köşe kapmaca oyunu ön planda, yani memleket meselelerini kendine dert etmeyen birilerin eline imkan veriliyorsa bu memlekete katkı sunması olanaksızdır bu bizim gerçeğimizdir maalesef içler acısı tablo bu ama oylarınız keklik gibi avlanılıyor.Yani alan memnun veren memnun manzara bu
Beğendim (3) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_29953)
10 Temmuz 2018 Salı 09:47
Ben Bingöl'de yaşamıyorum geçen gün misafir olarak Bingöl'e geldim bilerek şehir merkezinde varoş semtlerini gezdim gördüğüm manzara şu, şehir tamamen, şehircilik planlamasından yoksun dev binalar inşa edilmiş ama 50 yıl sonrasını düşünmeyen akl etmeyen bir bürokrasi zihniyeti hakim, vizyon yoksunu, siyasi rant adam kayırma siyasi gelenek güncelliğini korumaktadır.Bir Ekonomi bakanınız vardı kaanatimce şehrin gelişmesine yeterli katkı sunmadığı görüşündeyim.Yeni bir şehir yaratılabilirdi,Otogarda hijyenik sıfır, örneğin Soğuk Çeşme turizme kazandırılmadı vs.-Muhsin TURHAN
Beğendim (5) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_31197)
12 Eylül 2018 Çarşamba 19:19
@Misafir Kullanıcı arkadaş kavurmayı cok begenmiş anlaşılan
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_30006)
13 Temmuz 2018 Cuma 14:02
@Misafir Kullanıcı Soğuk Çeşmenin turizmle ne alakası var
Beğendim (2) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_29891)
07 Temmuz 2018 Cumartesi 08:42
güze hastane yapmışlar fakat içi boş
Beğendim (3) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_29635)
02 Temmuz 2018 Pazartesi 10:45
Bir şehir nasıl bir yalana yıllarca kanabilir.Ben elli küsur yaşındayım yıllarca bize şu dendi (En azından Özal'dan beri)Biz para gönderiyoruz ama iş yapan yok! Yahu ülkede hangi ile ne kadar para harcandi bu bellidir .
Beğendim (1) Beğenmedim (0)Cevapla
Davam (@Misafir_29623)
01 Temmuz 2018 Pazar 21:43
Kadri ENGİN'e bakın Bingöl'ün ne halde olduğunu anlarsınız. Cevdet YILMAZ'ın Bingöl'e yaptığı en büyük kötülük; Yakup SARI'yı gönderip, Kadri ENGİN'i Milli Eğitim Müdürü Yapmasıdır. Okullarda hiç bir müslüman öğretmenin sesi çıkıyor mu? Her okulda solcuların kültürü baskındır.
Beğendim (15) Beğenmedim (4)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_31359)
19 Eylül 2018 Çarşamba 11:32
@Davam boş konuşmuşsun kardeş.
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_29615)
01 Temmuz 2018 Pazar 12:29
Bir Akp li olarak bir daha ki seçimde oyum Hdp ye olrda kayyum atarlar o zaman hizmet gelir başka türlü asla
Beğendim (2) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_29493)
28 Haziran 2018 Perşembe 11:25
Hantal bir yapının içinde çöplük topla bakalım kaçtane işin ehli var bence hiç ehil yok
Beğendim (4) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_29435)
27 Haziran 2018 Çarşamba 11:26
En başarılı olan kurum belediye.Başka söze gerek var mı?
Beğendim (1) Beğenmedim (10)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_29284)
25 Haziran 2018 Pazartesi 17:42
başarılı olan müdürlerimizin hakkını vermek lazım örneğin erdal arıkan, kadri engin, aklıma gelenler
başarısız olan mehmetb ışık
Beğendim (2) Beğenmedim (5)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_29494)
28 Haziran 2018 Perşembe 11:26
@Misafir Kullanıcı Tamamen saçmalamışsın
Beğendim (3) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_29392)
27 Haziran 2018 Çarşamba 00:14
@Misafir Kullanıcı erdalda enginde en başarısız insanlardır
Beğendim (6) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_28527)
09 Haziran 2018 Cumartesi 23:52
Genel yönetime vereceğim tam bir sıfır
Beğendim (6) Beğenmedim (1)Cevapla
15.07.2019
09:00
Türkiye kahramanları anıyor
Türkiye kahramanları anıyor
15 Temmuz 2016'daki alçak darbe girişiminin üzerinden 3 yıl geçti. Darbeyi canları pahasına püskürten şehitler, gaziler bugün Türkiye ve dünyadaki birçok şehirde etkinliklerle anılıyor. Cumhurbaşkanı Erdoğan, Külliye'de 15 Temmuz Şehitler Anıtı'nda düzenlenecek törene katılacak akşam da İstanbul Atatürk Havalimanı'nda vatandaşlarla bir araya gelecek.
15.07.2019
08:01