Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
21 Eylül 2019 Cumartesi
°C

Bingöl Bürokrasisi Başarılı mı? | HABER YORUMLARI

Bingöl'de bürokrasiyi başarılı buluyor musunuz? Görüş ve önerilerinizi paylaşabilirsiniz...

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_29954)
10 Temmuz 2018 Salı 09:53
Bingöl bürokrasisi köşe kapmaca oyunu ön planda, yani memleket meselelerini kendine dert etmeyen birilerin eline imkan veriliyorsa bu memlekete katkı sunması olanaksızdır bu bizim gerçeğimizdir maalesef içler acısı tablo bu ama oylarınız keklik gibi avlanılıyor.Yani alan memnun veren memnun manzara bu
Beğendim (3) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_29953)
10 Temmuz 2018 Salı 09:47
Ben Bingöl'de yaşamıyorum geçen gün misafir olarak Bingöl'e geldim bilerek şehir merkezinde varoş semtlerini gezdim gördüğüm manzara şu, şehir tamamen, şehircilik planlamasından yoksun dev binalar inşa edilmiş ama 50 yıl sonrasını düşünmeyen akl etmeyen bir bürokrasi zihniyeti hakim, vizyon yoksunu, siyasi rant adam kayırma siyasi gelenek güncelliğini korumaktadır.Bir Ekonomi bakanınız vardı kaanatimce şehrin gelişmesine yeterli katkı sunmadığı görüşündeyim.Yeni bir şehir yaratılabilirdi,Otogarda hijyenik sıfır, örneğin Soğuk Çeşme turizme kazandırılmadı vs.-Muhsin TURHAN
Beğendim (5) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_31197)
12 Eylül 2018 Çarşamba 19:19
@Misafir Kullanıcı arkadaş kavurmayı cok begenmiş anlaşılan
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_30006)
13 Temmuz 2018 Cuma 14:02
@Misafir Kullanıcı Soğuk Çeşmenin turizmle ne alakası var
Beğendim (2) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_29891)
07 Temmuz 2018 Cumartesi 08:42
güze hastane yapmışlar fakat içi boş
Beğendim (3) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_29635)
02 Temmuz 2018 Pazartesi 10:45
Bir şehir nasıl bir yalana yıllarca kanabilir.Ben elli küsur yaşındayım yıllarca bize şu dendi (En azından Özal'dan beri)Biz para gönderiyoruz ama iş yapan yok! Yahu ülkede hangi ile ne kadar para harcandi bu bellidir .
Beğendim (1) Beğenmedim (0)Cevapla
Davam (@Misafir_29623)
01 Temmuz 2018 Pazar 21:43
Kadri ENGİN'e bakın Bingöl'ün ne halde olduğunu anlarsınız. Cevdet YILMAZ'ın Bingöl'e yaptığı en büyük kötülük; Yakup SARI'yı gönderip, Kadri ENGİN'i Milli Eğitim Müdürü Yapmasıdır. Okullarda hiç bir müslüman öğretmenin sesi çıkıyor mu? Her okulda solcuların kültürü baskındır.
Beğendim (15) Beğenmedim (4)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_31359)
19 Eylül 2018 Çarşamba 11:32
@Davam boş konuşmuşsun kardeş.
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_29615)
01 Temmuz 2018 Pazar 12:29
Bir Akp li olarak bir daha ki seçimde oyum Hdp ye olrda kayyum atarlar o zaman hizmet gelir başka türlü asla
Beğendim (2) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_29493)
28 Haziran 2018 Perşembe 11:25
Hantal bir yapının içinde çöplük topla bakalım kaçtane işin ehli var bence hiç ehil yok
Beğendim (4) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_29435)
27 Haziran 2018 Çarşamba 11:26
En başarılı olan kurum belediye.Başka söze gerek var mı?
Beğendim (1) Beğenmedim (10)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_29284)
25 Haziran 2018 Pazartesi 17:42
başarılı olan müdürlerimizin hakkını vermek lazım örneğin erdal arıkan, kadri engin, aklıma gelenler
başarısız olan mehmetb ışık
Beğendim (2) Beğenmedim (5)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_29494)
28 Haziran 2018 Perşembe 11:26
@Misafir Kullanıcı Tamamen saçmalamışsın
Beğendim (3) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_29392)
27 Haziran 2018 Çarşamba 00:14
@Misafir Kullanıcı erdalda enginde en başarısız insanlardır
Beğendim (6) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_28527)
09 Haziran 2018 Cumartesi 23:52
Genel yönetime vereceğim tam bir sıfır
Beğendim (6) Beğenmedim (1)Cevapla
20.09.2019
08:02
Yazıcıoğlu davası tanığı: `Bu ifadeler ipe götürür`
Yazıcıoğlu davası tanığı: 'Bu ifadeler ipe götürür'
Büyük Birlik Partisi Genel Başkanı Muhsin Yazıcıoğlu ile beraberindeki 5 kişinin hayatını kaybettiği helikopter kazasıyla ilgili dönemin Kahramanmaraş Emniyet Müdürlüğü İstihbarat Şube Müdür Yardımcısı Dursun Özmen'in yargılandığı davaya devam edildi.
20.09.2019
07:21
Adalet Bakanlığı`na sözleşmeli 29 mühendis alınacak
Adalet Bakanlığı'na sözleşmeli 29 mühendis alınacak
Adalet Bakanlığı'nın merkez teşkilatında çalıştırılmak üzere sözlü sınavla 29 mühendis alımı gerçekleştirilecek.
17.09.2019
08:21
Başkan Erdoğan 3`lü zirvede resti çekti! Tarih verdi...
Başkan Erdoğan 3'lü zirvede resti çekti! Tarih verdi...
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, İran Cumhurbaşkanı Ruhani ve Rusya Devlet Başkanı Putin ile üçlü zirvede bir araya geldi. Başkan Erdoğan, Fırat'ın doğusuna güvenli bölge tesisine ilişkin ABD ile müşterek yürütülen faaliyetler ile ilgili ''İki hafta içinde bir sonuca ulaşamazsak kendi harekat planımızı uygulamaya başlayacağız'' restini çekti.
03.09.2019
23:50
Makam aracını sattı 12 bin öğrenciye yardım etti
Makam aracını sattı 12 bin öğrenciye yardım etti
AK Parti'den adayı olarak Dilovası Belediye Başkanı seçilen Hamza Şayir, makam aracını satarak ihtiyaç sahibi öğrencilere yardımda bulundu. Şayir'in bu hareketi ilçedeki muhalif partiler tarafından da takdirle karşılandı.
03.09.2019
23:52
Emniyet açıkladı: 80 bin 144 kural ihlali tespit edildi
Emniyet açıkladı: 80 bin 144 kural ihlali tespit edildi
Emniyet ve jandarma birimlerince, helikopter ve drone ile yapılan trafik denetimlerinde 80 bin 144 kural ihlali tespit edildi. Denetimler sonucu, sürücülere ve araç plakalarına cezai işlem uygulandı.
01.09.2019
23:17
Rusya`dan `güvenli bölge` açıklaması!
Rusya'dan 'güvenli bölge' açıklaması!
Rusya Dışişleri Bakanı Sergey Lavrov, 'güvenli bölge' konusu ile ilgili açıklamalarda bulundu.
27.08.2019
08:30
S-400`de ikinci sevkiyat başladı
S-400'de ikinci sevkiyat başladı
S-400 sevkiyatında ikinci bataryanın parçalarını taşıyan uçak Ankara'ya indi.
07.08.2019
09:33
Bayraktar`dan milli uçan araba müjdesi
Bayraktar'dan milli uçan araba müjdesi
Baykar Teknik Müdürü ve Türkiye Teknoloji Takımı Vakfı Mütevelli Heyeti Başkanı Selçuk Bayraktar, Türkiye'nin ilk milli uçan arabası olacak 'CEZERİ'nin prototipini hazırladıklarını açıkladı.
07.08.2019
09:31
Türk yetkililerden sürpriz F-35 açıklaması: Her an bir şeyler olabilir