Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
21 Eylül 2019 Cumartesi
°C

Bingöl Bürokrasisi Başarılı mı? | HABER YORUMLARI

Bingöl'de bürokrasiyi başarılı buluyor musunuz? Görüş ve önerilerinizi paylaşabilirsiniz...

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_25842)
07 Mayıs 2018 Pazartesi 16:55
2- Kamuda durum böyle bir de özel sektörümüze bakalım. Özel sektör bingölde 2'ye ayrılır. 1. sektör fırıldak sektördür, kamudan destek alırlar, hibe alırlar, bedava arazi alırlar ama iş yatırıma üretime gelince ya çok hantaldırlar ya da hileli iflasını öne sürerek hibleri başka işlerinde kullanır ve elde ettiği arazi ve bina da yanına kar olarak kalır. 2. tür özel sektörümüz ise bunlar gerçekten hem kendilerine hem de memlekete faydalı olmak için iş yaparlar. ama pazar sıkıntısı, kalifiye eleman sıkıntısı yaşayacaklarından dolayı genel olarak bingölde yatırım yapmaktan uzak dururlar.
Beğendim (0) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_24916)
26 Nisan 2018 Perşembe 23:13
Bir ilde stk lar uyuyor 2 kuruşluk proje için önünü ilikliyor ise olacağı budur. Ve ne yazık ki yorumlar yine bölgeselcilik liginde oynuyor . Yönetim yenetilenin yansımasıdır. Memlekete bi sorun varsa sorumlusu seçimini yapan millettir..
Beğendim (1) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_24712)
17 Nisan 2018 Salı 00:42
Arkadaşlar büyük oranda genelleme yaparak konuşmuşsunuz.Hepsini aynı kefeye koymuşsunuz siyasetin etkisi yadsınamaz ama siyasi baskılara direnen, çok iyi niyetli ,helal haram bilinci olan kurum amirleri de var bunu da unutmayalım!!
Hiç bir zaman eksikler bitmeyecek ve hiç bir zaman da herkes memnun olmayacaktır....
Beğendim (6) Beğenmedim (3)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_24556)
09 Nisan 2018 Pazartesi 01:28
brüokrasi degil icraat yapsinlar baska illeri örnek alsinlar.
Beğendim (7) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_24524)
07 Nisan 2018 Cumartesi 20:14
hiç başarılı bulmuyorum.
Beğendim (7) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_24467)
06 Nisan 2018 Cuma 08:41
burda yazılanlar güzel ama hiç bir faydası yok bimere cimere atın kardesler
Beğendim (6) Beğenmedim (3)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_24353)
31 Mart 2018 Cumartesi 23:53
parsel parsel satın aldılar Bingöl'ü. her tarafa kendi akrabalarını yerleştirdiler. Bingöl'e hiç bir faydası olmayanlar daha ne kadar bu keyfi sürecekler? Sayın Cumhurbaşkanımız keşke Bingöl adına her alanda yenilenmeye gitseydi. Kendileri oy topladıklarını sanıyor bide. Cumhurbaşkanımız'dan olmazsa tek bir oy alamazlar. Böyle devam ederse Bingöl'de büyük oy kaybı yaşanır. Şahsen ben hiç bunlar olduğu sürece oy kullanmam.
Beğendim (20) Beğenmedim (3)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_24347)
31 Mart 2018 Cumartesi 10:27
Cevdet bey bürokrasisi üzerinden değerlendirirsek; diğer kurum amirleri malum da en tazesinden hastane gündoğdu, tarım il müdür yardımcısı Gündoğdu... Bir insan bu kadar mı şahsi kin ve nefretle hareket eder, bir insan bu kadar mı kasılarak yürür, bir insan bu kadar mı egolu olur? Tarım böylemi kalkınacak? Bizim Bingöl'de kurum amiri olacaksan ya Şabanlı ya da dayza Sancaklı pasaportuna sahip olacaksın, Ak partili, liyakatli olup olmaman kimsenin umrunda değil. Soldan, Genç sanki hepsi hdp ye oy vermiş! onlarda Ak Partiye..adamlar kanımızı içse doymuyor?Kurumlarda kim vatanseverse vay haline
Beğendim (17) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_24346)
31 Mart 2018 Cumartesi 10:07
Üniversiteye Bingöllü rektör diye getirdiğiniz rektör şırnaktan genel sekreter yrd, Samsundan daire başkanı,yine samsunlu rektör yrd.ve yine Üniversite teşkilatından anlamayan mevzuatından uzak Türkçe öğretmenini yapı işleri daire başkanı ve arkadaşlarını getirip sırf kadro vermek için gelmişler.çalışmak kimsenin umurunda değil adam kalmamışmıydı koca bingölde,Sağlık müdürü bi adam getirdi kiyameti kopardınız,iki senedir ne yapmışlar 60trilyon pilot Ünv.diye para geldi bunu doğru yerlerde kullanarak bişey üretebileceklermi nerde kaldı liyakat.
Beğendim (10) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_31770)
09 Ekim 2018 Salı 22:59
@Misafir Kullanıcı Boş sallamıssn kardeş elştri gereklodir ama seninki sallama olmuş git getirdiklerini bi tam öğren ve getirilenlerin yaptklarinida lütfen
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_30990)
31 Ağustos 2018 Cuma 08:13
@Misafir Kullanıcı Samsunluların kim olduğunu bi araştırın.
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_24337)
30 Mart 2018 Cuma 12:33
BİR PROJE YAPTIK ANKARA DAN 2 AYDA , BİNGÖL DEN 8 AYDA GEÇTİ. VARIN SİZ DÜŞÜNÜN.
Beğendim (18) Beğenmedim (3)Cevapla
20.09.2019
08:02
Yazıcıoğlu davası tanığı: `Bu ifadeler ipe götürür`
Yazıcıoğlu davası tanığı: 'Bu ifadeler ipe götürür'
Büyük Birlik Partisi Genel Başkanı Muhsin Yazıcıoğlu ile beraberindeki 5 kişinin hayatını kaybettiği helikopter kazasıyla ilgili dönemin Kahramanmaraş Emniyet Müdürlüğü İstihbarat Şube Müdür Yardımcısı Dursun Özmen'in yargılandığı davaya devam edildi.
20.09.2019
07:21
Adalet Bakanlığı`na sözleşmeli 29 mühendis alınacak
Adalet Bakanlığı'na sözleşmeli 29 mühendis alınacak
Adalet Bakanlığı'nın merkez teşkilatında çalıştırılmak üzere sözlü sınavla 29 mühendis alımı gerçekleştirilecek.
17.09.2019
08:21
Başkan Erdoğan 3`lü zirvede resti çekti! Tarih verdi...
Başkan Erdoğan 3'lü zirvede resti çekti! Tarih verdi...
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, İran Cumhurbaşkanı Ruhani ve Rusya Devlet Başkanı Putin ile üçlü zirvede bir araya geldi. Başkan Erdoğan, Fırat'ın doğusuna güvenli bölge tesisine ilişkin ABD ile müşterek yürütülen faaliyetler ile ilgili ''İki hafta içinde bir sonuca ulaşamazsak kendi harekat planımızı uygulamaya başlayacağız'' restini çekti.
03.09.2019
23:50
Makam aracını sattı 12 bin öğrenciye yardım etti
Makam aracını sattı 12 bin öğrenciye yardım etti
AK Parti'den adayı olarak Dilovası Belediye Başkanı seçilen Hamza Şayir, makam aracını satarak ihtiyaç sahibi öğrencilere yardımda bulundu. Şayir'in bu hareketi ilçedeki muhalif partiler tarafından da takdirle karşılandı.
03.09.2019
23:52
Emniyet açıkladı: 80 bin 144 kural ihlali tespit edildi
Emniyet açıkladı: 80 bin 144 kural ihlali tespit edildi
Emniyet ve jandarma birimlerince, helikopter ve drone ile yapılan trafik denetimlerinde 80 bin 144 kural ihlali tespit edildi. Denetimler sonucu, sürücülere ve araç plakalarına cezai işlem uygulandı.
01.09.2019
23:17
Rusya`dan `güvenli bölge` açıklaması!
Rusya'dan 'güvenli bölge' açıklaması!
Rusya Dışişleri Bakanı Sergey Lavrov, 'güvenli bölge' konusu ile ilgili açıklamalarda bulundu.
27.08.2019
08:30
S-400`de ikinci sevkiyat başladı
S-400'de ikinci sevkiyat başladı
S-400 sevkiyatında ikinci bataryanın parçalarını taşıyan uçak Ankara'ya indi.
07.08.2019
09:33
Bayraktar`dan milli uçan araba müjdesi
Bayraktar'dan milli uçan araba müjdesi
Baykar Teknik Müdürü ve Türkiye Teknoloji Takımı Vakfı Mütevelli Heyeti Başkanı Selçuk Bayraktar, Türkiye'nin ilk milli uçan arabası olacak 'CEZERİ'nin prototipini hazırladıklarını açıkladı.