Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
21 Eylül 2019 Cumartesi
°C

Bingöl Bürokrasisi Başarılı mı? | HABER YORUMLARI

Bingöl'de bürokrasiyi başarılı buluyor musunuz? Görüş ve önerilerinizi paylaşabilirsiniz...

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23480)
05 Mart 2018 Pazartesi 09:13
Hayır liyakat yok.başarılı bulmuyorum.Çalıymıyorlar haketmiyolar
Beğendim (15) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23478)
05 Mart 2018 Pazartesi 07:05
Bence hiç değil çünkü Bingöl'deki herşey rant üzerine dönüyor son yılarda hızlı bir betonlaşmayla beraber Bingöllün geleceği hiç düşünülmemiş imar durumu içler acısı her yeri ticari alana çevirilmiş lakin üretim adına hiç bir proje ve çalışma YÖK trafik sorunu yeni yerleşim yerlerinin park sorunu çocuk ların çıkabileceği oyun alanları ailelerin oturabileceği hiç bir alan bırakmamaları ve buna dur diyecek hiç kimsenin olmaması gerçekten çok üzücü kanaatimce Cumhurbaşkanımız şu halin gerçek yüzünü görse hiç bir bürokrasi ve yönetici yi yerinde barındırmaz
Beğendim (19) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23468)
05 Mart 2018 Pazartesi 01:19
Sn Valimiz ve Vali Yardımcılarımız sürekli halkla iç içe olup ayrım yapmaksızın her kesime kapısını açmaktadır. Kısa zaman önce gelen Sn Ali Mantı Bingöllülerin gönlünü kazanmış bulunmaktadır ve inanıyorum ki memleketimiz için çok daha güzel başarılara imza atacaktır.
Beğendim (7) Beğenmedim (8)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_24273)
27 Mart 2018 Salı 17:39
@Misafir Kullanıcı Cumhurbaşkanını temsil eden bir ilin valisinin havaalanında vekili karşılaması hangi protokol kitabında yazıyor.
Beğendim (9) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23465)
05 Mart 2018 Pazartesi 01:05
Anlatmaya gerek yoğğ, görüyorsunuz!!
Yaw şöyle olmiş böyle olmiş anlatmam!!
Çünkü anlatmaktan bıktığğ.....
Beğendim (14) Beğenmedim (3)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23461)
05 Mart 2018 Pazartesi 01:01
Hayır bingöl bürokrasi de başarılı değil çok hantal halkla ilişkisi yok özelikle belediye ye gelen ödenekler doğru kullanılmıyor yok araç filosunu genişletmiş te bilmem nee .. yok abi belediye kesinlikle halkla iç içe değil başkan halkın içinden değil ben esnafım daha başkan tek birgün geldi kapıma o da oy istemek için baska da gelmedi hiç ilgilenmedi makamına gittiğim zamanda . Kurum amirleri de her bürokrat kendi adamını oralara yerleştirmiş alanında iyi olmayan insanlar herkes hakkında demiyorum fakat bi kaç kişi biliyorum .
Beğendim (8) Beğenmedim (2)Cevapla
20.09.2019
08:02
Yazıcıoğlu davası tanığı: `Bu ifadeler ipe götürür`
Yazıcıoğlu davası tanığı: 'Bu ifadeler ipe götürür'
Büyük Birlik Partisi Genel Başkanı Muhsin Yazıcıoğlu ile beraberindeki 5 kişinin hayatını kaybettiği helikopter kazasıyla ilgili dönemin Kahramanmaraş Emniyet Müdürlüğü İstihbarat Şube Müdür Yardımcısı Dursun Özmen'in yargılandığı davaya devam edildi.
20.09.2019
07:21
Adalet Bakanlığı`na sözleşmeli 29 mühendis alınacak
Adalet Bakanlığı'na sözleşmeli 29 mühendis alınacak
Adalet Bakanlığı'nın merkez teşkilatında çalıştırılmak üzere sözlü sınavla 29 mühendis alımı gerçekleştirilecek.
17.09.2019
08:21
Başkan Erdoğan 3`lü zirvede resti çekti! Tarih verdi...
Başkan Erdoğan 3'lü zirvede resti çekti! Tarih verdi...
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, İran Cumhurbaşkanı Ruhani ve Rusya Devlet Başkanı Putin ile üçlü zirvede bir araya geldi. Başkan Erdoğan, Fırat'ın doğusuna güvenli bölge tesisine ilişkin ABD ile müşterek yürütülen faaliyetler ile ilgili ''İki hafta içinde bir sonuca ulaşamazsak kendi harekat planımızı uygulamaya başlayacağız'' restini çekti.
03.09.2019
23:50
Makam aracını sattı 12 bin öğrenciye yardım etti
Makam aracını sattı 12 bin öğrenciye yardım etti
AK Parti'den adayı olarak Dilovası Belediye Başkanı seçilen Hamza Şayir, makam aracını satarak ihtiyaç sahibi öğrencilere yardımda bulundu. Şayir'in bu hareketi ilçedeki muhalif partiler tarafından da takdirle karşılandı.
03.09.2019
23:52
Emniyet açıkladı: 80 bin 144 kural ihlali tespit edildi
Emniyet açıkladı: 80 bin 144 kural ihlali tespit edildi
Emniyet ve jandarma birimlerince, helikopter ve drone ile yapılan trafik denetimlerinde 80 bin 144 kural ihlali tespit edildi. Denetimler sonucu, sürücülere ve araç plakalarına cezai işlem uygulandı.
01.09.2019
23:17
Rusya`dan `güvenli bölge` açıklaması!
Rusya'dan 'güvenli bölge' açıklaması!
Rusya Dışişleri Bakanı Sergey Lavrov, 'güvenli bölge' konusu ile ilgili açıklamalarda bulundu.