Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
18 Temmuz 2019 Perşembe
°C

Vali değişimini nasıl değerlendiriyorsunuz? | HABER YORUMLARI

Bingöl Valisi Ali Mantı neden kararnameye dahil edildi?

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_32342)
31 Ekim 2018 Çarşamba 10:07
Farkeden birşey olmadı... Bingöl aynı bingöl medya kendini değiştirebilirse o zaman birşeyler olabilir... Yoksa o gitti bu geldi. Vali kimdir sorusunun cevabı ; Recep Yazıcıoğlu gibi olandır.
Beğendim (5) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_32328)
30 Ekim 2018 Salı 09:01
bana arkadaşını söyle, bana kim olduğumu söyleyeyim.
Beğendim (2) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_32315)
29 Ekim 2018 Pazartesi 10:18
Kendini yüksekten gören, sebepsiz yere milletvekillerine, il başkanına, en önemlisi de vatandaşa .... davranan bir valiydi. İsabet oldu
Beğendim (1) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_32314)
29 Ekim 2018 Pazartesi 08:00
Aksama kadar 'ice mar ' da oturuyordu makamına pek ugramazdi dogru bir karar emegi tayin konusunda emegi gecen herkese tesekkurler
Beğendim (6) Beğenmedim (2)Cevapla
15.07.2019
09:00
Türkiye kahramanları anıyor
Türkiye kahramanları anıyor
15 Temmuz 2016'daki alçak darbe girişiminin üzerinden 3 yıl geçti. Darbeyi canları pahasına püskürten şehitler, gaziler bugün Türkiye ve dünyadaki birçok şehirde etkinliklerle anılıyor. Cumhurbaşkanı Erdoğan, Külliye'de 15 Temmuz Şehitler Anıtı'nda düzenlenecek törene katılacak akşam da İstanbul Atatürk Havalimanı'nda vatandaşlarla bir araya gelecek.
15.07.2019
08:01