Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
19 Ekim 2019 Cumartesi
°C

Vali değişimini nasıl değerlendiriyorsunuz? | HABER YORUMLARI

Bingöl Valisi Ali Mantı neden kararnameye dahil edildi?

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_32342)
31 Ekim 2018 Çarşamba 10:07
Farkeden birşey olmadı... Bingöl aynı bingöl medya kendini değiştirebilirse o zaman birşeyler olabilir... Yoksa o gitti bu geldi. Vali kimdir sorusunun cevabı ; Recep Yazıcıoğlu gibi olandır.
Beğendim (5) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_32328)
30 Ekim 2018 Salı 09:01
bana arkadaşını söyle, bana kim olduğumu söyleyeyim.
Beğendim (2) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_32315)
29 Ekim 2018 Pazartesi 10:18
Kendini yüksekten gören, sebepsiz yere milletvekillerine, il başkanına, en önemlisi de vatandaşa .... davranan bir valiydi. İsabet oldu
Beğendim (1) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_32314)
29 Ekim 2018 Pazartesi 08:00
Aksama kadar 'ice mar ' da oturuyordu makamına pek ugramazdi dogru bir karar emegi tayin konusunda emegi gecen herkese tesekkurler
Beğendim (6) Beğenmedim (2)Cevapla
17.10.2019
13:09
Silah ambargosu Türkiye`yi ne kadar etkileyecek
Silah ambargosu Türkiye'yi ne kadar etkileyecek
Barış Pınarı Harekâtı sebebiyle silah ambargosu uygulamak için 'terör korosu' ülkeler peş peşe sıraya girdi. 'Bütün bu adımlar ne manaya geliyor' sorusunun peşine düştük. Savunma sanayii kaynaklarına göre müeyyideler sembolik ve harekâtı etkilemeyecek.
14.10.2019
11:26
Erdoğan: Topunuz gelseniz Türkiye etmezsiniz
Erdoğan: Topunuz gelseniz Türkiye etmezsiniz
Cumhurbaşkanı Erdoğan, Cumhurbaşkanlığı Dolmabahçe Ofisi'nde gazete, televizyon ve haber ajanslarının genel yayın yönetmenleriyle bir araya geldiği toplantıda, Barış Pınarı Harekatı'na ilişkin açıklamalarda bulundu. Başkan Erdoğan, Arap Birliği'nin skandal bildirisine çok sert tepki gösterdi.
29.09.2019
18:43
Örnek davranış
Örnek davranış
Genç ilçesi çamlık mevkiinde kimi duyarsız kişilerce gelişi güzel bırakılan çöpler, duyarlı vatandaşlar tarafından toplandı.
23.09.2019
08:42
Devrim niteliğinde yenilik! Bakanlık tarih verdi
Devrim niteliğinde yenilik! Bakanlık tarih verdi
Belediyelerde devrim niteliğinde uygulama hayata geçirildi. Tüm belediyelerde tek veri tabanından, ortak altyapıda tüm iş ve işlemlerin elektronik ortamda yapılabildiği E - belediye Bilgi Sistemi başlatıldı. Belediyeler tarafından tamamen ücretsiz kullanılacak olan sistemle, yıllık 3 milyar lira tasarruf sağlanacak.
20.09.2019
08:02
Yazıcıoğlu davası tanığı: `Bu ifadeler ipe götürür`
Yazıcıoğlu davası tanığı: 'Bu ifadeler ipe götürür'
Büyük Birlik Partisi Genel Başkanı Muhsin Yazıcıoğlu ile beraberindeki 5 kişinin hayatını kaybettiği helikopter kazasıyla ilgili dönemin Kahramanmaraş Emniyet Müdürlüğü İstihbarat Şube Müdür Yardımcısı Dursun Özmen'in yargılandığı davaya devam edildi.
20.09.2019
07:21
Adalet Bakanlığı`na sözleşmeli 29 mühendis alınacak
Adalet Bakanlığı'na sözleşmeli 29 mühendis alınacak
Adalet Bakanlığı'nın merkez teşkilatında çalıştırılmak üzere sözlü sınavla 29 mühendis alımı gerçekleştirilecek.
17.09.2019
08:21
Başkan Erdoğan 3`lü zirvede resti çekti! Tarih verdi...
Başkan Erdoğan 3'lü zirvede resti çekti! Tarih verdi...
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, İran Cumhurbaşkanı Ruhani ve Rusya Devlet Başkanı Putin ile üçlü zirvede bir araya geldi. Başkan Erdoğan, Fırat'ın doğusuna güvenli bölge tesisine ilişkin ABD ile müşterek yürütülen faaliyetler ile ilgili ''İki hafta içinde bir sonuca ulaşamazsak kendi harekat planımızı uygulamaya başlayacağız'' restini çekti.