Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
20 Ağustos 2019 Salı
°C

Yaşam merkezinin ihalesi tamamlandı | HABER YORUMLARI

Engelli Yaşam Merkezi'nin ihale sürecinin tamamlandığını müjdeleyen Barakazi; Fiziki ve beşeri engelleri ortadan kaldırmak, sizlerin yaşamlarını daha kolay hale getirmek için çalışıyoruz. Yüreğimizle, aklımızla, gücümüzle bizler her zaman sizlerleyiz dedi.

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_34224)
05 Aralık 2018 Çarşamba 14:58
TEBİKLER BASKAN
Beğendim (2) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_34221)
05 Aralık 2018 Çarşamba 14:33
Kimi getirsek Bir kulp takarlar diye Bir söz vardir
Adam gayet iyiydi ama bingöl ne anlar bingöle berdibek yilmaz coskun gerek
Allah basinizdan eksik etmesin
Beğendim (2) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_34182)
05 Aralık 2018 Çarşamba 07:48
yangından malmı kaçırıyorsun başkan ne gerek var aceleye bırak diyerleri yapsın bu ihaleleri
Beğendim (2) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_34174)
05 Aralık 2018 Çarşamba 06:09
Bu partinin mayasinda var. Kullan kullan at.Yazik oldu Yücel beye, Yusuf Cevdet Berdibek ler oldukca Bingöl bir adim ilerleyemez.
Beğendim (14) Beğenmedim (7)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_34209)
05 Aralık 2018 Çarşamba 12:22
@Misafir Kullanıcı gelecek seçilere bunlara oy vermeyelim
Beğendim (1) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_34172)
05 Aralık 2018 Çarşamba 01:25
Onurlu başkanlık yaptın vekillere rağmen tebrikler
Beğendim (11) Beğenmedim (8)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_34129)
04 Aralık 2018 Salı 16:00
düne kadar eleştirilen biri bakıyorum aday gösterilmeyince haksızlığa uğramiş gibi göklere çıkartılıyor başarıları göster evlerini yıkıp 2 yıldır sözde kentsel dönüşüm kapsamında yeni evler yapacak hala bir temel kazilmamiş su sorunu çukurlu yollar çöken kaldırımlar vs
Beğendim (11) Beğenmedim (7)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_34124)
04 Aralık 2018 Salı 14:16
Yanlış karara rağmen hala çalışıyorsun ya Yücel Başkan Allah senden razı olsun. Bu memleket seni çok arayacak.
Beğendim (19) Beğenmedim (18)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_34197)
05 Aralık 2018 Çarşamba 09:15
@Misafir Kullanıcı hayrına çalışmıyor maaşlı adam tabii ki çalışacak küstüm oynamıyorum diyorsa istifa eder...
Beğendim (2) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_34122)
04 Aralık 2018 Salı 13:42
bu yorumlar belliki belirli bir kişi yaziyordur neresi başarılı Yücel barakazinin su kesintisi her yıl odur devam ediyor
Beğendim (19) Beğenmedim (14)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_34116)
04 Aralık 2018 Salı 12:09
Neden Yücel bey: Siyasi otoritelere karşı eğilip bükülmediği için , usulsüzlüklere karşı net tavır sergilediği için, kendi çizgisinde hep sağlam ve dik yürüdüğü için. Sen hep var ol büyük başkan bingöl senin başkanlığında güzel helal sana...
Beğendim (18) Beğenmedim (12)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_34110)
04 Aralık 2018 Salı 11:25
bağımsız aday olursa inşallah yücel tekrardan başkan olacak kendisine bir tavsiyem olarak bağımsız adaylıktan girsin kesin çıkar yılın en iyi belediye başkanı ödülünü almış biri
Beğendim (19) Beğenmedim (8)Cevapla
19.08.2019
22:30
Bayram: Ağaç kesen babam dahi olsa eleştiririm
Bayram: Ağaç kesen babam dahi olsa eleştiririm
Yeni Valilik Binasının yapılacağı alandaki yarım asırlık ağaçların kesilmesine tepki gösteren Alican Bayram: 'O ağaçları taşımak yerine kesmeyi tercih eden, yakıp-yıkan babam dahi olsa eleştiriye muhtaçtır.'
19.08.2019
22:29
Vali Bilmez, Kayyum olarak atandı
Vali Bilmez, Kayyum olarak atandı
Bingöllü Vali Mehmet Emin Bilmez, Van Büyükşehir Belediyesi Başkanı Bedia Özgökçe Ertan'ın yerine kayyum olarak atandı.
19.08.2019
22:28
Kurbanlık satışında düşüş yaşandı
Kurbanlık satışında düşüş yaşandı
Bingöl'de Kurban Bayramı, besiciler için hayal kırıklığı oldu. Yıl boyunca bin bir zorlukla hayvanları yetiştiren besiciler, bu yıl ki kurbanlık satışlarının geçen yıllara nazaran düştüğünü ve satışların çok az gerçekleştiğini söyledi.
19.08.2019
22:27
Viraj genişletiliyor
Viraj genişletiliyor
Kültür Mahallesinde bulunan kavşaktaki çarşı istikametine doğru giden dar virajda yol genişletme çalışması başlatıldı.
19.08.2019
22:26