Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
17 Ekim 2019 Perşembe
°C

Yaşam merkezinin ihalesi tamamlandı | HABER YORUMLARI

Engelli Yaşam Merkezi'nin ihale sürecinin tamamlandığını müjdeleyen Barakazi; Fiziki ve beşeri engelleri ortadan kaldırmak, sizlerin yaşamlarını daha kolay hale getirmek için çalışıyoruz. Yüreğimizle, aklımızla, gücümüzle bizler her zaman sizlerleyiz dedi.

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_34224)
05 Aralık 2018 Çarşamba 14:58
TEBİKLER BASKAN
Beğendim (2) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_34221)
05 Aralık 2018 Çarşamba 14:33
Kimi getirsek Bir kulp takarlar diye Bir söz vardir
Adam gayet iyiydi ama bingöl ne anlar bingöle berdibek yilmaz coskun gerek
Allah basinizdan eksik etmesin
Beğendim (2) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_34182)
05 Aralık 2018 Çarşamba 07:48
yangından malmı kaçırıyorsun başkan ne gerek var aceleye bırak diyerleri yapsın bu ihaleleri
Beğendim (2) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_34174)
05 Aralık 2018 Çarşamba 06:09
Bu partinin mayasinda var. Kullan kullan at.Yazik oldu Yücel beye, Yusuf Cevdet Berdibek ler oldukca Bingöl bir adim ilerleyemez.
Beğendim (14) Beğenmedim (7)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_34209)
05 Aralık 2018 Çarşamba 12:22
@Misafir Kullanıcı gelecek seçilere bunlara oy vermeyelim
Beğendim (1) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_34172)
05 Aralık 2018 Çarşamba 01:25
Onurlu başkanlık yaptın vekillere rağmen tebrikler
Beğendim (11) Beğenmedim (8)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_34129)
04 Aralık 2018 Salı 16:00
düne kadar eleştirilen biri bakıyorum aday gösterilmeyince haksızlığa uğramiş gibi göklere çıkartılıyor başarıları göster evlerini yıkıp 2 yıldır sözde kentsel dönüşüm kapsamında yeni evler yapacak hala bir temel kazilmamiş su sorunu çukurlu yollar çöken kaldırımlar vs
Beğendim (11) Beğenmedim (7)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_34124)
04 Aralık 2018 Salı 14:16
Yanlış karara rağmen hala çalışıyorsun ya Yücel Başkan Allah senden razı olsun. Bu memleket seni çok arayacak.
Beğendim (19) Beğenmedim (18)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_34197)
05 Aralık 2018 Çarşamba 09:15
@Misafir Kullanıcı hayrına çalışmıyor maaşlı adam tabii ki çalışacak küstüm oynamıyorum diyorsa istifa eder...
Beğendim (2) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_34122)
04 Aralık 2018 Salı 13:42
bu yorumlar belliki belirli bir kişi yaziyordur neresi başarılı Yücel barakazinin su kesintisi her yıl odur devam ediyor
Beğendim (19) Beğenmedim (14)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_34116)
04 Aralık 2018 Salı 12:09
Neden Yücel bey: Siyasi otoritelere karşı eğilip bükülmediği için , usulsüzlüklere karşı net tavır sergilediği için, kendi çizgisinde hep sağlam ve dik yürüdüğü için. Sen hep var ol büyük başkan bingöl senin başkanlığında güzel helal sana...
Beğendim (18) Beğenmedim (12)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_34110)
04 Aralık 2018 Salı 11:25
bağımsız aday olursa inşallah yücel tekrardan başkan olacak kendisine bir tavsiyem olarak bağımsız adaylıktan girsin kesin çıkar yılın en iyi belediye başkanı ödülünü almış biri
Beğendim (19) Beğenmedim (8)Cevapla
16.10.2019
18:30
35 PKK`lı etkisiz hale getirildi
35 PKK'lı etkisiz hale getirildi
2018 Ocak ayından bugüne 4 bin 374 operasyon yapıldığını açıklayan Bingöl Valiliği, 35 PKK'lının etkisiz hale getirildiğini ve 60 sığınağın da imha edildiğini belirtti.
16.10.2019
18:28
Arıkan, üstyapı çalışmalarını inceledi
Arıkan, üstyapı çalışmalarını inceledi
Üstyapı çalışmalarını yerinde inceleyen Başkan Arıkan, 'İhale süreçleri tamamlanan üstyapı ve altyapı çalışmalarına start verdik' dedi.
16.10.2019
18:27
Kültür Virajı genişletiliyor
Kültür Virajı genişletiliyor
Kültür Kavşağı'nda devam eden çalışmaları inceleyen Başkan Arıkan: 'Dar virajı genişleterek, hem trafik hem yaya güvenliğini arttırıyoruz' dedi.
16.10.2019
18:26
70 bin hayvana hayat olacak
70 bin hayvana hayat olacak
Karlıova ilçesinde yapımı tamamlanan gölet sayesinde 70 bin hayvanın su ihtiyacı giderilmiş olacak.
16.10.2019
18:25
109 kişi uyuşturucudan tutuklandı
109 kişi uyuşturucudan tutuklandı
Bingöl'de 2018-2019 yılı içinde 109 kişi, uyuşturucu ile mücadele kapsamında tutuklandı.
16.10.2019
18:24
Açıkbaş: `Çabalarımız sonuç verdi`
Açıkbaş: 'Çabalarımız sonuç verdi'
HÜDA PAR Bingöl İl Başkanı Orhan Açıkbaş, Bingöl-Sancak arasında yapılması planlanan yol ile ilgili çabalarının sonuç verdiğini belirterek, yolda genişletme çalışmalarının başladığını ifade etti.
16.10.2019
18:23
Sağanak uyarısı
Sağanak uyarısı
Meteoroloji 13. Bölge Müdürlüğü, Bingöl'de parçalı ve çok bulutlu geçeceği ve belirli bölgelerde sağanak yağış beklendiğini bildirildi.
16.10.2019
18:22
Genç Belediye Meclisi`nden harekâta destek
Genç Belediye Meclisi'nden harekâta destek
Bingöl'ün Genç ilçe belediye meclis üyeleri, Barış Pınarı Harekâtı'na destek verdiklerini açıkladı.
16.10.2019
18:21
Bilim insanları arıcılık üzerine konuştu
Bilim insanları arıcılık üzerine konuştu
Bingöl Üniversitesi'nde 8 farklı ülkeden 180'e yakın bilim insanını, arıcılık ve kırsal kalkınma konuları konuştu.
16.10.2019
18:20
Ayas: `Bu harekât meşrudur`
Ayas: 'Bu harekât meşrudur'
BİNTSO Başkanı Ayas: 'Suriye'nin toprak bütünlüğüne, egemenliğine ve siyasi birliğine saygı gösterilmektedir. Dolayısıyla bu harekât, meşrudur ve uluslararası hukuka uygundur.'
Sitemizde yayınlanan haberlerin telif hakları gazete ve haber kaynaklarına aittir