Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
18 Eylül 2019 Çarşamba
°C

Yaşam merkezinin ihalesi tamamlandı | HABER YORUMLARI

Engelli Yaşam Merkezi'nin ihale sürecinin tamamlandığını müjdeleyen Barakazi; Fiziki ve beşeri engelleri ortadan kaldırmak, sizlerin yaşamlarını daha kolay hale getirmek için çalışıyoruz. Yüreğimizle, aklımızla, gücümüzle bizler her zaman sizlerleyiz dedi.

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_34224)
05 Aralık 2018 Çarşamba 14:58
TEBİKLER BASKAN
Beğendim (2) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_34221)
05 Aralık 2018 Çarşamba 14:33
Kimi getirsek Bir kulp takarlar diye Bir söz vardir
Adam gayet iyiydi ama bingöl ne anlar bingöle berdibek yilmaz coskun gerek
Allah basinizdan eksik etmesin
Beğendim (2) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_34182)
05 Aralık 2018 Çarşamba 07:48
yangından malmı kaçırıyorsun başkan ne gerek var aceleye bırak diyerleri yapsın bu ihaleleri
Beğendim (2) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_34174)
05 Aralık 2018 Çarşamba 06:09
Bu partinin mayasinda var. Kullan kullan at.Yazik oldu Yücel beye, Yusuf Cevdet Berdibek ler oldukca Bingöl bir adim ilerleyemez.
Beğendim (14) Beğenmedim (7)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_34209)
05 Aralık 2018 Çarşamba 12:22
@Misafir Kullanıcı gelecek seçilere bunlara oy vermeyelim
Beğendim (1) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_34172)
05 Aralık 2018 Çarşamba 01:25
Onurlu başkanlık yaptın vekillere rağmen tebrikler
Beğendim (11) Beğenmedim (8)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_34129)
04 Aralık 2018 Salı 16:00
düne kadar eleştirilen biri bakıyorum aday gösterilmeyince haksızlığa uğramiş gibi göklere çıkartılıyor başarıları göster evlerini yıkıp 2 yıldır sözde kentsel dönüşüm kapsamında yeni evler yapacak hala bir temel kazilmamiş su sorunu çukurlu yollar çöken kaldırımlar vs
Beğendim (11) Beğenmedim (7)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_34124)
04 Aralık 2018 Salı 14:16
Yanlış karara rağmen hala çalışıyorsun ya Yücel Başkan Allah senden razı olsun. Bu memleket seni çok arayacak.
Beğendim (19) Beğenmedim (18)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_34197)
05 Aralık 2018 Çarşamba 09:15
@Misafir Kullanıcı hayrına çalışmıyor maaşlı adam tabii ki çalışacak küstüm oynamıyorum diyorsa istifa eder...
Beğendim (2) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_34122)
04 Aralık 2018 Salı 13:42
bu yorumlar belliki belirli bir kişi yaziyordur neresi başarılı Yücel barakazinin su kesintisi her yıl odur devam ediyor
Beğendim (19) Beğenmedim (14)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_34116)
04 Aralık 2018 Salı 12:09
Neden Yücel bey: Siyasi otoritelere karşı eğilip bükülmediği için , usulsüzlüklere karşı net tavır sergilediği için, kendi çizgisinde hep sağlam ve dik yürüdüğü için. Sen hep var ol büyük başkan bingöl senin başkanlığında güzel helal sana...
Beğendim (18) Beğenmedim (12)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_34110)
04 Aralık 2018 Salı 11:25
bağımsız aday olursa inşallah yücel tekrardan başkan olacak kendisine bir tavsiyem olarak bağımsız adaylıktan girsin kesin çıkar yılın en iyi belediye başkanı ödülünü almış biri
Beğendim (19) Beğenmedim (8)Cevapla
17.09.2019
19:17
Kurala uymayana yaptırım uygulanacak!
Kurala uymayana yaptırım uygulanacak!
Bingöl'de İlçe ve köylerden yolcu taşımacılığı yapan minibüslerin çarşı merkezindeki durakları Başkan Arıkan'ın talimatıyla kaldırıldı. Minibüslerin çarşı merkezinde durak oluşumları ve araç parklarına izin verilmeyecek, kurallara uymayanlara idari yaptırımlar uygulanacak.
17.09.2019
19:16
Ekinci: Ahilik, ticaretin ahlakla buluşmasıdır
Ekinci: Ahilik, ticaretin ahlakla buluşmasıdır
Bingöl Valisi Kadir Ekinci, 'Ahilik: bilginin hikmetle, ticaretin ahlakla buluşmasıdır. Ahilikte hamd vardır, şükür vardır, kanaat vardır: dedi.
17.09.2019
19:15
Metruk binalar yıkıldı
Metruk binalar yıkıldı
Bingöl'de uyuşturucu meskeni haline geldiği öğrenilen metruk binalar, vatandaşların ihbarı üzerine yıkıldı.
17.09.2019
19:14
Umut olmaya devam ediyorlar
Umut olmaya devam ediyorlar
Fakir ve muhtaçlar ile zenginler arasında köprü vazifesi gören Bingöl Umut Kervanı Derneği, kentteki yardıma muhtaç insanlara kardeşlik elini uzatmaya devam ediyor. Yardım derneği, kırtasiye, gıda ve nakdi olmak üzere 298 aileye 31 bin 861 TL yardımda bulundu.
17.09.2019
19:13
Kültüre 32 yeni aydınlatma
Kültüre 32 yeni aydınlatma
Bingöl Fedaş İl Müdürlüğü tarafından Kültür ve İnalı mahallerine 32 yeni aydınlatma direği dikildi.
17.09.2019
19:12
İl dışında bin 248 sevk yapıldı
İl dışında bin 248 sevk yapıldı
Bingöl İl Sağlık Müdürlüğü Ağustos ayı içinde 12 bin 900 kişinin MHRS sistemiyle muayene olduğunu bildirirken, il dışına taşınan hasta sayısının bin 248 olduğunu açıkladı.
17.09.2019
19:11
Gece avcılığı denetlensin!
Gece avcılığı denetlensin!
HDP Solhan ilçe yöneticilerinden Behçet Akçabey, yaban hayvanların nesli tükenmeden gece avlananların denetilmesini istedi.
17.09.2019
19:10
Veliler, sürekli değişimden şikayetçi
Veliler, sürekli değişimden şikayetçi
Ankara Büyükşehir Belediyesi İlköğretim Okulu 4/G sınıfında üç yılda beşinci öğretmenin değişmesi öğrenci velilerinin tepkisiyle karşılandı.
16.09.2019
20:05
Sözen, görevinden istifa etti
Sözen, görevinden istifa etti
Anadolu Güvenlik Korucuları ve Şehit Aileleri Konfederasyonu Genel Başkanı Ziya Sözen, genel başkanlık görevinden istifa ettiğini açıkladı.
16.09.2019
18:07
Bingöllü Mehmet Norveç`te Meclis`te
Bingöllü Mehmet Norveç'te Meclis'te