Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
18 Eylül 2019 Çarşamba
°C

Yaşam merkezinin ihalesi tamamlandı | HABER YORUMLARI

Engelli Yaşam Merkezi'nin ihale sürecinin tamamlandığını müjdeleyen Barakazi; Fiziki ve beşeri engelleri ortadan kaldırmak, sizlerin yaşamlarını daha kolay hale getirmek için çalışıyoruz. Yüreğimizle, aklımızla, gücümüzle bizler her zaman sizlerleyiz dedi.

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_34108)
04 Aralık 2018 Salı 11:09
Bingöl Evimiz Yücel Babamız!
Beğendim (17) Beğenmedim (8)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_34098)
04 Aralık 2018 Salı 09:30
Bingöl ü memnun ettiniz aslında ama 3-5 KİŞİYİ memnun edemediniz sayın başkan. Teşekkürler Yücel BARAKGAZİ
Beğendim (25) Beğenmedim (24)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_34102)
04 Aralık 2018 Salı 10:48
@Misafir Kullanıcı DÜRÜST ve DİK DURUŞUNLA,BİNGÖL TARİHİNE GEÇTİNİZ SN.YÜCEL BARAKGAZİ..
Beğendim (16) Beğenmedim (10)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_34096)
04 Aralık 2018 Salı 08:20
BU MEMLEKET SENİ ÇOK ARAYACAK BAŞKAN
Beğendim (23) Beğenmedim (25)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_34092)
04 Aralık 2018 Salı 07:50
başkanım helal olsun size sizin gibi bir başkan bidaha bu bingöle gelmiyecek bunuda çok iyi biliyorum başarılar dilerim.
Beğendim (21) Beğenmedim (23)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_34091)
04 Aralık 2018 Salı 07:46
başkanımız iyiydi yaa
Beğendim (21) Beğenmedim (23)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_34088)
04 Aralık 2018 Salı 07:08
Bingöl belediyesi sizinle kalkındı toparlandı ama şimdi ne yazıkki mahfedip talan edeceklerrr....
Beğendim (22) Beğenmedim (23)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_34080)
03 Aralık 2018 Pazartesi 23:38
Sizi unutmayacağız Başkanım. Kuyunuzu kazanlar öyle bir kuyuya düşecek ki...
Beğendim (36) Beğenmedim (46)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_34078)
03 Aralık 2018 Pazartesi 23:05
İnş reis bingöl için verilen kararın yanlış olduğunu görürde tekrardan Yücel barakazi devam kararını verir
Beğendim (33) Beğenmedim (45)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_34097)
04 Aralık 2018 Salı 08:21
@Misafir Kullanıcı ERDAL ARIKAN
Beğendim (20) Beğenmedim (23)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_34075)
03 Aralık 2018 Pazartesi 22:41
Bingöl sizi cok ariyacak inanin
Beğendim (33) Beğenmedim (46)Cevapla
17.09.2019
19:17
Kurala uymayana yaptırım uygulanacak!
Kurala uymayana yaptırım uygulanacak!
Bingöl'de İlçe ve köylerden yolcu taşımacılığı yapan minibüslerin çarşı merkezindeki durakları Başkan Arıkan'ın talimatıyla kaldırıldı. Minibüslerin çarşı merkezinde durak oluşumları ve araç parklarına izin verilmeyecek, kurallara uymayanlara idari yaptırımlar uygulanacak.
17.09.2019
19:16
Ekinci: Ahilik, ticaretin ahlakla buluşmasıdır
Ekinci: Ahilik, ticaretin ahlakla buluşmasıdır
Bingöl Valisi Kadir Ekinci, 'Ahilik: bilginin hikmetle, ticaretin ahlakla buluşmasıdır. Ahilikte hamd vardır, şükür vardır, kanaat vardır: dedi.
17.09.2019
19:15
Metruk binalar yıkıldı
Metruk binalar yıkıldı
Bingöl'de uyuşturucu meskeni haline geldiği öğrenilen metruk binalar, vatandaşların ihbarı üzerine yıkıldı.
17.09.2019
19:14
Umut olmaya devam ediyorlar
Umut olmaya devam ediyorlar
Fakir ve muhtaçlar ile zenginler arasında köprü vazifesi gören Bingöl Umut Kervanı Derneği, kentteki yardıma muhtaç insanlara kardeşlik elini uzatmaya devam ediyor. Yardım derneği, kırtasiye, gıda ve nakdi olmak üzere 298 aileye 31 bin 861 TL yardımda bulundu.
17.09.2019
19:13
Kültüre 32 yeni aydınlatma
Kültüre 32 yeni aydınlatma
Bingöl Fedaş İl Müdürlüğü tarafından Kültür ve İnalı mahallerine 32 yeni aydınlatma direği dikildi.
17.09.2019
19:12
İl dışında bin 248 sevk yapıldı
İl dışında bin 248 sevk yapıldı
Bingöl İl Sağlık Müdürlüğü Ağustos ayı içinde 12 bin 900 kişinin MHRS sistemiyle muayene olduğunu bildirirken, il dışına taşınan hasta sayısının bin 248 olduğunu açıkladı.
17.09.2019
19:11
Gece avcılığı denetlensin!
Gece avcılığı denetlensin!
HDP Solhan ilçe yöneticilerinden Behçet Akçabey, yaban hayvanların nesli tükenmeden gece avlananların denetilmesini istedi.
17.09.2019
19:10
Veliler, sürekli değişimden şikayetçi
Veliler, sürekli değişimden şikayetçi
Ankara Büyükşehir Belediyesi İlköğretim Okulu 4/G sınıfında üç yılda beşinci öğretmenin değişmesi öğrenci velilerinin tepkisiyle karşılandı.
16.09.2019
20:05
Sözen, görevinden istifa etti
Sözen, görevinden istifa etti
Anadolu Güvenlik Korucuları ve Şehit Aileleri Konfederasyonu Genel Başkanı Ziya Sözen, genel başkanlık görevinden istifa ettiğini açıkladı.
16.09.2019
18:07
Bingöllü Mehmet Norveç`te Meclis`te
Bingöllü Mehmet Norveç'te Meclis'te
Norveç'te yaşayan Bingöllü hemşerimiz Mehmet Kaan İnan, düzenlenen yerel seçimlerde Başkent Oslo Eyalet Meclisi üyeliğine seçildi.
Sitemizde yayınlanan haberlerin telif hakları gazete ve haber kaynaklarına aittir