Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
17 Haziran 2019 Pazartesi
26.4 °C Çok Bulutlu

Yaşam merkezinin ihalesi tamamlandı | HABER YORUMLARI

Engelli Yaşam Merkezi'nin ihale sürecinin tamamlandığını müjdeleyen Barakazi; Fiziki ve beşeri engelleri ortadan kaldırmak, sizlerin yaşamlarını daha kolay hale getirmek için çalışıyoruz. Yüreğimizle, aklımızla, gücümüzle bizler her zaman sizlerleyiz dedi.

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_34108)
04 Aralık 2018 Salı 11:09
Bingöl Evimiz Yücel Babamız!
Beğendim (17) Beğenmedim (8)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_34098)
04 Aralık 2018 Salı 09:30
Bingöl ü memnun ettiniz aslında ama 3-5 KİŞİYİ memnun edemediniz sayın başkan. Teşekkürler Yücel BARAKGAZİ
Beğendim (25) Beğenmedim (24)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_34102)
04 Aralık 2018 Salı 10:48
@Misafir Kullanıcı DÜRÜST ve DİK DURUŞUNLA,BİNGÖL TARİHİNE GEÇTİNİZ SN.YÜCEL BARAKGAZİ..
Beğendim (16) Beğenmedim (10)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_34096)
04 Aralık 2018 Salı 08:20
BU MEMLEKET SENİ ÇOK ARAYACAK BAŞKAN
Beğendim (23) Beğenmedim (25)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_34092)
04 Aralık 2018 Salı 07:50
başkanım helal olsun size sizin gibi bir başkan bidaha bu bingöle gelmiyecek bunuda çok iyi biliyorum başarılar dilerim.
Beğendim (21) Beğenmedim (23)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_34091)
04 Aralık 2018 Salı 07:46
başkanımız iyiydi yaa
Beğendim (21) Beğenmedim (23)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_34088)
04 Aralık 2018 Salı 07:08
Bingöl belediyesi sizinle kalkındı toparlandı ama şimdi ne yazıkki mahfedip talan edeceklerrr....
Beğendim (22) Beğenmedim (23)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_34080)
03 Aralık 2018 Pazartesi 23:38
Sizi unutmayacağız Başkanım. Kuyunuzu kazanlar öyle bir kuyuya düşecek ki...
Beğendim (36) Beğenmedim (46)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_34078)
03 Aralık 2018 Pazartesi 23:05
İnş reis bingöl için verilen kararın yanlış olduğunu görürde tekrardan Yücel barakazi devam kararını verir
Beğendim (33) Beğenmedim (45)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_34097)
04 Aralık 2018 Salı 08:21
@Misafir Kullanıcı ERDAL ARIKAN
Beğendim (20) Beğenmedim (23)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_34075)
03 Aralık 2018 Pazartesi 22:41
Bingöl sizi cok ariyacak inanin
Beğendim (33) Beğenmedim (46)Cevapla
16.06.2019
22:05
İcazet merasimi yapıldı
İcazet merasimi yapıldı
Bingöl Müftülüğü'ne bağlı Şeyh Ahmet ve Kılçadır Kuran kurslarından mezun olan 28 öğrenciye icazet verildi.
16.06.2019
22:04
Baraj altı kaldık
Baraj altı kaldık
Türkiye genelinde olduğu gibi Bingöl'de de Yükseköğretim Kurumları Sınavı (YKS) heyecanı yaşandı. Sınava girenler sorulara zaman yetmediğini aktaran öğrenciler, baraj altı kaldıklarını söyledi.
16.06.2019
22:03
İçme suyu hattı tamir edildi
İçme suyu hattı tamir edildi
Bingöl'ün Karlıova ilçesinde kırılan içme suyu hattı, belediye ekiplerince tamir edildi.
16.06.2019
22:02
Zincirleme kaza
Zincirleme kaza
Bingöl'de 1 araç, zincirlemeye kazaya neden oldu.
16.06.2019
22:01
Havalandırma boşluğuna sıkışan kargalar kurtarıldı
Havalandırma boşluğuna sıkışan kargalar kurtarıldı
Bingöl'de İtfaiye ekipleri havalandırma boşluğuna sıkışan kargaları kurtardı.
16.06.2019
22:00
Metruk bina yıkıldı
Metruk bina yıkıldı
Bingöl'de uyuşturucu meskeni haline gelen metruk bina yıkıldı.
16.06.2019
21:59
Trafik kazası: 1 ölü, 1 yaralı
Trafik kazası: 1 ölü, 1 yaralı
Elazığ'da meydana gelen trafik kazasında AK Parti Genç Belediye Meclis Üyesi Eyüp Dopdoğru, ağır yaralanırken eşi Feride Dopdoğru ise yapılan tüm müdahalelere rağmen hayatını kaybetti.
16.06.2019
11:57
Binali Yıldırım`a destek amaçlı büyük organizasyon
Binali Yıldırım'a destek amaçlı büyük organizasyon