Yazıklar olsun diyeyim. Yada ; sözde aydın, diyeyim. Yani soygun rant devam etsinde ne olursa olsun. Asıl iktidardakinin özüne dair bir kaç kelime yazman gerekirken, ortaya, insanları töhmet altında bırakacak bir şeyler ortaya atmakla aydın olunmuyor. Mesela KHK ile kaç insanın çoluk çocuğu aç bırakıldı? 83 milyon insanın malvarlığının toplamı neden5-10 insanın malvarlığından neden daha azdır? Bir saraya harcanan parayla Adıyaman, Maraş, Hatay vb şehirler yıkılıp yeniden depreme dayanıklı binalar inşaa edebilirmiydik edemezmiydik ?.Sıralamak uzun sü
Sevgili yazar beyefendi,senin gibi zeki ve kültürlü insanların hala var olduğunu öğrenmek beni şaşırttı, çünkü senin türün genellikle tarih sayfalarında kalmıştır. Ancak ne yazık ki, senin gibi geri kalmış düşüncelere sahip insanlar, insanlığın ilerlemesini ve gelişmesini engellerler. Umarım bir gün, açık fikirli olup insanları düsüncelerine veya kültürlerine göre değil, karakterlerine ve eylemlerine göre yargılama konusunda biraz daha açık fikirli olabilirsin. Daha hoşgörülü ve açık fikirli olmayı deneyin, belki de sürprizlerle karşılaşa