Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
21 Eylül 2019 Cumartesi
°C

Aydemir: Kazma bile vurulmamıştır!

HDP Bingöl Milletvekili Erdal Aydemir; 'Hak sahipleriyle yapılan sözleşme gereği 18 ay içerisinde yeni evler yapılıp teslim edilmesi gerekirken şuan da bırakalım evlerin yapılıp teslim edilmesini bir kazma bile vurulmamıştır.'

12 HAZİRAN 2019 ÇARŞAMBA 19:20
19
2666
14
AA aa
Aydemir: Kazma bile vurulmamıştır!

Halkların Demokratik Partisi (HDP) Bingöl Milletvekili Erdal Aydemir, Kültür Mahallesi'nde yapılması planlanan kentsel dönüşüm için önemli açıklamalarda bulundu.

Aydemir, aradan geçen bunca zamana rağmen bir kazma bile vurulmadığını söyleyerek; “Bingöl Merkez, Kültür Mahallesinde, Deprem konutu olarak Afet kadastrosu uygulanmak suretiyle yapılmış bulunan, halk arasında 2 ve 3 katlı yapılar olarak bilinen,  şu anda üzerinde bulunduğumuz alandaki binalar, Bingöl belediyesi tarafından kentsel dönüşüm adı altında vatandaşlardan alınıp, Hak sahipleriyle yapılan sözleşme gereği 18 ay içerisinde kendilerine, yeni evler yapılıp teslim edilmesi gerekirken şuan da bırakalım evlerin yapılıp teslim edilmesini bir kazma bile vurulmamıştır. Yapılan sözleşme tarihi üzerinden 3 yıl geçmesine rağmen söz konusu yerle ilgili hak sahiplerini oyalamaya ve mağdur etmeye yönelik İnşaat tekniğine, Fen'e uygun olmayan projeler gerekçe gösterilerek günümüze kadar gelinmiştir.  Ayrıca Bingöl ili genelinde altyapı ve üstyapıya sahip olan en düzenli bu mahallede kentsel dönüşüme başlamak akıl karı değildir.  Çünkü Bingöl de kentsel dönüşüme acil ihtiyacı bulunan yerler, Yeni mahalle, Yeşilyurt ve Mirzan mahallesidir.   Kentsel dönüşüm alanı olarak, Bingöl Belediyesi tarafından Kültür mahallesinin seçilmesi tamamen ranta dayalı amacı kamu hizmeti yerine bireysel rantlar sağlamaktır. Zaten hali hazır projelerde 14 katlı, 8 katlı ve altında dükkânların bulunduğu planlamalar mevcuttur. Bu da amacın hak sahiplerini korumak ve kollamak olmadığının açık göstergesidir. Biran önce buradaki kaos ve kargaşanın giderilerek hak sahiplerinin evlerine kavuşması için gerekenler hiç bir mazeret sunulmaksızın yerine getirilmelidir” diye konuştu.

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_45408)
14 Haziran 2019 Cuma 11:48
Bu mesele oy verenlerin veya vermeyenler mağdur olma meselesi değil, bir il komple mağdur ediliyor. Özellikle kiraya mahkûm kalan ve kira ödemelerinin akibetini merak eden hak sahipleri açıklama bekliyor. Cevdet Yılmaz ve Fevzi Berdibek bu ilen vekilleri degil mi ? Onlardan hicbir açıklama veya bu konuda bir icraat duymadık. Topu sadece Erdal Arıkan a atmasınlar. Seçimden önceki çalışma göz boyama değilse niye durdu ?
Beğendim (1) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_45388)
14 Haziran 2019 Cuma 01:07
Oy verenler aglasin Oy vermeyenin vicdani rahat olsun
Bingölde memlekete bu akil olduktan sonra Cile cekmeye mahkumsunuz Euro 7 de olur 10 olur
Beğendim (2) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_45340)
13 Haziran 2019 Perşembe 10:32
secimden önce kepceleri getirip millete gösterdiler oylari alinca cekip gittiler bu milletin hakini nasil vereceksiniz 3 yildir bingöllüyü kandiriyorlar yaziklar olsun belediyeye hepiniz para rant pesindesiniz koltuk pisindesiniz bu kadarda olmaz yeter bingöl halkini kandirdigiz.
Beğendim (11) Beğenmedim (3)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_45344)
13 Haziran 2019 Perşembe 12:54
@Misafir Kullanıcı kepçeler gelmeaede bu ..... halk veriyor. oh olsun
Beğendim (3) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_45337)
13 Haziran 2019 Perşembe 09:05
950 aileyi mağdur ettiler cevdet yilmazda biraz acima duygusu varsa bu insanlarin evlerini yaparlar madem yapamiyorsaniz niye yıktınız niye torenler yaptiniz secim oncesi çalışma startını verdiniz hani projeniz ödül almıştı sevgili halkımız bir siyasetci zenginlesiyorsa o siyasetciye oy vermeyin bunu soyleyen ızzetbegoviç
Beğendim (10) Beğenmedim (4)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_45345)
13 Haziran 2019 Perşembe 12:55
@Misafir Kullanıcı oh olsun bu halka.3 yıl deyil 30 yılda olsa yine oy verirler.
Beğendim (4) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_45327)
13 Haziran 2019 Perşembe 01:13
Gerçekten çok yazık , Bir şehrin vatandaşları ancak bu kadar mağdur edilebilir
Beğendim (7) Beğenmedim (3)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_45322)
12 Haziran 2019 Çarşamba 23:49
iyiki varsınız sayın vekilim
Beğendim (15) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_45320)
12 Haziran 2019 Çarşamba 23:25
bırakın ne halleri varsa görsün kültür mahallesi sakinleri!
Beğendim (5) Beğenmedim (7)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_45415)
14 Haziran 2019 Cuma 13:56
@Misafir Kullanıcı Kültür mahllesi sakinleri yani hak sahipleri ne yapsın ben bu konuyu medyaya taşıyacam bak haberler de neler olacak 3 yıldır bu mağduriyeti yaşıyoruz
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_45346)
13 Haziran 2019 Perşembe 12:56
@Misafir Kullanıcı katılıyorum
Beğendim (4) Beğenmedim (3)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_45319)
12 Haziran 2019 Çarşamba 23:12
Bu belediye 3-5 aileye peşkeş çekip çevreyolunu yakında imara açarlar sayın vekilim merak etmeyin .SOrunu öyle çözerler
Beğendim (8) Beğenmedim (4)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_45416)
14 Haziran 2019 Cuma 16:04
@Misafir Kullanıcı benim ne orda arazim var ne toprağım biraz marjinal düşünün arkadaşlar bingöl sıkışmış kalmış bi şehir ben mersinde yaşıyorum 4 dört çevreyolu var hepsi imarlı çevreyolu bir şehire vizyon katar rahatlatır yeni bir yaşam alanı sağlar birileri zenginleşirmi evet peki bu olmasın diye bingöllümüz gelişmesin mi
Beğendim (0) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_45413)
14 Haziran 2019 Cuma 13:37
@Misafir Kullanıcı çevreyolundaki araziler özel mülktür neden sizi bu kadar ilgilendiriyor belediyeyle ne alakası var çevreyolları güvenlik ve kamu yararı için bakanlık tarafından imara açılır bingöl çevreyolunu kararıda 2016 da alınmış bitmiştir kim ne derse desin bu imar haktır ve olacaktır burda mağdur olan ordaki hak sahipleridir yol geçmeden dönümünü hiç paralara devlet istimlak etti ordaki insanlar imar karşılığında imzalarını attılar kimse birşey bilmeden konuşuyor
Beğendim (2) Beğenmedim (1)Cevapla
Sitemizde yayınlanan haberlerin telif hakları gazete ve haber kaynaklarına aittir