Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
15 Aralık 2018 Cumartesi
6.4 °C Çok Bulutlu

Delilo oynadık işimizden olduk iddiası

Bursa Uludağ Üniversitesi'nde güvenlik görevlisi olarak çalıştığı sırada işten çıkarılan Ahmet Çağrıbay, piknikte Delilo oynadıkları gerekçesiyle işlerine son verildiğini iddia etti.

07 MART 2018 ÇARŞAMBA 23:36
13
4185
12
AA aa
Delilo oynadık işimizden olduk iddiası

Bursa Uludağ Üniversitesi'nde yaklaşık 4 yıldır güvenlik görevlisi olarak çalışan ve sonrasında işten çıkarılan Ahmet Çağrıbay, mağduriyetlerinin giderilmesini talep etti.

Kendisiyle birlikte 12 kişinin işine son verildiğini kaydeden Çağrıbay, gerekçenin ise piknikte ‘Delilo' oynadıkları için olduğunu iddia etti.

Uludağ Üniversitesi rektör koruması tarafından işten çıkarıldıklarını iddia eden Çağrıbay; “Bursa Uludağ Üniversitesi'nde 2014 yılında güvenlik görevlisi olarak çalışıyordum. 2017 yılının haziran ayında işimizin feshini ilan ettiler. Hiçbir gerekçe olmadan 12 kişiyi işten çıkardılar. Bu çıkarılan işçilerden 9'u doğu kökenli olmak üzere işimizden edildik. Rektör ile gerekçe için görüşmek istedik ama Rektör'ün koruması hiçbir şekilde görüşmemizi sağlamadı. Gerekçenin ne olduğunu bilmek, öğrenmek istiyoruz” dedi.

“Mahkeme işe iademize karar verdi”

İşten çıkarıldıktan sonra mahkemeye başvurduklarını ve 6-7 aylık bir sürecin ardından çıkan sonucun işe iade olduğunu belirten Çağrıbay; “İşten çıkışımız verildikten sonra işe iade edilmemiz için mahkeme sürecimiz başladı. 6-7 aylık sürenin ardından 31 Ocak 2018'te mahkememiz işe iademiz ile sonuçlandı. Bunun üzerine avukatımız kadro başvurusu yapmamızı istedi bizde başvurumuzu yaptık. Başvurudan sonra tekrar red cevabı geldi bize” diye konuştu.

“Delilo oynadık işten çıkartıldık”

Üniversite güvenlik görevlileri olarak pikniğe gittiklerini ve yöresel oyunlardan olan ‘Delilo' oynadıkları gerekçesiyle 12 kişinin işten çıkarıldığını iddia eden Çağrıbay; “Mağduriyetimizin giderilmesini istiyoruz. Ortada bir suç yokken bunlar neden yapılıyor. Bizi işten çıkardıktan sonra işe alınan görevliler Artvinli ve rektörde Artvinli. Uludağ Üniversitesi güvenlik görevlileri kendi aralarında bir piknik düzenlediler ve piknikte rektör yardımcılarına kadar herkes vardı. Piknikte herkes kendi yöresine ait halaylar çekiyordu. Bizde orada ‘Delilo' oynadık. Gerekçe bunu gösteriyorlar ve bunu konuşuyorlar. Halay çektiğimiz yerde güvenlik kameraları da var. Herhangi bir propaganda veya bir şey yoktu. İnceleyebilirler. Koordinatörümüz ‘Bu çocukların suçu günahı yok neden işten çıkarayım diyor' rektörün korumasına. Bunun üzerine koordinatörümüze ‘Çıkartmazsan sen gidersin' diyor. Sonrasında da işten çıkartıldık zaten” şeklinde konuştu.

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23738)
08 Mart 2018 Perşembe 20:35
doğulu 9 kişi atılmış diyosun.siyasiler harekete geçsin.
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23733)
08 Mart 2018 Perşembe 17:32
Seni Kabul etmeyen irkci Bir zihniyet senin delilo nu nasil Kabul eder
Onlara diyoruzki gelin delilo oynayan memleke biraz insanlik ve Terbiye ögrenin.
Peygamber efendimiz buyururki
Irkicilik yapan bizden deyilidir
Bizler bütün renkleri dilleri dinleri seviyoruz yaradandan ötürü .
Beğendim (5) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23730)
08 Mart 2018 Perşembe 17:07
Adamlar bizi sevmiyorlar Bunu Kabul edin artik
Oynanan oyun delilo yasal mi Evet
Yöremize aitmi Evet
Bunun neresi suc???
Beğendim (5) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23726)
08 Mart 2018 Perşembe 14:26
Bingöl'ün gazetesi gercekci tarafsiz görüsleriyle türkiye nin en gercek gazetesidir.
Basarilarinizin devamini diliyorum
Beğendim (2) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23723)
08 Mart 2018 Perşembe 13:59
İlgili üniversite yönetimi anlaşılan hdpkk yı çok seviyor ki insanlarımızı kışkırtarak, tahrik ederek devletimize, milletimize ve kamu kurumlarımıza karşı kalplerine kin ve nefret tohumları ekmeye çalışmışlar. Vekillerimize bürokratlarımıza çağrıdır, bölücülük kokan bu uygulamayı hakkıyla araştırınız ve ilgili üniversite yönetimi hakkında soruşturma açtırınız.
Beğendim (3) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23721)
08 Mart 2018 Perşembe 13:56
Anlaşılan sırf doğulu oldukları için üniversite yönetimince ırkçılığa maruz kalmışlar. Özellikle de Akpartili Doğulu vekillerimizin bu konuyu meclis kürsüsünden dile getirmeleri gerekiyor. Bu insanları işten kovmak; bunları devletine karşı kışkırtmak, tahrik etmek anlamına gelir. Terörizmin bir diğer tanımı durduk yere birilerini tahrik edip, toplum içerisinde kin ve nefret tohumlarının ekilmesidir. İlgili üni. yönetimi böyle yaparak insanları tahrik etmektedir. Vekillerimizin bu olayı araştırıp gereğini mutlaka yapmaları gerekmektedir. Aksi takdirde ülkemizde kardeş kavgası bitmez.
Beğendim (2) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23736)
08 Mart 2018 Perşembe 18:29
@Misafir Kullanıcı Önce o dogulu milletvekillerine Bir Sorun onlar kendilerini ifade edebiliyorlarmi
Varmi o yürek onlarda
Beğendim (1) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23719)
08 Mart 2018 Perşembe 13:54
Hemde en kral ayrimcilik var
Korkma kardesim rabbim daha güzel Bir kapi acar insAllah
Beğendim (4) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23702)
08 Mart 2018 Perşembe 10:00
Yazık günah bu adam genç kardeşimiz suçu kendi yöresel halayını oynamak şuçmu sayılıyor yazıklar olsun.allah hakkını hal etsin kardeşim
Beğendim (2) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23697)
08 Mart 2018 Perşembe 08:20
Irkçilik yapan kiyamet günü verecekler hesabı yüce ALLAH A hukuki yollardan devam edin yollunuza her işte bir hayır vardır neylerse mevlam eyler eylerse güzel eyler
Beğendim (2) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23693)
08 Mart 2018 Perşembe 02:27
sana ne delilodan
Beğendim (1) Beğenmedim (12)Cevapla
15.12.2018
02:20
Erdoğan`dan sert İsrail ve S.Arabistan açıklaması
Erdoğan'dan sert İsrail ve S.Arabistan açıklaması
Başkan Recep Tayyip Erdoğan, Parlamenterler Arası Kudüs Platformu İkinci Konferansı'nda önemli açıklamalarda bulundu. Erdoğan, İsrail ve Suudi Arabistan'a yönelik sert açıklamalarda bulundu.
15.12.2018
02:18
MHP, bir Büyükşehir adayını daha çekti
MHP, bir Büyükşehir adayını daha çekti
MHP Aydın İl Başkanı Burak Pehlivan, Cumhur ittifakı görüşmeleri çerçevesinde, MHP Aydın Büyükşehir Belediye Başkan Adayı Ümmet Akın'ın geri çekildiği belirtti.
15.12.2018
02:17
Ziraat Bankası`ndan ucuz kredi açıklaması!
Ziraat Bankası'ndan ucuz kredi açıklaması!
Ziraat Bankası'ndan konut kredisinde faiz oranını yüzde 1,78'e düşürdü. Ziraat Bankası ile çalışan inşaat firmalarından konut alımlarında faiz yüzde 0,98 olacak. 120 aya kadar vade ile 500 bin liraya kadar kredi verilecek.
15.12.2018
02:17
Bakan Albayrak müjdeyi verdi: Pazartesi başlıyor
Bakan Albayrak müjdeyi verdi: Pazartesi başlıyor
Maliye ve Hazine Bakanı Berat Albayrak, sosyal medya hesabından güzel haberi verdi. 5 banka aracılığı ile altın tahvili ve altına dayalı kira sertifikası pazartesi günü başlayacak.
14.12.2018
18:49
Karlıova Yıldırımspor Bitlis`i ağırlayacak!
Karlıova Yıldırımspor Bitlis'i ağırlayacak!
TFF Bölgesel Amatör Lig 1. Grupta mücadele eden temsilcimiz Karlıova Yıldırımspor, Bitlis ekiplerinden Bitlis Özgüzelderespor'u ağırlayacak.
14.12.2018
18:44
12 Bingölspor zorlu deplasmanda
12 Bingölspor zorlu deplasmanda
TFF Bölgesel Amatör Lig 1. Grupta mücadele eden temsilcimiz 12 Bingölspor, ligin iddialı takımlarından Mardin Büyükşehir Belediyespor'a konuk olacak.
Sitemizde yayınlanan haberlerin telif hakları gazete ve haber kaynaklarına aittir