Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
24 Haziran 2018 Pazar
23.9 °C Açık

Delilo oynadık işimizden olduk iddiası

Bursa Uludağ Üniversitesi'nde güvenlik görevlisi olarak çalıştığı sırada işten çıkarılan Ahmet Çağrıbay, piknikte Delilo oynadıkları gerekçesiyle işlerine son verildiğini iddia etti.

07 MART 2018 ÇARŞAMBA 22:36
13
3930
12
AA aa
Delilo oynadık işimizden olduk iddiası

Bursa Uludağ Üniversitesi'nde yaklaşık 4 yıldır güvenlik görevlisi olarak çalışan ve sonrasında işten çıkarılan Ahmet Çağrıbay, mağduriyetlerinin giderilmesini talep etti.

Kendisiyle birlikte 12 kişinin işine son verildiğini kaydeden Çağrıbay, gerekçenin ise piknikte ‘Delilo' oynadıkları için olduğunu iddia etti.

Uludağ Üniversitesi rektör koruması tarafından işten çıkarıldıklarını iddia eden Çağrıbay; “Bursa Uludağ Üniversitesi'nde 2014 yılında güvenlik görevlisi olarak çalışıyordum. 2017 yılının haziran ayında işimizin feshini ilan ettiler. Hiçbir gerekçe olmadan 12 kişiyi işten çıkardılar. Bu çıkarılan işçilerden 9'u doğu kökenli olmak üzere işimizden edildik. Rektör ile gerekçe için görüşmek istedik ama Rektör'ün koruması hiçbir şekilde görüşmemizi sağlamadı. Gerekçenin ne olduğunu bilmek, öğrenmek istiyoruz” dedi.

“Mahkeme işe iademize karar verdi”

İşten çıkarıldıktan sonra mahkemeye başvurduklarını ve 6-7 aylık bir sürecin ardından çıkan sonucun işe iade olduğunu belirten Çağrıbay; “İşten çıkışımız verildikten sonra işe iade edilmemiz için mahkeme sürecimiz başladı. 6-7 aylık sürenin ardından 31 Ocak 2018'te mahkememiz işe iademiz ile sonuçlandı. Bunun üzerine avukatımız kadro başvurusu yapmamızı istedi bizde başvurumuzu yaptık. Başvurudan sonra tekrar red cevabı geldi bize” diye konuştu.

“Delilo oynadık işten çıkartıldık”

Üniversite güvenlik görevlileri olarak pikniğe gittiklerini ve yöresel oyunlardan olan ‘Delilo' oynadıkları gerekçesiyle 12 kişinin işten çıkarıldığını iddia eden Çağrıbay; “Mağduriyetimizin giderilmesini istiyoruz. Ortada bir suç yokken bunlar neden yapılıyor. Bizi işten çıkardıktan sonra işe alınan görevliler Artvinli ve rektörde Artvinli. Uludağ Üniversitesi güvenlik görevlileri kendi aralarında bir piknik düzenlediler ve piknikte rektör yardımcılarına kadar herkes vardı. Piknikte herkes kendi yöresine ait halaylar çekiyordu. Bizde orada ‘Delilo' oynadık. Gerekçe bunu gösteriyorlar ve bunu konuşuyorlar. Halay çektiğimiz yerde güvenlik kameraları da var. Herhangi bir propaganda veya bir şey yoktu. İnceleyebilirler. Koordinatörümüz ‘Bu çocukların suçu günahı yok neden işten çıkarayım diyor' rektörün korumasına. Bunun üzerine koordinatörümüze ‘Çıkartmazsan sen gidersin' diyor. Sonrasında da işten çıkartıldık zaten” şeklinde konuştu.

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23738)
08 Mart 2018 Perşembe 19:35
doğulu 9 kişi atılmış diyosun.siyasiler harekete geçsin.
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23733)
08 Mart 2018 Perşembe 16:32
Seni Kabul etmeyen irkci Bir zihniyet senin delilo nu nasil Kabul eder
Onlara diyoruzki gelin delilo oynayan memleke biraz insanlik ve Terbiye ögrenin.
Peygamber efendimiz buyururki
Irkicilik yapan bizden deyilidir
Bizler bütün renkleri dilleri dinleri seviyoruz yaradandan ötürü .
Beğendim (5) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23730)
08 Mart 2018 Perşembe 16:07
Adamlar bizi sevmiyorlar Bunu Kabul edin artik
Oynanan oyun delilo yasal mi Evet
Yöremize aitmi Evet
Bunun neresi suc???
Beğendim (5) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23726)
08 Mart 2018 Perşembe 13:26
Bingöl'ün gazetesi gercekci tarafsiz görüsleriyle türkiye nin en gercek gazetesidir.
Basarilarinizin devamini diliyorum
Beğendim (2) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23723)
08 Mart 2018 Perşembe 12:59
İlgili üniversite yönetimi anlaşılan hdpkk yı çok seviyor ki insanlarımızı kışkırtarak, tahrik ederek devletimize, milletimize ve kamu kurumlarımıza karşı kalplerine kin ve nefret tohumları ekmeye çalışmışlar. Vekillerimize bürokratlarımıza çağrıdır, bölücülük kokan bu uygulamayı hakkıyla araştırınız ve ilgili üniversite yönetimi hakkında soruşturma açtırınız.
Beğendim (3) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23721)
08 Mart 2018 Perşembe 12:56
Anlaşılan sırf doğulu oldukları için üniversite yönetimince ırkçılığa maruz kalmışlar. Özellikle de Akpartili Doğulu vekillerimizin bu konuyu meclis kürsüsünden dile getirmeleri gerekiyor. Bu insanları işten kovmak; bunları devletine karşı kışkırtmak, tahrik etmek anlamına gelir. Terörizmin bir diğer tanımı durduk yere birilerini tahrik edip, toplum içerisinde kin ve nefret tohumlarının ekilmesidir. İlgili üni. yönetimi böyle yaparak insanları tahrik etmektedir. Vekillerimizin bu olayı araştırıp gereğini mutlaka yapmaları gerekmektedir. Aksi takdirde ülkemizde kardeş kavgası bitmez.
Beğendim (2) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23736)
08 Mart 2018 Perşembe 17:29
@Misafir Kullanıcı Önce o dogulu milletvekillerine Bir Sorun onlar kendilerini ifade edebiliyorlarmi
Varmi o yürek onlarda
Beğendim (1) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23719)
08 Mart 2018 Perşembe 12:54
Hemde en kral ayrimcilik var
Korkma kardesim rabbim daha güzel Bir kapi acar insAllah
Beğendim (4) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23702)
08 Mart 2018 Perşembe 09:00
Yazık günah bu adam genç kardeşimiz suçu kendi yöresel halayını oynamak şuçmu sayılıyor yazıklar olsun.allah hakkını hal etsin kardeşim
Beğendim (2) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23697)
08 Mart 2018 Perşembe 07:20
Irkçilik yapan kiyamet günü verecekler hesabı yüce ALLAH A hukuki yollardan devam edin yollunuza her işte bir hayır vardır neylerse mevlam eyler eylerse güzel eyler
Beğendim (2) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23693)
08 Mart 2018 Perşembe 01:27
sana ne delilodan
Beğendim (1) Beğenmedim (12)Cevapla
23.06.2018
17:57
İhracatçıya yeni nesil destek
İhracatçıya yeni nesil destek
Türkiye'de ilk olarak Ekonomi Bakanlığı bünyesinde kurulan davranışsal kamu politikaları birimi, çalışmalarına yeni oluşturulan daire başkanlığı çatısı altında devam ederek ihracat desteklerine ilişkin mevzuatın kolay anlaşılması ve bürokratik işlemlerdeki sıkıntıların giderilmesine katkı sunacak.
23.06.2018
17:55
Maaşlara gösterge artışı
Maaşlara gösterge artışı
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın açıkladığı polis, öğretmen, hemşire, din görevlisi ve diğer idarecilerin (şube müdürü) emeklilik ek göstergelerinin 3600'e çıkarılacağı müjdesi, yaklaşık 1.5 milyon memurun ve memur emeklisinin gelirini artıracak.
23.06.2018
17:53
Emeklilere avans müjdesi!
Emeklilere avans müjdesi!
Yeni emekli olanlara sağlanan avans imkanının kapsamı genişletilecek. Düzenleme hayata geçerse, tüm emekliler asgari ücretin 3 katı kadar faizsiz avans alabilecek.
23.06.2018
17:52
Yaşlıya her ay 533 TL
Yaşlıya her ay 533 TL
65 yaş aylığı Temmuz'da artacak. Tahminlere göre aylık 533 liraya yükselecek. Eylül'de de 3 aylık yerine aylık ödemeye geçilecek...
23.06.2018
16:37
Sözen Müşavir, Engin Kadrolu Oldu
Sözen Müşavir, Engin Kadrolu Oldu
Resmi Gazetede, üst düzey kadrolara yönelik 28 sayfalık atama kararı yayımlandı. Atamalar kapsamında Ziya Sözen Milli Savunma Bakanlığı'na müşavir olarak atanırken, İl Milli Eğitim Müdürü Kadri Engin'in de kadrolu olarak ataması gerçekleştirildi.
23.06.2018
00:36
25 Bin Tl Maaş Verecek!
25 Bin Tl Maaş Verecek!
Türk Hava Yolları (THY) Genel Müdür Yardımcısı Abdulkerim Çay, İstanbul Yeni Havalimanı'na geçtiklerinde büyüme oranı ve kapasitede artışlar olacağını belirterek, Bu nedenle ihtiyacımızı karşılamak üzere bin pilot şu andaki hedefimiz. dedi.
Sitemizde yayınlanan haberlerin telif hakları gazete ve haber kaynaklarına aittir