Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
19 Ekim 2019 Cumartesi
°C

Kâhin olmaya gerek yoktu

HDP Belediye Meclisi grup sözcüsü Bürçün; 'Gelinen noktada büyük bir mağduriyet yaratıkları açık ortada. Mevcut Belediye Başkanının da bir çözüm yaratacağının olmadığı ortada. Bu duruma gelineceği gün be gün ortada iken kâhin olmaya gerek yoktu.'

11 TEMMUZ 2019 PERŞEMBE 20:26
10
2572
12
AA aa
Kâhin olmaya gerek yoktu

Bingöl Belediyesi tarafından yapılması planlanan ancak bir ödenek olmadığı gerekçesiyle durdurulan Kültür Mahallesi Kentsel Dönüşüm Projesi gündemin en önemli konularından biri oldu.

Önceki gün AK Parti Genel Başkan Yardımcısı Cevdet Yılmaz, Milletvekili Feyzi Berdibek ve Belediye Başkanı Erdal Arıkan, hak sahipleriyle görüşme gerçekleştirmiş ve toplantı sözlü arbededen yol kapatma eylemine kadar uzamıştı.

Yaşanan bu durumun ardından konu hakkında bir açıklama yapan Halkların Demokratik Partisi (HDP) belediye Meclisi Grup sözcüsü Aydın Bürçün, sorunun çözülemeyeceğini daha önce ifade ettiklerini açıkladı.

Bürçün, açıklamasında şu ifadelere yer verdi:

“Bingöl basınına da verdiğimiz açıklamada Kültür mahallesinde uygulanacak 2. Etap Kentsel Dönüşüm ve Gelişim projesi için Dönemin Belediye Başkanı tarafında iller bankasından talep edilen kredi onaylanmadan ihalenin yapılmasının doğru olmadığım olursa ileride Hak sahiplerinin mağdur olacağını söyledik.

Gelinen noktada büyük bir mağduriyet yaratıklarını açık ortada. Mevcut Belediye Başkanının da bir çözüm yaratacağının olmadığı ortada. Bu duruma gelineceği gün be gün ortada iken kahin olmaya gerek yoktu. Çünkü projede ciddiyet yoktu. 31 Mart seçimleri öncesi daha bölgede mevsimsel sebeplerden dolayı inşaat sezonu başlamadan hak sahiplerin umutlarım tekrar yanıltarak bir sembolik temel atma töreni gerçekleştirdiler. Bu temel atma bir seçim yatırımı olduğu ortadaydı secim bitti proje gitti. Biz HDP Belediye meclis grubu olarak bunun takipçisi olacağımızı bildirir saygılar sunarız.”

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_46993)
13 Temmuz 2019 Cumartesi 22:43
Abicim çözümün ne? Onu söyle
Sadece eleştirmek para etmiyor
Beğendim (1) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_46985)
13 Temmuz 2019 Cumartesi 17:34
Sizinki Hz. Ali sevgisi değil, Hz. Ömer nefretidir. Amacınız halkın sorununu çözmek değil, Akp nefretini körüklemektir.Eğer bu halkı gerçekten sevseydiniz, halkı öldürmekten vazgeçerdiniz.Kendinizi çok bilmiş zannediyorsunuz, aslında köylü kurnazısınız hepsi o kadar. Bu halk benden daha iyi sizi tanıyor.
Beğendim (2) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_46947)
13 Temmuz 2019 Cumartesi 01:01
Kral adamsın Çevreyolu imarının iptal edildiği meclisteki konuşman çok iyidi iradesisiniz dedin iptale oy veren encümenlere kendi iradesi olmadan bu şehrin geleceğini ertelediler o Meclis te bir tek sen kalkıp gereken cevabı verdin partin ne olursa olsun bravo sana aydın bey
Beğendim (1) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_46838)
12 Temmuz 2019 Cuma 07:04
sayın aydın bürçün belediyeye el altından alınan personellerle ilgili neden tek bir açıklamanız yok. Yaşanan mağduriyetler üzerinden siyaset yapmayı bırakın. siz ve mhp grubu belediyeye yapılan yüzlerce uygulamaya sesiz kalmış izliyorsunuz. Yapılan liyakatsız alımlara, belediye bütçesini zora sokacak adımlara neden karşınız. Ayrıca halka açık olan meclis kararlarının neden internet üzerinden halka kapatıldığını sordunuz mu hiç?
Beğendim (9) Beğenmedim (3)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_46906)
12 Temmuz 2019 Cuma 15:01
@Misafir Kullanıcı Bunu akp ye sor
Beğendim (5) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_46836)
12 Temmuz 2019 Cuma 06:55
farzedelim seçimi hdp kazansaydı siz yapabilecek miydiniz? takipçisi olun da bir çözüm öneriniz var mı ancak eleştirin.
Beğendim (13) Beğenmedim (7)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_46907)
12 Temmuz 2019 Cuma 15:02
@Misafir Kullanıcı Keşke akp ye sorabilseniz
Beğendim (4) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_46886)
12 Temmuz 2019 Cuma 11:18
@Misafir Kullanıcı sanki yıllardır belediyeyi onlar yönetiyor.açıklamanız talihsiz..
Beğendim (5) Beğenmedim (4)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_46877)
12 Temmuz 2019 Cuma 10:41
@Misafir Kullanıcı Öyle bir söz verilmişmiydi sözü kim vermişse hesabıda ona soracaksın başkasına değil kardeşim
Beğendim (8) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_46807)
11 Temmuz 2019 Perşembe 23:10
Onlar bizi kandırdılar siz gelseydiniz o enkazlara çukur kazardız hepiniz kendi menfaatini düşünüyor
Beğendim (11) Beğenmedim (5)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_46998)
14 Temmuz 2019 Pazar 05:17
@Misafir Kullanıcı Size onlarla mutluluklar o zaman çukursavarlar
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_46794)
11 Temmuz 2019 Perşembe 21:40
projeyi yapanların yargılanması ve ayrıca belediye meclisindeki bütün partilerin bu noktadan sonra ne yapılabilir diye farklı önerilerini bekliyoruz. bu olumsuz projeyi diğer partiler haklı olarak siyaset malzemesi yaptı.Hak sahiplerinin mağdur olmaması için alternatif katkı sunacak bir şeylerde bekliyoruz.ne yapılabilir noktasında...........
Beğendim (11) Beğenmedim (0)Cevapla
Sitemizde yayınlanan haberlerin telif hakları gazete ve haber kaynaklarına aittir