Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
21 Eylül 2019 Cumartesi
°C

Kaldırım İşgali Önlenebilecek mi?

Bingöl Belediye Başkanı Erdal Arıkan, kaldırım işgalini sonlandırabilecek mi?

04 MAYIS 2019 CUMARTESİ 20:02
37
6032
21
AA aa
Kaldırım İşgali Önlenebilecek mi?

Bingöl'ün kangrenleşen sorunu olan "Kaldırım İggali"nin önlenmesinde ön görüşmelerini yapmaya başlayan ve Ramazan Bayramı sonrasında denetimlerin daha sıkı ve tavizsiz olacağını beyan eden Bingöl Belediye Başkanı Sayın Erdal Arıkan'ın; 

* Bu kararında başarılı olacağına inanıyor musunuz?

* Sizce kaldırım işgalinde esnafların baskısı Başkan Arıkan'ı yıldıracak mı?

* Olası baskılarda siyasilerin 'vazgeç' baskısı söz konusu olur mu?

NOT: Lütfen yorumlarınızda kişiler üzerinden polemik yaratmak, kişilik haklarına saldırı, iftira içerikli yaklaşımlardan kaçınınız. Eleştiri olacaktır ancak hakarete dönüşmemesi, ilgililerin bundan istifade etmesine vesile olacaktır. Yol gösterici olunması dileğiyle...

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_50034)
17 Eylül 2019 Salı 18:49
Ben bir bayan olarak kaldırımlardan geçerken çok rahatsız oluyorum. Hatta bazen yolun ortasından geçiyorum.
Beğendim (1) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_49842)
11 Eylül 2019 Çarşamba 07:58
Asla bitiremez, bir işi yapabilmek için iradeli olmak lazım, mevcut başkanın kendi iradesi yok bunu açık açık görüyoruz. Etrafına aldığı akıl babaları ile de asla yapamaz, hatta not edin 5 yıl sonra dönüp baktığınız da belediyeyi koca bir enkaz olarak bırakacaktır.
Beğendim (6) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_49481)
05 Eylül 2019 Perşembe 09:40
5 ay geçti, herhangi bir adım atamayan bundan sonra atamaz.Bana göre bingöldeki bütün sorunların temel kaynağı siyasiler. Sorunlar çıkaran siyasilerdir.Kurumlarda personel işe gitmez arkasında siyasi çıkıyor personel çalışmaz sorguladığında arkasında siyasi çıkıyor. nerede bir yanlış varsa sorguladığında arkasında siyasi çıkıyor. Bu yüzden bu sorunda çözülmez.
Beğendim (5) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_49183)
27 Ağustos 2019 Salı 12:34
* Bu kararında başarılı olacağına inanmıyorum.
* Evet, bence kaldırım işgalinde esnafların baskısı Başkan Arıkan'ı yıldıracak.
* Evet, siyasiler bu karar üzerinde 'Vazgeç' talimatını verecekler.
Beğendim (5) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_48983)
21 Ağustos 2019 Çarşamba 15:00
KESİNLİKLE BAŞKANIN BU KALDIRIM İŞGALİNİ BİTİRECEĞİNE İNANIYORUM
Beğendim (4) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_48632)
10 Ağustos 2019 Cumartesi 14:31
Uydukente 12 koz çay evi değil kaldırımı yolu bile işgal etmiş. Ses çıkaran var mı? Hayır çünkü alan razı satan razı. Olan yine biz ailelere oluyor . Geçe bilir miyim diyorsun adam mal gibi bakıyor ama hiç kıpırdamıyor. Kısacası evden çıkamaz hale geldik bu düşüncesiz insanlar yüzünden.
Beğendim (13) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_48338)
06 Ağustos 2019 Salı 12:39
Bir defasında eşim ve bebk arabasıyla kaldırımda giderken kahvehanenin önündeki kaldırımda yer yoktu geçmek için ailecek orada binbir güçlükle yola indik biraz yolda ilerledik sonra ilerde yine binbir güçlükle kaldırıma çıktık bu allahtan reva mıdır? o insanlar kaldırımı işgal edecekler namaz vakti gelince namaza gidecekler sonra da zahmeti biz çekecez ve onlar da hiçbir şey olmamış gibi davranacak gerçekten akıl alır gibi değil bu kahvehanelerin kaldırım işgaliyeti bu sorun bir an önce çözüme kavuşturulmalı ancak çözüleceğine dair en küçük bir ümidim yok çünkü bu bir kültür olmuş artık
Beğendim (14) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_47913)
31 Temmuz 2019 Çarşamba 06:12
Büfeler ne oldu
Beğendim (10) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_47853)
30 Temmuz 2019 Salı 10:32
kaldırımı işkal edenler ailenizle eşinizle kızınızla yolun ortasında kahve kürsülerinin oldugu erkeklerin oturdugu yerden geçirir misiniz
Beğendim (13) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_48822)
18 Ağustos 2019 Pazar 23:21
@Misafir Kullanıcı Arsız, düşüncesiz ve umursamaz oldukları için gecerleeeeerrrrrrrrrr. .........
Beğendim (6) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_46165)
30 Haziran 2019 Pazar 17:41
Yahu birakin artik sizde bu savaş jargonunu, işgalmiş, bekaymiş, mihrakmiş, mekruhmuş, kirmizi cizgiymiş... yeter artik. Rahat birakin milleti... dünyanin heryerinde terasda oturmak caizken neden bingölde sorun oluyor. Sokaklar herkesindir...
Beğendim (3) Beğenmedim (18)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_49422)
04 Eylül 2019 Çarşamba 11:24
@Misafir Kullanıcı Sokaklar herkesin demişsiniz sokaklar sadece esnafın ve müşterisinin olmuş. İşyeri sahipleri mülkleri olan yada kiraladıkları dükkanlarının alanı dükkanın içi ile sınırlı olmalı dışarı taşmamalı sadece kahvehaneler değil tüm esnaf kaldırım işgalinden sorumlu bu memlekette yaşayan insanlara saygısı olan herkesin bu işgali önlemek adına destek vermesi gerekir.
Beğendim (3) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_46309)
03 Temmuz 2019 Çarşamba 12:45
@Misafir Kullanıcı Çünkü Bingöl insanı sıkıntılı. Böyle yaşamayı seviyor.
Beğendim (15) Beğenmedim (1)Cevapla
Sitemizde yayınlanan haberlerin telif hakları gazete ve haber kaynaklarına aittir