Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
23 Temmuz 2019 Salı
°C

Kaldırım İşgali Önlenebilecek mi?

Bingöl Belediye Başkanı Erdal Arıkan, kaldırım işgalini sonlandırabilecek mi?

04 MAYIS 2019 CUMARTESİ 20:02
28
3589
12
AA aa
Kaldırım İşgali Önlenebilecek mi?

Bingöl'ün kangrenleşen sorunu olan "Kaldırım İggali"nin önlenmesinde ön görüşmelerini yapmaya başlayan ve Ramazan Bayramı sonrasında denetimlerin daha sıkı ve tavizsiz olacağını beyan eden Bingöl Belediye Başkanı Sayın Erdal Arıkan'ın; 

* Bu kararında başarılı olacağına inanıyor musunuz?

* Sizce kaldırım işgalinde esnafların baskısı Başkan Arıkan'ı yıldıracak mı?

* Olası baskılarda siyasilerin 'vazgeç' baskısı söz konusu olur mu?

NOT: Lütfen yorumlarınızda kişiler üzerinden polemik yaratmak, kişilik haklarına saldırı, iftira içerikli yaklaşımlardan kaçınınız. Eleştiri olacaktır ancak hakarete dönüşmemesi, ilgililerin bundan istifade etmesine vesile olacaktır. Yol gösterici olunması dileğiyle...

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_46165)
30 Haziran 2019 Pazar 17:41
Yahu birakin artik sizde bu savaş jargonunu, işgalmiş, bekaymiş, mihrakmiş, mekruhmuş, kirmizi cizgiymiş... yeter artik. Rahat birakin milleti... dünyanin heryerinde terasda oturmak caizken neden bingölde sorun oluyor. Sokaklar herkesindir...
Beğendim (1) Beğenmedim (5)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_46309)
03 Temmuz 2019 Çarşamba 12:45
@Misafir Kullanıcı Çünkü Bingöl insanı sıkıntılı. Böyle yaşamayı seviyor.
Beğendim (4) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_46161)
30 Haziran 2019 Pazar 10:35
Bingöllü Başkan yapamaz. Yabancı olmalı idareciler. azası, dızası olmayan biri anca başarır. Emniyet ne güzel operasyon yapıyor çünkü kimse azası dızası değil. Tüm kamu kurumlarında doğudakini Batı'ya,batıdakini Doğuya birkaç yıllığına göndermek şart. Doğudaki Batı'da medeniyet öğrenir, batıdaki de Doğuda ADAM gibi iş yapar
Beğendim (5) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_46086)
29 Haziran 2019 Cumartesi 06:34
Hani kaldırım lar temizlenecekti sadece seçim içinmi kandırıldik??
Beğendim (4) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_45845)
25 Haziran 2019 Salı 20:22
Kaldırım işgalini bitirmek istiyorsanız önce 5 yolda imar planı gereği haydarın kahvesinin önünü yol yapın sonra trafonun içine yapılan kahveyi kaldırın herkes kaldırımları boşaltır. Yapabilseniz tabi :)
Beğendim (6) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_45804)
25 Haziran 2019 Salı 06:50
Kahveler dahada kaldırımları işgal ediyor lütfen Allah rızası için artık bir çözüm bulun
Beğendim (11) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_45399)
14 Haziran 2019 Cuma 08:25
maden sosktaki münübüsler yüzünden adım atammaz hale geldik
Beğendim (17) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_44611)
23 Mayıs 2019 Perşembe 19:54
Kaldırımlar zaten işgal edilmiş beş yol civarında yollara da işgal edilmiş Hükümet konağı civarı sanat sokak geçilmiyor Bingöl taksi karşısı say say bitmez.
Beğendim (26) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_44548)
20 Mayıs 2019 Pazartesi 13:42
Hayır önleyemez yücel beye ihtiyacı var bu beledyenin
Beğendim (2) Beğenmedim (28)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_44656)
26 Mayıs 2019 Pazar 04:10
@Misafir Kullanıcı Boş konuşuyorsunn
Beğendim (18) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_44622)
24 Mayıs 2019 Cuma 10:14
@Misafir Kullanıcı Yapsaydı ya. Kendi makam aracını kaldırıma park ettiren biri acaba bu konuda ne kadar anlayışlı olabilir ki?
Beğendim (18) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_44600)
23 Mayıs 2019 Perşembe 01:35
@Misafir Kullanıcı O zaman yapsaydı ya. Kendi makam aracını kaldırıma park ettiren bir adam nasıl bu konuyu hallede bilir? Değil çözüm bulmak aklına bile gelmedi. Daha doğrusu umursamadı.
Beğendim (18) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_44517)
18 Mayıs 2019 Cumartesi 23:26
maden sokaktaki işgal dikate alınsın bingölün en çok işlek ve kalabalık sokağı sayın başkanım maden sokak için imdaat diyoruz tşk
Beğendim (28) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_44480)
17 Mayıs 2019 Cuma 12:27
insanların mantığı değişmezse olmaz.hemodiyaliz merkezi ile polis evi arası hem araçlar hem de polis evinin önündeki beton bloklar önce onların halledilmesi gerek
Beğendim (29) Beğenmedim (1)Cevapla
Sitemizde yayınlanan haberlerin telif hakları gazete ve haber kaynaklarına aittir