2 ay içinde 4 park
Belediye Başkanı Hacı Ketenalp, yeşil alan oranının artırılması için çalışmalarını aralıksız sürdürdüklerini ifade etti.
16 EYLÜL 2008 SALI 23:33 |
0 |
1757 |
0 |
|
AA |
aa |
|
Bingöl'ün yeşillendirilmesi konusundaki kurum olarak duyarlı davranmaya çalıştıklarını vurgulayan başkan Ketenalp; son 2 ay içinde 4 parkın faaliyete geçtiğini söyledi. Saray Mahallesi'nde 2, Kültür ve Yenişehir mahallerinde birer olmak üzere son 2 ay içinde 4 parkın faaliyet geçtiğini ifade eden başkan Ketenalp, Saray Mahallesi üstgeçit mevkiindeki park alanının en kısa süre içinde “Çocuk eğitim parkı” olarak hizmet vereceğini söyledi. Bundan sonraki süreçte de bu alanda birçok yerde çalışmalarının olacağını vurgulayan başkan Ketenalp; “Geçmiş dönemlerde çöplük olarak kullanılan saray mahallesindeki alanı yaşanabilecek bir görüntüye kavuşturduk. Bingöllüler artık rahatlıkla gezecek, piknik yapacak, parklarda oturup dinlenme olanağı bulacak. Bu gerçekten de Bingöl ve Bingöllü için büyük bir kazanımdır. İlimizde sürdürdüğümüz “ yeşil alan” çalışmalarını gören vatandaşlarda çok mutlu oluyor. Gelip bizlere teşekkür ediyorlar. Şehir merkezinde üç ayrı park alanı inşaatının tamamlanarak hizmete girdi. Yaklaşık bir hafta sonra eski hal içindeki parkın açılışını yapacağız. İlimizi Avrupa standartlarındaki yeşil alan oranına çıkarmak için elimizden ne gelirse yapmaya çalışıyoruz. Bu oranını daha da yukarılara taşımak için kararlı adımlarla ilerliyoruz. İlimizin her tarafında yeşil alanlar, yeni parklar inşa etmek için yeni projeler geliştireceğiz. Son çalışmamız olan Eskihal mevkiindeki parkta oturma grupları, büfeler, çay bahçesi kurduk. Bu park ile şehrimize değişik bir hava katacak” ifadelerini kullandı. Bukan: “ Vatandaşın teveccühü bizleri mutlu ediyor”
Son 2 ay içinde belediyenin üç parkı hizmete soktuğunu ifade eden Belediye Başkan Yardımcısı Muhittin Bukan, “ Yaptığımız hizmete karşılık vatandaşın teveccühü ve sevinci bizleri mutlu ediyor. Saray parkı alanı için çalışmalar başlattığımızda burası park olmaz diye gülenlerin oldu. Burayı yapıp bitirdiğimiz zaman hayretle karşıladılar. Gelip tebrik edenler oldu. Buranın bu hale gelmesinde parkın işletmecesininde çok büyük emeği oldu. İşletmeci kardeşimize gösterdiği hassasiyetten dolayı teşekkür ediyorum” ifadelerini kullandı. Saray parkı yapılmadan önce civardaki evlerin 15–17 bin Ytl değerinde olduğuna dikkat çeken Bukan; “Şuan evlerin fiyatı 70–80 bin Ytl'ye çıktı. Ev sahipleri de bu durumdan çok memnun” ifadelerini kullandı. Çiçek Taksiden Belediyeye teşekkür
Eski hal mevkiinde bulunan Çiçek Taksi Durağı Başkanı Hasan Akbana, belediyenin yaptığı parktan dolayı kendilerine teşekkür ettiğini söyledi. Daha önce bu alanın çöp içinde olduğunu ifade eden Akbana, “Yapılan bu hizmeti ömür boyu unutmayacağız. Bunun için söylenecek söz bulamıyoruz. Burada berbat bir görüntü vardı. Bir ay içinde çok güzel bir görüntüye kavuştu. Özellikle başkanımız ve yardımcısı Muhittin Bukan gece gündüz bu alanda çalışmaları yerinde takip etti. Eline kazma ve kürek alıp çalıştığını gördüm. Bir idarecinin bu şekilde çalışması gerçekten takdire şayan bir davranıştır. Kendisine çok teşekkür ediyorum. Halkımızda bu hizmetten çok memnun, akşamları gelip çocukları ile birlikte oturuyorlar” dedi.
 Belediyenin yaptığı hizmetin her nedense pek görülmediğini ifade eden Akbana, “ Son birkaç dönemdir ilk defa bu kadar yeşil alan gördüm. Bu kadar hizmeti görmezlikten gelmek insanın kafasında soru işaretleri bırakıyor. Bu alandaki lojmanlar yıkıldıktan sonra uzun süredir çöp ve çamur içindeydi. Burası çok güzel ve yaşanılabilir bir yer haline getirildi. Akşamları geç saatlere kadar çocuklar burada oyun oynuyor. Bu çocukları bir oyun alanına kavuşturmak bile çok büyük bir hizmet. Daha önce oynamak için uzak yerlerde olan parklara gitmek zorunda kalan çocuklarımız şimdi burada oynadıklarında çok mutlu oluyorlar” şeklinde belediye teşekkür ettiğini ifade etti.
|
27.06.2026 20:40
 |
Çotla Dağı'nda Festival Coşkusu Yaşanacak |
Doğayla iç içe bir gün geçirmek isteyenler, 5 Temmuz Pazar günü Genç ilçesindeki Çotla Dağı'nda buluşacak. Zıkte SÜRKAP tarafından ilk kez düzenlenecek Çotla Festivali'nde konserlerden geleneksel oyunlara, yarışmalardan yöresel ikramlara kadar gün boyu birçok etkinlik gerçekleştirilecek. |
|
27.06.2026 20:39
 |
TİMBİR'de Yeni Dönem Heyecanı |
Türk İnternet Medya Birliği (TİMBİR), 2. Olağan Genel Kurulu Ankara'da gerçekleşti. Dr. Süleyman Basa'nın yeniden Genel Başkanlığa, Bingöl temsilcisi Hakim Bayraktar'ın da yönetim kuruluna seçildiği Genel Kurulda, TİMBİR'in yeni dönem yol haritası da belirlendi. |
|
27.06.2026 20:38
 |
Rektör Çelik, TÜBA Asli Üyesi Seçildi |
Bingöl Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Erdal Çelik, Türkiye Bilimler Akademisi'nin (TÜBA) 63. Genel Kurulu'nda yapılan seçimlerde asli üyeliğe seçildi. |
|
27.06.2026 20:36
 |
Burkankulu'ndan 'çekildi' iddialarına yanıt |
12 Bingölspor başkanlığına talip olduğunu açıklayan iş insanı Ahmet Burkankulu, kamuoyunda gündeme gelen 'adaylıktan çekildi' iddialarını yalanladı. Burkankulu, destek çalışmalarını sürdürdüğünü, yeterli desteğin sağlanması halinde ise başkan adaylığını resmen ilan edeceğini söyledi. |
|
27.06.2026 20:36
 |
Bingöl'e 13 hekim atanacak! 4 branşta bir ilk yaşanacak |
Sağlık Bakanlığı'nın 129. Dönem Devlet Hizmeti Yükümlülüğü (DHY) kurası kapsamında Bingöl'e 11 uzman ve 2 pratisyen hekim atanacak. Yapılan atamalarla birlikte kentte ilk kez Çocuk Kardiyolojisi branşında uzman görev yapacak, üç ilçe de ilk kez yeni uzmanlık alanlarına kavuşacak. |
|
27.06.2026 20:35
 |
Bingöl Belediyesi'nden Orman Yangını Uyarısı |
Bingöl Belediyesi İtfaiye Müdürlüğü, yaz sıcaklıklarıyla birlikte artan orman yangını riskine karşı vatandaşları uyardı. Açıklamada, küçük bir ihmalin büyük felaketlere yol açabileceği belirtilerek, yangınlara neden olanlar hakkında ağır yaptırımlar uygulandığı hatırlatıldı. |
|
|