Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
18 Ocak 2020 Cumartesi
°C

250 polisle operasyon: 28 gözaltı

Bingöl'de uyuşturucu tacirlerine yönelik 250 polisin katılımıyla drone destekli düzenlenen eş zamanlı operasyonda 28 şüpheli gözaltına alındı. Operasyon sırasında şüphelilerden 2'sinin kaçmak isterken yakalandığı öğrenildi.

06 EYLÜL 2019 CUMA 15:26
25
5515
14
AA aa
250 polisle operasyon: 28 gözaltı

Edinilen bilgiye göre, İl Emniyet Müdürlüğü Narkotik Suçlarla Mücadele ile İstihbarat Şubesi ekiplerinin koordinesinde uyuşturucu madde ticareti yapan sokak satıcılarına yönelik çalışma yapıldı. Polisin çalışmasında Bingöl ve Diyarbakır'da 30 adres belirlendi. Bugün şafak vakti, her iki ilde eş zamanlı drone destekli 250 polis ve narkotik köpeklerinin katılımıyla operasyon düzenlendi. Operasyonda 28 şüpheli gözaltına alındı.

Polisin yaptığı çalışmada uyuşturucu tacirlerinden Ö.A'nın yakalanmamak için evinin arka sokağına geceleri park ettiği aracında kaldığının tespit edildiği ve düzenlenen operasyonda onun da yakalandığı öğrenildi. Öte yandan şüpheli şahıslardan F.K'nın polisleri görmesi üzerine evinin camından atlayarak kaçtığı ancak, ekiplerin takibi sonucu saklandığı metruk bir binada gözaltına alındı.

Çok sayıda uyuşturucu madde ele geçirildi

Gözaltına alınan 28 şüphelinin evlerinde yapılan aramada ise saksıya ekili vaziyette iki kök hint keneviri,3 gram Kokain, 277 adet Ecstacy hap, 13 adet sentetik ecza, satışa hazır vaziyette 77 paket esrar, yaklaşık 1 kilogram esrar,bir miktar metamfetamin, 1 adet ruhsatsız tabanca ve 3 adet ruhsatsız av tüfeği ele geçirildiği bildirildi.

Emniyete götürülen şüphelilerin ifadelerinin alınmasının ardından uyuşturucu madde ticareti yapmak suçundan adliyeye sevk edileceği öğrenildi.

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_49768)
09 Eylül 2019 Pazartesi 08:24
Elinize sağlık, bu millet doğru iş yapanlarla birlikte, bu millet sizinle
Beğendim (6) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_49764)
09 Eylül 2019 Pazartesi 07:31
Emniyetimizi tebrik ediyoruz. Ancak bu bingöl milleti adam olmaz kahveler tıklım tıklım sorduğunda eyvalla iş yoktır arazileri ekmezler, hayvancılık yapmazlar arazi işletenler hep yabancılar e bunlar neyle geçiniyor günde 40-50 lira çay parası veriyorlar son model araçlarla geziyorlar nerden geliyor bu değirmenin suyu nerde bir pis iş varsa bizim bingöllü içindedir.
Beğendim (7) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_49760)
09 Eylül 2019 Pazartesi 07:21
Allah bu devlete zeval vermesin. Güvenlik birimlerimizi korusun uyuşturucu ve terörün kökü kazılır inşallah
Beğendim (6) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_49744)
08 Eylül 2019 Pazar 19:29
Allah razı olsun emniyetmizden bu nasmuzları yakalandıkları için nedir Bu Yahu ufacık çocuklar esrar içiyor yazık günah.
Beğendim (5) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_49739)
08 Eylül 2019 Pazar 16:39
Bingöl polisini kutlarım çok büyük başarılara imza atacağınıza inancım sonsuz
Beğendim (5) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_49732)
08 Eylül 2019 Pazar 13:35
Bu emniyet neden fuhuş operasyonu nu tamamlamadı? Yarıda bıraktı
Beğendim (4) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_49720)
08 Eylül 2019 Pazar 11:04
Borç alma verme yüzünde insanlara tefeci diyen ciniyete yazıklar olsun güçlü esnafları çekemeyenler iftıra atıyorlar
Beğendim (0) Beğenmedim (8)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_49785)
09 Eylül 2019 Pazartesi 14:08
@Misafir Kullanıcı Bu halk kimin ne olduğunu iyi bilir.Sizin de yaranız var heralde gocunuyorsunuz.
Beğendim (3) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_49688)
07 Eylül 2019 Cumartesi 22:08
Polis yakalasin ne deyisecek bu memlekete torpil arka kapidan cikaracak aglanacak haldeyiz güzelim memlekete
Beğendim (6) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_49632)
07 Eylül 2019 Cumartesi 10:06
Çok teşekkürler Bingöl emniyet müdürlüğü keşke bu operasyonları biraz daha kapsamlı yapsanız
Beğendim (20) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_49616)
07 Eylül 2019 Cumartesi 07:44
Uyusturucudan yakalananlarin yuzlerine sansur koyulmasi gerekirdi masum insanlar var yanlis anlasiliyor.
Beğendim (2) Beğenmedim (24)Cevapla
17.01.2020
16:04
58 bin öğrenci karne heyecanı yaşadı
58 bin öğrenci karne heyecanı yaşadı
Bingöl'de 2019-2020 Eğitim ve Öğretim yılının birinci döneminin son bulmasıyla 58 bin öğrenci karne heyecanı yaşadı.
17.01.2020
16:03
Vali Ekinci, Gazeteciler Cemiyeti`ni ziyaret etti
Vali Ekinci, Gazeteciler Cemiyeti'ni ziyaret etti
Basının kamusal ve toplumsal alandaki etkisine dikkat çeken Vali Ekinci, Bingöl basınının şehrin gelişimi noktasındaki hassasiyetinden memnuniyet duyduğunu ifade etti.
17.01.2020
16:02
Bin 200 hastaya evde sağlık hizmeti
Bin 200 hastaya evde sağlık hizmeti
Bingöl'de 2019 Aralık ayı içinde Evde Sağlık Hizmetinden yaralanan hasta sayısının bin 222 olduğu, MHRS sistemi ile randevu alan kişi sayısının da 27 bin 655 olduğu bildirildi.
17.01.2020
16:01
`Ulaşmadık üreticimiz kalmayacak!`
'Ulaşmadık üreticimiz kalmayacak!'
Bingöl Tarım ve Orman Müdürü Burhan Bahadır: 'İnşallah bu yıl 325 köyümüzde, ulaşılmadık üreticimiz kalmayacak. Bu ilkeyle çalışmalarımıza mesai mevhumu göstermeden devam edeceğiz.'
17.01.2020
16:00
Solhanspor, Cevhertepe`yi mağlup etti
Solhanspor, Cevhertepe'yi mağlup etti
Voleybol temsilcimiz Solhanspor, mücadele ettiği Türkiye Voleybol Federasyonu 1. Lig Erkekler B Grupta oynadığı 14'üncü hafta müsabakasında konuk ettiği Cevhertepe Voleybol takımını 3-0 mağlup etti. 10'uncu galibiyetini alan temsilcimiz 30 puan ile 3'üncü sırada bulunuyor.
17.01.2020
12:07
Yatkın`ı şehit eden terörist öldürüldü
Yatkın'ı şehit eden terörist öldürüldü
Bingöl'de önceki yılın Haziran ayında karakolda çöp dökmeye giderken şehit edilen er Şevki Eren Yatkın'a saldırı düzenleyen teröristlerin, 2018 Ağustos ayında Tunceli'de etkisiz hale getirilen 2 teröristin olduğu kriminal inceleme ile kesinlik kazandı.
Sitemizde yayınlanan haberlerin telif hakları gazete ve haber kaynaklarına aittir