Hemen Üye Ol Üye Girşi
Uye Girişi
Giriş
Beni Hatırla
Yeni Üye Kayıt
Haber sitemizin aktivitelerinden yararlanmak için üyelik başvuru yapın.
Hemen Üye Olun
Uye Hizmetleri
 
01 Aralık 2021 Çarşamba
10 °C Çok bulutlu

AK Parti Yeni Kadın Kolları Başkanı Belirlendi

AK Parti Genel Merkezi'nce AK Parti Bingöl İl Kadın Kolları Başkanlığına Tuğba Varolgüneş atandı.

22 ŞUBAT 2018 PERŞEMBE 12:24
15
7359
15
AA aa
AK Parti Yeni Kadın Kolları Başkanı Belirlendi

Bingöl'de İl, ilçe, gençlik kolları kongrelerini tamamlayan AK Parti, ilçe kadın kolları başkanlıklarının ardından bir süredir merakla beklenen İl Kadın Kolları Başkanlığı'nda da somut adımlar attı.

Av. Selma Dursun'un istifası sonrası yürütülen çalışmalar neticesinde daha önce Genel merkeze çağrılan adaylar arasında tercih yapılmazken, daha sonra yapılan yeni çalışma sonrasında üç aday çağrıldı ve yapılan mülakat neticesinde AK Parti Bingöl İl Kadın Kolları Başkanlığına Tuğba Varolgüneş atandı.

Dursun: “Bizim için siyaset bir amaç değil araçtır”

Atama sonrası sosyal medya hesabından bir açıklama yayınlayan Av. Selma Dursun, şunları paylaştı;

“14 Şubat 2015'ten beri sürdürmekte olduğum Bingöl il kadın kolları başkanlığı görevimi Tuba Varolgüneş hanımefendiye devrediyor, kendisine bu yolda başarılar diliyorum. Bana bu görevi layık gören saygıdeğer bakanım sayın Cevdet Yılmaza ve Ak parti genel merkeze çok teşekkür eder, önümüzdeki süreç için başarılar dilerim. Bizim için siyaset bir amaç değil araçtır. İkbal, makam ve mevki kapısı değil; millete hizmet etmenin, ülkemizi layık olduğu seviyelere taşımanın bir vasıtasıdır. Bütün makamlar ve mevkiler gelip geçicidir, davanın kendisi bakidir. Bütün mücadelemiz Allah rızası için olmalıdır. Allah'ın rızasının olmadığı her şey, aldatıcıdan öte bir şey değildir. Allah ayaklarımızı sabit, dostlarımızı sadık, davamızı daim kılsın. Allah'a emanet olunuz. Saygılar-Sevgiler”

 

YORUM YAZIN
Profiliniz ziyaretci statüsünde görünüyor. Yorumlarınız aşağıdaki isimle yayınlanacaktır
Değiştir
Dilerseniz web sitemize üye olarak daha özgün bir profil oluşturabilir ve yorumlarınızı hesabınızdan takip edebilirsiniz
Kodu Girin
Yapacağınız yorumların şiddet ve hakaret içermemesine lütfen dikkat edin. Aksi taktirde yorumlarınız onaylanmayacaktır. Gönder
Misafir Kullanıcı (@Misafir_25569)
02 Mayıs 2018 Çarşamba 16:22
sanki kadina cok deger veriyolarsa gerek yok adaya :)
Beğendim (3) Beğenmedim (0)Cevapla
Ihsan Seyyar (@ihsanseher12)
02 Mart 2018 Cuma 17:19
Kadın Kolları Başkanımıza Hayır olsun yeni görevi.
Fakat şu Mâla'ya dikkat eder umarım.
Beğendim (6) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_22984)
01 Mart 2018 Perşembe 19:29
gule hoynar hoynar ı cavımın cavı pısmame pısmamı me tune ez cı dıkım bre delalo
Beğendim (3) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_22982)
01 Mart 2018 Perşembe 19:24
hanı verddıgınız sozler hanı kul hakkı galıba cıddıye almıyorsunuz gercı odun lazım o da varya
Beğendim (4) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_22981)
01 Mart 2018 Perşembe 19:21
yanarım yanarım da ancak kendıme yanarım sızı gıdı somun ekmek... vah sıze vah
Beğendim (4) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_22980)
01 Mart 2018 Perşembe 19:19
onemlı olan benım dusuncem degıl bıngol u ıstıla eden sıyasılerın yakınlarının bos da kalmaması vallahı ayıp edıyoz adaamlaar bır ellerı dolarda bır ellerı mılletın umutlarında ama ALLAH da bı el atmaya gorssunler yav kardesım onların yakınlarından baskasının yasam hakkı yok mu
Beğendim (2) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_22886)
23 Şubat 2018 Cuma 12:44
şu enver fehmioglu nu hangi zihniyet bingöle milletvekili yaptıysa iki cihandada darlık görsün genç milletvekili adam iki kelimeyi bir araya getiremiyor bingöllü temsil ediyor yok böyle birşey ya yazıklar olsun
Beğendim (12) Beğenmedim (3)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_25959)
12 Mayıs 2018 Cumartesi 12:19
@Misafir Kullanıcı Seni terbiyeye davet ediyorum senden daha iyi konuştuğu kesin sana yazıkk
Beğendim (0) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23716)
08 Mart 2018 Perşembe 13:48
@Misafir Kullanıcı sana bin defa yazıklar olsun.
Beğendim (0) Beğenmedim (2)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_23715)
08 Mart 2018 Perşembe 13:47
@Misafir Kullanıcı sana bu hakaretvari cümleleri yazdıran zihniyeti bozuklar değil,kendi öz iradesine kullanan zihniyet getirmiştir.bu zihiyette halktır.halkın karşısında hiç kimse duramaz.
Beğendim (1) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_22889)
23 Şubat 2018 Cuma 18:35
@Misafir Kullanıcı Ama genede prof.dr.unvanını taşıyan Eşreft taştan iyidir galiba.Gerçi bizim bakanımızda ilken içine kapanıktı snradan açıldı biraz.Medyadan sorumlu olunca.
Beğendim (2) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_22884)
23 Şubat 2018 Cuma 11:19
Bu başkan daha iki gün önce bölgeciliği ayaklar altına alacaz dememişmiydi? Bölgeciliği ayaklar altına almak kendi bölgeni kadrolara tıkmakla olmaz.
Beğendim (7) Beğenmedim (0)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_22983)
01 Mart 2018 Perşembe 19:27
@Misafir Kullanıcı emın ol kımse baskanı maskanı takmıyor bu mesele mıras meselesı
Beğendim (2) Beğenmedim (1)Cevapla
Misafir Kullanıcı (@Misafir_22876)
23 Şubat 2018 Cuma 09:08
Benim en büyük hayalim Cevdetin Bingöl siyasetinden gidişini görmem olacaktır.
Beğendim (20) Beğenmedim (0)Cevapla
30.11.2021
16:27
Salgın uyarısı! Hastaneler dolup taşıyor
Salgın uyarısı! Hastaneler dolup taşıyor
Bingöl'de son 1 aydır üst solunum yolu enfeksiyonu nedeniyle sağlık kuruluşlarına başvuran hasta sayısındaki artış dikkat çekerken, Enfeksiyon Hastalıkları ve Klinik Mikrobiyoloji Uzmanı Doktor Azize Sezin Şeyhanoğlu, grip hastalığı konusunda önemli uyarılarda bulundu.
30.11.2021
16:26
`Güçlü büyüme devam ediyor`
'Güçlü büyüme devam ediyor'
TBMM Plan ve Bütçe Komisyonu Başkanı Cevdet Yılmaz: 'Pandemi kısıtları sonrası ekonomik toparlanma ve güçlü büyüme devam ediyor.'
30.11.2021
16:25
`Medya kuruluşları kapanmanın eşiğinde`
'Medya kuruluşları kapanmanın eşiğinde'
Koronavirüs salgını, döviz krizi, enerji ve akaryakıt fiyatlarındaki artış gibi birbiri ardına yaşanan krizler, medya kuruluşlarını kapanmanın eşiğine getirdi.
30.11.2021
16:24
Akbulut, sporculara malzeme desteğinde bulundu
Akbulut, sporculara malzeme desteğinde bulundu
Bingöl Kayak Kulübü Başkanı Bayram Anşin, Malatya'da görev alan hemşerimiz Prof. Dr. Ahmet Sami Akbulut, kayakçılara malzeme desteğinde bulunduğunu söyledi.
30.11.2021
16:23
`İslam, gücünü siyasetten değil ahlaktan alır`
'İslam, gücünü siyasetten değil ahlaktan alır'
Özgür-Der Bingöl Şubesinin gerçekleştirdiği aylık seminerler dizisinin ikincisinde Eğitimci-Yazar Mehmet Mahsum Yokuş'un sunumuyla 'İslami Bilginin Eyleme Dönüştürülmesinde Geleneksel ve Modern Zaaflar' konulu seminer gerçekleştirildi.
30.11.2021
16:22
Yedisu`da `Doğa Kardeşliği` Etkinlikleri
Yedisu'da 'Doğa Kardeşliği' Etkinlikleri
'2021 Bingöl Kardeşlik Yılı Projesi' etkinlikleri kapsamında Yedisu'da fidan dikimi ve çevre temizliği yapıldı.
Sitemizde yayınlanan haberlerin telif hakları gazete ve haber kaynaklarına aittir